אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעייה בעשיית הOC למעבד בעיקרון יש לי קירור מים של SWIFTECH עם BLOCK שהדגם שלו זה APOGEE GT אם אני לא טועה ואני כרגע עם רדיאטור של TT בעתיד ישודרג הגעתי עד כה לOC של 3.4 יציב ועכשיו כאשר אני מנסה להגיד ל3.6 או אפילו ל3.45 אני לא מצליח אחרי כמה שניות יש לי FATAL ERROR בORTHOS היחס הוא 1:1 המתח הוא 1.337 המתח של הNB הוא 1.25 ובמנוחה המעבד עובד על 24 מעלות יש מצב שהPSU מגביל את הOC כיוון שהספק הוא ג'נרי 500WATT [יום חמישי אמור להגיע חדש] אם זה לא הספק אז מה זה יכול להיות ומה אני אמור לעשות? תודה לעוזרים!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, ברשותי מחשב HTPC ללא OC (גם לא יהיה), מחפש משהו שיהיה שקט במיוחד ויקרר היטב. מפרט: מעבד: Intel Pentium E6300 Wolfdale 2.8GHz 2MB L2 Cache LGA 775 65W Dual-Core Processor לוח אם: Gigabyte GA-945P-S3 (ATX form factor; 305mm x 190mm) מארז: SilverStone LC10B-E Aluminum/Steel ATX Media Center/HTPC Case - Retail (Black) יש לי משחה טרמית MX2, ככה שצריך רק קירור, חשבתי על משהו פסיבי, אבל לשיקולכם אני לא מעודכן שנים.. תודה. קונה מהאתרים הללו בלבד: www.tigerdirect.com www.ebay.com www.newegg.com www.ewiz.com www.amazon.com
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכל הלך מצויין עד שהגעתי ל-250fsb וכעת אני נדרש להעביר את מכפלת ה-ht ל x3 על מנת להימנע מבעיות.... אבל הבעיה היא שהמחשב לא עושה בוט ב-x3 (255 260 הבאס בזמן שאני מנסה לעבור מכפלה) לא משנה מה אני יעשה אפילו הורדתי עוד מהתדר של הזכרון והוספתי מתח למעבד שלא צריך בכלל...כלום לא עוזר. עד שלבסוף ניסיתי להעביר לx2 לראות אולי זה פאק בלוח או איזו נעילה ומה שמוזר שב x2 המחשב כן עלה והכל עבד מצויין???! למה הלוח לא נותן לי לעבור ל x3 מישהו מכיר את הבעיה? תודה מראש .. :-\
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המאוורר מגיע בתוך מארז Antec One. המארז מגיע עם שניים כאלו, לכל אחד מהם יש חיבור של 3 פינים. הבעיה מתחילה בעובדה שאין מספיק חיבורים כאלו עם הלוח אם שלי (שניים של 4 פינים, רק אחד של 3) וכולם תפוסים במילא ע"י המעבד, הספק ומאוורר אחר. אני רוצה לחבר במקום המחבר המקורי, חיבור מולקס אבל החוטים כולם באותו הצבע: שחור ולשניים מהם יש סימונים של פסים לבנים. הפלוס אני מניח זה אותו חוט שמסומן בחץ על גביי המחבר, החוט הזה מסומן גם בפס ארוך בצבע לבן. החוט האמצעי לא מסומן בכלל (אני מניח שהוא של המדידה) והשלישי מסומן בקו לבן לא רציף (כמו פס הפרדה שמתיר עקיפה). יש דרך לדעת בוודאות איזה חוט הוא המינוס? אני לא אוהב לחבר את זה באוויר ולבדוק אחד אחד, ואין לי סוללה מתאימה לצערי כדי לבדוק.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכלי!! ובלי שום דרמל - לא סובל דרמל לקראת סיום עוד לא ניסיתי אותו אני יחכה שהקיץ יעבור כי אני לא יודע כמה אפקטיבי הוא. הבעיה הגדולה היא השגת הכלים והנחושת אני עשיתי את זה כשהייתי בחול בחופש. יש לי משאבה שאמורה להספיק לי בסביבות 120 ליטר בשעה לגובה שאני צריך מתוכנן ל athlon xp 1900+ שבפעם הבאה שאני יוצא אותו אני יפתח נעילה אה יש לי מצלמה דיגיטלית אז אם רוצים עוד תמונות
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בטוח שרוב קהילת האוברקלוקרים אוהבים את החורף, כשהחדר קופא בטמפרטורות נמוכות הדאגות פחותות והאוברקלוקינג יכול פתאם להיות גבוהה יותר ויציב יותר ושקט יותר... מה התכנונים שלכם או השינויים שלכם לקראת החורף המתקרב ? האם ישנם פרויקטים מיוחדים שאתם עובדים עליהם ( מחשב שקט במיוחד, אוברקלוקינג מיוחד ? ) או שאצלכם הכל נשאר כרגיל ?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מפרט: מעבד Q8300 כרטיס מסך: HD5750 זכרון : 2GB 800mhz ספק כוח: 500W לוח אם : ASRock G41C-GS שלום לכולם אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי עכשיו אני צריך קצת תעזרה שלכם להגדיר אותו נכון ל 3.2 אני קצת חדש בתחום ואני לא יודע איזה הגדרות צריך לעשות כמו FSB Core Voltage וכו תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היום הביאו לי את המחשב החדש של בת דודה שלי (זה שהתייעצתי איתכם בקשר אליו לא מזמן) והוא ריק לחלוטין... לצערי הרב יש בו חלקים מסויימים אחרים מאלה שביקשתי כמו לוח אם (שמו לי GIGABYTE GA-7VT600)-L( במקום ABIT NF7 v2.0 nForce2 Motherboard) וכל מני שינויים אבל בנתיים אין לי בעיה... בכל מקרה לא הצלחתי להבחין בשום מאוורר חוץ מהזה של CPU ןהזה של הספק. עכשיו כשהדלקתי רת המחשב נכנסתי לביוס וראיתי שטמפ' המערכת היא בסביבות ה32 מעלות אבל טמפ' במעבד היא בין 52 ל 59 מעלות!!! אתם לא חושבים שזה קצת יותר מדי... דרך אגב המעבד הוא AMD Athlon XP 2500+ Barton (512K, 333 Mhz) BOX CPU . מה שמפחיד אותי זה שאולי הוא שם 2500 TRAY ואז שם איזה מאוורר מעפן.... בכל מקרה מה אתם אומרים. אשמח לקבל תשובות …
-
Phenom II X4 42 B.E TWKR משהוא שפירסמתי פה בחדשות o.c אבל לדעתי ראוי לחשיפה גדולה יותר .
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דגם Noctua NH-U9S רשום שמתאים לתושבת 1151 אבל דגם NH- U12S לא כל האתרים מציינים שזה 1151 כמו KSP ומצד שני אתר היצרן כן מציין, אז היצרן זה מה שקובע בוודאות? לגבי הדגם NH-C12P SE14 אין אותו כבר בשום מקום. לא מייצרים אותו והוא לא נמכר כבר? (ידוע לי שיש דגם שדומה לו Noctua NH- C14S , ואני לא מעוניינת בו) ובמידה והוא מיוצר עדיין או שלא , התושבת שלו היתה 1151?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
קודם כל הנה המפרט: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb Thermaltake BigTyphoon Cpu Cooler CL-P0114 Gigabyte GA-965P-DS4 Intel P965 LGA 775 G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400CL4D-1GBPK Western Digital 160GB SATA II 8MB 7200RPM WD1600JS LEADTEK WinFast PX7900GS 256MB LG GSA-H10 Multi DVD-Recorder Bulk Black Compucase 6920 Black Super Midi Tower No PSU Enermax Liberty 400W Active PFC עשיתי OC ל3290 Mhz (תוצאה 18 שניות בPI), הבאס עכשיו על 470 , הזיכרונות על המחלקים הכי נמוכים (2.0) ככה שאין לי לאן לרדת במחלקים, כל המתחים נשארו בסטוק! המערכת יציבה הרצתי S&M הגעתי הכי הרבה במאמץ ל57 מעלות במנוחה 43-47.... מה עושים? איך שאני נותן לו 480 הביוס לא שומר את…
-
- 24 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי כולם ! הבוקר התחלתי להכין את הבלוק, ניסרתי שתי פלטות נחושת בעובי 5מ"מ, ברוחב ובאורך 3 ס"מ. לאחר מכן התחלתי לסלול תעלה בעומק 3 עד 4 מ"מ באחת הפלטות, תעלה בצורת האות ח'. נעזזרתי במקדחה מיוחדת, בראשי חריטה מיוחדים לדרמל, ולבסוף ראשי שיוף של הדרמל בשביל גימור התעלה, והחלקתה, כאשר במהלך העבודה, מים זרמו בקביעות על הפלטה בכדי לקרר אותה מהחום הנגרם מהקדיחות והשיופים. בשלב הבא, קדחתי שני חורים בקוטר 10מ"מ על גבי הפלטה השניה, כאשר תכננתי שכל חור יהיה מעל כל קצה של התעלה, כאשר שתי פלטות הנחושת חופפות זו לזו. הלחמתי בעזרת גז שתי חתיכות צינור נחושת 10מ"מ חיצוני, 8מ"מ פנימי אל תוך שני חורי ה-10מ"מ בפלטה השניה. אר כך, הנחתי את הפלטה עם התעלה על משטח חלק מיוחד, (עם התעלה כל…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הצלחתי להגיע ל-2.88 גיגהרץ בלי הגדרות ביוס מיוחדות (העלאת מתח ל-1.35V ובאס של 288 במכפלה 10X). בדקתי באמצעות Core Temp ואורטוס והנה התוצאות: במנוחה - 43 מעלות ל-2 הליבות. במאמץ (הפעלת אורטוס ב-Blend Test) - לאחר 5 דקות של ריצה הכי גבוה שהליבות הגיעו זה 63 מעלות (ורוב הזמן זה נע בי 59 ל-61). איך הטמפרטורות? יש מקום לעלות עוד ? יש לבצע עוד בדיקות ? (בתוכנות שונות?)
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי קתודה קרה כחולה ולד 3 כיוונים ירוק איך אני מחבר אותם ולאן ואם יהיה ציורים או תמונות זה ממש יעזור תודה לכולם
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הליבה הזאת רצה במהרות 400MHZ האם זה אפשרי לעלות את התדר הזה ?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי את POWERSTRIP ואז אני באמת מצליח להגיע רחוק יותר ב-OC. אמממה..אני מקבל מהר יותר ארטיפקטים..חחח אז מה הועילו חכמים?אם RIVA הגביל אותי ואני מצליח עם תוכנה אחרת "לעבור" את מגבלת RIVA אבל מקבל ארטיפקטים אז... השאלה:מה הפתרון לארטי' ואין לי בעית חום. לגבי VMOD לא מצאתי ל-GB/6600GT/PCX הסבר.
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי צריך עזרה קטנה. אני עומד להחליף כמה כבלים במחשב כדי להשיג קירור טוב יותר. אני מתחיל עם החלפת הכבלים של הארדיסקים לכבלים מעוגלים, השאלה שלי היא האם יש הבדל בין הכבלים? והאם לדעתכם יש עוד כבלים (חוץ משל ההארדיסקים) שכדאי שאני אחליף? חשבתי על ה Antec cobra בשביל ההארדיסיקם...שווה? תודה חברה
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי את הקירור GELID ICY VISION מיד שנייה, ככה שאין לי את כל המדבקות המקוריות או את דף ההוראות שבא עם הקירור. אני מנסה לחבר את הקירור על כרטיס מסך HD 5850 וראיתי שצריך להדביק כמה מהגופי קירור הקטנים על חלקים בכרטיס. אין לי יותר את המדבקות הדו צדדיות המשמשות להדבקתם ורציתי לדעת איך אפשר להתגבר על הבעיה (שימוש במדבקות דו צדדיות רגילות אפשרי?) תודה מראש לעוזרים שקד ברנד
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לוח של MSI NEO2 P45 מלא בפיצרים ויש לו ביוס מסובך לעומת הג'יגבייט שהיה לי קודם אני עושה אוברקלוק אבל אני קצת מוגבל איתו בגלל שאני לא מבין חלק מההגדרות בביוס ואני לא יודע אם אני צריך לשנות אותם. לפי מה שהבנתי זה אמור להיות לוח טוב לאוברקלוק . אם יש פה מישהו שמכיר את הביוס הזה אני אשמח לקבל עזרה . דרך אגב המפרט הוא: מעבד E2160 PALIT DDR2 800 ENERMAX TOMAHOK 405W SPARKLE 9800GT 512
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
^^
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מהי הדרך הטובה ביותר לניקוי מאווררים?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני הולך כנראה לקנות בקרוב את הקירור לכרטיס מסך של ארקטיק קולינג (VGA Silancer) ומקבלים איתו משחה תרמית. השאלה שלי, האם כדאי להשקיע בAS5 או שהמשחה שמקבלים מספיק טובה? ועוד שאלה קטנה, שמעתי כמה דברים לגבי שיוף הבסיס כי הוא לא טוב כל כך או משהו כזה, מישהו מוכן להסביר לי על זה?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה... יש לי נסיון באוברקלוק וקראתי מדריכים ופה ושם אבל עדיין יש לי איזו בעיה קטנה לא סגור על מעלות תקינות ואיך להעלות ופה ושם (בלי מתחים...) אז ככה המעבד שלי זה core i 5 -750 קירור mugen 2 לוח אם DFI LanParty DK P55-T3eH9 זיכרונות 2X2 gskill 1600 בקיצור יש לי כל מה שצריך בישביל אוברקלוק חוץ מהאוברקלוק עצמו חחח המעלות שלי הן כאלה זה במאמץ עצבני ולידו במנוחה של ה cores http://img259.imageshack.us/img259/9673/32471231.jpg וזה של הcpu עצמו (שדרך אגב עדיין לא הבנתי מה ההבדלים יעני זה הליבות וזה המעבד אבל תאכלס איזה מעלות קובעות...) http://img153.imageshack.us/img153/1638/16049629.jpg נראה לי מעלות סבבה.. אבל לא בטוח אשמח לתגובות ועזרה והנה גם תמונות מדוייקותתת של הביוס שלי…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הרגע מצאתי את המוד הכי מדליק , מגניב , שימושי וקל! המוד מיועד רק לבעלי מאורר מקורי של אינטל! כידוע המאורר שלנו מסתובב בערך ב2500rpm והסיבה שהוא ככה זה בגלל שהוא מנוטר טמפ'... בלי הניטור הוא מסתובב בערך ב3300-3900rpm ! ניתן לבטל בקלות רבה את הניטור ! טוב זה התרד שראיתי : http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.php?s=&threadid=121331 אמרתי בוא ננסה עשיתי בדיוק מה שאמרו בתרד רק עם ההצעה שהביאו שם באחת התגובות לקחתי עיפרון רגיל ! רשום עליו Dixon No. 2/HB Wood Pencil תמונה שלו : http://gramco.safeshopper.com/images/b00hw6ok.gif אם אתם רוצים תמונה של הקופסא אני אצלם לכם ( קנוי מאופיס דיפו ) קצת ציירתי על הנגד שם והופה 3600rpm !!! ירידה של 3-4 מעלות אני כבר שעה עם פריים …
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-


