אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי, בבקשה תעזרו לי למצוא ברגים ארוכים/גבוהים, אני רוצה לחבר מאוורר 140MM מקדימה והדרך היחידה היא עם ברגים ארוכים שמבריגים מחוץ למארז, לא מפנים. דוגמאות: השחורים מימין. הצלחתי למצוא ברגים כאלה רק במערכות קירור מים וכדומה. לא מצליח למצוא בנפרד. מישהו מכיר איפה אפשר לקנות/להזמין מחו"ל? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
ממצב אחים שלי ?! אז ככה הצלחתי לשכנע את ההורים שלי שיקנו לי גוף קירור למעבד כי הוא מתחמם מהר והוא מגיע ל - 56-58 מעלות כשהוא במאמץ בינוני ... ועכשיו שתדעו אני לא מבין בזה בגרוששש אז באתי להתייעץ אתכם ... איזה גוף חימום הכי טוב אבל באמת הכי טוב אני אוכל למצוא עד גג 350 ש"ח ?! האם אותו גוף החימום יוכל להוריד לי את ה - 56-58 מעלות מהמעבד ל - 41-44 מעלות כשאר המחשב במאמץ בינוני ?! כאילו שלא יהיה לי 41-44 מעלות בלי שהמחשב יתאמץ, כי עכשיו זה ככה ... אגב אני מפעיל שרת Mu Online פרטי על המחשב שלי וכאשר אני נכנס למשחק יש לי 56-58 מעלות על המעבד וזה די חם ... אז אחרי שאני מפעיל את השרת אני רוצה שיהיה לי 41-44 (אפילו פחות זה יהיה טוב יותר !) מעלות במעבד ... קיצור הבנתם אותי ... אני …
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סרטון נחמד של TOMSHARDWARE, שימו לב שהמעבדים של AMD נשרפים ושל אינטל לא, זה גם נכון למעבדים של היום?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שני חורים למאוררי 80mm בצד של החלון. ושאלה בקשר למאוורר.. הוא של ABIT NF7-S והוא רועש מאוד, כמו סנדה בהילוך רביעי. מישהו יכול להמליץ לי על קירור פסיבי שיהיה גם טוב למטרות OC?
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, ברשותי מעבד E6550 עם אוברקלוק ל-2.88 ג'יגהרץ, שעשיתי בגלל הכרטיס מסך RADEON 5770. אם אני מעוניין לעשות לו OVERCLOCK של כ-5 עד 10 אחוז ממהירות הסטוק, בכמה אני אצטרך להעלות את האוברקלוק למעבד על מנת שלא יהיה לי צוואר בקבוק שוב? איך ניתן לבדוק?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עשיתי OC 2400@2970 אני לא מצליח לעלות יותר מי זה בביוס אפשר להחליט V1.5 או V1.6 ובהתחלה זה היה 5 אחרי זה שמתי על 6 ואז עלה אבל אחרי כמה שניות הופיעה לי מסך כחול שכתוב בסוף זורק זיכרון או משהו כזה?? מישהו יודע מה הבעיה??
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://vr-zone.com/?i=3713 אמן שהיה כזה בארץ ;D
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי פרסקוט 3.0 והוא עשה לי רעשים והוא חם והמחשב התחיל לזוז לאט יעזור לי אם אני יקנה לו איזה מאוור נחמד?
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אנשים יש לי מחשב לא הכי חדש אבל בכל זאת טוב והמאוורר של כרטיס מסך מת לפני זמן מה פשוט רק עכשיו שמתי לב יש לי הרבה מאווררים במארז אולי בגלל זה לא השפיע עליו ... וגם המאוורר שעל הלוח אם התחיל לקרטע ... מה אפשר לעשות? לקנות חדש אם כן אז איפה ?
