אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
CHIEFTEC FULL TOWER DA-01BLD+window 750.46 ש"ח מארז FULL TOWER הכולל 6 מקומות ל-5.25 עד 8 מקומות ל-HDD או 6 מקומות ו-2 כונני 1.44. 2 מגירות נשלפות ל-HHD לנוחות עבודה מקסימלית. (ניתן לחבר עד 3 הארד דיסקים בכל מגירה). כולל 4 מאווררים מקוריים של היצרן, מתוך 6 אפשריים. צבע כחול, ללא ספק. בתוספת של חלון מדהים, כפי שמופיע בתמונה. גם כיפה אדומה לא הייתה מתנגדת לחלון כזה... מול הים ללא ספק. ZigZag 80x25 4 led fan - ball bearing 52.58 ש"ח Thermaltake HardCano II Hard Disk Drive Cooler 133.84 ש"ח SPECIFICATION P/N A1278 Fan Dimension 40x40x20 mm silent fan Rated Voltage 12V Started Voltage 7.0V Rated Current 0.11A FAN Speed 5000±10% RPM Air P…
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ישלי את הלוח p6n sli v2 אפשר לראות בצד, רציתי לדעת איזה לוח יותר טוב לOC הP45 או P7N PLAT (פלטינום). אני יודע שהלוח שיש לי כרגע הוא לא לוח לOC אבל הוא בסדר אני יכול להחליף לאיזה לוח שאני רוצה בתור פיצוי למה שקרה לי.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזו מגבלה יש ללוח אם שלי בדיוק בכל הנוגע לאוברקלוק? אם אני יעשה למעבד, יש מצב שהוא ישרף? כי שמעתי שהלוח אם הזה גרוע באוברקלוק ולא ממש הבנתי למה...
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש לקנות מאווררי דלתא הכי חזקים שיש בשוק(מבחינת RPM וCFM), עם הרעש אני כבר מסתדר. איזה דגם של מאוורר לדלתא יש שהוא הכי חזק מהבחינה הזאת? גם 80 מ"מ, וגם 120 מ"מ ואיפה אפשר להשיג? כלומר חנות אמינה מחו''ל שאפשר להזמין. ראיתי לבנתיים בEBAY את זה: http://tinyurl.com/268hjug, וגם את זה: http://tinyurl.com/25jhq9k האם קיימים מאווררים בעלי CFM יותר גבוהה או שדלתא זה ה"טופ"? (הרעש לא חשוב) אני מתכוון מעל 150, משהו כמו 200+.. אני זוכר שגם לTT יש סדרה של מאווררים חזקים, 80 מ"מ בד''כ, בסביבות 4000RPM... איפה אני גם מוצא אותם ומה הסדרה הכי חזקה שלהם? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 7800GT של גיגבייט (אני יודע שזה לא משהו אבל דלגו על זה) ואני לא מצליח להגיע איתו ל-500MHZ core clock ול-1.30 memory clock. האם צריך בשביל זה תוכנה ואם כן איזה כדאי???
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כשבוע התחדשתי במחשב הנ"ל לוח Asus p5b deluxe זכרון Geil ultra dual 1gb 800mhz מעבד Inte Duo core 6400 2.18 קירור Big typhoon כ.מסך Leadteak 7600GT Extreme ספק Enermax liberty 400 מארז Soprano vb1000sws מצ"ב שני צילומים מ CPUZ שמראים שהזיכרון עובד על 333mhz,מדוע ובכלל אני מעוניין להפיק מהמחשב יותר ממה שהוא נותן לי היום, אני דיי חדש בנושא של OC,אני ראיתי שיש באתר מדריכים כתובים בנושא,אך אשמח לקבל המלצות מה כדאי לבצע לפי המפרט שלי ואיך אני גורם לזיכרון לעבוד לפחות במהירות האמיתית שלו. תודה מראש לעונים. [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קירור ל-Q6600 - LGA775 מפלונטר , לשימוש רגיל - איזה הכי משתלם ? עדיף שלא יעבור את ה-100 ש"ח ושיהיה שקט , אם אפשר . תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אני מבין נכון זה אותו המעבד בדיוק רק אם תדר נמוך יותר וזכרונות DDR5 לעומת DDR3. האם אני צודק? מה שבעצם אני שואל זה אם אני אעלה את התדר של המעבד ל750 והזכרונות בהתאם, האם אני יכול "לעשות" כרטיס שהוא בעצם 4870? (כמובן שזה כולל צריבת ביוס וכו'). תודה
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, ברשותי קירור ARCTIC-COOLING FREEZER EXTREME אך חסר לי התושבת ללוח amd , החנות (שבה קניתי פעם את הקירור) אמורה לספק לי את התושבת, אך עכשיו יש שם רק ARCTIC-COOLING FREEZER EXTREME rev2 רציתי לברר האם התושבת של rev 2 היא אותה תושבת כמו של הדגם הישן (amd) ? במקרה שזה שונה היכן ניתן להשיג תושבת כזו ? בתודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי 6850HD עם קירור מרעיש ומעצבן אז חשבתי על Arctic Accelero L2 PLUS VGA Cooler, מה דעתכם? האם זה קירור שקט?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הוא כלל 3 DELTA איייייייייימתניים (120)! ושני 80 אחד למעלה ושנים בצד LE Ribbon צביעה הכנסת ספק שני ושינוי במערכת החשמלית שלו (הספק הוא ספק AT והוא בא עם מפסק 4 רגלים רציתי לשים בביי באס מפסק 3 רגליים עם תאורה פנימית אז הייתי צריך לטפל בכבל ה"מיותר") סידור כבלים והחלפתי את כל החיווט לחיווט טפלון שהוא פחות גמיש אך פחות מתחמם ויותר קל וbay bus תגידו לי להתחדש!
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום שלום, אני רוצה לקנות קירור למעבד E6600 שקיים אצלי כרגע ואני צריך באמת משהו איכותי,שווה ומצדיק את הכסף שאני ישקיע עליו. התקציב כרגע נע באזור ה200 , אני באמת מחפש משהו שיצדיק את הכסף ולא יבאס אותי, המטרה היא לדחוף את הOC לאזור ה3.6 ואפילו יותר מי יודע ובאמת לOC יציב 24\7 . עשיתי מחקרים פה ושם ובנתיים הבנתי שיש את הMUGEN 2 את הYASYA וגם את הHYPER 212 באמת אני מקווה שמישהו יוכל לעזור לי כאן ובנוסף לשאלה אולי יש איזה באמת כתבה או מאמר עם סטטיסטיקה ובאמת מחקר שמוכיח את הביצועיים בהשוואה לכסף של קירור מעבדים שאולי באמת ישכנע אולי לקנות משהו. תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה המחשב שלי 1)עם איזה תוכנות אני בודק טמפרטורה 2)איזה קירור כדי לקנות למעבד ? אני חשבתי על BT 3)כל עזרה נוספת תהיה ברוכה [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא סתם החברה נתנה לרדיאטור הזה את שמו. הביקורת פה ( בגרמנית, תלמדו שפה נוספת , רגע, יש גרפים, לא צריך שפה נוספת, ) : http://ht4u.net/reviews/2009/scythe_setsugen_meets_radeon_hd5800/
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הנה לכם אני נכנס להיות מקום שלישי בטבלה בSUPER PI. כרגע אני עובד יציב על 4325MHZ ואני עובד על להעלות את התדר הסופי לאט לאט ואני יעלה את התדר זה פשוט לוקח המון זמן. ונראה לי שגם מרחתי את המשחה לא בצורה טובה. אבל אין ספק שקירור מים תיהיה ההשקעה הבאה שלי-ואתם פה בפורום תעזרו לי להרכיב בקשה. http://img217.imageshack.us/img217/2567/34552408.jpg
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תקציב: 200-250 גודל: 2x120mm, 2x140mm עם או בלי לדים: אופציונלי רק ב140mm וב120mm לא צריך האם יש חשיבות לשקט: 5 איזור מגורים ו/או חנות מועדפת: ראש העין מאוורר לבקשת חוות דעת: אין הערות נוספות: שיהיה שקט, יקרר בצורה מעולה כי המחשב שהולך להיות בפנים יקר מאוד ה120mm הולכים להכניס אוויר ה140mm הולכים להוציא אוויר
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם יש לי מעבד 8400,ללא אובר קלוק,כעת קראתי פה באחד התראדים שהטמפ של המעבד הנ"ל הוא עומד על כ 18 מעלות הייתכן דבר כזה,אותו מעבד אצלי עומד על כ 35 מעלות עד 40. האם הוא אמור להיות באמת על 18 מעלות?? חייב לציין כי החלפתי קירור למעבד מהסטוק,וכעת יש לי נינגה שיסטה 2 פלוס עם המאורר. מה דעתכם?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברה, אני מחפש לקנות את הקירור הזה וממה שאני רואה בזאפ יש אותו רק ב קי אס פי ואייבורי, אני לא רוצה לקנות שם אני מניח שכולם יודעים למה, הביקורות מלקוחות שלהם לא משהו ואני לא רוצה לקחת סיכון של לא לקבל אחריות וגם לא לתת את הכסף שלי לאנשים שלא נותנים שירות. בכל מקרה אני פונה אליכם לראות עם מישהו יודע על מקום טוב לקנות. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני בזמן הקרוב הולך לקנות את המעבד הזה ואני רוצה לדעת איזה קירור כדאי לי לקנות לו? יש לי מארז MID TOWER IN WIN G7 ויש לי כרגע קירור 3.0 PERFORMER C THERMALTAKE. כדאי לי להישאר איתו או להחליף למשהו אחר? אם כן,תמליצו לי בבקשה על קירור טוב. תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אני צריך 2 קירורים למעבדי I5 2400. למעבד 1: * קירור שקט מאוד. * שהיה פלטה מאחורי הלוח אם לחיזוק, אני רואה הרבה קירורים שמוחזקים על פלסטיק וזה די מפחיד אותי. במיוחד בקירורים גדולים וכבדים. * תקציב עד 200 ש"ח. אני מתלבט בין (מדורג לפי רצון לקנות): 2 MUGEN FREEZER 13\PRO (מלחיץ אותי ההרכבה שלו, אין פלטת חיזוק) YASYA למעבד 2: * קירור שקט מהסטוק. * תקציב עד 120 ש"ח. חשבתי על FREEZER 7, אבל אני רואה שכולם ממליצים על 3 KATANA? למה? הצורה שלו קצת הזויה, הוא לא זורק אוויר חם מחוץ למארז וגם לא כל כך מקרר את לוח אם. מה גם לגבי ה TX3?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. בסטיקי מצוין שמשחה טרמית יש למרוח (ממש למרוח עם האצבע על השטח של המעבד, ועל גוף-הקירור). לעומת זאת, יצא לי לראות כמה פעמים [אתם יודעים - הכל באינטרנט כמובן] שמשחה טרמית מוחלת כאשר רק לחיצה קלה על השופרפרת ("גרגיר אורז"), ובזה מסתיים העניין. ז"א - אין מריחה של ממש. (אני מניח שהם נותנים ללחץ שבין גוף הקירור לבין המעבד לעשות את המריחה עבורם). אפשר לשמוע המלצות בעניין [אני ממש לקראת השמה מחדש של משחה - ואשמח לדעת]. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי משחה טרמית Arctic Cooling MX-2. ראיתי שיצא משחה חדשה MX-3. השאלה שלי האם ה MX-3 יותר טובה מ MX-2? יש לי עוד שאלה. באיזה מעמד המשחה הנ"ל עומדת בהשוואה למשחות טרמיות אחרות? תודה ויום טוב.[br]פורסם בתאריך: 6.03.2010 בשעה 07:56:21 עד שזז משו בפורום הזה לא משנה אני יקנה אותו כבר ויראה מה יותר טוב...
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם... אני סתם רוצה לדעת מה ההשפעה של החורף על הטמפרטורה של הכרטיס מסך שלכם... שלי עם הסיילנסר בחורף הוא עומד במנוחה על 45C ובמאמץ לא עובר את ה-51... כל הצינורות פתוחים וOC 395\825 בקיץ הוא היה על 50C במנוחה ומתקרב ל60C במאמץ... איך אצלכם?
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בבית שנאי של 12 עד 24 וואלט אם אני מחבר לזה את המאווררים הם יעבדו מהר יותר או ישרפו?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לחבר שלי יש Asus P4PE Intel 2.533Ghz עכשיו במשך תקופה ארוכה כל פעם שהוא מפעיל ישום כבד ה-PC-Speaker מתחיל לצפצף לפי החוברת של ASUS זה מראה על בעית התחממות היה לו היטסינק של evercool שהוא קיבל מ-KSP (כמובן שהם לא נותנים אינטל מקורי) החלפתי לו היול לזלמן 7000 והמחשב עדיין מצפצף כשהוא התחיל לצפצף המעבד היה על 43 מעלות לפי ה-asus probe מה הולך פה?!
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-


