אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי, בעבר עשיתי OC למעבד ישן שהיה לי ומשהו הגביל אותי בתהליך ועד היום אני לא יודע מה, לכן אני רוצה לחזור ולהוציא את המקסימום מהמערכת שלי אני רוצה כמה המלצות\טיפים לפני שאני מתחיל המפרט שלי הוא לוח אם p43-es3g מעבד E6500 @ 2.93GHz זיכרון- G.Skill 2gb 800mhz pc2-64000 F2-6400CL5S-2GBPQ כרטיס מסך-hd4770 לפי המידע פה יש משהו שאמור להגביל אותי אם אעשה OC למעבד?בנוסף ממליצים לעשות גם OC לכרטיס מסך או שבגלל שהוא ישן לא יהיה שום שיפור\הבדל?אני צריך גם המלצה לקירור אוויר למעבד בטווח מחירים סבירתודה. :*)
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום! אני רוצה לנסות להעלות את מהירות המעבד שלי, אבל אני רוצה לדעת באיזה שלב המתח שאני אתן למעבד יהפוך להיות מסוכן ו/או מקצר חיים. אז כמו שרשום, עד איזה V אפשר לתת למעבד בלי לפגוע בתוחלת החיים שלו. כמובן שאני מדב רעל עבודה שוטפת (OC תמידי), ולא מתח שיזרום למעבד ל15 דקות של בנצ'ים ואז יחזור למצב רגיל...
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם כמו שחלק ממכם כבר יודעים החלפתי את הקירור המקורי של האסוס שלי לקירור של זלמן + מאוורר של DELTA 92MM והיום בדקתי לכמה אפשר להגיע עם הקירור החדש ודיי הופתעתי לטובה הגעתי ל 500MHZ לליבה עם ממש מאט ARTIFACTS אבל כל כך קצת שקשה לראות אותם !! הזיכרון נשאר כמו שהיה לפני ההחלפה של הקירור ועומד על 820... אשמח לשמוע תגובות על ה OC מישהו שהגיע למהירות כזאת או יותר ??? תודה מראש.
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1. איזו משחה טרמית הכי טובה כיום? 2. לכמה מריחות יספיקו לי 4 גרם? 3. מה האפקט של המשחה על מחשב בן כמה שנים שמעולם לא מרחתי לו משחה טרמית? כמה טמפרטורות יירדו? במה זה יעזור? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איפה אפשר להשיג את המאוור הזה בארץ ? Features: Up to 100% more air flow than the standard case fan Double ball-bearing fan for extended life. Custom seperate cable for fan RPM speed monitoring from the mainboard. Specifications: Model number: TB8038H Manufactured by: Vantec Weight: 175g Rated Power: 9.1W Rated Current: 0.76 Amp Fan Speed: 5700 RPM Air Flow: 84.1 CFM Noise: 55.2 dB(A) Bearing System: Double Ball Bearing ???
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש, והוא רועש מאוד במאמץ. אני לא פריק של שקט (רעשים מהDVD או הHDD לא מפריעים לי) אבל הדבר הזה הוא חתיכת טרקטור. אני לא מבין כלום בקירור. מה אני צריך לעשות כדי להשתיק אותו? צריך לקנות דברים נוספים חוץ מהקירור (משחה תרמית או משהו כזה)? איזה קירור מומלץ? תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=FNVAR12122&Cat2Cat1ID=1421&Cat2ID=1698 תקראו את הפרטים בלינק שהבאתי על המאוורר, כתוב שלמאוורר יש 105CFM. זה יכול להיות? זה נשמע לי מאוד לא הגיוני. בדקתי כבר את ה-CFM של המון מאווררים ששייכים לחברות טובות והכי הרבה ראיתי אחד שמגיע עד 87CFM והוא די יקר, אבל המאוורר הזה מגיע עד 105CFM ונמכר רק ב-55 ש"ח??!?!?!?!?!
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום החלפת מאוור למעבד i5 -2310 כמובן שיהיה שקט הוא נמצא בחדר השינה חשבתי על המאוור הזה Arctic Cooling Alpine 11 PLUS תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני חדש בעסק, ואני קונה מחשב חדש. אך זה לא המטופל. המחשב הישן, הולך להשתנות. יש הצעות\דרישות\דברים שאני צריך לדעת? עזרו לי להתחיל!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי בעייה והמחשב נתקע לי במשחקים אחרי כמה דקות וחשבתי אולי זה בגלל טמפרטורות איך אני יכול לבדוק טמפרטורות של המחשב במאמץ
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש איזושהי דרך לעקוף את המגבלה על מעבדי SB ללא "K" מבחינת המהרה? הייתי רוצה להעלות את התדר הקיים של המעבד, אפילו אם מדובר בתוספת קטנה. * עריכה: סליחה, פתחתי את הדיון במקום הלא נכון. אשמח אם מישהו יוכל להעביר אותו.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ללא מילים, רואים מי המלך החדש של ביצועים\מחיר תוצאות האינטל לאחר הOC (תודה לBIODOME): מפרט: CPU: P4 1.6A 'Woody' HSF: Stock Mobo: Epox 4BDA Mushkin 256mb H.P. PC2100 Cas 2-2-2 GPU: Hercules GF2 Ultra NIC: Genius 10/100 HD: Maxtor 40GB D740-XL Sound: SB Audigy 5.1 OEM DVD: Pioneer X16 http://planet.nana.co.il/riebix/15716.jpg תוצאות הAMD (תודה לRIEBIX): מפרט: AMD Athlon XP 1900 Gigabyte 7VTX-H OCz PC2700 256MB ATI XPERT 2000 32MB SB LIve ASUS X50 TEAC SCSI X8 WD 20GB 7200RPM Antec KS-282 300W http://planet.nana.co.il/riebix/143_12.jpg מה אתם אומרים? 8)
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי AMD XP 1700+ סטפינג של: JIUHB 0304 זיכרון DDR 333 של KINGSTONE בגודל 1 ג'יגה לוח EPOX 8RDA+ וכרטיס מסך ATI RADEON 9500 pro כרגע אני עומד של 2000 MHZ באס 190 מכפלה 10.5 ללא שינויי מתח , והמערכת יציבה לאחר 3 שעות בפריים מה אני יכול עוד לשפר? אני מקבל 12000 ב- 3dMARK 2001 SE
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך המלצה לקירור טוב ושקט לOC למעבד שלי, הקירור חייב להיות "מגדל" ושהמאוורר יהיה מהצד (סטייל OCZ וונדטה ולא כמו טרמלטייק ביג טייפון). תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעבד - AMD 955 BE לוח אם - http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=3475#ov קירור - Mugen 3 הייתי שמח אם מישהו יעזור לי לעשות אוברקלוק כי אני לא ממש מבין בזה.. תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
Acer Aspire 5745G-354G Intel® Core™ i3-350M Processor, 2.26GHz,3MB Cache,1066MHz FSB 4GB DDR3 1066MHz (2 x 2048 MB), Up to 8 GB לוח אם ACER ZR7 HM55 אפשרי בכלל לעשות OC? אם כן כיצד? טעות בפורום מרב שחיפשתי הרבה דברים על המעבד פתחתי דווקא פה דניאל תעביר בבקשה :-*
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, נתקעתי קצת עם משהו מוזר על המערכת הנחמדה שלי =/ התחלתי להעלות את הבאס אך נתקעתי עם חוסר יציבות של המעבד בערך מעל3050mhz כאשר במאמץ מקסימלי הוא מגיע ל57 מעלות ולכן רציתי להעלות את המתח כדי לאפשר לו עוד קצת התסכלתי במתח שהלוח נותן לו אוטומטית והוא רושם לי 1.2v אך כאשר הגדרתי אותו לבערך 1.25 (אני לא זוכר בידיוק כמה הגדרתי) הוא הראה לי שהמתח המתקבל הוא 1.18 ובקיצור לא ממש היה אכפת לו מה הגדרתי ידנית =/ מה אפשר לעשות עם זה? עד איזה טמפ' אגב אני יכול להעלות אותו פחות או יותר? (ה57 נמדד עם RealTemp)
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשאני עושה OC גבוה לQ6600 שלי, הPWM (שאין לי מושג מה זה) עולה המון בטמפרטורה! הכי גבוה, זה שהעלתי מתחים וFSB, הגעתי ל3600MHZ, הPWM הגיע ל102! יש מצב שאפילו יותר, יצאתי מיד שראיתי את זה. היום פעם הראשונה ששמתי לב לטמפרטורה בPWM. מי שיש לו את הלוח הזה, יכול להגיד לי מה הטמפרטורה שלו והמתח שהוא נתן למעבד? ומי שיודע מה הרכיב הזה, כיצד ניתן לקרר אותו? אני לא יכול להמשיך בOC בגלל הטמפרטורה המטורפת שלו. תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מקבל בקרוב Z87 DELUXE + INTEL 530 180 + I7 4770K את שאר החלקים יש לי. מחפש המלצות על קירור למעבד (ללא OC, משהו פשוט) .כמה שיותר זול. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב HTPC והוא נורא נורא מרעיש. הרעש הוא מקירור המעבד, שמרעיש יותר מכל מאוורר סטוק שאני מכיר. =\ הקירור הוא: Arctic-Cooling Freezer 64 LP ושאר המפרט: AMD Athlon 64 X2 5600 ASUS M3N78-EM Antec NSK2480 380W מה אפשר לעשות כדי להפחית את כמות הרעש? תודה, אור.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, הזמנתי מערכת מחשב עם המעבד הנ"ל ורציתי לדעת אם המאוורר שמגיע איתו מספיק.. או שעדיף להחליף? אני לא מתכוון לעשות אוברקלוקינג.. רק לשחק משחקים ולעבוד איתו. השאלה שלי אם המאורר שמגיע איתו הוא מה"ממריאים" שמתחיל להרעיש בטירוף? או שהוא בסדר. תודה על העזרה
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש קירור שקט למעבד שלי, אני לא מתכנן OC לא היום ולא בעתיד התקציב הוא 200-300 שקל אני מקווה שזה יספיק למאוורר שקט למעבד כמו שלי.... מאוורר זה יצטרף כנראה ל-3-4 מאווררים במארז שאני אוסיף ל"השקטת המחשב".... תודה לעוזרים מראש
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב פנטיום 4 ויליאמט 1.6 ומארז מידי טאוור. הקירור היחיד שיש למארז הוא מאוור 80 מ"מ מאחורה, וזה כמובן לא ממש מספיק. אני רוצה לקדוח חור למאוור בצד המארז, השאלה היא: 1)איזה גודל מאוורר כדאי לקנות? 2)איזה דגם מאוור כדאי לקנות?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-