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו חושב שהמשאבה הזאת: http://www.hydrogrow.co.il/products/22451 תתאים לקירור מים ? מי לא ? ולמה.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הנה תראו... Prog.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הרבה זמן אני שואל את עצמי-האם זה משתלם? האם כדאי להשקיע בזה? שאלות לא חסרות לי בעניין: 1)האם מערכת חלקית תספק שקט טוב? (למשל רק למעבד)? האם המאווררים האחרים במארז "הורסים" את השקט הזה ואז כל הסיפור לא כ"כ משתלם מבחינת שקט? 2)מה אם הספק? המאוורר שבתוכו לא מרעיש ו"הורס" את כל המערכת בלי קשר כמה עלתה המערכת? אותו דבר בקשר למאווררי המארז. 3)מה תוחלת החיים של מערכת קירור מים? כמה שנים היא שורדת? 4)האם יש צורך במודינג מסויים בשביל להנות עד הסוף מהמערכת? 5)האם אפשר לעשות את המודינג הזה ללא דרמל אלא רק אם מקדח כוס? 6)כמה הקירור מים נותן בביצועי OC? האם יש שיפור רציני למשל בגיימינג? 7)איך הולך נושא האחריות אם חו"ל? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי מפרט הבא: i5-3570K (עם קירור Scythe Mugen 2) Gigabyte GA-Z77-D3H Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 4 GB DDR3-1333 X2 AMD Radeon R9 280X 3GB ספק כוח ENERMAX 680W (כלשהו לא זוכר בדיוק) עד היום אני עם OC למעבד ישן מאוד שמחזיק יפה (4.2GHZ). חשבתי לנסות ולהקפיץ אותו עוד קצת אולי לכיוון 4.5 אם זה אפשרי ופה אני צריך את עזרת המומחים. אני מצרף פה תמונות מסך מהביוס כי אני חושב שיש הגדרות מיותרות או לא אפקטביות שיכולות למנוע ממני OC טוב. מה הייתם משנים לפי התמונות? אנא עזרתכם, ותודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
אחרי בדיקה עם זיג זג, היבואן של AC בארץ, נאמר לי שאין כוונה להביא את הקירור הזה בזמן הקרוב... עשיתי חיפוש קטן ברשת ומצאתי את החנות הנחמדה הזאת: http://www.quietpc.com/il-en-usd/products/nvidia-vga/ac-acc-xtreme-gtx280 עם משלוח אויר (חמישה עד עשרים ימים) זה יוצא קצת פחות מ340 ש"ח. זה אמנם לא ממש זול, אבל גם לא ממש בשמיים, סביר להניח שמי יביא את הקירור הזה לארץ ידרוש עליו מינימום 250 ש"ח אם לא יותר, ככה שנראה לי שזה שווה את זה... הביקורות על הקירור הזה מעולות וראיתי פה כמה אשכולות ששואלים עליו. מקווה שבאמת אני עוזר פה למישהו, אם לא אז לפחות ניסיתי. אני הזמנתי לי אחד היום
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא ממש מתמצא בביוס ומפחד להתעסק ולעשות דברים שיגרמו לנזק גדול... האם יש דרך לעשות אוברקלוק דרך הוינדוס? ראיתי שחבר שלי יכול, אבל דרך התוכנה של הלוח אם שאצלי דרכה אי אפשר (היא רק מציגה נתונים). הלוח DFI UT LANPARTY NFORCE3 S754 המעבד 3000+ זיכרון A-DATA 512X2 לא מעוניין ב-OC כבד, אלא קטן וחמוד.
