אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכל הגאונים והחרשנים על המאווררים, טוב אז ככה, יש לי AMD 1200mHz ועוד איזה מאוורר, שהמליצו לי עליו מלפני שנה כשקניתי את המחשב שלי, המאוורר הזה לפי דעתי דפוק, מרעיש, ולא מקרר (ה1200 מגיע לי ל60 מעלות). אז אני רוצה לדעת אם המאוורר הזה באמת לא שווה, ובשביל זה אני צריך לדעת איך אני בודק איזה מאוורר יש לי.. אז כמו ששאלתי, איך בודקים איזה מאורר של המעבד יש לי?? ???
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני יודע שזה תקין ואני יודע שמוצר מחזיק עד 110 מעלות אבל השאלה האם זה בסדר שהמצב כזה? האם 72 מעלות בממוצע מזיק בסופו של דבר ? העניין הוא שניתקתי את המאוור כי הוא מרעיש באסה. אני חשוב לקנות משחה טרמית ופשוט לחבר לצלעות הקירור עוד צלעות שהיו של המעבד בעבר. זה אמרו לעזור ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
טוב, אז זה הגיע סוף סוף... אלק סוף סוף... תראו מה שהם עשו... אם הערכה הקודמת הייתה עוד איכשהו בסדר, אז החדשה היא זוועה. שינויים עיקריים כוללים משאבה שהפכה מסכנה, מ120 ליטר לשעה של הקודמת להרבה פחות. עכשיו היא גם קטנה בגודל, נעשתה מרובעת וגם מעבירה רק 90 ליטר לשעה... כרגע הכי חלשה בשוק... לפחות הם שינו, חיזקו את החיבורים והורידו את ה 2 העליונים המיותרים מהגירסה הראשונה של הערכה... אגב, קוטר הצינורות לא השתנה, והמעבר המיוחל ל 1/2 נשאר בגדר חלום. ואני קיוויתי שTHERMALTAKE יתחזקו בשוק קירור המים. אין לי מילים... הדבר הטוב, זה שהערכה החדשה יחד עם האביזרים זה הדבר הכי יפה בשוק., רק מומלץ להחליף את המשאבה ואז זה איכשהו בסדר. רק לא לגעת בערכה החדשה שלהם, עדיף כבר לקנות חלקים…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש המלצה לקירור לI7 4770K חדש לגמרי. לוח אם Z87 DELUXE אם זה משנה. המארז לא יותר מדי גדול, אז לא משהו מסיבי בבקשה. אני לא אבצע OC ואני לא רוצה להתעסק עם קירורי מים למיניהם, זאת אומרת מבקש רק קירור צלעות עם מאורר. גם לא יכול להוציא על זה יותר מדי כסף. תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום! עשיתי OC למעבד שלי ל3.2Ghz (מפרט בצד!) לא עשיתי OC לזכרונות (ובכוונה עצרתי על 3.2) האם יש אפשרות להוריד את התזמונים של הזכרונות ולקבל יותר ביצועים ובמה זה כרוך? ואם ההבדל יורגש או שהוא שולי? אחרי שסיימתי את ה OC אני מתלבט אם להשאיר את המעבד על התדר הזה או להחזיר אותו לתדר המקורי! ואם המעבד יעבוד בתדר הזה זה ישפיע באופן קיצוני על אורך החיים שלו? כי את האחריות בכל מקרה כבר איבדתי! והיו לי עוד שאלות ששחכתי אותם עכשיו! בכל מקרה תודה לעונים! ofeky1
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם המערכת שלי : e6300 1.86ghz gigabyte 965 - dq6 2gb ram kingston value ram 667 mhz gf7600gt extreme משתמש בקירור מעבד המקורי של אינטל שהגיע עם המעבד השאלות שלי : 1. האם PCI ו PCIE ננעל אוטומאטית בביוס לפניי שעושים OC 2.מה הדברים שצריך לעשות לפניי שמתחילים תודה
