אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האמת היא שאני צריך את העזרה שלכם עד מחר בצהריים כי חבר שלי נוסע לראשל"צ לקנות מחשב מהחנות SKYPC, אז אני תופס איתו טרמפ וקונה גם קירורים. בקשר לקירור למעבד- חשבתי על הטוניק טאוור\ביג טייפון, אגב, יש שם פריזר 7 גם, למרות שאין באתר. בקשר לקירור צ'יפסט- יש שם רק אקסטרים ספיריט הגירסא הראשונה באתר שלהם, נראה מה כבר יהיה להם מחר בחנות, בקטע הזה אני צריך בעיקר חוות דעת, איך האקסטרים ספיריט? מיותר לציין שאת הקירור למעבד אני צריך לבחור מSKYPC, כך גם את הקירור לNB, אבל שם כבר אין יותר מידי אופציות.
-
- 25 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=ASeu5BjaVJo לידיעתכם.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אלו הטמפ' בזמן מאמץ רציתי לשאול עם זה נורמאלי? או גרוע? רכשתי והרכבתי חלקים חדשים למחשב i5 4570 freezer pro 7 rev2 gigabyte h87 hd3 gigabyte 760gtx windforceX3 מארז nzxt tempest קצת ישן אבל אני מרוצה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אמממ יש לי את הD805 של אינטל (מעבד כפול ליבה) , והרבה אמרו לי שיש לו פוטנציאל OC גדול . אני רוצה לעשות לו OC , אבל אני לא יודע איך להתחיל . אני אשמח אם תסבירו לי איך להתחיל ומה עושים . תודה רבה
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני כרגע נמצא באוברקלוק של 288X10 למעבד. המחשב יציב ב Prime95 24.14 במשך יומיים שלמים, בלי שום בעיה. בזמן הרצת NFSMW, עוברות 5-15 דקות והמחשב קופא, מחייב Reset. אם אני יורד ל 280X10 הכל עובד יופי. איך ייתכן שהמחשב עומד בעומס של 100% בפריים במשך יומיים, אבל קופא במשחק שאני חושב שלא מנצל את המעבד ב100%, וגם אם כן, אחרי רבע שעה קצרה? האם מדובר בבעיה ספציפית במשחק? מישהו נתקל אולי במשהו דומה, או שיש לו ניחוש מושכל מה גורם לכך?
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מקווה שכאן זה הפורום המתאים לשאלה הזאת: רציתי לדעת למה עדיף לחבר מאוור למארז, ללוח ב- 3 פינים, או ישירות לספק עם חיבור 4 פינים מולקס. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לחבר שלי יש g-force 2 mx 200 או משהו כזה אז בקיצור נפל לו גוף הקירור מעל הליבה אז הוא לא ידע מה לעשות ואז אבא שלו הגיע וחשב על רעיון הוא שם דבק מגע על הליבה והגוף קירור והדביק את זה נשפכתי מצחוק ששמעתי את זה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אפשר בבקשה קירור לHD4870 קירור עד 150 שקל
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פרטים על המפרט שלי למטה הבעיה שלי היא כזאת העלתי את הFSB דרך הביוס מ166 ל200 והמחשב שלי לא עלה מאז כלומר מסך שחור והיייתי צריך לבצע ריסט ללוח אם ואני מה זה מבואס כי אני לא מבין בזה והייתי מה זה שמח אם מישהו יכול לומר לי למה לא הצליח לי ההעלאה ..... וחשוב לציין שאני עם שניי סלוטים של 256 400 שעובדים בדואל
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי מארז HTPC ואני רוצה להשקיט אותו, רוב הרעש מגיע מהמאוורר של הכ. מסך (יש ORB II וספק של SEASONIC) אם אני פשוט יעצור את המאוורר, האם הכ. מסך יסבול ? מה הפתרון האחר אם זה יוצר בעיה ? שום משחקים לא רצים עליו, רק MEDIA CENTER ב720P או 1080P שנית : עד כמה קריטיים המאווררים מעל הזיכרונות ? גם הם עושים רעש נכבד ואני חושב שהם לא פרקטיים (60CM) ? http://img340.imageshack.us/img340/5727/img5256ds6.jpg (יש לי עוד נוקטואה 80CM שאין לי איפה למקם לצערי)
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש 1.8 gigabyte 845pe 667 pro kingston pc2700 256 geforce 2 v7100 t 32 mb מהמחשב הישן h.d wetern digital 20 gb זה לא חדש cd toshiba cdr hp adsl modem pci itex העתי לבס של 130 וכשאני מעלה אותו המחשב קורס ואני לא יודע מה לעשות
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברי הפורום המחשב שלי סוףסוף חזר מתיקון, עם לוח אם חדש (EP45-DS3 במקום P5N-D) ועם כרטיס מסך חדש (HD5850 במקום 9800GT SLI) להפתעתי שקיבלתי אותו גיליתי כי כבל המאוורר האחורי של המארז שלי מודבק בעזרת דבק שחור בכבל 3PIN (במקום 4PIN)-מה שמראה שהוא נקרע במעבדה ותוקן. בנוסף, גיליתי כי הקירור שהיה במחשבי שינה מיקום ובמקום שידחוף אוויר כלפי המאוורר האחורי שמוציא אוויר, הוא דוחף אוויר כלפי המאוורר של ספק הכוח שדוחף כלפיו אוויר. לפני: http://i3.photobucket.com/albums/y72/ORILA/DSCN1419.jpg אחרי: http://i3.photobucket.com/albums/y72/ORILA/DSCN1418.jpg מה זה אומר? הרי אין הבדל בלוחות מבחינת הקירור, אפשר לשים את הקירור איך שרוצים, אז למה ככה? :s05: למה שהמאוורר ידחוף…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי חלון במארז ... ואני עכשיו הולך לקנות לד ... מישהו יכול להגיד לי איזה נגד אני צריך ??? ואיך אני מחבר את הלד לספק ??? (אם תעשו לי מין רשימה מדויקת כזאת שאני ילך לחנות וידע בדיוק מה להגיד להם, זה יהיה ממש נדיב מצידכם ! ואני יודה לכם כל חיי )
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
צבעתי את האוורר בצבע כסף ושמתי לדים ירוקים ואדומים, בדקתי והכל פעל, התקנתי את המאוורר בדלת של המארז הפעלתי ולאחר כ10 דקות כל הלדים נשרפו חוץ מאחד, מישהו אולי יודע למה?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_349&products_id=1188 הוא טוב ושווה את המחיר שלו
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקחתי מאוורר של TT 90 ועשיתי לא טפסים מפח כדי שיתחבר בחורים של התאים של ה3.5 במארז מתחת להרדיסק שלי והוא מכוון ככה שהוא זורק אוויר אל מתחת להרדיסק עכשיו האם המגנט שיש בתוך המנוע של המאוורר מזיק להרדיסק? משבש תעבודה שלו?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כותרת* יש לי כרטיס Gigabyte gtx570 מעוניין לשים לו קירור טוב עד 200 שקל עוד שאלה מצטער על הבורות עם אני שם לו קירור חדש זה בא בעד הקירור המובנה מעדיף תקירור מKSP מכיוון שהמחשב משם ויש לי כמה הנחות תודה על העזרה
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי חיפוש בכל מיני מקומות לא הגעתי למסקנה ברורה. איזה bearing הכי שקט? sleeve, ball, sleeve+ball, 2ball או אחר. ואני מוכן לשמן את המקום הזה שפותחים במרכז המאוורר פעם ב3 חודשים בערך בשביל השקט.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אני מביא לכם תמונות סודוית מבפנים של מחשבי הקט וקימבנטי כל מיני מאווררים אחרי שאתמול אמרשתי שלשום מאוורר אצלי אין חור מי שזוכר. טוב הקיצר אני רוצה שתגידו לי איפה לעשות והאם מה שעשיתי זה טוב וזה מה שקימבנתי: טוב עכשיו תענו לי על מה ששאלתי וביקשתי תודה
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב, סוף סוף הגיע המחשב החדש שלי (ראו מפרט) ויש שלי כמה שאלות... 1. האם טמפ' של כ 34 מעלות (מעבד ולוח) לאחר שהמחשב דולק כ 6 שעות והריץ 3 פעמים 3DMARK2001 , ועוד כמה פעמים את הבנצ'מרקים של SANDRA זה טוב? 2. בתוכנת CPU COOL מופיעות 3 טמפרטורות (TEMP1, TEMP2, TEMP3) , מה כל אחת מהן אומרת? 3. כשהחלפתי את מהירות המעבד/FSB ל 166*9 במקום 133*11 , תוצאת ה 3DMARK ירדה מ כ 2800 לכ 2400, מדוע? תודה...
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי לפני שאני אוסף את הכלים הדרושים.., כבר כמה חודשים טובים ויותר, יש לי בעיית חום רצינית מאוד במסך! מסך 17 אינץ' של LG מהגדולים והמגושמים והשטוחים.. ;D לא רק שהוא ישן די הרבה, והוא מרצד לו ורוקד לו בכיף ובסבבה.., ולצערי הרגלתי את הראיה של העיינים שלי, לראות מסך מרצד, כי לשבת מול מסך מרצד כל יום, במשך כמה שנים טובות, זה קצת מזיק לעיינים.., ואני שם לב שאני מאבד קצת את חוש הראייה החדה שלי.. :-\ אבל עדיין.., אני ברזולוציה גדולה מאוד! והכל אצלי קטן, ככה שבכלל אני מנסה להרגיל את עצמי לא לאבד את חדות הראיה, ולגרום לעין שלי להתמקד טוב יותר.., וזה גם עוזר לעין.. 8), או הורס אותה.. חיחיי : וגם כל מי שמסתכל על המסך שלי (חוץ ממני) מתחרפן, ומבקש ממני לעשות משהו ומהר!, אני א…
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני משדרג מחשב שיש לנו בבית ואני רוצה אם כבר לעשות אובר קטן למעבד.. המעבד עצמו הוא: intel northwood 2.4ghtz socket 478 האם אני אוכל לעשות אובר של 10-15%??? בתודה שגיא. נ.ב הדגם של הלוח הוא:ecs p4s5mg
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המחשב שלי מכיל כרגע שני מאוורים: 80 שנמצא בצד המחשב וזורק אוויר ישירות על הכרטיס מסך 120 שנמצא מקדימה וזורק אוויר על 4 הארד דיסקים העניין הוא כזה. הכוננים מתחממים לי לא מעט משום שהם נמצאים ממש אחד מעל השני אבל המאוורר שיש לי כרגע עושה בסך הכל את העבודה. המאוורר שעוזר לכרטיס מסך להתקרר גם עושה בסך הכל את העבודה וראוי לציין שאני לא ממש משחק במחשב. הבעיה: אני חייב מאווררים כמה שיותר שקטים. אני מפעיל אולפן הקלטות והמיקרופון (קונדנסר) רגיש כמובן להכל וניתן לשמוע את הרוח של המאוורר כמו שצריך לתוך ההקלטה. אז הרחקתי כמה שאני יכול את המיקרופון ושמתי פלאגים שעוזרים לבטל עד כמה שניתן את אלמנט הרוח אבל זה לא מספיק ואני רוצה להגיע למצב שהמאווררים של המחשב יוצרים לי כמה שפחות רעש מבלי …
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
EVEREST Home Edition מראה לי שהתיזמונים שלי הם 3-3-3-8 באתר של KSP תחת הזיכרונות שלי רשום: Tested at Xtra-low latency settings (2-2-2-5) at 2.75V Plug-n-FragTM Auto-Configuration Boots automatically using the Xtra-Low latency values of 2-2-2-5 [ftp=ftp://http://www.ksp.co.il/hmain.php]http://www.ksp.co.il/hmain.php[/ftp] הזה הדף שבהם הם נמצאים אלו שעולים 810 כולם מכירים את הזיכרון הזה הוא בא עם צלעות קירור והוא מיועד לאוברקלוק קטן גם הלוח שלי מיועד לאוברקלוק אבל מעולם לא עשיתי אוברקלוק אני מעוניין להתחיל עם הזיכרונות וראיתי בביוס שאני יכול לקבוע את המתח שהלוח מספק לזכרונות השלאה שלי היא האם אני ישנה את המתח ל2.75 אז אוטומתית התיזמונים ישתנו או שיש תוכנות לשינוי התיזמונים…
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-