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי 5600XT ועקב יציאת המשחק DOOM III שעובד אצלי לא רע ד"א.... אני רוצה בכל זאת לשפר לו קצת את הביצועים... אני מעוניין לקבל ממכם (אם אפשר) הסבר מפורט לOC מתון.... ואם צריך תוכנה מסויימת (עדיף שתהיה למתחילים) אשמח לקבל לינק.... נ.ב. 1. זה יהיה הOC הראשון שלי. 2. הOC מתוכנן להיות קבוע עם קרור מקורי.... תודה מראש,
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי הרבה דברים שאנשים עשו כמו המדריך באתר על המכונת משחקים וגם מישהו שהכין דיוידי ורציתי להכין משהו כזה אבל מקורי משהו מיוחד ביותר שהמחשב יעשה עוד משהו חוץ ממחשב סתם אז כל מיש שיש לו רעיון שיכתוב בבקשה ובבקשה ככו את זה רציני ואל תגידו לי דברים כמו שאמרו למישהו פעם "תעשו חורים הלוח אם ותכניס בהם מסטיקים" כל הרעיונות התקבלו בברכה
-
- 24 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קבלו את גוף הקירור החדש של זלמן...קבלו את ה VF-900 . קירור זה אמור להעביר טוב יותר את החום מאשר אחיו הקודם וכמו כן לא פחות חשוב בגלל מידותיו הקטנות יותר הוא לא יחסום חריץ PCI נוסף. עכשיו מעניין מתי הוא יגיע לארץ ומה יהיה מחירו. [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכל המומחים!!! אני רוצה לעשות overclock למעבד E8400 . יש לי לוח אם GA-EP43-DS3L אני יישמח אם תוכלו לעזור לי לבצע את ה overclock תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן יש הרבה משחות טרמיות בשוק ואני לא יודע מי מהן באמת טובה, אני צריך משחה טרמית בישביל ה CPU וה GPU שתיהיה איכותית ותעביר חום בצורה מצויינת.תודה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי את מערכת קירור המים המעניינת הזו ותהיתי לעצמי האם היא טובה ושווה את הסכום שהיא עולה. אשמח גם אם אדם העושה שימוש במערכת זו והתנסה בה יוכל להיות אובייקטיבי ולעזור לי... תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. ממש כמו לבור, תוכלו להסביר מה ההבדל בין שני החיבורים הללו - מה תפקיד כל אחד: (תודה מראש)
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
זה המערכת שלי: מעבד INTEL CORE i7 S1366 2.8GHz 930 לוח אם GIGABYTE GA-EX58A-UD5 זיכרון פנימי OCZ Platinum DDR3 TRIPLE CHANNEL 6GB 1600MHZ CL7-7-7-24 דיסק קשיח Seagate ST31500341AS 3.5" 1500GB SATA2 32MB 7200 צורב Asus DRW-24B1ST X24 SATA DVD כרטיס מסך POWER COLOR HD5850 1GB GDDR5 ספק כח Corsair HX750W אני מחפש את הגוף קירור הכי טוב(ללא תוספות) בתקציב של עד 500 ש"ח, על איזה הייתם ממליצים?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אני יכול לבדוק עם everest איזה ספק יש לי?? תודה מראש..........................
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
במבט חיצוני המאורר נראה איכותי , מותקנות במסגרת גומיות לספיגת זעוזים. צורה חדשנית לעומת מתחרים, נבנה מפלסטיק קשיח ומגיע עם אחריות ארוכה. ההתקנה ארכה מספר דקות, המחשב הופעל ועתה נותר לבחון את ביצועי המאורר לעומת הרעש המופק ממנו. ב12V המאורר ב 1500RPM ודוחף 56CFM בעשותו זאת נוצר רעש בעוצמה 23.5 dB על פי הגדרות יצרן. משמיעה ראשונית המאורר שקט, יותר מן 23 דציבל להערכתי כמעט 30 DB, היתרון שהרעש המופק מגיע בתדרים פחות צורמים כפי שהיה עם מאורר ANTEC TRI-COOL 120. לאחר שהמאורר חובר אל בקר הונמך מהירותו אל 1000RPM, בכך הושגה ירידה משמעותית ברעש המופק ועדיין המאורר דוחף לא מעט אוויר. ברגע זה מאורר הספק כוח [Antec Neo HE 430] יותר דומיננטי והרעש המופק ממנו [סביבות 20DB] בולט אל מעל …
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-


