אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לכרטיס hd6850 ניסיתי אתMSIAfterburnerSetup230 הוא גורם לריצודים במסך,האמת גם בווינדוס 7 זה קרה,אבל עם דרייבר יותר ישן של הכרטיס זה היה עובד בסדר. התוכנה TRIXX אומנם עבדה בסדר בWIN7 אע"פ שאני לא מחבב אותה כל כך,אבל בwindows 8 היא מאפסת את האוברקלוק ומראה את מהירות השעון בכלל לא נכון והגיוני. rivatuner גם בxp וגם בWIN7 לא פותח לי את האפשרות האוברקלוק,ואני מדבר שה ccc לא מותקן במחשב אלא רק הדרייבר בלבד. אגב: יש לי גם windows xp שנמצא כרגע על אוברקלוק עם התוכנה MSIAfterburnerSetup230 אבל עם דרייבר ישן יותר של הכרטיס ואין שום בעיות. בכל מקרה איזה תוכנות אתם ממליצים לי ל win8 ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קראתי הרבה (באמת הרבה) על ה- Thermaltake BigTyphoon וה- Thermalright Xp-120 עכשיו אני בדילמה מה לקנות המחירים ממש דומים אבל בלי קשר למחיר אני רוצה לדעת למי יש עדיפות בביצועים לא מצאתי השוואה ישירה בינהם לכן אני עוד לא יודע המליצו לי בכל מקום על משהו אחר....הבנתי שהאנשים שקונים הן את זה והן את השני מרוצים אבל אני בכל זאת מחפש את זה בעל הביצועים היותר טובים אודה לכם אם תעזרו לי. תודה רבה.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מנסה לבצע OC למעבד ולא מצליח לעבור את ה400 FSB אז חשבתי להעלות מתח למעבד.בביוס המתח מתחיל ב1.45 ונגמר ב1.7 ויש כמובן את האופציה של AUTO.השאלה שלי היא האם 1.45 לא גבוה מדי למעבד?והלוח רק מתחיל במתח הזה כלומר יש עוד הרבה לאן לטפס.מפרט בצד.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פתחתי קודם דיון,עכשיו אני ממש מוכן להתחיל בחלק המעשי. אני כמעט מוכן אבל עדיין חסר לי כמה דברים ויש לי עדיין כמה שאלות לא-פתורות (וכן,עשיתי חיפוש. וכן,לא מצאתי תשובות). בדיקות יציבות מתוכננות:OCCT,3DMARK 11,CRYSIS 2,total war shougen 2. תוכנה לOC:TRIXX (כיוון שרק בה אני אוכל לשנות את המתח). דברים ש"חסרים" לי: 1)התוכנה TRIXX מציגה את הטמפ' רק בחלון של התוכנה/על שולחן העבודה. איך אני אמור לבדוק טמפ' ממוצעות בזמן משחק/בדיקת יציבות (במנוחה זה כרגע 44 מעלות)? איזה תוכנות ניטור עושות גרף שאוכל להסתכל עליו אח"כ?. 2)מהירות מאוורר-לשחק עם המאוורר כבר עכשיו ולקבוע פרופיל אינטנסיבי יותר? או רק כאשר אני נתקע בOC/מעלה את הvoltag?. כרגע במנוחה הפרופיל של הסטוק הוא 20% שימוש במאוור…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תראו, יש את הזלמן סדרת ה 7700, לא משנה איזה גרסה (כל אלה בטווח של 250 שקל בערך - CU, ALCU וכו') או THERMALRIGHT XP120 בשילוב עוד מאוורר 120MM של VANTEC, THERAMLTAKE וכו'.... איזה יעשה עבודה טובה יותר? אם הזלמן יותר טוב אז איזה דגם (אני גם לא בטוח שה 7700 יותר טוב מכולם, אבל ככה נראה לי)... אם ה XP120 בשילוב מאוורר אז מאוורר של איזו חברה? תודה רבה
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קראתי ביקורת בה עשו אוורקלוק למעבד E6600 במהירות של 3.2 הוא נפל. אבל כאשר קיבלו מעבד E6600 STEPPING 5 - הצליחו להמהיר אותו עד 3.4 באופן יציב. מה זה אומר הסטפינג הזה? האם זו הסדרה של המעבדים? אם קונים מחשב חדש אפשר להזמין דבר כזה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שראיתי אתמול את של HOLLY הלכתי והזמנתי לעצמי (כן אני מודה,אני קנאי...),בכל מקרה הזמנתי גם את המאוורר של אנרמקס ה-92 מ"מ וה-SP97. יאללה לעבודה. http://www.pbase.com/image/25131653/original
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המעבד שלי בטמפ' מנוחה מגיע ל 65 מעלות.. יש לי מעבד Q6600 ולוח אם Asus Striker Extreme. יש לי מארז דיי גדול ( CM Stacker 831 ).. דיי ברור לי שאני צריך קירור.. אבל יש לי שאלה. מסביב לתושבת של המעבד יש את צינורות הנחושת ועל אחד מהצינורות יש מן מאורר קטן שמכוון למאוורר האחורי, האם יש איזה קירור שאני אוכל להרכיב את זה בלי לפרק אותם? תודה..
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא יודע האם למצוא ריאוסטט שיתן התנגדות שיוריד את המאורר לבין 7-12 וולט או 0-12. האם 7וולט למאוורר זה מספיק שקט?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להעלות עוד קצת פרטים על ההבדלים בביצועים בינהם ואם אילו מעבדים מקבלים אותם? עריכה:http://www.vr-zone.com/articles/Intel's_new_stock_Heatsink_fan_for_Core_2_Extreme_Processors!/5373.html [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, למישהו יש את המאוורר הזה ויכול לומר לי האם רמת הרעש שלו פחותה או גבוהה מהמאוורר סטוק של אינטל?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אין לי מצלמה פה אבל זה ממש מה שיש לי פה (עם אותה תוכנה ותצוגה): צג 4x20 אורכו כ10ס"מ ורוחבו כ6ס"מ צג זה -240x64- אורכו כ18ס"מ ורוחבו כ6.5ס"מ
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מארז של טרמלטק soprano ויש לי לוח אם dfi nf4 lanparty 939 לא תיהיה בעיה של מקום במארז? בעיה תיהיה כי המאוורר גדול אבל אני מתכוון לבעיה שהוא בכלל לא ייכנס לשם או שיהיה מרווח של 2 סנטימטר מהדלת של המארז ואם אתם יכולים להגיד לי מנסיון אישי שלכם אם זה מאוורר טוב ביחס למחיר? תודה
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
העלתי את המעבד ל 2800MHZ הנה הצואות ב 3DMARKS06 לפני ואחרי מה אתם אומרים? זה מורגש בכלל? עשיתי את המכפלה של הזכרונות על 2 כמו שאמרו פה ושאלה אחרונה: מה המהירות של הזיכרונות עכשיו [attachment deleted by admin]
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני בונה מפרט למחשב HTPC, ככל הנראה במארז Antec NSK2480. מכיוון שהוא ישב בסלון וידלוק כל הזמן חשוב לי שיהיה שקט. לגבי ביצועי קרור - המחשב לא אמור לעבוד מאד קשה, ולא יהיה OC, כך שלא דרוש קרור מפלצתי. בהתחלה הלכתי על מפרט אינטל וקצת חיפוש הביא אותי ל- Scythe Big Shuriken, שמתאים גם ל- AMD ועולה 150 ש"ח. לפי הסקירה כאן: http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleid=2425&page=1 הוא אמור להיות שקט וקריר, אם כי לא נוח להתקנה. בעקבות דיון בפורום מפרטים התחלתי לשקול מפרט AMD שהוצע לי. הפרש המחיר למערכת שתענה על הדרישות שלי לא מאד גדול, וחלק לא מבוטל ממנו הוא חסכון של 100 ש"ח על קרור המעבד ושימוש ב- Alpine 64, שמתאים רק ל- AMD. לפי טבלא מאותה סקירה שקישרתי למעלה (קישור י…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום,בזמן הקרוב אני הולך לקנות מחשב חדש וזה המפרט: Core i7 920, s1366, 8MB Box מעבד לוח אם:EX58-UD3R s1366 Core i7, Intel X58, DDR3 2000+, 3xPCI-E קופסא: CM 690 NVIDIA Edition Black With Window (No PSU) (אני לוקח אותו כי אח שלי המליץ לי עליו וגם יש לו אותו אחד) ספק: eXtreme Power Plus 600W 12cm Fan דיסק קשיח:1TB IntelliPower, 32MB, SATA II- WD10EADS זיכרון:3x2GB OCZ Platinum XTC Triple Channel קירור: Mugen II 5 Heat Pipes CPU Cooler כרטיס מסך: BFG NVIDIA GeForce GTX 285 OC 2GB PCIe 2.0 האם המאוור Mugen II 5 Heat Pipes CPU Cooler??
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, מחפש קירור למעבד הנ''ל, הכי זול שיש, שיהיה שקט כמובן - נכנס למארז HTPC. מעבד יתאמץ נטו בניגון תכני בלוריי מלאים.. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, קניתי מארז V4 http://www.thermaltakeusa.com/Product.aspx?S=1308&ID=1967#Tab1 המוכר אמר לי שהוא מגיע עם מאוורר אחד וששאלתי אם ניתן להוסיף עוד מאווררים הוא אמר שאפשר מקדימה. בבית גיליתי שניתן להוסיף גם מלמטה ומלמעלה. מרגיז מאוד (שלא ניתן מידע מדויק וצריך לגלות זאת לבד). אני רואה במארז שלמעלה יש מקום ל-2 מאווררים. האם זה נכון (באתר של היצרן כתוב שניתן להתקין מאוורר אחד למעלה). איזה מאווררים 120 MM מומלץ להתקין כתוספת ? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לימעבד אינטל 4 (630) 3GHZ רצתי להתחיל ללמוד את הנושא של OC (אני חדש בזה) אז דבר ראשון בדקתי טמפרטורה ויש סתירה דיי גדולה בין שתי תוכנות. ב- IA BOOSTER אני מקבל טמ' 63-71 זה מאוד חם נבהלתי אמרתי ששזה לא יכול להיות אז בדקתי אם תוכנה אחרת PC WIZERD 2005 ושם הופיע לי 41 מעלות על מה לסמוך?
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי סוקט 754 מאורר 120 סמארט פן שפועל על פול ומארז עם 3 מאוררים (2*90+80)מכניסים ועד 2 שמוציאים (80+90 + ספק) המעבד שלי היה ונשאר חם מידי סביב ה42 מעלות במנוחה מה הבעיה? דאגתי לשים על המעבד שכבה דקה של ARTIC SILVER וכן שמתי על הXP120 והורדתי (בדיוק כמו במדריך) מה העיה? שמתי מעט מידי משחה? הלוח מזייף? תודה
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רציתי לקנות קירור לQ6600 ואני מתלבט בין המוג'ין 2 לונדטה 2 מה יהיה עדיף המארז הוא ANTEC 900 וכל שאר המפרט צד אפשר לראות... תודה מראש
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי אני מחפשת קירור שקט למחשב שאין כוונה לעשות בו OC לCPU i3-2105 שמתאים לANTEC NSK2480 בין 100 ל 200 ש"ח מzigzag2000 למישהו יש הצעות?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://forums.ort.org.il/files/30/1959340/3394574.JPG http://forums.ort.org.il/files/30/1959341/9067365.JPG http://forums.ort.org.il/files/30/1959342/2769452.jpg
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כרגע עובד על 43 מעלות. מאוורר מולו 120ממ' שמכניס אויר למארז. יש לי גוף קרור גדול, השאלה אם זה יוריד לו בכלל. [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


