עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם . רציתי לדעת למה במאמץ המתח יורד מ- 1.5 ל- 1.42 . המפרט שבחתימה (i7 2600k) . רציתי לדעת אולי אני מפספס פה משהוא בהגדרות של הביוס ( לוח extreme 4 של asrock). וגם שאני לדוגמא נותן מתח 1.55 ובודק אחרי הפעלה מחדש המתח שמופיע לי תמיד נמוך ממה שאני נותן לו(1.55 יורד ל-1.5 בערך). אני נמצא האוברקלוק של 5.0ghz אבל אני נאלץ לתת מתח גבוה בגלל שכאשר אני עושה בדיקת מאמץ המתח יורד משמעותית . אני נאלץ לתת בביוס 1.58v (שנותן לי בכלל רק1.53 ) ובמאמץ יורד ל-1.43v. אציין רק שזה לא ל-24/7 רק לבנצ'ים .

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by HeX0R,

    ללא מאמץ הוא עומד על 45-48 . זה תקין? תודה רבה

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Teliran1,

    הנה תמונה של המחשב עצמו + הביצועים: יש לציין שהמחשב לא נמצא במאמץ בעת הבדיקה. רציתי לשאול אם זה נראה לכם תקין או שיש פה משהו חריג? בגלל שהורדתי משחק למחשב וכבר פעמיים באמצע המשחק המחשב עשה ריסט מעצמו מה שבחיים לא קרה לי במחשב. ורציתי לשאול גם מה האחוזים בFANSFWM אומרים ומה זה AUX גם? מודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by croetro,

    הביאו לי כרטיס 9800GT והרצתי לו בדיקת VMT בחרתי את הכרטיס מסך והרצתי במצב FULL הנה הלוג: Changing video mode to 640x480x16...OK [31/12/2010 17:32:20] Test started for "NVIDIA GeForce 9800 GT "... Trying 16bpp RGB:565 mode...OK TEST FAIL (Code: 8876017C) Trying 16bpp RGB:555 mode...OK TEST FAIL (Code: 8876017C) Trying 16bpp BGR:565 mode...NOT SUPPORTED (Code: 80004001) Trying 32bpp RGB:888 mode...OK TEST FAIL (Code: 8876017C) Trying 32bpp BGR:888 mode...NOT SUPPORTED (Code: 80004001) NO PASS COMPLETED הכרטיס לא טוב ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by barisrael,

    שלום לכולם קניתי כרטיס מסך Gigabyte 9800gt oc 1gb התקנתי תדרייבר הכי מעודכן של NVIDIA ואת ה-gamer HUD הכי מעודכן הוא מראה לי שהטמפרטורה של הכרטיס מסך היא תמיד 0 מעלות מישהו יודע מה הבעיה? בבקשה תעזרו לי תודה, בר

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by habarbash,

    קראתי את המדריכים/מאמרים האחרונים שפורסמו באתר על OC . מה שראיתי שהוא השתמש שם בסופו של עניין ביחס של 09:10 RAM:CPU . מה שיש בתמונות האלה שמראים גם את התוכנה הנ"ל http://hwzone.co.il/guides/oc_cpu/3/ , רואים שהתוכנה מראה שלפני הOC היה יחס CPU\09 , ואחרי יש יחס של ה FSB:DRAM של CPU\10 , ( ראה בתמונות של הCPU-Z על הזכרון ) , מישהו יכול להסביר לי את זה ? תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. לא כל משחק . אבל בתוכנה 3DMark06 דקה אחרי נתקע. אבל המעלות 40 ומאמץ גג 48 . כתבתי במפרט בצד לכמה עשיתי ושם כבר נתקע . אבל לא העליתי בהרבה. כרגע החזרתי למצבו הרגיל שבא עם OC מהמפעל. [move]למה זה קורה ?[/move]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by guyishai,