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, יש לי בעיה במאוורר העליון של האנטק 300 ואני צריך לשמן אותו. האם יש "טכניקות" מסוימיות, או סתם לרסס את הציר (כשהמחשב כבוי כמובן)? אני חייב לפרק אותו, או שאני יכול גם ככה כשהמארז שוכב? בגלל שלפרק אותו יקח לי איזה 8 שעות, בהתחשב בעובדה שהקירור של המעבד קצת חוסם.. כמו כן האם יש למישהו מכם המלצה לשמן מסוים? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! היום בפעם הראשונה ניסיתי להמהיר את הכרטיס מסך שלי(GF4 420MX) ויש לי כמה שאלות ;D 1. מהירות הליבה המקורית של הכרטיס היא 250MHZ ואני מעוניים להגיע ל300 בלי קירור זה אפשרי(בלי לשרוף את הכרטיס)??? או לפחות ל275 כדי להגיע לרמה של 440 MX? 2. מהירות הזכרונות היא 333 עד כמה אני יכול לסחוט את הכרטיס??? 3. בכמה MHZ לעלות כל פעם 4. איך לבדוק יציבות? תודה רבה לכל העוזרים!!! ;D
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפחות זה מה שהבנתי מהריווה טיונר [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/advanced_search_result.php?keywords=%EC%E7%F5+%E0%E5%E5%E9%F8 איזה לקחת ? ורק מפה כי אני קונה משם גם כרטיס m2 ובהזדמנות אמרתי ניקח גם ספרי לחץ אויר
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתלבט אם לקנות את המארז DX-01BD (של צ'יפטק) או את הקומפיוקייס CI-6920 שאפשר לשים בו רק 2 מאווררי 120 ! אחד דוחף אחד מכניס - .htm]http://www.compucasecorp.com/case/ci-6920[3].htm זה המארז של צ'יפטק, ובניגוד למה שרשום שמקדימה יש 2 של 80 יש אחד של 120, אז ההתלבטות היא בין 3-4 מאוורי 80 במארז של הצ'יפטק (בינתיים מאווררים ג'נריים) או לקחת את הקומפיוקייס עם 2 מאוורים איכותיים ! (תמליצו על 2 מאוורים 120 שהכי כדאי לקנות לדעתכם) ד"א העניין דחוף כי מחר אני צריך לבצע את ההזמנה, המארז הוא החלק האחרון שמתעקב במחשב שלי. עניין אחרון- הקומפיוקייס הזה אחלה מארז וכולל את אותם הפיצ'רים של הצ'יפטק. עריכה- חשבתי לקחת את הקומפיו' עם 2 מאווררי 120 של ואנטק. (53CFM, 28 DBA) או של טרמטלטי…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן ואני מעוניין לנסות עליו אוברקלוק (בפעם הראשונה בחיים - אין לי שום ניסיון בזה). המחשב הוא סלרון במהירות של 2 Ghz עם באס של 100 מגה הרץ ומכפלה 20. הקירור הוא כמובן קירור סטוק בסיסי ורגיל. לוח האם הוא MSI 651M-L. שני מודולי זיכרון, אחד של 256 מגה והשני של 512. שניהם DDR PC3200. מה אתם אומרים - זה מחשב ששווה לנסות ללמוד ממנו על עשיית אוברקלוק? הוא יעמוד בזה? צפוי איזה נזק מיוחד?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אם אני שם רכיבים במחשב עם כמות צריכת חשמל שהספק-כח לא יכול לספק, האם זה יכול לגרום נזק לספק או לרכיבים או שזה פשוט לא יעבוד / יעשה בעיות?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז יש לי שאלה שמישהו ביקש ממני לישאול בן אדם שאני מרח על המעבד שלו arctic silver adhisive או כמו שהוא ידוע הדבק!!!! אבל רק את השפורפרת עם נוזל הכסף ולא את השפורפרת עם הדבק עצמו הוא שואל אם זה בסדר ולא יהרוס לו את המעבד (פנטיום 4 1.6A )
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יכול להיות שאי יציבות בOC נובעת מיותר מידי מתח? או שחוסר יציבות יכול להיגרם רק ממעט מידי מתח? המחשב עבר בדיקת יציבות של חצי שעה בprime95 בבדיקת blend ולא היו שום בעיות, כמובן היום בלילה אני ישאיר אותו על בדיקה של כמה וכמה שעות (4-8). הבעיה היא שהוא מתכבה(עושה ריסטרט) בערך כל 45 דקות עד שעה וחצי. המעבד הוא pentium D 945 : http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL9QQ לפי הביוס מסופק למעבד בערך 1.375 אם אני זוכר נכון.. אבל לפני CPU-Z ותוכנות אחרות המתח האמיתי נע בין 1.25-1.31 (המתח גבוה יותר במנוחה ונמוך יותר במאמץ-במנוחה הוא על 1.30-1.31 ובמאמץ בין 1.26-1.28) הזכרונות על 2.1V (כלומר +0.3) הטמפ' של המעבד בסדר גמור אז זו בטוח לא הבעיה. צריך תשובה בהקדם האפשרי כדי…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו כאן יכול בבקשה להסביר לי איך לעשות אוברקלוקינג לכרטיס מסך החדש שלי ... אין לי שום ציוד מיוחד - אם אפשרי לעשות זאת ללא ציוד נוסף (קירור ועוצמה)? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מעבד פנטיום 3 1000 ו256 מגה זיכרון אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד, כדאי לי? אני ירגיש בשינוי? ואם אני יעשה אוברקלוק אני יצטרך להוסיף לו עוד מאוורר? או שהמאוורר המקורי שקיים מספיק? אם לדעתכם כדאי לי לעשות אוברקלוק אז אם איזה תוכנה אני עושה אותו?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קיבלתי את המעבד החדש שלי היום, פרסקוט 3 גיגה E0! יש אצלי עכשיו מסיבת רשת,רועי שפי פה וסטינגר פה,ניסיונות ראשונים באוברקלוק כי שיעמם לנו ;D: [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש קרור שקט וזול לAMD 64 (באזור ה100 ש"ח) עריכה: כדי לא לפתוח דיון חדש אני אשאל את זה פה: אני בדקתי עם וולטמטר והמתחים שהספק שלי מביא הם: 12.3 V 5.2 V האם זה טוב או שזה גבוה מידי?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
^ מאווררים רועשים במארז ARCTIC COOLING SILENTIUM T2- פתרון הכתוב לעיל- תודה! שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
החלטתי אני קונה את המותק הזה רק חבל שהוא עולה די הרבה 59 דולר רציתי לשאול הוא עושה אור ברגע שהוא שומע משהו כי אם כן הוא כל הזמן יעשה בגלל המאווררים החל ממתי הוא עושה אור ועוד שאלה לפי מה שראיתי אפילו שמדברים הוא לא עושה זה נכון? איך הוא יודע מתי לעשות? האם לפי עוצמת הקול או לפי הבאסים ? או לפי מה? עוד שאלה מישהו יודע מתי הוא יגיע לארץ ואם כן לאיזו חנות לא אכפת לי לקנות בכלל חנות הדבר הזה מדליק!!!
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 2.8 של PRESCOTT כן אני יודע שהם חמים 512 DDR עכשיו יש לי אפשר לומר 4 מאווררים אחד על המעבד שאמרו לי שהוא די חזק (וגם שומעים כמה שהוא חזק) 2 מאוררים רגילים ואחד סתם על המארז נורא נורא נורא חלש כזה בשבילי היופי בעיקר עכשיו אני משתגע מהרעש כי המעבד מתחם ויש עומס אז מה שאני מבקש וזה די דחוף שתתנו לי פיתרון ובבקשה בלי הבדברים המקוריים קרח יבש וכאלה או צינורות מים והאל יודע מה אני רוצה משו שאפילו אני אוכל להרכיב לא משו מסובך לא מסוכן אני מתכוון למאוור אני רוצה שתמליצו לי על מאוורר שגם מאוד שקט כדי שלא יעשה לי כאב ראש ושאני אוכל לישון עם המחשב באותו חדר וגם שיקרר מצויין הכסף אני מוכן להשקיע בערך 500 שקל והבנתי שזה יותר מהממוצע לקירור כך שלא אמורה להיות ב…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
נראה לי קצת גבוה אבל בגבול הסביר לפני זה המעבד היה מתחיל על 70, ואז עולה-80, 90 והמחשב נתקע. ניקיתי את המשחה התרמית הישנה ושמתי חדשה, עכשיו הוא מתחיל על 40 ומתייצב על 50 מחשב לשימוש משרדי וביתי בלבד, לא משחקים וכאלה יש טעם להמשיך להתאמץ? תודה (אגב ניסיתי להריץ חיפוש, באמת שלא הצלחתי למצוא תשובה)
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-


