אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
נתחיל בזה שהמפרט שלי מפורט בצד זכרונות 333מגהרץ המעבד עובד על באס 400, באס למערכת עומד על 100מגהרץ בסטוק אני בדרך כלל בבאס 137 (2400@3288) כרגע אני על 125 (2400@3000) בגלל שמתחיל להיות חם ואני מצמצם באוברקלוק שהטמפרטורות ירדו במעלה או שתיים בלי שאני יצטרך להפעיל את המאוררים ולסבול מהרעש.. בכל מקרה לעניינינו.. לא נגעתי בתזמונים או בחלוקה של המעבד\זכרונות בכל מקרה מה המצב של הזכרונות שלי כרגע עדיין עובדים על 333מגהרץ או שזה השתנה?
-
- 25 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעונין לקנות קירור למעבד E6300 ואני לא רוצה סתם "להתפשר" על נינג'ה כשתהיה אפשרות לקירור חזק יותר בזמן הקרוב.. למישהו יש מידע כל שהוא על זמינות של הקירורים האלה? לפי מה שקראתי בXS אין זמינות שלהם אפילו בארה"ב אז זה אומר שכדאי לוותר? תודה מראש!
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני יומים ניסתי לעשות אובקלוק העליתי את SYSTEM CLOCK מ - 133 ל - 136 והכל היה מצויין העליתי את מהירות המעבד מ 1400 ל 1430 (אני יודע לא משהו רציני) ואת הבאס מ 266 ל 280 אחר כך העליתי מ מ 136 ל 142 והנה צצה לה בעייה גדולה (היה לי מסך שחור לא ראיתי כלום יותר והייתי צריך להוציא את הסוללה מלוח האם) יש לי AMD ATHLON XP 1600 ENERMAX S710-B GIGABYTE GA7VTX-H CRUCIAL 256MB DDR 2100 מישהו יודע מדוע הבעייה הזאת, ?!?!?!?! הרי האוברקלוק שעשיתי לא היה רציני בכלל והמעבד לא עבר את ה43 בטמפ' שלו
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, קבעתי בRIVATUNER את הטווחים הבאים: טמפ' מהירות מאוורר 40-49 - 40% 50-55 - 60% 57-62 - 80% 63-80 - 100% קבעתי שכאשר אני מפעיל את המחשב זה יתחיל עם 40%. הבעיה היא כזאת: כאשר אני מפעיל את המחשב והוא נמצא במסך בחירת המשתמשים (welcome screen), אז הטמפ עולה בערך ל-60, כאשר אני נכנס ליוזר שלי אני רואה באמת שהמאוורר פועל על 40%, אך למרות שהטמפ' היא 60 הוא לא לא עולה ל-80% מהירות! למישהו יש מושג איך אני מסדר את זה? אני בודק את הטמפ דרך הHARDWARE MONITOR של הRIVA TUNER. תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Hi all ! just took one zm2hc1, and the first thing I thought is about these copper heatpipes I had many 8-10 copper tubes here, so i decided t do something !! I know some of you will say it is not useful, and it is maybe true, but at these hot days, when it gets hotter than 35*c during the day, it can helps... anyways, if it wont cool the HDD, it will work as a RAD for cooling the water while i was heating these pipes to higher than 400*c, I thought of these heatpipes, and remembered that they are full with a liquid.... I dont know exactly what there is inside of these ones, but anyway it had not blown up into my face... also heating it was very long and …
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בהמלצה לקירור מים למעבד הכי טוב שאפשר למצוא עד 650 בלי חריגה, הוא למטרת אוברקלוק, ואני רוצה שיתן את התוצאות הכי טובות. שקט לא חשוב. תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם. כבר די הרבה זמן שהמחשב שלי זוחל, ואני משער שזה בגלל טמפרטורת המעבד. אמנם יש לי פרסקוט, אבל זה לא אומר שמותר לו להיות על 100 מעלות... כרגע, בשעת הכתיבה, SpeedFun מדווחת לי על 97 מעלות.. החלפתי משחה טרמית לפני כמה זמן, וזה לא עזר. (דרך אגב, המדריך פה באתר למריחת המשחה - ממש לא נכון. אמנם אני עשיתי כמוהו, אבל עכשיו הסתכלתי באתר של Arcatic עצמם, ושם הם כותבים שיטה אחרת לגמרי איך למרוח את המשחה. חבל שלא בדקתי את זה אז..) בכל אופן, כשהחלפתי את המשחה, שמתי לב שאחת מהקליפסים שמחזיקים את מאורר-המעבד שלי במקום, שבור. (צירפתי תמונה, כדי להבהיר למה אני קורא 'קליפסים'. כמובן, התמונה אינה מהמחשב שלי, ולכן שם זה לא שבור. שאלותי: א. האם יכול להיות שזה מה שגורם להתחממות המעבד? כ…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע איך זה מתבצע לכן אני חייב עזרה יש לי 6 מאווררים של 12 ואט כל אחד אני רוצה לחבר אותם לביי באס כאשר יש לי במפסק on12v\7v\off איזה נגדים מדוייקים אני צריך לקנות? איך זה הולך?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, במסגרת פרוייקט מערכת המים בהכנה ביתית שאני עושה, אני צריך להשיג בלוק קירור מים למעבד שלי... רדיאטרו כבר השגתי וכן גם משאבת מים של מכונת כביסה :AR15: אז אנה, אנשים יקרים, עיזרו לי !
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המאוורר הקודם כבר לא עובד, והכרטיס כבר מגיע ל 135 מעלות במקסימום מאמץ.( היה גם ריח ונראה לי הוא נשרף קצת). אז אפשר המלצה למאוורר חדש, או שהנזק כבר נעשה לכרטיס והוא תמיד יהיה בטמפ' גבוהה ?. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב מבוסס סוקט 478 מעבד 3.0 לוח אם p4s800 של אסוס. מאתמול המחשב שלי נכבה לי ובבדיקה שלי מול הביוס מתברר שהטמפ' מגיע עד ל 95 מעלות צלסיוס. המאוור נראה עובד תקין משהו כמו 3400 סיבובים לדקה. האם זה הסוף של המאוור האם כדי לקנות חדש?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות היטסינק חדש למעבד אני לא עושה OC אני קונה בגלל שה AMD 2400+ שלי הגיע ל60 מעלות וטיפה יותר אני מחפש משהו טוב אבל גם שלא יהייה לו רעש של מטוס בתקציב של 200 שקל גג. כמה דברים שניסיתי: מה יותר טוב ה- silent tower http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=6681 או ה- Thermalright ALX-800 +Vantec Uv 80MM http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=4335 http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=5112 אם יש עוד אפשרויות טובותאז אתם יכולים לתת לי? תודה, טל.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בבקשה ספרו, אני מתלבט אם לקנות אותו. ולא, אני לא יכול להוסיף עוד 300-500 ש"ח לקנות שיפטק או אנרמקס.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב מסוג Dell Studio 14/1458 המחשב עובד שעות רבות ביום ומשמש כמחשב נייח לרוב. אשמח אם תוכלו להמלית לי על משטח קירור שיתאים לו. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי. כמו שכתבתי בת'רד אחר (תוכנה) כשחיפשתי תוכנות לבנצ'ים...אני כרגע בתוך טירוף אוברקלוקינג משוגע על רכיבים שונים במחשב שלי (כאמור,עגלה...אבל זה כל הכיף...!). בקיצור: קודם כל: (Asus V7700 Deluxe (GeForce2 GTS 32mb שכרגע (בינתיים) על 230 ליבה ו 383 זכרון, במקום 333\200 במקור. כרגע בעומס (כאמור בנצ'מרקים בטירוף ;D) הוא עומד על 54 מעלות וב Idle על 35-39 מעלות. איזה מאוורר יתאים או שפשוט כדאי לנקות את המאוורר המקורי מאבק ולהסתפק בו. שנית: מעבד P III 500 Mhz Tualatin שכרגע מומהר ל 560 (5x112) הוא עובד יציב גם על 575 (5x115) אבל פחדתי על מכלולים אחרים וטמפרטורה אז הורדתי קצת...עובד בעומס על 45…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך geforce 7300gs של PALIT האם יכול להיות שהוא יהיה קבוע על 46 מעלות אפילו 47? ואני רואה מן פסים כאלה במסך שזה מהכרטיס עצמו בוודאות כי בדקתי עם שתי מסכים.. האם זה תקין שהוא ב47 מעלות חום?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, ראיתי באתר את ב"חדשות" על המאווררים השקטים האלה של Scythe, שנקראים- S-FLEX. משהוא יודע מאיפה אני יכול לקנות אותם??? או מאוורים שברמה שלהם??? אפילו אם זה אומר להזמין מחול. תודה מראש
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שמעו יש לי בעיה מוזרה. כשהייתי על 3.2GHZ ועל מתח רגיל 1.120, הטמפ' במנוחה היו על 44 +-, ומאמץ על 58+-. עכשיו מתי שאני עולה ל3.3GHZ) 370), ואני על אותו מתח, הטמפ' במנוחה גם 45+-, והבעיה שאני לא יכול לבדוק במאמץ, כי כל פעם שאני מפעיל את התוכנה OCCT, זה עושה לי: OCCT.EXE הפסיק להגיב, "בעיה כלשהי גרמה לתוכנית להפסיק לפעול כראוי. WINDOWS יסגור את התוכנית ויודיע לך אם ישנו פתרון זמין" (ויסטה). עכשיו, אני מניח שזה בגלל היציבות כי כשהייתי על 3.2 זה לא עשה לי ככה, יכלתי להפעיל את התוכנה כבדיקה המלאה, אבל מתי שאני עליתי ל3.3 זה קורה.. לדעתכם כדאי להעלות במתח? תודה לעוזרים.. עריכה: אני עם קירור סטוק, ו…
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אז ככה.. AMD DUAL CORE 3800+ לוח אם NFORCE 4 של DFI.. 2GB RAM HD4870 512MB ששידרגתי לא מזמן (בקרוב גם המעבד..) והיה לי ספק כח 480W אם אני לא טועה ENERMAX.. שנשרף לי ביום שבת (היה קצר בבית) ושידרגתי לENERMAX 525W.. ומאז כל פעם שאני נכנס לאיזה משחק (FIFA / COD4) אז המחשב נכבה לאחר כמה דקות.. והכרטיס מסך פשוט לוהט.. ממש חם.. ואני מעריך שזאת הסיבה.. כאמור לפני שהחלפתי את הספק כח זה לא היה ככה.. יש לכם מושג איך אני מסדר את זה? ומה גורם הבעיה? כי לא חשבתי שזה שאני אחליף ספק כח יגרום לחימום יתר של חלקים במחשב שלי.. תודה *על המארז יש לי מד מעלות של הטמפרטורה במאז .. 24 - 30 מקסימום... קבוע ויש לי קירור מצויין..
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם הטמפ' של הליבות של המעבד תקינות? לוח אם Gigabyte ep45 dsl מעבד-e8400 מארז NZXT tempest air king עשיתי OC קטן של 3.4 MHZ והעלתי את המתח ל1.168W מתחת לזה המחשב קורס נ.ב המחשב סופר נקי מאבק +החלפתי משחה טרמית לפני חודש.. וגם סידור הכבלים אינה מפריע לסירקולוציה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סתם חיפשתי OC ביוטיוב, ותראו איזה מדריך מצאתי.. מקווה שמותר לפרסם ככה מדריך, אם לא תמחקו ..
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי פה איך אני עושה OC למעבד שלי???? כרגע יש לי לוח אם:GIGABYTE GA-945GCM-S2C אם זיכרון 1GB 667MHZ של KINGSTON וכרטיס מסך 8600GT 256MB GDDR3 GIGABYTE
-
- 25 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ערב טוב , עם המחשב החדש שרכשתי שבוע שעבר , שידרגתי את הקירור למעבד מסוג SCYTHE SAMURAI Z צרפתי לינק למוצר . http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4200 המאוורר של הקירור לגמרי לא שקט (זאת לאחר בדיקה שנטרלתי את המאוורר מארז) . השאלה , האם אפשר לדעת האם זה הרעש שהוא אמור לייצר או שאולי זה מוצר פגום ? כמו כן , האם יש תוכנה שיכולה לבדוק רמת רעש כדי לאמת מול נתוני היצרן והאם ישנה תוכנה שאיתה ניתן לכוון את עוצמת המאוורר (אולי ייתכן והמהירות מירבית ולכן הרעש..לא יודע) תודה למי שעוזר.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-


