עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by sambusak,

    זהו עיצוב מחדש של מארז פול טוור של MACASE KA-S80. המארז עטוף ביריעות אלומיניום וקטיפה שחורה!!! אגב, זה המארז שיקבל בשלב מסוים קירור מים.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by tphss,

    יש לי בחירה בין VOLCANO 10 לבין VOLCANO 11+ איזה לקנות? ההפרש במחיר הוא 60 ש"ח.

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by integral,

    http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=53037&page=1&pp=25 :o :o :o :o

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by kobibo,

    קניתי את ה TT Thunderblade כידי לשפר את הקירור במארז ( מאוורר קידמי ) נראה לי שהוא מקרר טוב יותר מה GlacialTech שלי...לא משנה רק תעזרו לי להשתיק את הטרקטור הזה. לפי מה שהבנתי פה בפורום המליצו עליו בחום וטענו שכמעט ולא שומעים אותו...איפה !? מרעיש יותר מהמקרר שלי .חיברתי אותו ישירות לספק נראה לכם שאם אחבר אותו ללוח הרעש יפחת ? אנא עזרתכם אני עוד רוצה לישון קצת היום

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by SuperStyle,

    עשיתי למעבד OC 2.3@2.88 פרטים: מהירות באס:250X11.5 זיכרונות:960 מתח 2.3 תיזמונים 5-5-5-15 דגם OCZ 2G GOLD EDITION מתח למעבד +0.025 עכשיו כשאני מנסה לעלות עוד 5 לבאס המערכת עולה אבל בווינדוס זה קורס וזה ביגלל הזיכרונות כי הם לא עומדים ב 976MHZ בביוס הזיכרונות מוגדרים כ800 וכדי שהOC יצליח הורדתי ל 667 אבל כשאני מוריד אפילו המערכת לא עולה למה?

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by benyben,

    שלום. לאחרונה אני שם לב טוב מאוד למערכת היחסים בין האבק לבין הקירור. אני גר בעיר מאוד מאובקת (לוס אנג'לס) - ובקומה ה 6 המצב פשוט קטסטורפלי. מדוע שלא אכסה את כל פתחי האוורור של המארז? כל עוד המעבד נמצא בטמפרטורת עבודה "בריאה" (Scythe Mugen), אינו מומהר ואינו במאמץ, האם יש סיבה אמיתית לכל המאווררים הללו? הרי הם לא רק שואבים אוויר, אלא גם אבק.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום חברים... רציתי לעשות ניסוי קטן על כרטיס המסך שלי... יש לי קירור סטוק מעפן של Twin Tech http://pcgenie.co.nz/images/products/8600GT-256XS.jpg הוא בדיוק כזה... רק רשום תשם של החברה שנייה.. הטמפ' שלי ממש לא מוצאות חן בעייני ורציתי לעשות סוג של מודינג(אם ככה קוראים לזה חח).. רציתי להחליף אותו בקירור של מעבד AMD Athlon XP 1.70Ghz הקירור דיי מסיבי והוא בגודל 60X60 MM...נראה לי נחמד..יש עליו מאוורר מאד חזק שיתחבר לבקר שלי ואני אשלוט בו משם... אני בטוח שהוא יוריד לי כמה מעלות ורציתי שתתנו לי עצה איך לשים אותו.. אח שלי הציע לי להדביק אותו לכרטיס ולתמוך בו עם סוג של 4 עמודי ברזל קטנים שיצמידו אותו לכרטיס בכדי שיעביר חום כמו שצריך.. יש אפשרויות אחרות?..אני לא ממש הצלחתי לחשוב ע…

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by barzanger,

    רכשתי קיט קירור מיים יד שנייה מהלוח פה באתר ב 100 שקל הקיט של גיגהבייט עכשיו הקיט כנראה עמד תקופה ללא פעילות ולכן יש מעט קורוזייה שמתי חומר נגד והכל יצא והברק נראה כמו חדש השאלה שלי האם אני יכול לשים את החומר הזה ולתת למערכת לעבוד קצת זמן שיעבור בכל המערכת שאלה נוספת זה היא האם מיים מזוקקים לא יעשו קורוזייה שוב והאם הם יותר בטוחים במקרה של נזילה? שאלה אחרונה אני רוצה להוסיף עוד בלוק נוסף למעבד בלוק לציפסט (P45) כמה עולה בלוק כזה והם המשאבה תחזיק?

    • 22 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אורח PrototypE.rev.3
    Started by אורח PrototypE.rev.3,

    אולי למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג את הדברים האלה ? צריך בערך מטר על מטר , בעובי של מילימטר , אולי אפילו קצת פחות .

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. יש לידי COOLERMASTER 80MM עם הנתונים הבאים: SIZE:80X80X25 RATED VOLTAGE:12V BEARING TYPE: RIFLE BEARING INPUT CURRENT: 0.15A ROTATION SPEED: 2500RPM NOISE: 25DBa INPUT POWER: 1.80W האם המאוורר הזה יפיק ביצועים טובים על SK-7? כי אני רואה בביוס שהמאוורר של הVOLCANO6 שלי מסתובב בסביבות ה4500-5000RPM... תודה.

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by moshe_ha,

    37 מעלות גם למעבד וגם ללוח אם...איך היתם מגדירים את זה? כנמוך או כגבוה? והאם יש טמפרטורת מעבד במאמץ?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Spider1,

    היי מבחינת חיבור הגוף קירור למעבד- לאחר החיבור הגוף מעד רוטט ויש תזוזה אם לוחצי קצת בכח. ע"פ העלון שבא עם גוף הקירור רשום אכן שכל המערכת צריכה להיות מעט רופפת. האם תקין? כמו כן, טמפ' מעבד ממוצעת לאחר עבודה-45 מעלות. אומר שתקין? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by skp333,

    שלום יש לי כרטיס 6800 רגיל LEADTEK משחקים נתקעים לי בזמן האחרון שאני משחק יכול להיות בגלל שניקיתי את הזכרונות והליבה עם אציטון וסמתי משחה מסוג ARCTIC SILVER 5 ואולי היא לא מתאימה לכרטיסי מסך? הטמפרטורות שלי הן 55 לליבה ו38 לזכרונות במאמץ במנוחה ליבה45 30זכרונות גם 3DMAEK 2005 נתקע ויש הודעת שגיאהIDirect3dDEVICE9::Present failed: Denice lost(D3DERR_DEVICELOSTׁ

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by mtao21,

    אני רוצה לשדרג מערכת קירור מעבד+8 זיכרונות+3 כרטיס מסך+לוח אם הכל עם קירור מים אז ברור צריך משאבה חזקה ושאלה היא לגבי רדיאטור כמה אני צריך לקחת ? 3 כפול 360 ? עבים שידרשו מאווררים שקטים. תודה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by CRT,

    משהו ממכם מכיר משחה בשם: Servisol Heat Sink Compound 25g הינה קישור למוצר . http://www.rapidonline.com/ יש לי אותו בבית, והחלפתי איתו את המשחה הישנה שהייתה על ה GTX 260... מעניין מה דעתכם? או לרוץ מהר להחליף לאיזה AS5 או MX2?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. מעבד - E2180 קירור למעבד - Tuniq Tower לוח אם - Abit IP35-E זיכרונות - Geil DDR2 2048MB 800MHZ CL4 Ultra Dual Channel Kit מארז - Raidmax Sagittarius ספק כח - Liberty 400W אוקי אז ככה, הגעתי לOC של 3.33GHz ומתח למעבד - 1.4025V אבל CoreTemp וEVEREST מראים טמפ' דיי גבוהות .. והמהירות מאוורר של הTUNIQ כמעט על המקסימום זיכרונות 4-4-4-12 מתח 2V יש איזשהי סיבה למה הטמפ' כל כך גבוהות במנוחה? הקטע הוא שהסתכלתי על OC שאנשים אחרים עשו למעבד הזה וראיתי שאנשים שעשו OC גבוה מזה שעשיתי ועם קירור פחות טוב הגיעו לטמפ' יותר נמוכות במנוחה עוד משהו - לפעמים אחרי כמה זמן שאני משחק באיזה משחק (CRYSIS או NFS) מופיע לי פתאום מסך כחול והמחשב עושה ריסטרט, מה יכולה להיות הסיבה לזה? והמחשב…

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. בס"ד שלום לכולם, המחשב שלי חזר מתיקון בשישי והטכנאי המליץ לי להוסיף קירור למחשב כי הוא די מתחמם, הוא הוסיף לי 2 מאווררים. אחד מהם הוא מאוורר עליון שנועד להוצאת אוויר והוא ממש מפריע לי. בזמן שאני משתמש במחשב אני פחות מרגיש אותו אבל אם אני משתיק את כל החדר אני שומע אותו וזה מחרפן אותי. רציתי לדעת אם יש איזה משהו יותר שקט אולי שאתם ממליצים להתקין? המאוורר שהוא התקין לי זה ZALMAN ZM-F3(SF) 12CM - https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=6285 המארז שיש לי הוא ANTEC P100 - http://www.antec.com/product.php?id=706702&fid=5022020&lan=nz הנה תמונה של איך הזרימת אוויר בו עובדת המאוורים שהוא הוסיף לי זה אחד למעלה ואחד מ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by HubbaBubba,

    שלום לכולם, קירור למעבד- *סוקט של המעבד: 775 *לוח אם: P5KC *שימושים: קירור למעבד חם. לא עושה OC. *אם רעש מפריע : כמה שיותר שקט. *תקציב: עד 200 שקל. *חנות מועדפת: KSP. אני צריך קירור פשוט למעבד, לא מתכנן OC, יש לי Q9300 והוא חם כמעט תמיד משהו כמו 50 מעלות ללא מאמץ. סוקט 775, לא עושה OC. כמה שפחות רועש אבל הכי חשוב לי שיהיה פשוט להרכבה, יש את הקירורים המפלצתיים שצריך להוציא מההברגה את הלוח אם ואין לי כוח להתעסק עם זה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. שלום ! יש לי מפרט כזה: A64 3000+ ASUS A8N E KINGSTON VALUE CL3 + TT BIG TYPHOON הגעתי עם המעבד לתוצאה של 2660 יציב ו- 2694 לא כ"כ יציב הורדתי מחלק זיכרון ל- 133 העליתי מתח ל- 1.55 בביוס (למרות שכל התוכנות מזהות 1.58 משום מה) השארתי מכפלה על 9 הטמפרטורות שלי מצויינות, 25 במנוחה הורדתי מבפלת HT ל- X3 הבעיה היא שאני לא מצליח לעלות יותר מזה וקשה לי להאמין שהמעבד לא יכול יותר מזה (לא ידוע לי הסטפינג) קניתי את הקירור הזה ואת הלוח הזה במיוחד בשביל אוברקלוקינג ואני מאוד אתאכזב אם אני לא יצליח להמשיך מישהו יודע מה אני יכול לעשות בשביל לנסות ולהעלות את המהירות של המעבד ? תודה רבה, זה ממש ממש חשוב לי.

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by smit,

    שלום, אתמול שמתי לב למשהו מוזר קצת (בישבילי) אולי תוכלו לעזור לי בבקשה יש לי מעבד amd xp 3000 333fsb וזיכרונות twinmos pc3200 400mhz הלוח שיש לי זה gigabyte 7n400e והוא תומך ה 400mhz.. בדקתי דרך התוכנה של גיגה בייט easutune4 והיא הראת לי שהמעבד רץ על 166mhz והזיכרונות על 2.700, הם לא אמורים להיות על 3.200 ? בביוס היסתכלתי וה FSB הוא על 166, והבנתי לבד שזה 333mhz. שהעלתי אותו ל 200FSB, הוא היה על 400MHZ אבל אז המסך פשוט לא נידלק, העברתי ת'גמפר' ל OFF והוא עבד, אבל על 100mhz למרות שהביוס היה על 400mhz.. איך אני יכול לשים לתאם את הכל ככה שזה יעבוד על 200fsb ?? שהזכרונות יעבדו כמו שהם צריכים על 400mhz ולא 333mhz .. ויש לי קירור מתאים, יש לי volcano 12+ ומארז עם 4 מ…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. כמה דציבלים אפשר לשמוע בקלות. לי יש כרגע מאווררים ג'נריים שאין לי איך לדעת כמה דציבלים הם לפי מפרט או משהו כזה, אז אין לי מקור להשוואה. אני רואה למשל מאוורר 120מ"מ עם 24דציבלים ואחד עם 22.5.. הרועש יותר יש לו 1500RMM ויש לו 20 CFM יותר מלשני עם 1000RPM. השאלה אם ה2 דציבלים האלו משמעותיים, ובאיזה שלב כבר שומעים משהו. כי המחשב שלי כרגע דיי שקט, עד שאני מפעיל 100% את המאוורר של כרטיס המסך שלי. וגם מלבד מאוורר או שניים שהם דיי גרועים והם לא היו תמיד רועשים אבל דורשים קצת שימון. בכל מקרה אני הולך לקנות כמה מאווררים ואני צריך תשובה שתעזור לי. עוד דבר http://www.arctic-cooling.com/fans2.php?idx=84&data=2&disc= המאוור הבא, לפי מה שאני רואה בתמונות הוא בולט החוצה, זה נכון?…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. AMD XP 1700 אני זקוק למשהו זול שיוריד לי את הטמפ 61 מעלות במנוחה והדבר הכי חשוב זה שקט!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by SixKiller,

    נגד של 5W של 10 אום ו..זהו בעיקרון קודם כל ... נשרף לי לד.... הדגל הגדול של שחור כולו... וגם בכלל הנגד לא חם בכלל... הוא אמור להיות חם והוא לא חם יכול להיות שהוא נשרף... תודה על העזרה... ד"א זה פתאום נהיה ככה.... ככה סתם עריכה: אנהי מצטער פשוט שיגעו אותי פה ממש שיגעו... בקיצור נשרף הלד... ואז לא עובד לי כלום והנגד לא חם בכלל אז אני חושב שהוא נשרף.... leds 30 mm החיבור הוא ל5V הלדים 3V זהו ותודה עריכה 2: למה בכלל היה צריך להישרף...? והנגד נשרף באמת כמו שחשבתי?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by DXT,

    פשוט לקחת מאוור רצפתי בערך בגודל של המארז, לפתוח את המארז משני צידיו (שיהיה זרם אויר) ולהצמיד את המאוור אליו (צד שני לא צמוד לקיר כמובן) הכי פשוט וטוב, לא? נ.ב: אתם חושבים שזה זולל יותר מדי חשמל? :P :P

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. אאני קונה מחשב ואני לא יודע איזה מאוורר לקנות כדי "להפוך" את המעבד ל amd 2800 ומעלה חשבתי על וולקנו 8 אבל השאלה היא עד איזו מהירות של מעבד אני יגיע איתו בערך??? ועד איזו מהירות אני יגיע עם וולקנו 11 בערך??? תודה לעוזרים!!!

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים