עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Peri228,

    לפני חודש , התכוונתי כבר להזמין מחו'ל את ה Mushkin Level II PC3500 , שמבוססים על ה BH5 המהוללים . בגלל בעיות עם חברים , שהיו אמורים להביא את הזיכרונות והכרטיס מסך החדשים שלי מארה"ב , ההזמנה התעקבה , והייצור של שבבי ה BH5 הופסק . התגובה המיידית של השוק הייתה היחטפות של כל הזיכרונות מבוססי ה BH5 בכלל , וה Mushkin Level II בפרט ( למרות שאפשר עדיין להשיג PC2700 .. ) . אומנם עדיין ניתן להשיג את ה Level II Based on the BH5 , אבל המחירים שלהם ממש מטורפים ( 350$ לסטיק של 512 PC3500 , או 550$ לשניים ) . עכשיו , ישנה גירסה נוספת של ה Level II , שנקראת ה 2-2-2 Special , והיא מבוססת על שבבי ה BH6 . אני אפילו לא מציין שאני מתכנן OC רציני , זה די ברור .. ההתלבטות שלי היא אם לקנות את…

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. יש לי מארז Compucase 6A19 מקדימה מאוורר גנרי 120 ומאחור Vantec Stealth 120mm + מאוורר של הספק הבעיה היא שה Vantec מאחור לא מוציא כמעט אויר רק המאוורר של הספק. אם הדופן של המארז פתוח אז הוא מוציא אויר אבל כשאני סוגר את הדופן התפוקה שלו יורדת פלאים (כנראה שאין לו מספיק אויר לשאוב) יש לכם הצעות איך לשפר את האיוורור ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by 1nstall,

    היי אני רוצה לקנות מארז חדש בסכום של עד 1500 ש"ח אני רוצה שיהיה בו כבר חלון מוכן ולפחות בכל צד במארז מקום מוכן לשתי מאווררים הכוונה היא 2 מאווררים בצד האחורי 2 מאווררים בצד הימני 2 מאווררים בצד השמאלי 2 מאווררים בצד הקידמי ומאוורר אחד בצד העליון אני רוצה שיהיה לו מערכת קירור טובה ושהיה tower\ full tower בבקשה לתת לינקים תודה מראש INSTALL

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. קניתי את המאוורר הזה של COOLER MASTER: http://www.coolermaster.com/products/product.php?language=en&act=detail&tbcate=36&id=4410 אותו מאוורר מגיע גם עם גופי הקירור החדשים של החברה. אני יודע שהוא מסתובב מהר יחסית למאוורר שקט אבל CM מדגישים שהוא לא רועש. כאשר אני מחבר אותו הוא עושה רעש נוראי בערך כמו של 8800GTS 320M על 90% אולי אפילו יותר גרוע. מישהו יודע אם ככה זה אמור להיות או שקיבלתי מאוורר פגום?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Omry,

    היי אנשים. כפי שבטח שמתם לב, תכננתי לקנות מחשב המכיל את קירור ה-Thermalright Ultra-120 eXtreme שמצויד ב-2 מאווררי NF-P12, מתוצרת Noctua. לאחר בירורים ארוכים, מסתבר שנגמר המלאי שלהם בארץ.. ככה שאני בבעיה. אני צריך המלצה ל-2 מאווררי 120mm, שיהיו כמה שיותר יעילים עם הקירור שרציתי. התקציב המקסימלי הוא 100 ש"ח למאוורר, לא כולל המשלוח. תודה רבה לעוזרים והמשך יום נעים

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by vner@,

    שבת שלום התחלתי לחרוט על פרספקס 5 ממ עם דרמל, ועם ראש מספר 107. אז אני מתחיל לחרוט, במהירות ,1, הכי נמוכה, (10,000), וזה נמס ! הפרספקס נמס ! וכל כמה שניות זה מצטבר על ראש החריטה.... וצריך להוריד את זה משם.... כשאתם חורטים, זה נמס ? החריטה עצמה, זה אמור להיות בצורה כזו, של המסה ? או עם פרורי פרספקס שהדרמךל מגלף ? מה לעשות ? תודה מראש !

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. יש לי זכרון בן יותר משנה, ורציתי לדעת מה ואיך ניתן לשפר אותו על פי התוצאות של הCPU-Z: האם מישהו יכול להסביר לי מה אומרת כל שורה? ואם אכן ניתן לשפר אותו (שינוי תיזמונים או משהו כזה) האם יש תוכנה או רק דרך הביוס, בגלל שלא מצאתי היכן זה בביוס. Abit AI7 תודה

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by birkoff_g,

    א)איך אני יכול לראות את הטמפרטורנ של המחשב שלי? (יש לי PCPartner) ב)איפה אני יכול להשיג מדריכים למודינג? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by ed1,

    האם הסל"ד של המאוור של המעבד (סטוק) שיש במפרט של החתימה, אמור לעלות עם הגידול בשימוש ב-CPU או רק כשהטמפ' של המעבד מתחילה לטפס מעלה? למישהו יצא אולי לראות אם המאוורר הזה מגיע לסל"ד גבוה מ-3000 או אפילו 4000? התוכנה של ג'יגה ביית לא מראה אצלי את הסל"ד שלו ובאוורסט הוא לא מציג יותר מ- 2700 גם בהתחממות רצינית. פתחתי את המארז וניסיתי להקשיב אם יש עלייה בסל"ד אבל לא הצלחתי לשמוע שינוי.. :-\

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by bublik1,

    יש לי 2 כרטיסים של GIGABYTE עם הקירור הזה.R9 270X נגיד ואני מחליט לנקות ולהחליף משחה תרמית\טרמית ראיתי תמונות שיש לו גם פאדים על הזכרונת. כשמפרקים את הקירור צריך להחליף גם אותם? ואם כן ראיתי באיביי כאלה זולים ב10 שקל ל10X10. הם טובים? אם לא איזה אתם ממליצים? ואם כן איזה עובי צריך 1MM או 2MM?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שבוע טוב חברים, אני כבר הרבה זמן מחפש ולא מסתדר כל כך. אני מחפש לעשות משהו בסגנון הזה : או שהם ישבו ביחד או לחוד , אבל הכי חשוב שיהיה אפש להרכיב אותו לרצפה ולא לקיר , ושהמיכל יהיה גבוה , ושיהיה לו חור למילוי מלמעלה והיציאות והכניסות מלמטה , ראיתי משהוא ממש נחמד : שאומנם נתמך בקיר אבל אני חושב שאני יכול להרכיב אותו עומד בכל זאת , הבעיה שהוא לא במלאי באתרים שעושים משלוח לארץ ראיתי שאפשר להרכיב לבד קומבינציה ממשאבה לחוד מתאם ומיכל ועוד כל מני אביזרים אבל אני לא מבין מה מתאים למה. אשמח אם מישהוא יודע ויוכל לעזור לי לבנות כזה מערך של משאבה ומיכל , ( מ frozen cpu או כל אתר אחר שיש לכם נסיון איתו) תודה! - - - תגובה אוחדה: - - - טוב כרגע ראיתי את זה : פה מכירים?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. Started by RedHat_Lover,

    טוב אני עשיתי את ההחלטה! החלטתי שבשבוע הבא אני אקנה לי סלרון, אבל אני מתלבט בין ה-1A ל-1.1A, כי עדיף לי להגיע למהירות אפיק יותר גבוהה מאשר למהירות שעון יותר גבוהה, אני כמעט בטוח שהשיא שאפשר להגיע עם הסלרון זה למהירות אפיק של 150, אז אני רוצה לדעת אם אפשר להגיע עם ה-1.1A למהירות אפיק של 150(ביחד עם AX-7,דרך-אגב מישהו יודע אם הוא מתאים ל-FC-PGA2?), כי ראיתי עכשיו פה שאיזה בן-אדם לא הגיע איתו ל-133 אבל נראה לי שהוא סתם דפוק כי כולם אמרו לו שהם הגיעו איתו ל-1400+..... טוב נו אז על מה אתם ממליצים?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. בשעה טובה (?) קניתי מחשב שאמור לשמש אותי גם כ HTPC. המפרט מימין. למרות שהשקעתי סכום לא מבוטל במארז וקירור CPU איכותיים יחסית המחשב מרעיש כמו טרקטור D9 שהורס בית של מבוקש בעזה. נראה לי שהמאוררים של המארז הכי מרעישים. גם ה BT לא פראייר ומייצר לא מעט רעש (21Db, עלק...). ה PSU נראה לי סביר, והכרטיס מסך לא מורגש כמעט. הטמפרטורות במנוחה: CPU 41C MB 35C GPU 52C השאלות: 1. המלצות כלליות להשקטה. רצוי בלי להוציא עוד כסף (מאוררים שקטים יותר, פוטנציומטרים , ושאר ירקות). 2. מאחר שכמו רובינו, אני מניח, גם המחשב שלי רוב היום מוריד קבצים מהאינטרנט, אין שום סיבה בעולם שהרכיבים יעבדו בקצב שעון רגיל. האם יש תוכנה שמסוגלת לבצע שינויים דינאמיים של מהירויות השעון (אוטמטיים ו/או ידניים)? לצער…

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. ראיתי אותה באתר מכירות ומעניין אם מישהו יכול לספק לי יותר מידע. המחיר שלה (בשקלים אחרי מיסים) בערך 630 ש"ח מעוניין בעיקר למעבד עם .o.c ושוקל לחבר לזה גם כרטיס מסך. הנה הקישור

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by itsik1231995,

    אני לא מצליח לשלוט על השעונים דרך TRIXX או להעלות את המתח לליבה אני ב 935@1375 עם ביוס שצרבתי של HD 6970 (הכרטיס הוא 6950 ) אני מנסה לעשות מה שהתוכנה אומרת לי (לבטל את AMD צריכה אולטה נמוכה) אבל זה לא עובד לי אני מכבה את זה וזה ישר חוזר למצב עובד ... עוד שאלה , המצב המדובר (של הצריכה הנמוכה ) זה מה שמוריד את השעונים ל 250@150 ? אם אני מכבה אותו ... זה משפר את היציבות של הכרטיס ? זה אומר שאני יוכל לייצב אותו על תדר גבוהה יותר בלי תוספת מתח ? אם אני מכבה אותו . . . השעונים יהיו תמיד על 935@1375 ? ועוד דבר . . . איך אני יכול להעלות את תדר הזכרון ולשמור על היציבות שלו ? כי אם אני עולה מעל 1375 הביצועים יורדים (לפני מה שהבנתי זה בגלל שיש הרבה שגיאות וזה דורש מהכרטיס לעשו…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by rk666,

    יש לי דורון 1200 ולוח גיגביט לא זוכר בידיוק איזה דגם במחשב השני שלי למעבד יש קירור ג'נרי של AXP1800+ פלומינו, שמתי לו משחה טרמית וכלום לא עוזר, הוא נשאר בסביבות 65-75 מעלות, זה מפחיד!!! הקירור הג'נרי כזה גרוע? אפילו בלי אוברקלוק? המשחה הטרמית היא ננוטרם בלו2

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אחי זמן מסויים שאני משחק ב GTA אני מגלה שהמשחק פתאום לא חלק כמו בהתחלה. אפילו פעם אחת נתקע לי והייתי צריך לעשות ריסט. אני כמעט בטוח שזה בגלל שהכרטיס מסך מתחמם. הוא פשוט רותח. האם יש סטוק קירור יותר טוב ל GTX 260 שאפשר לקנות ?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by בייגל טוסט,

    http://www.ocztechnology.com/products/power_enhancement/ocz_enhanced_vga-hdd_power_lead הכבל נועד לייצב ולשפר את המתח שיוצא מהספק לכרטיס מסך (מה שמתבטא בפוטנציאל אוברקלוק מוגבר וכו') השאלה שלי - האם הוא יותר איכותי מהכבל של ספק Modstream 520W מאותה חברה?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by ofird,

    יש לי את המאוורר הנ"ל Freezer 64 PRO אני שיחקתי קצת עם המארז ולצערי נשבר לי הפין של התושבת שלו Retention Module - AMD היכן ניתן לרכוש / להשיג אחת כזאת? ושאלה נוספת אם כבר...המלצה למשחה טרמית טובה? אני רוצה לרענן את הקיימת (כמה גרם צריך)?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by yshekel,

    המערכת היא ABIT IP35-E Q9400 8GB (4*2GB( RAM KINGSTON 800MHZ CL6 המעבד והלוח יכולים לתת בקלות FSB 450MHZ. הבעיה היא בזכרונות. אחרי 800MHZ נתקעים, ואז אני מגדיר תזמוני זכרונות 6-6-6-18-52-2T ויכול לקבל 440MHZ מהזכרונות. אני מקבל 3.52GHZ ואני מסתפק בזה עם הזכרונות האלו.הבעיה היא שבעצם זה לא עובד כשאני מחבר 4 סטיקים (זהים). 2 סטיקים אני מחבר וזה עובד אחלה. את 2 האחרים גם (בלי 2 הראשונים) וזה עובד אחלה (ב2 הסלוטים האחרים ככה שגם זה לא רלוונטי). אבל ברגע שאני מחבר את כל ה4 זה עושה פוסט מגיע להתחלת הטעינה של הווינדוס (עושה מעין טעינה של קו כזה כמו בהתחלה של ההתקנה של הווינדוס) וקורס.בסה"כ המעבד נותן בקלות את התדר וגם הלוח. הזכרונות בזוגות יכולים לעמוד בזה אבל כל ה4 לא מסוגלים …

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Ymac,

    הי, ברשותי מארז HAF 932 ועם כל הכבוד לHigh Air Flow זה פשוט שואב אבק.. אז רציתי לשאול פה אם מישהו מכיר מקום לקנות פילטרים לאינטייק של המארז הנ"ל? (230 מ"מ מקדימה ובצד) ואם אין חיה כזאת, אז מאיזה חומר אפשר להכין פילטרים? (לא משהו חד-פעמי כמו גרביון) תודה על ההתיחסות

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by loni22,

    המפרט: My pc: cpu: Intel® Core2 Quad Processor Q9550 (S-A R-E0) mb: Asus STRIKER-II-FORMULA vc: BFG NVIDIA GeForce GTX 260 OC MAXCORE memory: 2 x OCZ OCZ2P10664GK psu: Corsair HX620 620w Modular PSU Case: Cooler Master CM 590 hdd: 3 x WD3200 on raid 0 במארז יש 6 מאווררים, 2 מכניסים 4 מוציאים אני מחפש קירור טוב למעבד שיתן יחס טוב מחיר\תמורה\גודל. אני כרגע עם סטוק, במנוחה הוא עומד על כ 45 מעלות אבל ברגע שאני מאמץ אותו על 100% הוא מגיע ל טמפרטורה המקסימלית (70+) תוך שניות! לא מתוכנן OC לזמן הקרוב, בעתיד כנראה שכן. אחת הפשרויות שחשבתי זה הMUGEN II ממה שקראתי עליו הוא נותן יחס מחיר\תמורה טוב, אבל נופל בגודל שלו. נראה לי קצת מוגזם להחזיק רדיאטור של משאית במחשב. במקרה ויש קיר…

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by Ran Ventura,

    טוב אחרי שנה וחצי שאני עם הכרטיס הגיע הזמן לשים לו קירור כי עכשיו הוא רותח, במנוחה 62-65 מעלות ובמאמץ עובר את ה100 וזה עוד שאני ב70% עם המאוורר של הכרטיס עצמו חשבתי על הקירור הזה http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=5938 איך הוא? אשמח לקבל המלצות נוספות באותו מחיר פחות או יותר תודה

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Jounce,

    שלום, לפני יומיים שדרגתי את המחשב - ספק liberty 400, הוספתי HD נוסף וכרטיס x1900xt (מהבנדל של נעה עם קירור זלמן). אני משתמש במארז HEC CI-6A19-2F המוכר והטוב - בחזית מאוורר 120 שמכניס אוויר, מאחור 120 שמוציא, ובצד תעלת אוויר. בחזית שלו הוא קריר להפליא אך מאחור הוא מאוד מאוד חם בעת מאמץ. אני יודע שהמאוורר האחורי לא מקבל מספיק עוצמה (חיברתי אותו למתח 5v ולא 12v - דבר שיתוקן בהקדם, פשוט אין לי כבל מפצל מתאים כרגע), אבל חשבתי שבכל מקרה כדאי אולי להוסיף מאוורר נוסף במקום התעלה בצד, או אולי לשדרג את מאווררי ה-120 מ"מ. אין מגבלת תקציב כלל, אבל חשוב לשמור על שקט - כיום המארז שקט מאוד. למרות שהנושא נטחן רבות בפורום, מחיפושים שעשיתי לא הצלחתי למצוא תשובה ברורה לשאלתי, ולכן אשמח לעזר…

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by idandavid,

    קניתי מחשב לפני שבועיים ובימים האחרונים אני מנסה לעשות אוברקלוקינג ולא עובר את ה3.6GHZ המפרט המלא: i5 760 scythe kabuto gigabyte p55a ud4p 2x 2gb kingston 1333 ddr3 WD black caviar 1tb gigabyte gtx460 OC Sea Sonic 620w CM690 II plus טיפים או הצעות? קראתי פה את המדריכים וברוב המקרים המחשב לא עולה וכשהוא כן אז השתמשתי בOCCT והוא קרס אחרי כמה דקות. כרגע המחשב יציב על 3.6 קצת נתוני ביוס: BCLK 180 Multiplier 20 Vcore 1.184 הכפלת זכרונות על 8 וכרגע הם על 1440 טמפרטורות המעבד ממש ברגע זה כשהוא במנוחה ואני כותב פה 38 מעלות (נתון של REALTEMP) של הליבה החמה ו34 לליבה אחרת קרירה יותר

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים