אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה להסיר את המשחה הסטנדרטית שבאה עם ההיטסינק ורציתי לדעת אם אציטון 90% יספיק. צריך יותר מרוכז או שאולי בכלל אלכוהול? ומה ההבדל אם יש בין החומרים? תודה ;D
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ח'ברה ויום טוב... כבר הרבה זמן שאני מנסה לבצע OC מעולה ומדוייק וזה לא בדיוק יוצא לי משום מה... כעיקרון אני נמצא עכשיו אל מתח של 1.370 ל- VCORE ובשאר המתחים לא נגעתי בכלל... עכשיו יש לי פונקציה שנקראת Multi-Steps Load-Line ויש לי בה אפשרות לכבות אותה הוא להדליק ולבחור באחת מהרמות הבאות מי 1 עד 10 עכשיו להשאיר את זה כבוי? ואילו תמונות של בדיקה PRIME 95 1 דרך אגב למה פה זה מראה לי 1.260 במתח? ועם תסתכלו ב- HWMONITOR זה כאילו נע בין 1.260 ל- 1.320... אבל אני בכלל הגדרתי בביוס 1.370 והנה כמה תמונות של הביוס: [table][tr][td][/td][td]מידת התמונה שונתה. לחץ על כאן כדי לצפות בתמונה בגודל מלא. מידת התמונה המקורית הינה 3264x2448 ומשקלה 3136KB.[/td][/tr][/table] 2011-09…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן! יש לי את הכרטיס 6600gt ואתמול קיבלתי את המאורר Thermaltake Thunderblade 120mm LED fan - GREEN http://www.thermaltake.com/dcfans/led/thunderblade120.htm אני רוצה לקרר איתו את הכרטיס מסך יש לכם רעיון איך לעשות את זה? ועוד דבר למאורר הזה שקיבלתי יש חיבור מולקס ועוד חיבור כזה של 3pin שמתחבר ללוח אם הקיצר בחיבור של ה 3pin יש רק חוט אחד שנכנס אליו ואם מחברים רק את ה 3pin אז המאורר לא נדלק אז יש למשהו מושג מה צריך לעשות החיבור 3pin במאורר הזה?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.hwbot.org/community/submission/2150300_booooon_cpu_z_core_i7_2600k_6003.38_mhz
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם אפשר לעשות OC למעבד בלבד ולא לעשות את זה גם לזיכרון :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15:
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני שהשתמשתי בתוכנה הטמפ שלה ATHLON 1600 היו מעבד:46 לוח אם:35 במנוחה עכשיו הם מעבד:41 לום אם:34 אני פשוט אוהב את התוכנה הזו!!! אולי עכשיו אני ימהיר ל 1.53 תגידו אני ירגיש הבדל משמעותי מ 1.4 ל1.53?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המאווררים של ה660ti הגיבור שלי, התפרקו והלכו לעולמם. מאחר והכרטיס בן 5 ועוד כוחו במותניו, המליצו לי לפרק את ההיטסינק, לשים משחה טרמית חדשה ולהצמיד לו 2 מאווררים של מעבד \ מארז. מה האופציות המומלצות ואיך אני מצמיד אותם לכרטיס?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני חושב לבנות מערכת קירור מים ורוצה להשתמש ברדיאטור 280 מ"מ, אבל במארז קיימים חיבורים המתאימים לרדיאטור 240 מ"מ בלבד. אין בעיה של מקום ולכן אני לא רוצה להתפשר על הרדיאטור הקטן יותר. בנוסף אני לא מעוניין לעשות שינויים גדולים במארז, ולכן מודינג אינו בא בחשבון. מצאתי שהברגים המרכזיים של המאווררים יכולים לשמש אותי לחיבור (עם מתאם פשוט) לחיבור הרדיאטור למארז, כלומר חיבור ב-4 ברגים בלבד. האם החיבור הזה מספיק בטוח, או שאני מסתכן בהרס הקירור? נ.ב. הרעיון הוא להשתמש במתאם דומה לזה -
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה אני קונה כנראה את זה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=11207 עכשיו אני צריך לדעת אם זה יהיה טוב מבחינת קירור (וגם מבחינת אוברקלוקינג) או שעדיף לקחת מארז אחר ולשים בו מערכת קירור מים קנוייה (לא אחת שבאה עם המארז...) אשמח לקבל תשובות מעניינות... תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מודולי ה-TEC הנמכרים היום מורכבים למעשה מיחידות פלטייר + כרטיס בקרה על מהירות המאוורר ופעילות ה-TEC + רדיאטור ומאוורר. אני עובד עם קירור אוויר TRU120EX ומאחר וטמפ' החדר בקיץ הזה אינה יורדת מ-30 מעלות, חשבתי לשפר את המצב עם: לינק למוצר : http://www.petrastechshop.com/2250tec1.html הרעיון הוא לפרק את גוף הקירור, להכניס את ה-TEC בין המעבד לגוף הקירור ולהצמיד. את ה-TEC אפעיל באופן קבוע (המחשב כל הזמן ב-LOAD מלא) ע"י ספק חיצוני שיופעל ע"י ממסר כשהמחשב מופעל. יתכן שאבצע UNDERVOLT כי אין לי ענין ב-OC של מעל 3.6GHZ. כיום אני על 2.8GHZ יציב 24/7 על עומס מלא (טמפ' של כ-60 מעלות). החיסרון היחיד ב-TEC שאני מוצא הוא בעלות חשמל גבוהה. פרט לזה, אני לא מוצא בעיה טכנית - אני עובד עם…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה עושה סטיק זיכרון לאחד שטוב לאוברקלוק? תדייקו בבקשה ותסבירו כמו שצריך, אני לא הכי חדש אבל הייתי מגדיר עצמי כחדש בתחום.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי NVflash וNiBiTor. ראיתי שיש שם אפשרות לשנות את התדרים של הליבה והזכרונות, עד כמה זה מסוכן? ראיתי שיש גם אופציה לשנות את המתח, אבל מופיע שם רק 1.2V, יש דרך לשחרר את זה כדי שיהיו עוד אפשרויות? דרך אגב, אם אני מעלה את המתח לpci-e, זה יכול לעזור לי בOC? ועוד משהו, יש תוכנות יותר מומלצות לעריכת ביוס? תודה. עריכה: רק כדי להבהיר את עצמי, כבר עשיתי אוברקלוק(525@1440 652@1764), אין לי כוונה לעשות OC ע"י צריבת הביוס 50 פעם. המטרה היא שהOC לא יהיה תלוי בתוכנה כלשהי ויהיה קבוע.
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נגיד יש לי מארז ואין בו מאווררים ואני יכול לשים שלושה מאווררים,איפה עדיף למקם אותם? אני מתלבט בין שניים מקדימה של12ס"מ שמכניסים אוויר ועוד אחד מאחורה של 12ס"מ שמוציא אוויר לבין- מאוורר אחד של 12ס"מ מקדימה שמכניס אוויר,מאוורר אחד של 12ס"מ מאחורה שמוציא אוויר ועוד אחד של 18ס"מ למעלה שאין לי מושג מה עדיף להכניס או להוציא. איזה מהם ייתן את הקירור הטוב ביותר? ואתם מוזמנים להצעות עוד הצעות.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הביוס לא מראה את ה- VCORE של המעבד בתפריט של הביוס (במקום שעושים את ה OC) מישהו יודע איך אפשר להחזיר אותו כמו שהוא היה לי פעם שהוא כן הראה לי את ה VCORE? דרך אגב כל זה התחיל מהרגע שהחלפתי (עכשיו) את הקירור של ARTIC COOLING (לא הספיק לOC) לקירור של SUNBEAM TOWER 120MM
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך שיהיו מקררים , ושקטים המפרט הוא E8400 HD4850 4 GB האופציות שחשבתי עליהן : arctic fan 120mm של AC או MINEBEA של SCYTHE דעתכם?? יום טוב ותודה
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זאת ההודעה ראשונה שלי בפורום אז אני מכווה שאני עושה הכל נכון ומפרסם במקום המתאים. הטמפ' שלי גם במנוחה וגם במאמץ מאוד גבהות תמונה: http://i54.tinypic.com/rkc2ty.png מפרט: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2042342 המחשב לא משחשב חדש (כמו שאפשר לראות...), קירור סטוק, התדר של המעבד שלי 2.4 כי ככה הוא בא אם הלוח אם (bus-266) ולא רצתי להעלות אותו כי גם ככה הטמפ' ממש גבוה. תודה מראש עריכה: שכחתי להוסיף אני משתמש בTj Max=100 בrealtemp
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב אני רוצה לעשות לו oc אבל יש בעיה אני לא מבין בזה כלום אז אם משהו יכול להסביר לי או להעלות מדריך המפרט:מעבד amd 3500 לוח אם asus a8n-sli זיכרון adata 512 (500mhz)x2 כרטיס מסך gigabite 6600gt דיסק קשיח wd 160 gb בבקשה תעזרו הזכרון הוא 500mhz והלוח תומך רק ב400 איך אני משנה את זה תודב לכל העוזרים
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מעבד 5600x וקירור Corsair H100i Pro. הטמפרטורה של המעבד עולה ויורד בין 35 - 40 מעלות רק כאשר דפדפן פתוח ( chrome ). זה הגיוני? כשאני במשחק הטמפרטורה בממוצע על 50 מעלות.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא מתכוון לעשות OC עכשיו כי אין לי מספיק ידע על זה בינתיים....אבל בשביל לדעת עם שווה ללמוד על זה אני רוצה לדעת כמה זה יוכל לשפר לי את הביצועים.... המפרט: לוח אם P-4 400MHZ USB AGP תומך עד 1700MHZ דגם - INTEL GARIBALDI מעבד אינטל P4 1400MHZ זיכרון 2*64 PC800 לא זוכר חברה 2*128 PC800 של SUMSONG אם אתם צריכים עוד משהו תגידו... בעיקרון תסבירו לאן אני יכול להגיע בהנחה שיש קירור אוויר טוב!
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי מעבד AMD 64A- 3000, אני מעוניין לדעת לאיזה OC הגיעו עם המעבד הזה? אני אישית הגעתי לOC 2.34G אני רוצה לדעת אם זה הרבה (אני חדש בפורום, לכן אני לא רוצה להוסיף סתם עוד עומס אז אם תוכלו להביא לי קישור אני יסתדר,תודה) תודה
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום.. מצאתי איזה מאוורר של SUNON שהיה פעם של ספק, הלחמתי וחיברתי אותו למולקס. (80מ"מ) החלטתי שבינתיים עד שאני אקנה קירור חדש יכול להיות שאפשר לעשות עם זה שימוש. יש לי כרטיס קול מתחת לכרטיס מסך בPCI... שמתי את המאוורר עליו כך שהוא יזרוק אוויר על הצד של גוף הקירור ללא המאוורר... (בצד השני יש מאוורר). אז ככה: 1. האם המאוורר יתפקד טוב שם או שהכרטיס קול "יחנוק" אותו ולא יתן לו לשאוב אוויר כדי לזרוק אותו על הכרטיס מסך? 2. שאלה אחרת: יש לי מארז עם חלון ובו מאוורר, המאוורר בדיוק מול הכרטיס מסך, כדאי לי בנוסף להפוך אותו לכיוון השני שיזרוק אוויר קר על הכרטיס מסך? תודה =] אה ואגב המארז שלי מסודר ככה: 2 מאווררים מקדימה מכניסים, 2 מאווררים מאחורה מוציאים, מאוורר אחד מוציא בחלון למטה…
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעוניין להחליף את קירור הסטוק הנוכחי. תקציב: עד 400 ש"ח (אלא אם כן החריגה תביא לביצועי קירור טובים יותר) שקט- 8/10 קלות הרכבה וניקוי- 10/10 (ללא הוצאת לוח אם) תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ותראו מה יצא VANTEC AEROFLOW 8RDA+ 1700 JIUHB 0310 מעבד על 52 טמפרטורה המחשב לא ממש יציב קורס מידי פעם המלצה : אל תעשו את זה בבית או שעיבוי אדים של המזגן ישרפו לכם את הלוח
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש מאוורר למעבד i7-2600K ואני מתלבט בין הדגמים : Noctua NH-U9B SE2 Scythe Ninja 3 Rev.B SCNJ-3100 איזה מהם עדיף ? המחיר (לפחות ב KSP) זהה. אשמח להמלצותיכם.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחר מחשב קצרה מה אני יכול לעשות כי משעמם לי החלטתי לפרק את הקרור של הכרטיס שלי ולשים משחה טרמית של AS5 ניקיתי את המשחקה הקודמת שהייתה ובהיתלהבות שמתי על כל ליבה טיפונת של AS5 וסגרתי הכל הדלקתי את המחשב ו....... יופי גאון של אמא עכשיו במקום 50 מעלות ממוצע יש לי 62 מעלות ממוצע!!! עכשיו רק נשאר לחשוב באיזה דרך להתאבד! מה גרם לטמפרטורות לעלות? אולי יותר מידי משחה ובודדתי יותר מידי? אולי המשחה המקורית טובה יותר? אולי המשחה הזו בכלל לא מתאימה לכרטיס מסך או לסוג הזה ספציפי? אז מה בעצם רציתי להגיד......................... אה כן............... הצילו!!!!! אגב... בגלל הטמפרטורות הציון אומנם לא השתנה אבל ברור עכשיו שאני חזרתי לסטוק ואין מצב ל-OC...
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-


