אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי,קניתי את המשחב מ-RSM עם המארז הזה:http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=387 בתקופה האחרונה המארז לוהט,חשבתי שכדאי להוסיף לו מאווררים. איזה מאווררים תואמים למארז הזה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אתמול קיבלתי את המחשב החשד ובדקתי היום טמפרטורות, רציתי לשאול אם הן סבירות או גבוהות מדי המפרט הוא: ?Pentium D 2.8Ghz, s775, 2x1MB Cache, DualCore? כפי הנראה הקירור שKSP ה*** שמו לי הוא: http://www.spirecoolers.com/main/product_cpu_detail.asp?ProdID=268# שווה משהו? לוח אם: ?775Dual-VSTA s775, VIA PT880 Ultra, DDRII 667, PCI-E, AGP? כרטיס מסך: point of view 6800 128mb עם 16 צינורות פתוחים ו6 ורטקסים הטמפ' הם: מעבד 53c לוח אם 38c סביבת כרטיס מסך 46C כרטיס מסך עצמו 63c נ.ב המארז של קומפיוקייס עם 2 מאווררים של 120 מ"מ
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני נורא חדש פה זה השאלה הראשונה שלי שמעתי שאם משייפים היטסניק(צלע קירור) מלמטה היא תוליך חום יותר טוב האם זה נכון???
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב הגיע הקיץ ואפילו בערב הכרטיס שלי כבר מגיע ל 68 מעלות שב 65 כבר מתחילים לי הארטיפקטים חבל לי עליו :-\ מה הכי מומלץ לקירור ? אז ...שקניתי את הכרטיס תחננתי לקנות את זה ייחד עם הכרטיס http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=3089 אבל הבנתי שהקירור של הכרטיס מספיק , זה היה בחורף.... היום קיץ ! ועוד 30 מעלות אני כבר יכול להרתיח איתו מים לקפה שחור : אז כנראה שהקירור סטוק לא הכי טוב בקיצור ולעניין ....זה עדיין הקירור המומלץ ? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=3089 או שיצא איזה משהו חדש במחיר דומה ? אני זוכר עוד איזה קירור אני חושב שזה זה : http://www.zigzag2000.co.i…
-
- 27 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן, לאור השאלות בנושא, החלטתי לפרסם תוצאות עם המחשב שלי: PD805@4GHZ Asus P5LD2 @ Vdroop mod PQI Turbo 512MBX2 533MHZ\667MHZ eVGA 7600GT CO 580MHZ\750MHZ HEC TRTF 400W 533MHZ: אני רק רוצה לציין שהשיא שלי זה 89K 667MHZ: פה השיא שלי הוא 4600 תכננתי להשתמש ב3Dmark05 ואז גיליתי שיש לי רק 06 אז זה מה יש. מסקנות ומחשבות אחרונות: בין 533MHZ ל667MHZ יש הבדל זניח ביותר בביצועים במשחקים! באקוומארק ה667MHZ קיבל ציון נמוך יותר מב533MHZ, אבל אקוומארק זו תוכנה משוגעת אז.. ב3Dmark הבדל של 0.5% בביצועים לטובת ה667MHZ.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם וצהורים טובים, אני מעוניין לעשות OC למעבד E5200 שליי שעכשיו עומד על 4GHz ולשבור כמה שיאים ב Super PI 1M אז אני מעוניין להגיע לתדר כמה שיותר גבוה עם המעבד. דרך ביוס יש ליי קצת בעייה לעבור את ה 4.1GHz (לא עולה לי הווינדוס מעל התדר הזה כנראה זה בגלל שהלוח אם שלי לא מעודכן וקצת בעייה לעדכן אותו) אז נראליי עם התוכנה הזאת אני יצליח להגיע יותר רחוק. בנתיים היצלחתי להגיע ל 4.1Ghz במקסימום והשיא הכי גבוה שהיה לי ב Super pi 1M זה היה בתדר 4.05GHz כאשר הזיכרונות היו על תדר 960MHz ועל יחס של 2:3 הנה כמה תמונות. ובקיצור יש לי לוח אם Abit IP35 Pro ובתוכנה הזאת אני צריך להשתמש במחולל השעון שצוין, מישהו בבקשה יכול לבדוק לי איזה אני צריך. תודה ! עריכה: עכשיו מצאתי…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
סתם בשביל הכיף בא לי לשחק קצת באוברקלוק על המחשב הישן. אם מישהו רוצה לעזור, אשמח. נתוני פתיחה: לוח P4P800-E מעבד Northwood 3.0GHz זכרונות DDR400 על הפנים של Elixir שלא יעשו אוברקלוק גם לא ל-401MHz בלי להתרסק (אולי יוחלפו אם נגלה שיש טעם). קירור סטוק של אינטל (לא יוחלף) מטרה: לראות כמה OC אפשר לעשות למעבד. ידוע לי שחלק מהדגמים האלה ידועים ביכולות OC מצוינות (3.5-3.6GHz על אוויר), בעוד שחלק נתקעים עוד לפני 3.2. מעניין איזה שלי. הלוח אמור להיות טוב ל-OC. הזכרונות - לא יסחבו, אבל אם הם מסוגלים לעבוד בתדרים נמוכים יותר מהנומינלי, אפשר להפעיל אותם במחלק 5:4, ואז כן יהיה מרווח OC מסוים למעבד. הנסיונות הראשונים שלי לא צלחו כ"כ, וכבר ב-3.15-3.2 (עם זכרונות ב-5:4) היו בעיות לעלות ל…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני קיבלתי את הקול מאסטר אירו 7+ התקנתי אותו אבלללל הדלקתי את המחשב ופתאום אני רואה שהטמפ' של המעבד היא 73!!!!!!! ישר ניתקתי את המחשב מהחשמל! אאחרי זה פירקתי את המסינק והתקנתי אותו מחדש ואז הדלקתי את המחשב מחדש אבללל המחשב נדלק צפצף כזה ואז נכבה חשבתי ישר שהלך המעבד!!! מזה נבהלתי וכמעט בכיתי (רציני) אז למה שהחלפתי מאוורר זה לא עזר???? אלא הטמפ' רק עלתה?????.. תכתוב לי בבקשה למה זה קרה לי בערך.. ואיך??? אתם יכולים לכתוב לי באופן מפורט איך אני מתקין סינק חדש למעבד?: איך אני שם אותו לאיזה כיוון המדרגה וכל זה תודה רבה רבה בבקשה תגיבו כי זה מאוד מאוד חשוב לי... תודה עריכה: הינה תמונה אחרי שמרחתי את המישחה על הסינק היה כתוב במדריך למרוח את המשחה על הסינק וא…
-
מה עושים, אני עושה אובר דרך הביוס (עיין פרטי מערכת) :s05:
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נתקלתי היום בדבר הזה: מה שרואים פה זה בעצם הרכבה של שני מאווררים אחד על גבי השני בטור.. השאלה אם זה באמת נותן יתרון כלשהו? האם כמות האוויר בקצה המאוורר השני גדלה - או שיש נטרול הדדי?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי. יש לי מעבד AMD 3800X2 ולוח אם ASUS A8N-E. עם הלוח הגיעה תוכנה בשם AI BOOSTER שהתפקיד שלה זה האפשרות לעשות אוברלוק למערכת בזמן שהווינדוס עובד. התחלתי בעזרת התוכנה להעלות חלק מהרכיבים. העלתי את הזיכרון ל 3.0 וולט והכל היה בסדר. העלתי את המגהרץ של המעבד מ 2000Mhz ל 2220Mhz והכל היה בסדר. ואז התחלתי לאט לאט להעלות את הוולט של המעבד. הגעתי עד 1.6 אם אני לא טועה (המקורי היה 1.3) והמחשב נתקע. הפעלתי מחדש וניסיתי להכיס לביוס אבל אי אשפר. המחשב תקוע על המסך הראשוני שבו צריך ללחוץ של DEL בשביל להיכנס ללוח וכשלוחצים כלום לא קורה. ניסיתי להוציא את הסוללה של הביוס לכמה דקות ולהחזיר אבל גם כשהחזרתי הבעיה נשארה. להתחיל לחסוך כסף למעבד חדש? :'( עוד דבר מוזר שקורה. כרגע נגיד ואני מכב…
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כרגע סיימתי לעגל את כל הכבלים במחשב (IDE & SCSI & FLOPPY) וכאשר עיגלתי את הSCSI בטעות נחתכה שכבה המכסה את הכבל, אז אני רואה את החוטים, לאחר שחיברתי את הכל והפעלתי, נראה שהSCSI לא עושה בעיות, האם יש לי מה לדאוג לנזקים לטווח הארוך?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המעבד די חם אז הרצתי HWMONITOR כדי לבדוק לאיזה טמפ' הוא מגיע: -מה מסמלים הנתונים שמודגשים באדום? -הטמפ' תקינות? -אפשר לעבור את ה4GHZ עם Xigmatek Dark Knight?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מארז חדש ומשונה ביותר התפרסם בCCS והרגשתי צורך לפרסם תמונות.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני חושב שאם אני יותר מידי דוחף את המעבד באוברקלוק ל 4.5Ghz וצפונה המחשב נופל בגלל בעיות של הזיכרון (ככה נראה לי) ... יש לי זיכרון Corsier 2x2Gb 1600Mhz בתזמון 9-9-9-24 אני חושב שאם אני אשנה את התזמונים של הזיכרון היה שיפור ביציבות המעבד והמערכת... איפה אפשר לקבל פרטים בנושא... ראיתי אנשים שהעבירו ל 8-7-8-20 , בגלל שאין לי מושג החלטתי לשאול.. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי OC למחשב החדש שלי ממהירות 2.2 למהירות 3.0 GHZ ע"י מכפלה של 9 כמובן עשיתי בדיקת יציבות וכל מה שצריך וזה עבר בהצלחה מה שמוזר פה שהביוס הראה לי שהגעתי למהירות 3.0 GHZ וכך גם התוכנה CORE TEMP הראתה שהגעתי ל- 3.0 , ואילו הווינדוס מראה מהירות אחרת-3.67 GHZ וכך גם התוכנה S&M מראה מהירות של 3.67 מישהו יודע איך זה יכול להיות? הנה תמונות:
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מאוורר מצד למארז הוא 25CM בערך בגודל של המארז בגודל של מאוורר עומד רגיל הבעיה הוא מרעיש גם כמו מאוורר עמוד... הוא לא חורק או משהו, פשוט שומעים בקול את ההזרמת אוויר =| כשאני מדליק את המחשב המאוורר פועל אבל בשקט, ואחרי איזה דקה שהווינדוס נדלק הוא מתחיל לעבוד חזק מה לדעתכם כדאי לי לעשות? המחשב חדש קיבלתי אותו יום חמישי, והוא התחיל פתאום להרעיש ככה בערך שלשום. האם כדאי לפנות לחנות? הורדתי גם תוכנה SPEED FAN אולי שמה אפשר לעשות משהו? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
איזה מאוורר שקט הולך היום ? צריך להתאים ל-Thermalright True120B? הוא צריך להיות בצבע שחור סטנדרטי. בשביל מעבד i5 באוברקלוק ל-4ghz, על לוח EVGA P55. אפשר גם להזמין מ-frozencpu.com , נראה לי אני בכל מקרה מזמין משם מאווררי 60 מ"מ שקטים למשהו אחר. הייתי מתחיל לנבור בפורומים של SPCR, אבל הזמן הפנוי מועט בימינו
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם עשיתי OC לכרטיס מסך דרך RIVA TUNER. כרגע הוא עומד על 251MHZ GPU ו GPU MEMORY CLOCK על 234MHZ. הכרטיס מסך הוא G FORCE 5700LE בEVERLAST אני לא יכול לראות את הטמפרטורה שלו, מישהו מכיר תוכנה שבעזרתה אפשר למדוד? (אני לא רוצה לשרוף אותו בעודו חי) תודה רבה לעוזרים!
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחליף מארז ועובר ל NZXT S340 White ,שמעתי שהקירור שלו [אחורה ולמעלה] הוא לא הכי איכותי שיש אז אשמח לדעת למי שיש חוות דעת ובנוסף לקבל המלצה על זוג מאווררים 140ממ לקדימה ,1 140ממ ללמעלה ועוד אחד 120ממ לאחורה. המערכת: i5 6600 + arctic freezer 7 pro rev.2 msi gtx 970 gaming msi h170a gaming pro samsung 850 evo antec hcg 520w
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, יש לי מעבד P3-800, לוח אם ASUS CUSL2 היום בבוקר בזמן ששיחקתי במחשב שמתי לב שלפתע הוא מאט בצורה מחרידה. הבנתי ששוב נדפק המאוורר שקניתי לפני כחמישה חודשים ולאחר שהתקנתי את תוכנת ASUS PCPROBE גילית שהטמפרטורה של המעבד הגיעה ל 78 :-/ ובמצב מנוחה היא 58 :'( . בנוסף המארז שלי מאוד יפה 8) אבל קטן וצפוף כך שהאיוורור שם לא משהו.... אני צריך שתמליצו לי על איזה מאורר לקנות ואיזה משחה תרמית (איך למרוח אני יודע כבר תודות למדריך באתר ;D ) או כל רעיון שעולה לכם בראש. אהה, ויש לי תקציב של 50 ש"ח לסדר את העיניין (כן זה לא הרבה... אבל מה לעשות אני בצבא ) אשמח לקבל את הצעותכם בהקדם האפשרי ... בתודה,
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הסתובבתי קצת באתר של טרמלטייק וגיליתי את המוצר המעניין והמוזר הבא: http://www.thermaltake.com/accessories/a2324O3/a2324.htm הבנתי שהוא מנקה את האוויר-אבל בשביל מה זה טוב? כתוב גם שזה עוזר בקירור המחשב... מישהו התנסה בזה? זה שווה את ה180 שח? תודה
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם ישנה חשיבות למהירות ה- FSB מבחינת ביצועי המערכת או שרק מהירות ה- CPU קובעת ואם אעשה ניסוי בו אשאיר את מהירות ה- CPU קבועה ואשחק רק עם ה- FSB/מכפלה, האם אקבל תוצאות זהות מבחינת ה- BenckMark-ים השונים או כל מדד אחר על ביצועי המערכת ? לדוגמא : FSB * מכפלה = CPU 133 * 13 = 1729 138 * 12.5 = 1729 144 * 12 = 1729 וכו'....... אני שואל שאלה זו מישום שאם צוואר הבקבוק של המערכת, כמערכת, הינו במקום אחר ( לדוגמא: בזיכרון ה- Cache ) אז אין משמעות למהירות ה- FSB, - אלא אך ורק למשחק נוח עם מהירות ה- CPU. אנא, רק מי שבטוח לגבי תשובתו שיענה, תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר להריץ חיפוש בגוגל...אבל אין יותר כיף מלדון בזה ביחד אני יודע שהמחיר שלו כמו הבי טייפון והביג טייפון טוב יותר....פשוט לא נוח לי ליראות גודל כזה בארז ולכן אני מעדיף משהו יותר צנוע אז מה אתם אומרים?
-
- 25 תגובות
- 1.1k צפיות
-


