אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי שאלה ... שאני בודק את המעלות באברסט הוא כותב לי במעבד 48.... ושאני בודק בתוכנה של הלוח אם שלי הוא כותב 32 הבדל של 16 מעלות!!!! זה מלחיץ אותיייי למה להאמין? מה נכון? ולמה זה ככה?? http://www.siz.co.il/my.php?i=qz2mngywf4yi.jpg
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אז ככה, יש לי בעיה קטנה. אתמול בלילה מתתי משיעמום והתחלתי לקרוא כמעט את כל המאמרים/ביקורות/מדריכים שיש באתר ;D ובמקרה ראיתי את המדריך שמסביר איך להוציא את המאוורר מספק כוח ישן ולהשתמש בו... קיצר, נזכרתי שיש לי מארז עתיק עם ספק בן מיליון שנה (יותר נכון בן 3 חודשים) שאין לי מה לעשות אותו, אז פירקתי את האימא שלו היום והוצאתי את המאוורר שלו. הבעיה שלי עכשיו היא איך לחבר אותו ??? אני רוצה לחבר אותו ישירות לספק כוח (שיש לי עכשיו במחשב), אז אין בעיה לחבר את המאוורר לפלאג כזה של 4 פינים, שטויות. אבל איך עכשיו אני מחבר אותו לספק? הפלאג של ה-4 פינים שיש לי מהספק הישן הוא נקבה, אבל אני צריך חיבור זכר כדי להתחבר לספק כוח במחשב שלי. מה עושים??
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה הזמנתי את המפרט הבא : I5 760 + GA-P55-US3L . המפרט הוזמן מאייבורי ב"ש . תכננתי להוסיף את המוגן 2 אבל אין להם אותו שם במקום יש להם אחד שמאוד דומה לו שהשוני היחיד לפי מה שראיתי אצל היצרן הוא שהמאורר שלו מלמעלה בניגוד למגן שהוא מהצד . ברצוני לשאול 2 שאלות : 1. המארז הוא של טרמלטק V3 האם הוא מספיק גדול בשביל הקירור ? 2. כמה שוני יש בין 2 המאווררים ומה מהם עדיף והאם שייך להתעקש ולהביא את המוגן 2 ממקום אחר שיתקינו לי שם ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כידוע לחלקכם בחברת אייבורי נפתחה מחלקה חדשה שאני אחראי עליה,מחלקת High End . מחלקה שקמה בשביל לתת שירות באייבורי גם לנתח שוק הגבוה,עם מחירים שוברי שוק. אני צריך את עזרתכם בבחירת מוצרים לתת מחלקה,מחלקת מודינג וקירור. איזה לדעתכם מוצרי קירור ומודינג להזמין? אני צריך דגמים ספציפים של פתרונות קירור,אם זה מאוורים קירורי מים מארזים וכו'.. לבינתיים הכנסתי את big typhhon בראש הרשימה.. Zalman VF700 AlCu VGA Cooler מה עוד? תודה
-
- 26 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה : GIGABYTE GV-N68T256DH עם NV5 SILENCER וAS5 על הCORE והזכרונות... הכרטיס עם VMOD ל1.4 כשהוא על 435/1150 אין שום בעיות בכלל אין ארטיפרטים הכל חלק ויפה, כשאני מעלה טיפה ל440/1150 זה פשוט תוקע לי את המחשב עם ריבועים ובלאגן... אחרי זה RESET אפילו לא עוזר, צריך לכבות לגמרי את המחשב ולהדליק מחשב. הצעות? רעיונות? אני יודע שאנשים אחרים מגיעים עם כרטיסים דומים ל450 ול470...
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן עם קירור פסיבי על הGPU (פסיבי = המאוורר מקולקל ומנותק, לא קירור פסיבי יעודי), והטמפ' נוראיות. אני מחפש קירור אוויר פשוט, שייתן את התוצאה הטובה ביותר. תודה רבה!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום, נתונים: המחשב הוא pentium 4 על לוח של ASUS P4S800D היום החלפתי למאוורר Samurai Z מרחתי משחה תרמית של ZALMAN STG-1 גם על המעבד (לאחר שנוקה באלכוהול) וכן על המאוורר החדש (המאוורר הקודם נשברה לו הרגלית של החלק שמהדק .. הלך לעולמו) את השינוי הזה ערכתי מכיוון שהטמפרטורות של הCPU נעו קרוב ל- 60 מעלות סלציוס גם במנוחה. לאחר השינוי ... הטמפרטורות עדיין מאד גבוהות טמפרטורת המינימום 49 מעלות צלסיוס טמפרטורת המקסימום 62~66 מעלות . רוב הזמן זה קרוב ל 60 מעלות. הנתון הוא דרך cpuid hardware monitor - וכן דרך טמפרטורת הCPU בביוס. מה אפשר לעשות כדי להוריד את הטמפרטורה? כל עצה תתקבל בברכה תודה [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את מה שבא עם המחשב שלי שאין לי מושג מה זה מה אתם ממליצים ?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברים שלום, יש לי מעבד P4 3Ghz המעבד בשבוע האחרון סתם ככה התחיל להיתחמם לרמה של 100 מעלות ויותר, וכמובן שהמחשב קורס תוך כמה דקות. לפי בדיקה שערכתי המאוורים עובדים על מהירות של 2500RPM אני מדבר על המאוורר של המעבד ( של אינטל) והמאוורר של המארז, כשאני נוגע בצלעות קירור של המאוורר של המעבד הם רותחות. עכשיו מה יכולה להיות בעיה אם שניהם עובדים יכול להיות שהמעבד נדפק?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! רציתי להתייעץ לגבי קניית גופי קירור לכרטיס המסך שלי שהוא ATI Radeon 4830HD למעבד שלי AMD Phenom II x3 710 התקציב שלי הוא כ-400 ש"ח להלן אפשרויות שמצאתי בKSP: למעבד: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=8037 לכרטיס: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=9960
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פשוט מאוד תעיף את הHeat Spreader הדפוק הזה שמודבק לך על הCORE של המעבד כך שהמעבד שלך יראה כמו כל פנטיום 3 נורמאלי כשהCORE של חשוף. זה היה טריק מעולה בשביל הK62 והK63 בזמנו בשביל לסחוט עוד כמה מגה"צים. תעשה את זה גם אתה ואולי תשבור את מחסום את 1600!!!!1
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קודם כל, הסילרסטון: http://www.silverstonetek.com/products-nt01v2.0.htm הוא נחשב לטוב? אני מתכנן לעשות OC למעבד פרסקוט 530. מה יותר מומלץ? תקציב סופי (היטסינק + מאוורר) מקס' 350 ש"ח. אם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע : בתודה מראש, עידן
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך לחבר מאוור של 5 וואלט.... השאלה היא איך...?? אני רוצה להרכיב אותו על המודם החיצוני שלי מכיוון שהמודם רותח.... החיבור לא אמור להיות דרך המחשב ככה שאני צריך הצעות או אפשרויות לחבר אותו למקור מתח כלשהו.... אולי בדרך כלשהי לבטריה או משהו.....?? תודה בר....
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ושלום לכולם! המפרט שלי : E6300 קירור D3ROCKET P5B DELUX-מארז THERMALTAKE ספרנו + ספק THERMALTAKE 470 512 667 *4 CORSIAR X1900GT והשאלה שלי היא:מדוע אני מוגבל ל333MHZ באוברקלוק ? כאשר אני מנסה לעבור את זה נוצר מצב שהזיכרונות עוברות את 667 ואז המסך לא נדלק? ברצוני לציין שזו הפעם הראשונה שאני עושה אוברקלוק ונעזרתי במדרכים שלכם + חבר טוב
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חשבתי לקנות קרור של מעבד ואיך שהוא להתאים אותו ככה שיתפס על כרטיס מסך. האם זה אפשרי והאם זה יתן לי משהו?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1. מה זה fun bus או איך שלא כותבים 2. איך עושים את זה 3. מאיפה קונים שבלונות למארז 4. מאיפה קונים ספריי זוהר באולטרה 5. מהי המנורה כמו קטודה ולד וכאלה שמפיץ הכי הרבה אור 6. איך מכברים לד נגיד בעכבר אופטי המקום הרגיל האדום בבקשה תענו לי ???
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה קודם הבעיה לכל אלה שיודעים מזה ולמי שלא אני יכתוב בכל זאת עד לפני שבועיים שניקיתי תמארז התחילו לי מאז ציפצופים ונכבה המחשב עד לפני כמה ימים שקניתי ספק חדש זה הפסיק אבל שרציתי להיכנס לתוכנה של הלוח אם שלי Abit EQ זה השמיע ציפצוף אחד ואחרי זה כמה ונכבה ישר המחשב !... עד לעכשיו אני לא נכנס לתוכנה ולא יודע מה הבעיה עדין כי לפני חצי שנה נכנסתי לתוכנה חופשי וזה לא השמיע כלום והמחשב לא נכבה ועכשיו למפרט: PentiumD 945 3.4 Ghz DualCore 2X2 MB Cache s775 800 mhz - קירור של AC 7 PRO Abit IL8 - 775+954P+GBT+lan+Sata 2 Twinmos DDR 2 667 Mhz 512 MB Samsung DDR 2 667 Mhz 1 Gb Hitachi 160 Gb 7200 Rpm Sata 2 Evga 6200 256 Mb ספק כוח - SEASONIC SS-350W ET השאלה האם אפשרי לעשות OC ?…
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
איך אני עושה אובר קלוק בביוס תעזרו לי יש לי לוח אם של MSI אם זה קשור למשהו בכלל תודה לעוזרים אני יוסיף תמונות בקרוב תודה מראש
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה נשמע? בדקתי בביוס את הטמפרטורה של הביוס והוא הראה לי 32 מעלות צלסיוס.... האם זה בסדר? ??? זה קצת לא הגיוני בגלל שהטמפרטורה אמורה להיות משהו כמו טמפרטורת החדר.... אז מה יכולה להיות הבעיה? המעבד: Intel Pentium III 600 Mhz
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1510457110.htm כדאי ??? ועד כמה יעזור לי באוברקלוק???
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מים או אוויר?? פתוח להצעות עד 2000-2500 שקל מערכות קירור מים למעבד amd 64 939 כרטיס מסך geforce6200fx לוח אם gigabyte k8 וזהו... הצעות תודה!
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תראו זה מה שיש לי alx 600 גוף קירור מרכזי של פנטיום 2 גוף קירור חתוך ל 2 של פנטיום 1 מאוורר 50 מ"מ ועוד מאוורר 45 מ"מ מה אפשר לעשות?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המחשב שלי נמצא בתוך .. "גומחה" שכזאתי, בשולחן .. בכל מקרה, אני עדיין לא עושה מודינג למארז. אבל בינתיים חשבתי על משהו שיכול לנצל את המצב שהמחשב נמצא בו, וקצת להשפיע על סביבת העבודה. אז חשבתי על רעיון .. לשים תאורה בצבע כחול יפה כזה, שתבוא ממעמקי הגומחה .. בפייד כזה .. זה יכול לתת קצת הדגשה למארז גם .. מה אתם אומרים? שווה ללכת על זה?
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-


