עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. לאיזה OC לכרטיס מסך 7600GS אני יכול להגיע בלי מאוורר מיוחד? עם הלוח 965P של גיגהבייט S3 אולי S4 והמארז האורורה החדש 3 מאווררי 120.. מה יכול להגביל לי את מהירות הOC בכרטיס מסך רק החום או עוד דברים? או כמו במעבד גם תדרים והזיכורנות ודברים כאלה..

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Phobus,

    שלום לכולם, זאת הפעם הראשונה שאני מבקר בפורומים והתרשמתי מאוד לטובה, מקווה שאוכל להשתלב אצלכם ולתרום את חלקי. המפרט הרלוונטי שלי לבעיה: amd a64 3000+ venice E6 stepping s939 dfi lanparty ut ultra-d hynix ddr400 ocz modstream 520watt האוברקלוק: cpu @ 1800/2400mhz 200/267mhz fsb 2000/2080mhz htt 1.4/1.67v vcore ddram @ 240mhz 10:9 timing @ 3-3-3-8 2.5/2.7v במצב הזה המערכת יציבה ועוברת superpi ו-3dmark עם טמפרטורות מצויינות למרות שיש לי קירור ג'נרי של thermaltake. לכן אני משוכנע שאין בעיות טמפרטורה למערכת, הבעיה נוצרת כשאני משנה את יחס הזיכרון למעבד ל-1:1 ואז אין יציבות. האם זאת מגבלה טכנית של הזיכרון הג'נרי? או שיש מה לעשות בקשר לזה?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Xvertigo,

    אוברקלוק בקרוב.... [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אז חיפשתי וחיפשתי כבל Y (מפצל) איכותי שתומך ב- PWM כדי שאוכל לעשות מערך Push-Pull לקירור של המעבד ולא לוותר על ה- PWM ומצאתי את זה - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160357585105&ssPageName=STRK:MEWNX:IT אני מפרסם לטובת כל מי שחיפש ולא מצא (אומנם כבל יחסית פשוט, אך לא נפוץ...).

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Svat Svytoslav Alekseev,

    שלום רציתי לשתף אותכם בטמפרטורת המערכת שלי ולדעת אם הם תקינות.. מישחק שעבד עליו בבדיקה הוא BT4

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by גיאאא,

    חברים אני חדש פה...אז תעזרו לי קצת... מזה oc אוברקלוקינג וכל הדברים האלה שמדברים עליהם פה?? זה נראה לי מעניין וחשוב למחשבים...

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by no43189,

    אני לא יודע אם זה קשור לפורום אבל האם יש כזו אפשרות להוציא תזיכורן של הכרטיס מסך ולהלחים זיכרון אחר גדול יותר??

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. היי חברים , המעבד שלי E8400 , לאחרונה פירקתי הארד דיסק והרכבתי מחדש, ומאז המחשב עושה רעש שניתן להבחנה , מדי פעם יש גם רעשים עולים ויורדים , קצת מלחיץ , אבל לפעמים זה מתאזן , כרגע זה רגוע , הRPM של המאוורר מעבד מראה על 2250 בערך , בדקתי בAIDA טמפרטורות נראות מאוד נורמליות של המערכת באופן כללי , רק מה שמדאיג זה הסיבובים של המאוורר והרעש שעושה , מה שכן כשאני מדליק את המחשב ובודק בהגדרות BIOS, אני יכול לראות טמפרטורות של 61 מעלות צלזיוס ומעלה , עד 64 ככה , ומראה לי אותו דבר מבחינת RPM , לוח אם אינטל DG41RQ, עד כה לא היו לי בעיות , רק אחרי שהרכבתי את ההארד דיסק מחדש , המעבד לא חם , יש טעם לפרק את המאוורר לנקות אותו ולחדש את המשחה הטרמית ?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Yuvky,

    אז ככה, לפי הביוס, הE8500 שלי עובד על 35-36 במנוחה, למרות שאני בOC ל4.1 . מזה אני מסיק שהTjmax זה 95 כי בפעם הראשונה שהפעלתי REALTEMP הטמפ' הייתה זהה. אבל , כשהכנסתי ערכים נכונים לTjMax של REALTEMP (הכוונה ל100) הטמפ' במנוחה הייתה קבועה על 39 ללא קשר למתח (1.38-1.41) . השאלה שלי זה אם הביוס עובד לפי TjMax של 95 אז בעצם פעולות Throtteling מסוגן גם יעבדו בהתאם לכך. לכן , האם זה נכון לשים TjMax של 100 בREALTEMP למרות שהביוס עובד לפי גבול שונה?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by e-Pit@m,

    נתקלתי היום בגלרייה הראשונה של VirtualHideOut בחבר ישן, Antec Gemstone. אשר היווה בישבילי את נקודת הפתיחה, זה היה פרויקט המודינג השלם הראשון שלי. אני עד עכשיו מאוד גאה בו, Name : Ori Sulimani E-Mail : ori@pcpro.co.il Quote : "My first mod! I did it clean and Pro as posibile! You hardly can see any cables.. or any other bullshit, Specs:P3 800@1033 (Slot),128Mb Mushkin High Performance REV2,Asus P3V4X,Matrox G400 Max,Sound Blaster Live! X-Gamer,IBM 75GXP (15gb),Aopen DVD 1640PRO,IntelliMouse Explorer (+EverGlide GIGANTA),Compact Generic Keyboard,Mag XJ700T,AltecLansing ATP3 (Front Speakers),Sony SoundSystem (Back speakers),SideWinder ForceFeedback 2. Fans:2x120mm…

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אז ככה, זה המפרט שלי: Abit NF7-S AMD Athlon XP Mobile 2600+ Corsair PC3200 C2 256MB היום סוף סוף הרכבתי אותו ויש לי מספר שאלות: 1. CPUZ מזהה את הקורסייר כ PC2700, זה משנה משהו? 2. גם CPUZ גם הביוס וגם WCPUID לא מזהים את המעבד, הוא כרגע על 15X133 (זה הסטוק שלו לא? שלי הגיע משום מה על 5X100) 3. איך מריצים MEMTEST, או איזה עוד דרכים יש לבדוק יציבות זיכרון במחשב שאין בו פלופי? תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by maphisto,

    טוב אז לפני היה TT DRAGON ORB 3. אחרי - AX7 ומאורר 80 ממ של Tt . איזה שקט !!!!!קניתי גם 120 ממ של ENERMAX שקט. זהו יש שיפור של 6-8 מעלות ושקט. אבל חור בכיס של 300 שח.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0268/cl-p0268.asp :yelclap: :yelclap: :yelclap: :smile1:

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by eyaffe,

    יש לי לוח של ASUS 925X וה NORTHBRIDGE שלו בוער. כשאני נוגע בו הוא ממש לוהט והוא יושב ממש ליד ה BT שלי וכנראה שבגלל זה הוא לא מקרר את המעבד כ"כ טוב. איך אני מוריד לו את הטמפ ? מה גורם לחום הרב ? תודה

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Zeev86,

    הטמפ' של המעבד שלי מגיעה ל50+ כשהמקסימום זה 55-70. לפעמים הטמפ' 57-58. מה אפשר לעשות עם זה? יש למישהו עצות? יש לי מעבד DualCore AMD Athlon 64 X2, 2800 MHz (14 x 200) 5600+

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by zoyaniv,

    הזמנתי מערכת חדשה, לא יהיה אוברקלוק או חום קיצוני, המעבד יהיה i5 8500 כרטיס מסך כרגע 660ti 16 ג'יגה זיכרון על לוח מבוסס h370. הזמנתי את הארקטיק קולר 12, עכשיו אני מתבלט אולי לקחת במקום זה קירור מים בסיסי למעבד, חשבתי על המרקורי 120 של אנטק במארז 400c של קןרסאייר. איך הקירור מים הזה ובכללי קירורי מים מבחינת אמינות? מים ואלקטרוניקה לא הולכים טוב יחד, לכן תקלה בקירור שנוזל יכולה להיות הריסת המערכת. איך מנקים את הרדיאטור אם צריך? אחד השיקולים שלי להימנע מקירור אוויר זה פחות התעסקות עם אבק וכו'.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by oreinis,

    יש לי מעבד CORE I7 920 עם מערכת קירור במים ZALMAN RESERATOR 1 V2 אבל בלי מעמץ ובלי כלום 10 דקות אחרי שהמחשב נידלק הוא בטמפרטורה של 50 מעלות C לא עשיתי לו OC אבל המחשב הוריד אותו לבד ל1.6GHZ כדאי שלא יתמם עוד יותר יכול להיות שמשהוא לא בסדר במערכת?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Eternal Bliss,

    היום הגיע לXXX מאורר עם 4 לדים(כתום,אדום,ירוק וכחול) משהו פצצה... אז שאלתי את XXX אם אני יכול לקחת לבדוק אותו עם ה SLK-800 שלי והוא נתן לי אני חייב להגיד לכם שזה פצצה, זה הוריד לי את הטמפרטורה(בעבר השתמשתי בהיטסינק ומאורר הרגלים שמקבלים עם המעבד) ב 10 מעלות וזה אפילו בלי להשתמש ב Arctic Silver, אני משער שכאשר אני ישים AS זה יוריד בעוד כמה מעלות.... לפי מה שאני רואה XXXX שמו לזה מחיר מזה זול(55 שקל) וזה שווה את זה... זה שקט מאוד(אני לא שומע אותו) ומומלץ... וגם ה- Rheobus החדש שלהם נראה מאוד יפה, הוא יתאים לכל מארז.. אני הולך לקנות אותו ברגע שיהיה לי כסף תודה אין פרסום בפורום שנתן לי לבדוק את המאורר החדש הזה ראשון הנה כמה תמונות של המאורר: תמונה 1תמונה 2תמונה 3 …

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. מחפש קירור שקט שמתאים גם למארזים HTPC איזה קירור מומלץ?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by HoT-DoG,

    שלום מה קורה? אני מתכנן מודינג וקניתי מנורת PL TUBE למישהו יש מושג בדיוק מה ההבדל בינה לבין כל מנורת פלורסנט אחרת? יהיה לי מאוורר למעלה שיוציא אוויר חם ממש ליד המנורה. היא 220V ואספקת החשמל שלה היא חיצונית אז תנו איזה הצעות מה אפשר לעשות ועוד! :D תודה רבה מראש!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Dom1no,

    היי.. אני מתכנן לקנות מחשב בקרוב (מתעכב בגלל כ.מסך כמו כולם) ועכשיו בנוסף למארז שאני לוקח (CM690) אני קונה 4-3 מאווררים נוספים. עכשיו המאווררים האלה הם בחיבור 3 פינים רגיל אז חיפשתי מקום שמוכר מתאמים לחיבור לספק כמו אלה: http://www.rackmountpro.com/images/product/4-3pin.jpg http://www.cooltechpc.com/ctpc/images/zm-mc1.jpg (רצוי הראשון) ולא מצאתי עכשיו השאלה אם עדיף לי כבר ללכת על מאווררים עם חיבור מולקס 4 פין, ולא להסתבך עם זה.. או שאתם מכירים מקום (נגיש יחסית) שמוכר כאלו מתאמים. חיפשתי בעיקר בחנויות "הגדולות" ובגולל בכללי ולא הצלחתי למצוא. אז עזרתכם.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום ניסיתי לקבל תשובה לבעיה זו באשכולות שונים שנימצאים בפורום זה , אך לא קיבלתי תשובות שפתרו את הבעיה, ולכן החלטתי לפתוח אשכול חדש , שמיועד אך ורק לפיתרון הבעיה הזאת. כמה נתוני רקע על המחשב שלי ועל הבעייה - אני עושה OC ואחרי דקה שתיים שאני נימצא באמצע משחק הוא ניתקע ואני חייב לעשות ריסטרט. ראשית עליי לציין שאין אני מדבר כרגע על הפיכת הכרטיס ל XT , אלא רק על OC פשוט ביותר ,הפיכת הזיכרונות מ 450 ל- 500 ואת הליבה מ - 475 גם כן ל 500 . הכרטיס הוא מתוצרת POWER COLOR והוא VIVO , קיבלתי אישור רשמי מהחברה שמדובר בליבת XT , אם כי זה לא ממש קשור לעניין , כי אפילו סתם כרטיס אמור להיות מסוגל לעשות OC . המעבד הוא פנטיום 4 3.0 , זיכרון 1024 על 400 , ולוח האם - ABIT IC7-G . Realtek AC'…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום כולם, פעם ראשונה שאני מנסה לעשות OC למערכת שלי (AMD, תושבת 939) (בכלל - פעם ראשונה שאני מנסה לעשות OC נקודה..) המפרט בצד, רק שהזכרונות הם 2.5-3-2-5 והם 2X1GB במקום מה שרשום שם.. העליתי מתח למעבד ל 1.425V לזכרונות ל 3.0V (הם BH5) שמתי את המכפלה על 10, היחס הוא 5/6 והתדר 295 (בסטוק 200) מערכת ההפעלה עולה יפה, ה core speed לפי CPUZ הוא 2950MHZ (סטוק - 2200) והזכרונות עולים בתדר 210.7 (בסטוק 200) אבל כשאני מנסה להריץ super pi על 1M, הוא זורק לי הודעת שגיאה בזו הלשון: NO CONVERGENT IN SQR05 למישהו יש מושג מה אני עושה לא נכון? (ה PCIE נעול על 100, ביטלתי coolnquiet , ה CPC על enable, וה- DRAM Bank Interleave מופעל כמו כן ה Spread Spectrum וה- CPU Thermal Trottling מכובים).…

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום לכולם אז נתחיל: 1. אני רוצה להחליף את המאווררי מארז שיש לי כעת, במטרה להפוך את המחשב לשקט יותר. אני יודע שזה לא שינוי הכי משמעותי, כי יש גם שינויים כמו החלפת הספק לשקט יותר, והחלפת המארז עצמו. אבל בכל זאת.. אז כרגע יש לי 2 מאווררים של 120, ואחד צדדי של 80. עשיתי חיפוש קטן והחשבתי כמה גורמים כמו השקט מול המהירות של המאוורר והכוח דחיפת אויר שלו, ומצאתי כמה דברים: א) זה מה שהכי הלהיב אותי : http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=A2329&Cat2Cat1ID=1421&Cat2ID=1698&aff=Zap ב) זה גם- http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=TTA2330&Cat2Cat1ID=1421&Cat2ID=1698&aff=Zap ג) וזה בשביל 80- http://www.directron.com/papst8cm.html ***לגבי ב, אז המאוו…

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. אהלן, המעבד נרכש לפני כחצי שנה בערך עם קירור סטוק של המעבד. בזמן האחרון הרעש שהמאוורר עושה הוא נוראי ואני שוקל לשים קירור אחר. בעיה ראשונה שיש לי היא שאני לא מבין בזה כל כך ולא יודע טווחי מחירים של משהו נורמלי. בנוסף, האם ההחלפה זה משהו שאני יכול לבצע בעצמי או עדיף לתת למישהו מוסמך (יש לי ידע טכני בסיסי). המארז שיש לי הוא Antec gx202 ובמפרט שלו רשום "גובה מקסימלי קירור למעבד (ממ)160" דבר אחרון, אשמח על המלצה לתוכנה בכדי למדוד טמפרטורות בזמן שימוש (משחק בעיקר WARZONE) וככה לעשות השוואה אם אחליט לקנות קירור חדש. תודה.

דיונים חדשים בפורומים