עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. לפי הנתונים יש לו דחיפת אוויר מטורפת והוא יחסית שקט 21dBA... אשמח לחוות דעת...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום לכולם אני די בבאסה בגלל זה ניקיתי את המחשב לאחר שנתיים הוא היה מלא אבק עכשיו יש מאוורר שהכבל שלחו מחובר ל "cpu fan" שהוא הפסיק לעבוד עכשיו אני לא יודע אם יש מצב להחזיר את המאורר לחיים או שאני צריך לקחת את המחשב לתיקון או שאולי אפשר לתקן את זה לבד אני חייל ואני מעדיף לחסוך כסף....... כך שאם יש פיתרון טוב ולא פן לשיער כמו שאני שמתי עכשיו אני הודה לכם אולי זה בכלל הגדרות במחשב או משהו......... תודה רבה מחכה לתשובה בקוצר רוח להתראות

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by omrik10,

    אני רוצה לעשות בפעם הראשונה OC לGB 9600GT שלי. קראתי את המדריך שבפורום, ורציתי להוריד את התוכנה COOLBITS אבל לא מצאתי אותה בהורדות, וברשת מצאתי עותקים ישנים שלה. COLLBITS עוד רלוונטית ? או שכולם משתמשים ב RIVA TUNER? מישהוא יודע לכמה אפשר להגיע עם 9600GT של Gigabyte? כרגע יש לי 650Mhz ב CORE ו 900Mhz בזיכרונות. עריכה: אני כבר לא בטוח שזה מה שמוגדר כרגע. במקום אחד אני רואה את המהירויות שכתבתי למעלה ובמקום אחר אני רואה CORE 450 וזכרונות 756. שנהים זה דרך Riva Tuner, הראשון זה דרך החלון של Driver Setting/ System Setting והשני זה בחלון של HW monitoring. אז מה הנכון?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. האם ניתן לשים משחת arctic silver בכרטיס המסך או שהיא נועדה אך ורק למעבד?אודה למי שמבין בעניין ויוכל להשיב לי

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by chipset,

    השאלה שלי היא כזאת: אם מחברים מאוור מסןג SMARTFAN ישירות ללוח אם אם 3 פינים האם הוא יכול לשרוף אותו?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. לפני: לוח אם: GA-P31-DS3L מעבד: PENTIUM D820 זיכרון: 667MHZ CEON אחרי: לוח אם: GA-P31-DS3L מעבד: E8300 2.83 זיכרון: CORSAIR XMS2 800MHZ DDR2 הלוח לא משהו אני יחליף חודש הבאה איזה OC אפשר להגיע אם המעבד הזה?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by amisha,

    המדריך באתר מתייחס רק ל AMD ולי יש מעבד אינטל כיצד מורחים בשיטה הכי נכונה וטובה ? כמה עובי משחה טרמית צריך שיהי על המעבד\ סינק ? אני משתמש בסינק שאינטל סמפקת נ.ב אני משתמש בננוטרם בלו 2 יש לכם איזשהן עצות למריחה נכונה מניסיון?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by The_Byter,

    שלום ! רציתי לשתף אתכם בנסיון לoverclock : Celeron 733MHz 66x11 רצינו (אני וחבר -Delta-v) להגיע ל1100MHz 100x11 ok אז ככה : stock fan : NO BOOT ThermalTake Mini Copper Orb :NO BOOT Dr.Thermal TI-V77: Not Stable ThermalTake Volcano 6Cu (EverFlow fan) : STABLE ! @1100MHz 3DMark2001SE : from 2000 to 2700 מאווררים זה חשוב ! ואם חסר לכם עוד קצת ... תנסו כמה מאווררים ולא לשכוח גריז טרמי אכותי תודה לאורן מZIGZAG שנתן לנו לבדוק את ה Dr.Thermal TI-V77 האחרון שיש לו (לא למכירה)

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אני שמח להיות חלק מקהילת HWZONE שהיא קהילה טובה לO.C שזהו עיקרי קיצר מפרט : Q6600 GA-P35C-DS3 Corsair 2X1GB 5-5-5-15 800MHZ 8800GTS 512MB @ CS: 745MHZ no volt mod Seasonic 550W zalman cnps9700LED W.D 250GB יש לציין כי ה O.C שביצעת יציב עם PRIME95 הגירסא של ה QUAD , בקרוב אקבל את הזיכרונות שאני רוצה ( CORSAIR 2X2GB CL4 800MHZ ) תגובות תמונות : [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by gilz0,

    יש לי P4 3000 פרסקוט על ASUS P4P800 DELUX. בזמן האחרון המחשב שלי מתכבה בפתאומיות.פתחתי לראות את המאווררים (מאוור מעבד סטוק,מאוורר מארז קידמי) כולם עובדים כמו שצריך. ניסיתי להפעיל את המחשב ומערכת הכריזה (P4P DELUX) הכריזה שמחשב חם מידי. נתתי למחשב קצת זמן והדלקתי אותו. ביצעתי בדיקת חום בתוכנת PC PROBE של ASUS ומצאתי שחום המעבד עומד על 94 C!! לעומת זאת חום הלוח הוא 28 C. סגרתי את המחשב לכמה זמן,הדלקתי ומדדתי חום שוב הפעם 54 ועלה תוך כמה דקות ל61 והמשיך לטפס למעלה תוך שניות. והלוח 28 C כל זה כשהמארז פתוח. בקיצור אין לי ספק שהקריסות הם מהחום למרות שאני לא מאתר בעיית קירור. החלטתי לקנות מאוור מעבד חדש. אני מחפש המלצה על משהו בתקציב של 150-180,שקט,ומקרר טוב. בנוסף אני כנראה אקנ…

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by ntl,

    נכון יש את הכבלי חשמל במחשב - שכל כבל מורכב מ-3 חוטים (צהוב-שחור-אדום)? אז יש לי 4 כבלים כאלו, אבל אני רוצה לחבר הרדיסק נוסף ואין לי מקום - כלומר, אם אני רוצה לחבר את ההרדיסק אני צריך להוציא את כבל החשמל של המאוורר... אמנם לא יקרה למחשב כלום, אבל זרימת האויר תידפק לחלוטין והמחשב שלי ירעיש יותר אז איך שזה נראה אני צריך מפצל של כבל חשמל - שנכנס אליו חיבור כמו של כבל החשמל ויוצאים ממנו 2 כאלה. יש דבר כזה? אם כן, כמה עולה ואיפה משיגים? אם לא - מה אני יכול לעשות?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. איפה אני יכול לרכוש צג וחיישן נטו בלי פאן באס או משהו מפואר מדי שעולה כמה מאות, מומלץ לרדת אפילו מ100 שקל. יש איזו חנות שפאשר לקנות בה את זה , כי אני לא מצאתי. תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by guyyug,

    בשעה טובה גמרתי את הבלוק מים (5שעות עבודת קירסום שני קרסומים שבורים 300גרם נחושת שהפכו ל210 )יצא פיצוץ לא היה מבייש את בלוקים שהופיעו במאמרים אין לי מצלמה דיגיטלית לכן אין תמונות מה גם שכבר הלחמתי אותו הבעיה היא אחרי שדאגתי למשטח ישר שעבר ליטוש על מחרטה שמתי לב שהמעבד לא שטוח P667 הליבה בולטת השאלה היא האם להשאיר אותו שטוח כמו ההיטסקין המקורי או ששוה להשקיע וליצור מגרעת שתתן יותר שטח פנים ההבדל שוה את התירחה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. טוב אז הלוח הוא DFI NF4 ULTRA-D וכמו שכתוב בכותרת פתאום המאוורר שעל הצ'יפסט הפסיק לעבוד, והלוח מתחמם ! איזה מאוורר לקנות ? תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Component,

    ברשותי מחשב עם המפרט הבא: Celeron 300 MHz, 128 MB RAM 100 MHz , Motherbard: BXpro chaipst up to 100 MHz Grafic card sis 8 MB on board , אין לי בעיה של התחממות כי אני יכול ורוצה לשים מאוורר ביתי גדול על המחשב. שמעתי על שיטה להעלות את מהירות הבאס מ 66 MHz ל 100 MHz ע"י חסימת פין אחד ב slot . קראתי עליה באתר מהימן ואני מאמין שהיא נכונה. האם יש עוד שיטות ל overclocking שאני יכול לישם על המחשב שלי? אם אתם צריכים עוד מידע רק תגידו. בבקשה עזרו לי. בתודה מראש, עדי רובין

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by barakaaron,

    מישהו אולי ניסה/שמע/ראה משהו על ההיטסינק החביב זהה? : http://thermaltake.com/products/spark/spark7.htm

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by tidan27,

    שלום! ברשותי מארז gigabyte 3d aurora 570 אני מעוניין לקנות קירור למעבד של חברת noctua c-14 האם הקירור יכנס לי למארז?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by giloman,

    טוב אז לאחר שה550BE שעבר אצלי היה בעל שתי ליבות דפוקות (גם בלוחות אסוס שנותנים פתיחה רק של 3 ליבות היו בעיות) קיבלתי לידי 720BE 0917 BPEW - המעבד עבר פתיחה בהצלחה וביציבות המעבד נקנה בP-SEE ונפתח בעזרת הGA785GM-US2H ביוס F4 כרגע בגלל טמ''פ גבוהות (אני עם קירור סטוק מסכן) לא עשיתי OC עם העלאת מתח. עוד דבר שהופתעתי לגלות הוא שהעלאת הNB FREQ והHTT נותנים אפקט של ממש וקיצצו שניה בSPI1M כשיגיע קירור יותר רציני אני אתחיל להתעסק איתו יותר [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Dwhore,

    שמעו. אחריי שקניתי את המחשב החדש שלי. ועשיתי לו oc מ- 1.8 ל 2.34 עם זכורונת של סמסונג 3700 גיליתי משהו מוזזזזזזזזזר.. אני עכשיו על 45 מעלות אחריי מעמץ או 44 אפילו.וזה ממש קצת לאיימדי. רציתי לעלות עוד. אבל משהו לא נותן לי (קריסות) עכשיו. המכפלה שלי כעיקרון פתוחה, מזה פתוחה, כאילו אני יכול לשחק איתה. לעלות אותה ל12\12.5 .. אבל אז, כשאני עושה רסטרט למחשב אני נכנס שוב לביוס ורואה שזה נשאר על איך ששמתי את זה- מצויין! אני עולה לווינדאוס ושום דבר לא השתנה. וגם שאני נכנס ל CPUz זה מראה לי שזה מכפלה 11 מוזר לא? למישהו יש רעיונות? =[

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אני יודע רק שצריך להעלות תFBS דרך הביוס (שלא מצאתי איפה בדיוק) אבל הבנתי שיש גם דבר כזה מכפלות באס כל מיני שטויות מה זה אומר? ואיך אני יודע שאחרי שאתה מעלה תFBS זה טוב ולא יגרום לבעיות...?

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Pure-Gold,

    אני מעוניין לצבוע את המסך שלי בצבע כחול כמו המארז שלי ( Dragon DA-01BLD Full Tower ). על איזה צבע אתם ממליצים ( שם החברה ואיפה ניתן לקנות ) ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by THE FOX,

    היום החלפתי למארז P150, כעת צריך המלצות למאוררים שקטים בגודל 92MM ו 120 MM.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אז ככה יש לי בעיה מאוד מעצבנת אני לא מצליח לעבור את ה 2.7 מקור 2.4 המפרט שלי הוא E6600 2.4 OCZ 1GB 1066MHZ 5-5-5-15 X 2 MSI P35 NEO-F WD 320GB SATA WD IDE 160GB SAMSUNG T220P SPIRE 550W HD4870 POWERCOLOR 1GB 800/920 WINDOWS VISTA X86 הגעתי לתוצאה מאוד נמוכה ב 3DMARK VETAGE 7223 והגעתי למסכנה שאוליי המעבד עושה לי צוואר בבקבוק ואני חייב להגביר את המהירות. התחלתי בביוס להגביר את ה FSB ל300 במקום 266 ובתזמונים SPD עשיתי 5-5-5-15 ,כמו שכתוב לי על הכרטיס. לא נגעתי במתחים, כל המתחים היו על .AUTO ביטלתי את ה INTEL EIST ואת ה SPRED SPACTOM , משהו כזה. הרצתי OCCT 3.0.1 והבדיקה רצה 5 דקות סבבה ,הפסקתי והעלתי עוד קצת עד 2.8 , הפעלתי OCCT ,קיבלתי מסך כחול. העלתי את …

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by roes,

    זה פשוט מסקרן אותי ואני מאוד רוצה לדעת כמה דברים... אז תסלחו לי על החפירות... 1. זיכרונות מתחממות הרבה? באיזה טמפ' הם בערך? 2. אחרי OC הזיכרונות מאוד מתחממות? 3. קרור זיכרונות נחוץ בכלל? 4. קרור זיכרונות משנה את הטמפ' שלהם בצורה משמעותית? 5. איזה גוף קרור יותר טוב: מאלומיניום או מנחושת? 6. איזה קרור יותר טוב (או שהם באותה רמה) והאם הם שווים משהו בכלל (הם טובים?): ??? http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=crc-u01-co http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=crc-u01-al :s05: :s05: :s05: :s05: :s05:

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום. משתמש חדש לחלוטין, לא ביצעתי מעולם OC, ואני מבקש להמהיר מעבד i7-2600K. איך מתחילים? יש לינק, ווידאו או כל דבר שיכול לעזור? קראתי את הסטיקי, אבל יש לי הרגשה שמדריך עבור AMD הוא מעט שונה, וגם למיטב הבנתי מעבד ה K פועל בצורה שמאוד קל להמהיר. מדובר בלוח אם Gigabyte GA-P67A-UD3P קירור למעבד הוא ה Corsair A50 (קירור אוויר, מאוורר יחיד) הזכרונות הם של Corsair XMS3 לפני שאני מבצע כל פעולה, אשמח ללמוד (ואני מאלה שבהחלט מוכנים לקחת את הזמן וללמוד היטב לפני שהם יוצאים לפעולה) יותר. מדובר כאן על המהרה שהיא יותר לסיפוק פסיכולוגי, מאשר לייצר תוצאות בפועל. אני לא מבקש לשבור שיאים, ורוצה לשמור על המעבד בתחום הבטחון שלו. כמובן, יש לי גם הרגשה שהקירור של Corsair לא בדיוק מיועד …

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים