אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום.. קניתי לאחרונה מחשב חדש עם מעבד intel i7 1150 המאוור שהגיע עם המעבד הוא: alpine 11 rev 2 arctic cooling/ המאוור מרעיש לא באופן מידי אלא לאחר פעולה ממושכת, מכיון שאני רוצה להשאיר את המחשב דולק במהלך הלילה חשוב לי מאוד מאוור שקט. לקחתי את המחשב לחנות ולאחר מספר בדיקות הם אמרו שהוא תקין לחלוטין אך כאשר המעבד מתחמם הוא מגביר את המהירות ל 3200 RPM ולכן הוא יותר מרעיש בשלבים מסוימים. (הגודל של המאוור הוא 9.6 סמ) הם הציעו לי מאוור אחר: [h=1]Thermaltake NIC F3 Untouchable[/h] קישור למוצר: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11282 לטענתם המאוור יותר גדול בגודל הכללי כ 12 סמ אך יותר חלש ברעש. רציתי לדעת האם מישהו מכיר את המאוור הנל והאם אכן הוא שקט? במפרט רשום שהמהירות סיב…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אהלן קניתי היום Kaze Server 5.25" Fan Controller וכשבאתי להתקין אותו הבנתי בעצם שאין לי שום מאוורר שאני יכול לחבר כי שלושת המאווררים שלי ( המקורים של אנטק P182 ) באים עם חיבור MOLEX (החיבור העבה מהספק). הצלחתי לאלתר מתאם בסגנון הבא: כמצופה, הבקר לא מסוגל לקורא את המהירות כי חיברתי אליו רק 2 חוטים של פלוס ומינוס לכן לא מופיע כלום בRPM. כמה שניות ראשונות עם הפעלת המחשב המאוורר מתחיל להסתובב ולאחר מכן נעצר, סיבובי הבורר לא משפיעים עליו בכלל. כפי שנאמר כאן מתאם שכזה היה אמור להפעיל את המאוורר הספציפי הזה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לוח: EPOX 8RDA+ מעבד: AMD ATHLON XP 1700+ על 0.13 מיקרון זכרונות: CORSAIR XMS 256DDR PC3200 CAS2 LL שני סטיקים וכרטיס מסך: HERCULES RADEON 9500 PRO 128DDR מה אתם אומרים? יש מקום לשיפור? (קולר למעבד יהיה רק חודש הבא ואני עדיין מתלבט בין AX-7 ו VANTEC AERO FLOW)
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות מחשב חדש, אני אקנה כנראה מעבד i7 2600 וכרטיס מסך gtx 560 ti oc ולוח אם עדיין לא בטוח - או asrock z68 pro או gigabyte z68a d3h b3.. אני מרכיב מחשב לעריכת וידאו אינטנסיבית ושימוש בתוכנות כבדות למיניהן.. בכל מקרה, אני מתלבט אם לקנות מפרט שיאפשר לי לעשות OC (מאווררים חזקים יותר, מעבד 2600k, לוח אם) ואם בכלל לעשות OC.. מה אתם אומרים? כדאי לי לעשות OC? האם זה ישפר את הביצועים בצורה משמעותית? יכול להיות שזה יגרום ליותר קריסות? אשמח אם תעזרו לי להחליט.. ושאלה נוספת, מה זה בדיוק אומר ה-OC בכרטיס מסך gtx 560 ti (יש UD ו-OC..)?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מעבד E6600 כרטיס מסך eVGA 8800GTS 320MB המעבד כמו שאתם יודעים היה על 2.4, עכשיו אחרי שמיציתי את המקסימום שאני ראיתי בביוס (30%) הוא על 3.12 הכרטיס מסך הגיע כך: זכרונות: 575 הCORE: 850 לאחר אוברקלוק: זכרונות: 700 הCORE: 1015 פה זה נעשה ע"י ATI TOOLS, בעזרת RIVATUNER העלתי את הקירור ל100% (היה על 60%) ואחרי האוברקלוק הטמפ' היו אפילו 2 מעלות פחות משהיה בלי אוברקלוק על 60% אבל יש רעש, 78% מטפל מעולה בכרטיס, 52 מעלות. עכשיו יש שאלה אחת: אני לא מצליח להעלות יותר את המעבד, פשוט לא יכול יותר מ30%... מחר אני קונה BT והייתי רוצה להמשיך עוד יותר עם האוברקלוק... כמובן שהכל נעשה בהדרגה...
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי AMD Athlon XP 1600+ והחום בו עכשיו עומד על 64 (<מעבד) אחרי משחק סימס והסידור חוטים במארז די טוב: ויש אפילו מאורר ליד HSF של המעבד שמוציא אויר חם: מה אני צריך לעשות חד וחלק כדי להוריד את החום
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, היום עשיתי אוברקלוק למעבד הP4 שלי והגעתי מ2.4 ל2.61. עכשיו, הטמפרטורה של המעבד במנוחה לפני האוברקלוק היתה 55 מעלות! אחרי האוברקלוק הטמפרטורה היא 58 מעלות! שניסיתי להעלות את הבאס עוד קצת, תוכניות התחילו להיתקע ולהיסגר. השאלה שלי היא אם אני יוסיף מאוורר למארז ( אני משתמש במאוורר שבא יחד עם המעבד, ולמארז יש לי רק מאוורר מקדימה..מכניס אוויר) אני יוכל לעשות אוברקלוק יותר גדול? כי אני רוצה להגיע לפחות ל2.7... הסתכלתי בכתבה על להכין את המחשב לאוברקלוק אבל היא מלפני שנה וזה כבר לא רלוונטי. אז מה בעצם אני יכול לעשות כדי שאני יעשה אוברקלוק יותר רציני?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכם, יש לי מחשב בעל I5 760 עם לוח GA-P55-US3L של GB וקירור סטוק. (בדקתי את יציבות הקירור על המעבד כמה פעמים) לא נעשה שום שינוי בביוס. אבל הטמפרטורות בIDLE הוא בין 40-50 ובLOAD בOCCT מגיע בין 80 - 90 מעלות בBFBC 2 המחשב מגיע למצב של ריסט. (רק BFBC2 מגיע לטמפרטורות כאלה) אני רוצה לדעת האם ידוע דפוס שקיים למעבדים האלה לתקלות דומות והאם צריך לפנות לחנות בנוגע למעבד? או האם מדובר העניין אחר? תודה מראש, עומר
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נראה לי שזה הזכרונות.. למרות שאני יודע שזה הולך לבוא, זה לא הלוח. הלוח מתוכנן לעבוד גם עם מעבדים בעלי באס של 166, וזה מה שאני מנסה. נראה לי שזה הזכרונות, למרות שהם עושים 165 בלי בעיה.. התזמון שלה קבוע על הכי לאט (CAS3) למישהו יש רעיון?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות היטסינק חדש למחשב במקום זה שנהרס (עזבו, סיפור עצוב) אז מה לדעתבם עדיף DRAGON ORB3 או VOLCANO 7 או אולי אפילו משהו אחר? (כן קראתי את הכתבה באתר אבל אני עדיין שואל את דעתכם)
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש ברשותי מחשב נייד fujitsu עם מעבד IE3 של אינטל. המשטח התחתון של המחשב מתחמם מהר כשאני משתמש קצת יותר זמן או בהרבה תוכנות בו זמנית... שמעתי על המון סוגי משטחי קירור ופתרונות לנייד. אך ראיתי ששני סוגים בולטים בענין ואני מתלבט איזה מהם יותר טוב! וחזק יותר! ומומלץ באיכות! חשבתי ללכת על הקירור של zalman nc 2500 או 3000 שהרבה קנו אותה ב EBAY. לחלופין יש את חברת cookermaster שגם ראיתי עליה המון המלצות. מי שיודע יותר פרטים בנדון אשמח לדעת. אני ממש רוצה לקנות ורוצה משהו ממש טוב. תייעצו מה כדאי?!?!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי מארז HAF932 ולוח אם h87-d3h של ג'יגה בייט ויש לי שם מקום לcpu fan opt cpu ועוד שלושה system fan רציתי לדעת אם יש אופציה לחיבור מאווררים נוספים מעבר למה שיש בלוח, אולי ישירות לספר או איזה מפצל כלשהו. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי השאלה עם אני רוצה לנקות את המאווררים במחשב אני צריך להאריק את עצמי ואני מתכוון ניקוי אבק עם מברשת!
-
- 26 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
קודם כל, אני רוצה שתראו את הפרוייקט שלי..אני מאוד גאה במעבד שלי..חח http://www.hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=viewinfo&project_id=623 http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=41004 וגם הגעתי למסקנה שהסידור של המאווררים במארז משמעותי. יש לי אחד..חח..אבל הזזתי אותו מהצד למאחורה של המחשב, ועכשיו הוא מוציא אויר במקום להכניס, וזה הוריד לי את הטמפרטורה ב2 מעלות[!] ועכשיו לשאלה.. הטמפרטורת מקסימום במשחקים או בתוכנות כבדות היא בערך 46. רק עם תוכנות מאמץ מיוחדות[פריים וs&m] המעבד מגיע לסביבות ה51-2. אני יודע שאלה כבר טמפרטורות לא מומלצות, אבל לא נתקלתי בהן אף פעם בלי תוכנת מאמץ, אז רציתי לשאול אם אני יכול עוד להמשיך, ולא להריץ תוכנות מאמץ. אני שואל עכשיו כי אני לא מצליח…
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה בכותרת כמו כן, היכן ניתן לקנות תושבת AM2 לאולטרה אקסטרים 120?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
השאלה היא האם זה מסוכן ? אני מניח שזה מעט גבוה מידי אבל האם זה מהווה סיכון למחשב או שאפשר לחיות עם זה בשקט ?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
במאפיינים של הווינדוס יש את הMSI CLOCK וכתוב שם MEMORY CLOCK 401 MHZ CORE CLOCK 175 יש לי אפשרות להמהרה? אם לא אז למה?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
במה הוא יותר טוב מה מאווררים הרגילים אני משאר ש הAluminum Case Fan הוא גנריק כי לא מצויין בחנות שם של חברה.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, הומלץ לי להחליף את הקירור המקורי ל Freezer 7 Pro. הסיבות - מאוורר מרעיש והיטסינק לא יעיל. כששאלתי "באמת?! למרות היצור בטכנולוגיות מתקדמות? 0.45? Netburst מאחורינו?" נענתי שכן. אני לא מתכנן OC כלל וכלל וכל מה שמעניין אותי באמת זה שקט (מבחינתי שהמעבד יעבוד ב-'70C) האם יש צדק בעניין? תודה רבה לעונים.
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי מעבד פנטיום 1.6A עם לוח אם של אפוקס שתומך בזיכרונות DDR333. עד היום חשבתי שה PC3000 של קרוסאייר מצוינים עד שקראתי את הכתבה הזו. עכשיו אני בהתלבטות גדולה... לפי הנתונים של ההשוואה, הזיכרון של CROSAIR מגיע למקומות מאוד נמוכים בבדיקה. הם ממליצים בחום על ה CRUCIAL אבל לא מצאתי בארץ את ה PC2700. מחירו של ה CROSAIR הוא 700 ש"ח לסטיק של 256MB, אך בתוספת של רק 100 ש"ח אני יכול לקנות 512MB של סמסונג מסוג PC2700 כזה שזכה בתוצאות יפיפיות. אני ממש רוצה להריץ כבר את המערכת, לכן אשמח אם תגיבו על התוצאות בהשוואה הזו, או אם יש לכם השוואות אחרות שכוללות את הקרוסייר או את הסמסונג הנ"ל, או השוואה שממליצה על זיכרון מצוין אחר שניתן להשיג בארץ... דגש - מאוד חשוב לי שהזיכרון יפעל בקאס 2 ב…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה התקנתי את הקירור NINJA PLUS [עם המאורר] על המעבד שלי [amd athlon 64 3000+]. בהתחלה רק קניתי את הקירור בשביל השקט, כי קירור הSTOCK עשה לי חור בראש. אז התקנתי את הNINJA PLUS עם AS5 וחשבתי שהתוצאות יהיו טובות. עם הקירור סטוק המעבד במנוחה היה 36 ככה, ועם הNINJA בסביבות 32. במאמץ [פה הקירור היה אמור לעשות את ההבדל..] עם קירור הסטוק המעבד הגיע ל43 מעלות, ועם הNINJA PLUS במאמץ הוא הגיע ל41. [וזה עוד אחרי שהAS5 הפך "לבשל", לפני גם עם הNINJA המעלות היו 43] אוקיי עדיין לא איבדתי תקווה והתחלתי לעשות OC.הפסקתי ב2500 MHZ ובדקתי עם התוכנה S&M את הטמפ' והיציבות שלי. המחשב לא קרס ועבד מעולה.... אבל הטמפ' - 45 במנוחה, בעוד 60 במאמץ [ולא סיימתי את הבדיקה של הFPU כי …
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יכול להיות שאני אתחיל ליצר בלוקים מכסף ורציתי לעשות סקר שוק קטן לפני זה. תודה לעונים rhin0
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