    היי לכולם, אני חושב שגיליתי שמקור בעית הארטיפקים שלי הוא טמפרטורה גבוהה מדי של הכרטיס מסך (יש לי Albatron GF6600GT). כשהתחילו הארטיפקטים, פתחתי את המארז והרגשתי שצלעות הקירור של הכ. מסך היו פשוט לוהטות! השארתי את המשחק לעבוד קצת כשהמארז היה פתוח וזרימת האוויר הייתה טובה יותר, והארטיפקים נפסקו וגם הרגשתי שצלעות הקירור כבר לא כ"כ חמות. עכשיו כמה שאלות, האם הקירור שמגיע עם הכרטיס לא אמור לדאוג לכך שהדברים האלו לא יקרו??? (לא עשיתי OC או משהו כזה) בנוסף יש לי שני מאווררי 120MM במארז, חשבתי כשקניתי את המחשב שהכל צריך להספיק... אם אני צריך להחליף קירור, מה כדאי לקנות? (ד"א אם זה לא שייך לפורום הזה אז אפשר להעביר, פשוט חשבתי שרוב ההודעה מתאימה יותר לכאן) אשמח לקבל עצות תו…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אהלן, כמו שאתם יודעים אי אפשר לעשות OC ל-R9500P בכלל עם הביוס המקורי שלו. בישביל לפתור את זה הסתכלתי קצת בחדשות ישנות, ויש כמה מדריכים שם. באחד מהם פורסם הביוס הפרוץ של ה-9500P. אז הורדתי אותו (9500WARP.BIN) והיה שם גם קובץ ATIFLASH לא יודע משהו כזה.. אקיצר הורדתי גם את זה. עכשיו הבעיה שלי שאני לא יודע מה לעשות אם זה.. ועוד משהו חשוב - אין מצב שאני משתמש ב-Floppy - הוא מקולקל. יש לי DISK-ON-KEY ואני גם יכול לצרוב דיסק.. אז בבקשה תגידו לי איך אני מחליף את הביוס שלו עם הביוס החדש? תודה לעוזרים :-*

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by ofirl,

    שלום, אני צריך לקנות קירור נורמלי למעבד מכיוון שהוא מגיע לטמפ' של מעל 70 מעלות (כרגע יש לו את הקירור שמגיע עם המעבד). הסתכלתי בפורום על הדגמים המומלצים אך יש לי עדיין כמה שאלות: 1. אני צריך מאורר שישפר לי את הטמפרטורה בצורה משמעותית, מאוורר שקט הוא לא קריטי במקרה שלי (אבל שלא יהיה טרקטור) לכן לא נראה לי שכדאי להוסיף עוד הרבה כסף בשביל מאוורר מאוד שקט, נכון? 2. יש לי P4 אך אני לא יודע מה גודל ה socket ומה הליבה, איך אני מברר זאת. (כרגע אני אפילו לא יכול להדליק את המחשב...) 3. התקציב שלי הוא 150-200 ש"ח, איזה מאורר מומלץ לתקציב זה? 4. האם הקירורים הנ"ל מגיעים עם משחה תרמית? או שצריך לקנות בנפרד? תודה לעונים.

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. איפה אני יכול לימצוא את זה בארץ??

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by niva401,

    בהדלקה ראשונית בכל יום ,יש רעש חזק (כנראה מאחד המאווררים) שנפסק אחרי שמ"ה עולה. פתחתי את המחשב וניקיתי את האבק עם לחץ אויר, ולא עזר. המחשב בן שנתיים וחצי מה עוד ניתן לבדוק/לטפל?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. הי, המאוורר המקורי על כרטיס המסך הקודם הפסיק לעבוד, אז הלכתי ל KSP לממש את האחריות, והם החליפו לי את כל הכרטיס לחדש לחלוטין בשבוע שעבר. ומאחר שאני לא מצליח למכור אותו אני מתכנן OC לכרטיס מסך החדש, ואני רוצה להערך בהתאם. קירור לזיכרון אני אוסיף אח"כ. עם הקודם הגעתי מ 250/512 למהירות 275/575 - עלוב לכל הדעות. אז לפני שאני בכלל מתחיל הפעם ...

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by ScreameR,

    במקום להרוס אותו :AR15: אפשר לנצל אותו לימי הקיץ החמים האלה.... קונים דבק דו צדדי מדביקים פס באורך המאוורר על המסך או גוף יותר קרוב אליכם.. קונים כזה SET לבטריות... כמו שיש בבצפר... צריך שיהיה 12 וולט ואם רוציםאפשר לקנות מתג און אוף... ונהנים מרוח... במיוחד אם יש לך וולקנו או אס אל קיי מיותר עריכה : אידיוטי אבל חמוד

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום לכולם, אני חדש בפורום. קניתי מחשב חדש לפני כשלושה שבועות, הגיע לפני שבועיים. ומאז אני מנסה להבין איפה אני עומד מבחינת יחס חומרה:OC. משמע - האם החומרה שיש לי נותנת לי הד רום הרבה יותר גבוה משחשבתי והאם באמת אפשר להשתמש בהד רום הזה. לוח אם: MSI P67A-GD53 Intel Core i5 2500K Sapphire HD 6950 GDDR5 2 GB non-reference ThermalTake SpinQ VT Crucial Micron 1333 DDR3 4GB Samsung HD103HJ 1TB Cooler Master Elite 370 Antec Earth Watts 500W זה בעצם המפרט. קצת יותר מידע: IDLE http://imageshack.us/f/89/tempsanddataidle.png/ STRESSED http://imageshack.us/f/593/tempsanddatastressed.png/ הטמפרטורות בעומס קצת גבוהות, אבל זה לא מלחיץ אותי בכלל כרגע, כי עוד לא הגעתי למצב של 100% שימוש ב…

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by אברם מהמכולת,

    2 שאלות בבקשה : 1. אני יודע שחשוב למרוח משחה על ליבת המעבד, לפני שמרכיבים עליו את גוף הקירור, וזאת כדי להשיג קירור אופטימלי ומעבר חום מקסימלי, השאלה היא עד כמה זה באמת קריטי לשים בכלל, ועד כמה קריטי למרוח ממש שיכבה דקה ואחידה, במקום פשוט לשים מעט משחה, להרכיב את גוף הקירור, והחומר כבר ישתטח ויהיה בסדר 2. עשיתי חיפוש וקראתי שיש כל מיני משחות, מוליכות יותר (כספית), מוליכות פחות וכו' אני מעוניין לשים משחה למעבד AMD Athlon XP +2500, אבל אסור שיהיה בה שום פוטנציאל לסכנה ! כלומר, גם אם ינזל מעט / יגע קצת מהמשחה בחלקים אחרים במעבד, זה לא ישרוף ואתו, לא יעשה קצר ולא כלום. (כמו כספית למשל). על איזו משחה אתם ממליצים ? (אגב, אני צריך ממש מעט, אפשר לקנות כמות כזו קטנה ? …

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by PT,

    יש לי קירור למעבד של Foxconn והמאוורר עושה רעש איום! הוא מסתובב ב5000RPM ומקרר לא רע בכלל (המעבד על 35-40 מעלות במנוחה) אז חשבתי שאני יוריד לו קצת את הRPM כדי שיסתום קצת את הפה אבל אני לא יודע איך. זה אפשרי?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. שלום לכולם, אני צריך המלצה למאוורר 120 מ"מ אחורי למארז, שקט ככל האפשר שעדיין עושה עבודה סבירה, שלי עושה רעשים של מסור גם אחרי ניקוי מסיבי (לחץ אוויר). תקציב לא כזה קריטי, אני מעריך שזה לא יעלה מעל 100 שקל. נתוני מחשב : GIGABYTE GA-965P-DS3 LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX7600GT TDH 256MB DDR3 128 BIT (קירור פסיבי) INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) COMPUCASE CI-6A19B-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TRT - ATX 2.0 - 20/24 PIN טמפרטורות לפי החיישן (אני בספק לגבי הדיוק של זה): טמפרטורת מערכת בממוצע 35 מעלות. טמפרטורת מעבד בממוצע 45 מעלות. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום. אזהרה: משתמש חדש לחלוטין, בור ועם הארץ בעינייני המהרה. אני משתמש כרגע במעבד i7 2600K. רץ במהירות ה stock שלו. למיטב הבנתי, קל מאוד להמהיר את המעבד הזה. כל שיש לעשות הוא לשנות את ה Multiplier ("מכפלה"). לאחר שינוי המכפלה (דבר שעוד לא עשיתי), הבנתי שיש צורך להריץ בדיקת מאמץ (Prime95?) ולבדוק שההמהרה יציבה. אם איננה יציבה, יש לשנות את המתח. עד כאן - אני צודק? במידה וכן, ארצה לשאול שאלה שמעניינת אותי (ז"א - היא לא רק ברמה הפרקטית). מדוע יש לשנות מתח? ומהו בכלל המתח? האם מדובר על כמות הכוח (!) (כוח במובן של יותר חשמל) שלוח-האם ישדר למעבד? אם התשובה היא כן (ונדמה לי - כך ההיגיון דורש), אזי מדוע מעבד שעבר שינוי במכפלה דורש יותר "כוח" (חשמל)? מה ההעיקרון שפו…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by full_clip,

    היי, אני משתמש MSI Afterburner, דרייבר של הכרטיס מעודכן. הצלחתי להביא את הליבה ל 710 ואת הזיכרונות ל1260 שאלו תוצאות סבירות, אך אני נתקל באכזבה קשה בShader ... לא מצליח לעלות מעל ל ,1420, מעלה בקצת והדרייבר קורס . טמפרטורות במאמץ 85C .... יש הצעות?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by matan007,

    קניתי מחשב נייח מבוסס AMD שטרם קיבלתי. אני אקדים ואומר שאני לא מבין כלום ב-OC ומעולם לא עשיתי OC לדבר! ובכל זאת אני מתכן לעשות OC לכל רכיב שאפשר במחשב שקניתי זאת כמובן בהדרכה ובזהירות! כמו שאמרתי אני לא מבין בזה ואיזה קירור או הספק צריך! לפני שאני ייתן תמפרט, האם מקובל לעשות OC למחשב חדש מהאריזה? מעבד: AMD Phenom II x4 Quad Core 965 Socket AM3 3.4Ghz Box http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUDetail.aspx?id=617&f1=AMD+Phenom\\\\\%e2\\\\\%84\\\\\%a2+II+X4&f2=&f3=&f4=512&f5=&f6=&f7=&f8=&f9=&f10=&f11=&f12=True לוח אם: GIGABYTE GA-880GM-UD2H http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3475#ov כרטיס מסך: Sapp…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. די חשוב לי לדעת.. אני רוצה לעשות חלון עם תאורה!

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by talkfir,

    רציתי לראות באיזה קצב מתחמם המעבד- לאחר שהדלקתי תמחשב,הלכתי מיד לביוס וראיתי שהמעבד כבר בטמפרטורה של 35 מעלות. כמו כן,לאחר כל כמה שניות ראיתי שנוספת עוד מעלה..טוב,יצאתי ועשיתי ריסט..לאחר שעה בערך בדקתי שוב בביוס-61 מעלות..וזה עוד במצב "נח"..מה אני עושה? האם זה סימן שהמעבד בימיו האחרונים?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by amirsd18,

    האם אני יכול לבצע overclock (בין 4GHZ-4.5GHZ) מבחינת הטממפרטורות וכולי... מעבד: intel core i7 2600k 3.4 ghz לוח אם: asus p8p67 pro LGA1155 זיכרון: 8GB g.skill 2133 mhz cl9 ספק: antec 800W קירור מעבד: scythe katana 3 מארז: antec nine hundred ו-10 מאווררים (כולל מאוורר של הספק, כרטיס המסך, זכרונות, דיסק קשיח...) כרטיס מסך: NVIDIA GeForce GTX 570 מצורפות 2 תמונות (אחת במצב רגיל שימוש יום יומי, והשנייה לאחר בדיקת מאמץ ב-OCCT)

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. שלום לכולם לפני כשבועיים בערך , ריעננתי את המשחה התרמית של מכשיר ה-PS3 שלי. מכיוון שאין במכשיר אפשרות לבדיקת טמפ' , אני קצת מודאג מכיוון שאני לא יודע אם מרחתי בצורה טובה. אני אשמח אם משהו יוכל להעיף מבט בתמונה ולהגיד אם בסה"כ זה נראה בסדר. בכלל לא קריטי לי עניין של מספר מעלות בודדות , אני מפחד שמרחתי יותר מדי כמות בצורה שיכולה להביא לנזקי התחממות. מה דעתכם? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים