אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש איזה טבלה שמרכזת איזה מתח אני צריך לאיזה תדר? נגיד אני רוצה לכוון על 4Ghz במעבד 860 - איזה מתח אני יכול לשים (שהוא הכי נמוך) ועוד שאלה.. אם במעבד יש מכפלה שהיא בטורבו ב 26X וברגיל X22 , אני רואה שבאוברקלוק מורידים ל 20X - מה זה נותן הורדת המכפלה? זה יותר קל למעבד?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
השאלה -המעודכנת- שלי נמצאת בעמוד השני, אבל זכותכם לקרוא עכשיו, אני יושב על 3.39GHz. אם אני מנסה לעלות את התדר אפילו בעוד MHz בודד, הוא מדליק לי את המחשב, מתחיל לטעון את הWindows (הכל כרגיל), ואז פתאום מעביר אותי לאיזה מסך כחול עם אותיות לבנות שמתחיל במשפט:"Windows has reset the system to prevent damage to your computer.", ויש שם כל מיני אותיות ומספרים רצים (לא הספקתי לראות, זה רק שתי שניות). ניסיתי להעלות קצת את המתח, קצת שיחקתי עם הזכרונות, אבל פשוט אותו דבר כל פעם.. יש למישהו רעיון?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש איזה קירור אויר ששווה לקנות ומתאים ל7800GTX ? שמעתי שיש קירור חדש של THERMALRIGHT בדרך אבל נראה לי הוא לא מתאים ל7800GTX
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה מה שהתוכנה אומרת לי מה אתם אומרים לא טוב? גרוע עומד להתפוצצץ כל שניה? ד"א יש לי +AMD ATHLON XP 1800
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אני לא יודע אם זה מתאים לפה או למודינג אבל אם לא אז לעביר אז שמעו אני רוצה להכין לעצמי מערכת מים מחלקים של מכוניות למעבד ולכרטיס מסך אז חלקים זה לא בעיה אז החלטתי שהמערכת תהיה מחוץ למחשב במארז ניפרד ביגלל שאין לי הרבה מקום (MID TOWER) וגם יותר קל להכין אותה מחוץ למארז וגם יותר יפה (לדעתי) אז בהתחלה חשבתי נעשה 2 רדיאטורים ששתיהם יהיו עם שתי מאווררים של 80 רדיאטור לכל חלק אבל לא יהיה מקום (לפי הסירטוטים שלי) להכל ואני רוצה לשים גם ספק בישביל להקל על המערכת אז אמרתי נלך על רדיאטור עם 3 מאווררים מה אתם אומרים זה יספיק לשניהם? אני לא מתכנן OC ממש גדול בסך הכל עד לאיפה שהמעבד יקח אותי (כנ"ל לגבי הכרטיס מסך) ועוד שאלה אתם חושבים שמשאבת דלק תהיה מספיק טובה? ו
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה קורה אנשים קיצר יש לי מחשב בן זונה עם FREEZER 7-PRO קירור למעבד, והוא די מרעיש (לא בטירוף, אבל הוא די בולט ברעש שלו כשכל שאר המארז שקט לגמרי...) קיצר רציתי לראות אם אתם מכירים איזה תוכנה או משהו שאני אוכל לשנות את מהירות המאורר, כי נגיד בלילה הייתי רוצה להוריד אותו למינימום (גם ככה המחשב לא עושה כלום בלילה..) אני מעדיף תוכנה דינאמית (שאני אוכל לשנות את המהירות בלי לעשות RESTART או לכבות את המחשב) אם אין, אשמח לקבל דרך קבועה שפשוט עכשיו אני אוכל להוריד לו ברמה כדי שיעשה פחות רעש (יש מצב שהוא פועל עכשיו על מקסימום עוצמה ואני לא באמת צריך כזה קירור ?)
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל המקדחים, הדרמלים (מה זה לעזאזל?), המסורים, החלונות, הגומיות, וכו'... מאיפה אתם מביאים אותם? וכן אתם יכולים להתייחס לשאלה מה זה דרמל... עוד משהו את החיתוך של הצורות עם מה אתם עושים? תודה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות כרטיס מסך חדש בקרוב (nVidia), והייתי רוצה לדעת שמות של יצרנים שהכרטיסים שלהם יציבים ב-OC כבד. עריכה: ב-OC כבד הכוונה גם ל-OC של המערכת בכלל, ו-OC של הכרטיס עצמו בפרט. תודה!
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמו שאתם בטח יודעם אז בלילה משאירים את המחשב דלוק בשביל ההורדות מהאינטרנט. כאן נוצרת הבעיה (לי אישית זה לא מפריעה פשוט אמא שלי משתגעת מהרעש) אני מחפש פתרון יעיל וזול כדי להשתיק את המאווררים, לא יודע, איזה שני כפתורים שאחד שולט על כל ארבעת המאווררים הגדולים והכפתור השני על המאורר של המעבד והכרטיס מסך. שבלילה אני יוכל לכבות אותו ויהי - ש - ק - ט ! מבקש את עזרתכם ודעתכם "יאסר". נ"ב יש לי שאלה: אם אני מכבה את כל המאווררים כולם בלי יוצא מן הכלל חוץ משל הלוח, והמחשב עובד רק על הורדות מהאינטרנט יש מצב לסכנת אחד או כמה מהחלקים במחשב?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי ושלום לכולם אשמח אם אפשר לקבל הסבר קטן איך אני מעלה את השיא שלי למאגרי ההמהרה+התמונות? בתודה מראש
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם... שידרגתי את המעבד שלי מ E6400 ל Q9400 (עידכנתי ביוס כדי שיתמוך) הכל טוב ויפה עובד מעולה...אבל מה אני לא יכול לשנות את המתח למעבד בביוס...כשאני אני משנה לא משנה לאיזה מתח, אז אחרי ריסטרט שהוא עושה בביוס המתח קופץ לאופציה AUTO ויותר מזה הוא לא מראה כלום...אם אני שוב יעשה ריסטרט אז הוא שוב יראה לי אופציות למתחים אבל עאשר אני יבחר מתח מסויים והוא יעשה ריסטרט שוב זה יחזור לAUTO וללא כל אופציות... מה העניין כאן?למה לא נותן לי ביכלל לשנות? (עשיתי FACTORY DEFAULT לביוס והוצאתי והכנסתי את הבטריה) עדיין אותו עניין.... כרגע המעבד באוברקלוק הבא: FSB=425 DDR2=850 מתח זיכרונות =2.0V מתח גשר צפוני=1.45V אם צריך צילום מסך אני יעשה... מאוד מוזר לא יתכן שהלוח מגביל את האופציה …
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מים שמים בקירור מים ומאיפה אפשר ליקנות? נ.ב ומאיפה משיגים רדיאטור ?
-
שלום אני חדש פה יש לי כרטיס מסך 6600 ורציתי לשאול עם איזה תוכנה הכי מומלץ לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך. האם יש מצב כלשהו שהכרטיס שלי יפגם בצורה בלתי הפיכה כלשהי?...
-
- 26 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום , ברשותי כרטיס Sapphire Amd Radeon 6950 hd 2gb בגרסא הזאת . http://www.newsbyme.info/review-sapphire-radeon-hd-6950-dirt-3-edition/ רציתי לדעת בבקשה בקשר לOverdrive שנמצא בהגדרות של הכרטיס מסך , עד כמה המאוורר הנוסף בגרסא הזאת משמעותי לOC . עד כמה Overdrive שהוא די מוגבל פה הבנתי, ישפר את הביצועים בGaming ואם זה וכדאי לעשות את זה מבחינת סיכון-תמורה דרך דריבר הכרטיס . תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו בפורום הגיע לזה יציב? אם כן, איזה מתחים מכפלות וכו' ~ לפני שאני מנסה לבד בתודה מראש
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בזמן האחרון (3 שבועות) יש לי בעיה מוזרה במאוורר של המעבד (מעבד מקורי/הרגיל של אינטל) שאני מדליק תמחשב הוא מתחיל להרעיש כמו טרקטור אבל ממש חפירות ושהווינדוס עולה אחרה כמה דקות הוא מפסיק לעשות רעש ועובד רגיל כמו שהוא תמיד עבד בדקתי בתוכנה והוא מסתובב בסטוק במנוחה על 2500-2800RPM והטמפרטורה של המחשב שלי סבירה יחסית לפרסקוט 48-50 מנוחה 52-56 במאמץ מישהו מכיר תתופעה?? אולי צריך לשמן אותו??
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של חברת HP בעל מעבד של intel דגם core i3 380M השאלה שלי היא מה הטפרטורה המקסימלית שלו ומה הטמפרטורה המומלצת שלו? מחיפוש באינטרנט מצאתי את התוצאה הבאה לשאלה מה הטמפרטורה המקסימלית 90°C for rPGA, 105°C for BGA (זה מהאתר של אינטל) שפה עולה לי עוד שאלה מה זה rPGA ומה זה BGA ? והשאלה השני שלא מצאתי אליה תשובה שהיא מה הטמפרטורה המומלצת? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקנות באחד מהאתרים בחו"ל (אני ילך כנראה על ג'בטק או xoxide) היטסינק למעבד שלי. המעבד הוא P4 2.4B באוברקלוק ל-3.09. המעלות אצלי די נמוכות, כיוון שביצעתי להיטסינק המקורי מוד והחלפתי לו את המאוורר במאוורר 80 ג'נרי די חזק. בחורף הטמפרטורות שלי במנוחה היו 33-36, במאמץ הגיעו אפילו ל-55. עכשיו הטמפרטורות עלו בכ-3-4 מעלות. מה שדי מציק לי זה שהמעבד מזנק בשניות לטמפרטורה של 52 במאמץ, ואפילו במאמץ חלקי תוך שניה שתיים הוא ב-41. על-פי זה אני מבין שהקירור שלי לא מספיק מאסיבי בשביל מאמץ (תקנו אותי אם אני טועה והטמפרטורות שלי טובות במאמץ). אז חשבתי, אם יש הזדמנות לקנות די בזול היטסינק, שיהיה שקט (חשוב מאוד!), מאסיבי ועמיד יותר מן ההיסטינק המקורי שעבר מודינג. זרימת האוויר במ…
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסוג 8800 ULTRA ואני רוצה להחליף את הקירור שלו חשבתי על ZALMAN VF1000 ורק קציתי לדעת מה דעתכם עליו ועל מה עוד היתם יכולים להמליץ לי שבת שלום יואב
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, שאלה: מה יותר טוב מבין שלושת האפשרויות? כאשר הקירור כולו אלומינים? כאשר הקירור כולו נחונשת? או בכלל שרק הבסיס (החלק שמעביר את החום מהמעבד) נחושת וכולו אלומיניום?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו מוכן להסביר לי מה זה בדיוק פלטייר? איך זה עובד? מה זה עושה? מה אני צריך לקנות בשביל מערכת מלאה כזאת?(שתקרר לי גם את המעבד ואת הכרטיס מסך..) ואת הפלטייר הכי טוב!!!חנויות בחול בבקשה לא בארץ... תודה רבה רבה!!!
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, היום בגלל שזה יום כיפור ואני צם היה לי משעמם, אז החלטתי לראות סוף סוף מה נסגר עם המחשב שלי בנודע לאוברקלוק.. לפני כמה חודשים שעוד היה לי קירור מקורי של איי אמ די למעבד לא יכולתי להעלות את הבאס אפילו ל 136 בלי שזה היה עושה ריסטרט או נתקע... היום אחרי שיש לי כבר קירור חדש רציתי גם לראות אם הוא שווה משהו.. התחלתי לאט לאט כל פעם מעלה 2 מגה הרץ.. בסופו של דבר הצלחתי להגיע מ 134(התחלתי) ל 154(האובר) ויכול להיות הייתי יכול עוד קצת אבל כשהייתי ב 152 העלתי ישר ל 156 ושזה בא לווינדוז המחשב נתקע, אז שמתי על 154.. מעלות במנוחה 44 ואחרי כמה Aquamark03 היה משהו כמו 47-48 מעלות, עכשיו אני שם פריים ועוד כמה שעות נראה מה יהיה.. אז מה אתם אומרים? המפרט שלי בצד, ומי שלא יכול לראות הוא…
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נתחיל במצבנו עד כה. הG3250 שלי, פנטיום כפול ליבה מבוסס Haswell, פשוט לא זריז מספיק לעשות פעולות הדורשות מאמץ כביר ומיידי, דוגמאת פיזיקה->ראם או מיפוי Java לplugin או רנדור של תוכן עמוס. *תמונות בהמשך* אז לקחתי את מתח היסוד שלו והמהרתי את כל הstepping ב0.007 וולט. עם 110% current efficiency בהגדרות בסיס בביוס. אנחנו מדברים על לוח H81M-a של אסוס. יצא בדיוק מה שרציתי. כל תהליך הstepping נעשה הרבה יותר יעיל ועם היכולות המוטבעות של השבב אני צורך למען האמת הרבה פחות אנרגיה ומקבל תוצאות יותר מהר (נא לציין שהשבב(ים) לא עובר עדיין את המחסום ה3250 GHZ ולמה לו? הוא מבצע את כל רמות החישוב בהמהרה. מה שיוצא לי לבסוף עם הsetup הזה הוא: מיליונים של F…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסל R9700 PRO של גיגה בייט ,ומעבד AMD 2000 מעליו עם קירור SMART FAN 2 בגלל שהמאוורר הזה חזר כל הרוח החמה עפה על הכרטיס ומחממת אותו מאוד!!! מה לעשות??? וזה עדיף על הקירור של ה- gigabyte ??? Vantec Icqberq 3CCB-A1C VGA/Chipset Cooler?
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, מה ניתן לסחוט מהכרטיס הנ"ל עם הקירור עימו הוא מגיע? בכללי, האם יש פוטנציאל כלשהו לפתיחת צינורות או כל דבר שמאפשר ביצועים חזקים יותר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


