עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by The_Byter,

    My crazy 9700pro : http://service.futuremark.com/compare?3dm05=344933 some pix: I got a 80W TEC that is horny for the gpu..

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by RaZoR1911 SiNcE198,

    היי . אני חדש בפורום ! אבל לא ב hwzone אז סתכלו אל המודינג שהיכנתי אתמול ! בקרוב אני ישים לדים ... ויעצב עוד את הסמל של XP ליד ה זה של ה WINDOWS ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D נו איך אהבתם ?

  3. Started by omrit,

    בעקבות כמה אנשים שראיתי שכתבו בפורומים שיש בעיות עם פתיחת ליבות בלוחות 785G הזולים, רציתי לשתף בניסיון המוצלח שלי כדי לעזור לכל המנסים בעתיד. מעבד: 550BE לוח: MA-785GM-US2H. BIOS: F4 (8/12/2009 [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. יש לי ת'מאוורר הרגיל על ה-BT חשבתי להחליף למשהו יותר טוב יש המלצות ? וכדאי להוסף שרוול שיקח אוויר מבחוץ ולא מתוך המארז כמה דוגמאות http://img380.imageshack.us/img380/9891/pcinsidecase20tl.jpg http://img452.imageshack.us/img452/3421/image44lb.jpg http://img521.imageshack.us/img521/6318/image56ab.jpg מה אתם אומרים יתן שיפור של כמה מעלות ? או שזה סתם מיותר ?

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by y4niv,

    שלום, יש לי את המארז Corsair Carbide Clear 400C Compact Mid-Tower כרגע מחוברים אליו 2 מאווררים 140מ"מ שמכניסים אוויר קר מקדימה, מאורר 140מ"מ שפולט אויר חם מלמעלה ומאורר 120מ"מ נוסף שפולט אויר חם מאחור שהוא גם מחובר לרדיאטור של המעבד. יש לי מקום להוסיף עו מאורר אחד שיפלוט אויר בחלק העליון של המארז, האם כדאי להוסיף ? אם כן, אין לי עוד חיבור למאוורר נוסף בלוח האם, האם זה בטוח לחבר מפצל ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. אוקיי קיבלתי היום את ה TT חיברתי אותו כמו שצריך רק שאין לי מושג לאן לחבר את המאווררים החיבורי מאווררים שיוצאים ממנו הם פיצול של 3\4 פינים. בכ.מסך המאוורר המקורי נכנס ל -2 פינים. בלוח עצמו יש לי מקום ל - Sys Fen 1 ו Sys Fen 2 שהם 3 פינים אבל זה לא מתאים... המרווח בין הפינים גדול מדי מכדי שהמחבר יכנס. מה עושים ? עריכה: יש את המתאים שמתחבר ל -12V לספק ויוצא ממנו שני חיבורים, אחד 0.7v והשני 12v ורק החלק של ה-3 פינים יכול להתחבר אליו. לאן מחברים ? תודה

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by igt,

    לא מזמן השגתי coolermaster hhc-001 עם מאוורר 7500rpm - רועש ביותר יש איזה מקום בארץ שאפשר להשיג בקר מהירות כמו לvolcano 7 ?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אז מה דעתכם על הקירור Noctua NH-U9B SE2? http://www.noctua.at/main.php?show=productview&products_id=32&lng=en הקירור אמור לשמש אותי למעבד הנוכחי (775) ולהוות לקירור למעבד שיבוא בעתיד כניראה 1155.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by tomerg,

    מישהו יכול להגיד איפה אני יכול לקנות מאווררים 60 מ"מ באזור ת"א ?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by SOLIDUS SNAKE,

    אני צריך לקנות מאוורים למודינג של מארז. רציתי רק לדעת אם יש מאווררים שקטים במיוחד מחברות מסוימות או שכולם אותו הדבר.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Adirz,

    AMD 64 ATHLON 3000+ BOX EPOX EP-8KDA3+ ADATA 512 DDR400 WD 120GB 7200RPM 8MB BUFFER SATA LITE ON 52X32X52 TOSHIBA 16X SAPPHIRE 9800PRO 128MB 256BIT וקניתי את המארז של COMPUCASE דגם 6A19 , ואני יודע שהוא בא עם מאורר 120 מ"מ אחד, השאלה אם המאוורר הזה יספיק לקרור כל המערכת הזאת? תודה לעוזרים.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by tamir6066,

    היי,לפי בספיד פאן הטמפ של המעבד שלי(CORE 1 וCORE 2)הם סביב ה50 מעלות,שזאת טמפ לא אידיאלית ואני מתכוון לקנות קירור חדש.אבל שאני נכנס לביוס ובודק טמפ הוא כותב לי שהטפ סביב ה35 מעלות.עכשיו הורדתי EVEREST והCPU טמפ כתוב גם משהו כמו 30 מעלות אבל בCORE 1 ו2 כתוב 50.למה להאמין?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by igalep132,

    שלום החלפתי היום לוח אם, ומשום מה המאורר של המעבד (ARCTIC COOLING FREEZER-7-PRO) לא עובר כרגע את ה 550RPM, בלוח הקודם הוא היה עובד על מהירויות משתנות (ע"י speed fan) מ 1000~4000 RPM . טמפ' המעבד כרגע היא 34 מעלות שזה בסדר, אבל המהירות נמוכה... בדקתי גם בBIOS וגם ב speed fan ובשניהם הטמפ' והמהירות זהה. בלוח החדש אני גם לא יכול לשנות את המהירות של המאוורר... (הלוח החדש הוא GA-P35-DS3L ) רעיונות ? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by itaysk,

    הורדתי סרטון מהאתר של AMD שמסביר על פד דבק תרמי. הם אומרים שם שאם התקנת ההיטסינק היא לטווח ארוך עדיף להשתמש בפד תרמי. הם גם אומרים שבדבק תרמי יש להשתמש רק כשההתקנה היא לטווח קצר (כמו לבדיקות של היטסינקים) כי המשחה מתפוררת או מתכלה או משהו כזה לאחר זמן רב וזה גורם למגע ישיר בין ההיטסינק למעבד. מה אתם אומרים?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by CoronaLover,

    יו רציתי לדעת אם מישהו יודע אם מוכרים Peltier/TEC בארץ ואיפה ???

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Xstyle,

    שמהו קנתי היןם כרטיס מסך חדש Geforce fx 5600 256mb Asus תמונה: מפרט תכנאי: http://usa.asus.com/prog/spec.asp?m=V9560/TD&langs=09# מישהו יכול להסביר לי איך עושים OC לכרטיסי מסך ביכלל אם איזה תוכנה לאן ניכנסים בישביל לעשות מישהו יכול להסביר לי?

    • 24 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אתם יודעים, ציפיתי לפחות לירידה של 5C. עוד בהתחשב בזה שהמשחה הישנה (המקורית) היתה קשה לחלוטין ונאלצתי לגרד אותה. האיוורור על אוטומטת ועד כה, הנתונים הם בדיוק אותו דבר כמו לפני המשחה: מנוחה - 80C מאוורר - 23% מאמץ - 85C מאוורר - 27% זה לא שזה מפריע לי שזה ב-80 כל הזמן, כי ככה הוא רץ מאז שהוא יצא מהקופסא, ואין לי סיבה להעלות את המאוורר כי אני נהנה מהשקט. רק רציתי לדעת אם זה ייתכן שאחרי מריחה של AS5 המצב יישאר בדיוק אותו דבר או שמשהו פה לא בסדר, קיוויתי למשהו אחרי כל העבודה שזה דרש... חדשות יותר משמחות, הטמפ' של המעבד ירדה ב-20C במנוחה וב-40C במאמץ! OMG! אני די בטוח שזה גם תודות לזה שהסרתי מרבד של אבק שהיה בין המאוורר לצלעות קירור ;D ועוד בעיה קטנה שיש לי: אחד השכנים שלי התח…

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Cereal Killer,

    צריך המלצה לקירור עבור E8400 היעד הוא 4.0 התקציב עד 300 (כולל משחה/מאוורר/סינק) אפשרי?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. שלום רב, יש לי את הספק HEC300 שהגיע עם המארז 6A19 של קומפיוקייס, בעזרת השם צריך להגיע הקירור שלי (SP94) ואני חושב על האצה. עכשיו יש מצב שהספק לא יהיה מספיק יציב או שיגביל אותי באוברלקוק? יש סיכון גבוה שהספק של 300 לא יחזיק, אם זה יעזור הנה מפרט: 2.4C ABIT IC-7 Mushkin Black lvl 1 512 x2 Hercules 9700Pro WD JB800 בנוסף יש מאוורר קידמי של וואנטק סטלט' ואחורי (גלובפאן) שהגיע עם המארז, שניהם מחוברים אל יציאות החשמל שבלוח. מה אתם חושבים? יש סיכון? כדאי לשקול החלפת ספק? המון תודה מראש!

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by deelad,

    שלום, החלפתי לשילוש חדש (מפרט בחתימה)+ קירור noctua nh-d14 , ואני רוצה לדעת האם טמפ" ממוצאת של 39 מעלות במנוחה וב OCCT מקסימום 58 זה תקין? המחשב ללא O.C כלל , אבל המעבד קבוע על 3500.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. ראיתי שהרבה אנשים מתלוננים על זה שלטרנספורמר יש מאוורים 80mm וחשבתי לשים כאלו: ולשים 120mm במקום מה דעתכם האם זה יעזור? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_142&products_id=9824

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by RONG23,

    מעבד e7300 לאחר 3 שנים המאוורר מרעיש קצת וחשבתי להחליף את קירור הסטוק אשמח להמלצה לאחד טוב וזול ככל האפשר חשבתי על zalman CNPS7000V-AlCu או arctic alpine 11 אין oc או דרישות גבוהות מחשב סטנדרטי אשמח להמלצות תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by argaman_bergman,

    לפני שאני מתחיל, האם כדאי לבדוק טמפרטורות ע"י Core Temp כאשר Show Delta to Tjunction temp מסומן? לפי מה שאני מבין מכל מאות ואלפי ההודעות בנושא הטמפרטורה, מה שחשוב זה לשמור את הערכים כמה שיותר גבוהים, כי ב-0 ממחשב יכבה את עצמו, כן?

  24. טוב אז ככה יש לי את המערכת קירור מים אקרוריארס 2 ולפי הבנתי מסתבר שכמה שחשתבי שהיא מערכת קירור טוןבה כניראה שהיא לא.. לכן החלפתי לה את המשאבה לאחת הרבה יותר חזקה.. (2000 ליטר בשעה) ועכשיו השאלה שלי היא כזו.. עם אני יחליף את הבלוק קירור של המעבד לאחד חדש לא מה שקיבלתי עם הקירור מים.. אז עם אני יחליף אותו זה יוריד לי את הטמפרטורה בצורה משעותית?? כאילו כול העיקרון הוא לשפר את המערכת קירור שלי מבחינת זה שהיא תהיהי הרבה יותר יעילה... אז למי שיש הצעות לשיפור אני יסמך לקבל ואנא גם לשלוח לינקים לקנייה וכו וכו... אהה וטמפרטורה המעבד שלי היא 45 במנוכה.. עד 55 במאמץ.... פרסקוט 3 גיגה הרץ לאחר אוברקלוק הגעתי ל-3.9

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. היי חבר'ס.. צריך קצת עזרה. עד כה לא התעסקתי עם הפנרין עדיין, אני יודע שהמכפלות של המרובעי ליבות נמוכה יחסית, בהנחה שאני רוצה להגיע למרובע ליבות יציב ב-4Ghz על קירור אוויר איכותי, מה צריך לקנות? מה הבאס שלוח אם סטנדרטי כמו ה-P35-DS3 מגיע אליו עם מעבדים אלו? הוא מסוגל ל-445mhz או שיש צורך בלוח יוקרתי? האם חובה Q9650 במכפלה 9? יש אותו בכלל בארץ במחיר נורמלי או שהביאו לכאן רק את ה-QX? פשוט לא ראיתי בזאפ. או שאפשר להסתפק גם ב-Q9550 במחיר יותר עממי עם מכפלת x8.5 ואולי באס גבוה אף יותר (של 475mhz)?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים