אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לקנות מד טמפ' חיצוני למחשב ופאנל בקרה עדיף ששני המכשירים יהיה באחד ויש כמה תנאים למועמדים : שלא יעבדו על סוללות !! ( שיתחברו לספק ) שתהיה אפשרות לכבות את המאוורר המסויים ....... ( 0 וולט ) תקציב : כמה שיותר זול יותר טוב ועד 250 שקל
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מסתבר שכמה שיורדים על חלק מהמוצרים של החברה האלה, וכמה שאומרים שהם מעתיקנים (מה שלגמרי נכון לגביהם.. ועדיין לא מונע מהם להצליח לעיתים יותר מהמקור עצמו) הם עדיין מוציאים כמה דברים חדשים ומאוד מאוד מפתיעים.. קבלו: TT's Silent Wheel מאוורר 130 ממ שמותאם ל-120 ממ.. עם נתוני פתיחה (על הנייר) מטורפים יחסית למאוורר חרישי.. כמעט 55CFM ו-16 דציבלים מוכרזים (יש מצב שהם משקרים אבל עדיין.. כמה רחוק זה כבר יכול להגיע.. סימן שהמאורר אכן יחסית מאוד מאוד שקט) עוד בונוס שלו שהוא מוסלב (דבר שאני לא חושב שרגילים לראות במאווררים למארזים רגילים..) יש דעות??
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי Sparkle 6200 256MB עכשיו בריוה טיונר אני לא מצליח לגעת בהגדרות של Low-Level Sys... הכל מסומן לי באפור.. זאת אומרת שאני לא יכול לפתוח?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי X800XL ג'יגה בייט והתקנתי עליו 2 מאווררים עד כמה OC הוא יחזיק? (עוד דבר מוזר: עשיתי לו באיי טי איי הכי הרבה לממורי והכי הרבה לקור והוא עדיין לא מצא ארטיפיקים. זה נורמאלי?)
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו מפורום אנגלי אמר לי שאם אני אעשה LAPPING להיטסינק הטמפ' תרד לי מינימום ב-3 מעלות, מקסימום ב-12 מעלות וזה נשמע לי די הרבה. אז רציתי לדעת איך אני עושה LAPPING בדיוק לוולקנו 12?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם מישהו מכיר מקום טוב לקנות רכיבים לקירור מים בארץ במחיר סביר (בלוקים, רדיאטורים וכו'?)? או שעדיף וזול יותר לקנות ישירות בחו"ל דרך האינטרנט מאחד הספקים ולשלם יותר על המשלוח? גל
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי לכולם, אז החלטתי סוף סוף לנסות לעשות OC למעבד שלי, הנה המפרט: לוח אם: Epox 8rda3i nforce 2 מעבד :AMD athlon xp 2500+ זיכרון: ADATA 400mhz 256mb קירור למעבד :Tt silent boost הטמפרטורות שלי עכשיו במנוחה הם :39-42 , הזיכרון שלי מספיק לOC ?אני ירגיש שיפור בביצועים? אני רוצה לעשות OC מתון ממש נגיד ל 2200 MHZ מישהו יכול להסביר לי איך ? מה לשנות בביוס וכו'. תודה.
-
- 26 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לפי מה ללכת? ולמה יש כאלה הפרשים של מעלות בניהם? תמונות.. במנוחה http://img74.imageshack.us/img74/2304/36809669gm1.jpg במאמץ http://img112.imageshack.us/img112/7954/87025334se3.jpg
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב, אז הגיעה ההזדמנות הנכספת להיפטר מה MV850 וה RDRAM. ישר רצתי וקניתי לוח 865 חביב ובנונשלנטיות המעבד עלה ל FSB 150. כלומר 1.6@2.4 מה שנקרא אוברקלוק מתון (יענו בלי מאמץ). פה אני עוצר כי אין לי זכרונות מתאימים וגם את ה HEC 400 ARTF אחליף בקרוב באיזה ENERMAX ואוסיף איזה זלמן. נראה מה יהיה התקציב ובהתאם נראה אם גם אוכל להשיג זכרונות נורמליים. קיצר, מחשב אחר לגמרי . [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לפני כמה ימיפ פורסם באתר מארז שאשקרה מקפיא את המעבד. ויש לי כמה שאלות (עשיתי חיפוש ולא מצאתי...): 1.) לפי מה שאני ראיתי מוצאים את המאוורר של המעבד ובמקום זה תוקעים צינור שבוא עובד הנוזל? זה נכון. 2.) האם יש קירור כמו שהזכרתי בשאלה 1 רק למעבד או שיש עוד "צינור" לכרטיס גרפי? 3.) כמה לעזאזל זה עולה? והאם זה שווה את ההשקעה? 4.) בריא להפעיל את המערכת איתו 24/7??? 5.) כמה חשמל הוא צורך? כל מי שיענה אני יודע לו מאוד MOOMOO THANKS
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, המחשב הנייד שלי כבר ותיק ועייף ואם הוא מתחמם יותר מידי המאורר שלו מאיץ ומתחיל להרעיש כמו טרקטור. אני קצת מתמצא וניסיתי לפתוח אותו כפי שעשיתי בעבר אבל הכל כבר די דבוק אחד לשני בפנים וזה מאוד קשה אז ויתרתי כדי לא להרוס אותו. ראיתי שיש כל מיני מאווררים חיצוניים שניתן להלביש על פתח כניסת האויר, או משטחי קירור. אשמח לקבל המלצה למאוורר ומשטח קירור כאלו, שיהיו זולים וטובים, פשוט יש המון באינטרנט ואני לא יודע מה עדיף, וגם לא רוצה להשקיע המון במחשב המזדקן הזה. תקציב עד 200 ש"ח, עדיף הרבה פחות. תודה לכולם, חג שמח וסופ"ש מוצלח.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
כבר מרוב ביקורות ובילבולי מוח ויתרונות וחסרונות קיבלתי סחרחורת Intel Core 2 Quad Q6600 זה המעבד... זה הספק כוח.. לא יודע אם זה משנה 400W DUAL RAIL Enermax Liberty קיצר מה הקירור הכי טוב לדעתכם... עקרונית לא משנה המחיר פשוט שישאר קר!!!! אבל תיסחפו לי אם איזה קירור של חללית.. אגב קירור במים זו גם אופציה...
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו עשה\מכיר מדריך איך לעשות שלט רחוק ומקלט למחשב? ראיתי פעם אחד פשוט אבל אני לא מוצא אותו אני מוצא רק מסובכים כאלה...
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התחדשתי ב88GTS יד שניה... בדקתי למה הוא מסוגל .. אלו התוצאות : 635/2000 לא נגעתי עדיין בVOLTAGE ... בLOAD מלא הוא על 65 מעלות מהירויות סטוק : (500/1600) אחוזי המהרה דיי טובים... למשהו יש נסיון עם המושא? ככה אני שומר עליו קריר ולא מרעיש *3dmark06 - 9600 על מעבד Opteron175
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כבר פירמסתי בעבר תרד דומה אבל לא קיבלתי תשובה. יש לי לוחa7v333 מעבד AXP 1800+ פלומינו, זיכרון SAMSUNG 2700 DDR כרטיס קול AUREAL A3D2 כרטיס רשת REAKTEK GAINWARD GF4 TI4600, HSF AX-7+80mm EMERMAX ו מארז אנרמקס. למה אני לא יכול הגיע של באס מעל 141? שאני עולה מעבר וינדוז מתמוטט, ומאפס את ההרדיסק והCDROMS לPIO ראיתי פה מערכות דומות שהגיע לבאסים גבוההים בהרבה משמעותית אשמח אם אקבל תשובות הפעם...
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מעבד של אינטל E6300 1.86Ghz, כרטיס 88GT,3GB זכרון וכו'... השאלה שלי האם כדי לי לעשות OC למעבד שלי? זה מסובך יותר מלעשות OC לכרטיס מסך (כי לפי המדריך זה נראה כך..)?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המתחים כל פעם נעים בין 1.424-1.440 המתח בסדר? ומה זה נקרא קפיצות במתחים? מתי צריך לדאוג בקשר לזה? איך הזיכרון? תנו קצת הסבר כללי על המחשב ביחס לOC...! ויש אפשרות לראות את הטמפ' של הצ'יפסט בלוח אם? תודה לכל העוזרים! [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש קירור ל8800GTS שלי , שיהיה פסיבי , שניתן יהיה להתקין עליו מאוורר 120MM אופציונלי ושלא יהיה יותר מידי יקר. תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היום הקירור נפל לי על כרטיס מסך!!! מזל שיש לי עוד מאוורר על הצלע השניה שמנע נזק. אין לי מושג איך הוא נפל, המחשב התחיל לצפצף, פתחתי אותו ופתאום אני רואה שהקירור שוכב לי על הכרטיס מסך. ישר הכנסתי את המחשב ל-טיפול נמרץ. פירקתי את כל הלוח והוצאתי אותו החוצה ושוב החזרתי אותו חזרה. הרכבתי חיזוק נוסף כדי למנוע את הבעיה שנית(מקווה שזה יעבוד) לא מזמן קראתי שאחת התכונות השליליות בקירור הזה שהוא החיבור ללוח אם מאוד עדין ולא חזק כלל לכן רצוי לא לטלטל את המארז ממקום למקום. לעומת זאת החיבורים של הנינג'ה ללוח אם באים עם ברגים ואין מצב שזה יפול.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם 5 נחשב טוב מול אחיו הבוגרים ? האם 5 נחשב טוב מול אויבו הכחלחל ?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי רק 3 חיבורים למאווררים בלוח אם... יש משו לעשות כדי לשים עוד כמה? זה זה יוצא אחד למעבד ו2 למארז.. הלוח אם שלי זה abit is7 e2 ובנתיים למארז יש לי מאוורר (המאוורר הישן של המעבד) שעושה רעששששש ואין לי איך לחבר אותו למארז חוץ מעם חוטים והוא רוטט כמו משוגע ועושה רעש שהוא נוגע במארז... אז גם בדרך תמליצו לי על 2 מאווררים בסביבות ה50+-
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה, הזמנתי את הכרטיס הזה ויש משהו מאוד מוזר בו, אומרים שיש לו שני מולקסים דבר שנותן לו יתרון גדול באוברקלוקינג ואפשר להגיע בקלות למהירויות של ULTRA אבל ראיתי מספר תמונות שכל תמונה שונה אחת מן השנייה, תמונה אחת שלו שיש לו שני מולקסים ותמונה אחת שלו שיש רק אחד . אז איזה מהם הוא האמיתי ? איך זה יכול להיות הגיוני ? למשל באתר הרשמי של ALBATRON יש מולקס אחד אבל אני ראיתי תמונה של אותו כרטיס מסך בדיוק עם שני מולקסים אז מה קורה פה ? ואם אני יקבל מולקס אחד האם זה יעשה לי הבדל משמעותי בכרטיס מסך ויהיה לי קשה מאוד לעשות OC למהירויות של ULTRA עם קירור סטוק? תודה לעוזרים :> הנה שני התמונות:
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-


