אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לאחר מספר הימים החמים שחלפו להם ראיתי שהמעבד שלי ( AMD1700@2000MHZ ) מגיע ל-44-45 מעלות אני מעוניין לדעת איזה פתרון ( בשלב זה לא מים ) יכול להוריד את הטמפרטורות מתחת ל-40 במאמץ מהי המלצתכם?
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הנה הטמפרטורות של המחשב במנוחה: יש הבדל גדול בין 2 הליבות, איך זה הגיוני?
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עדיין כואבות לי האצבעות כי חרטתי בעזרת בורג בלבד! וגם הצואר נתקע לי יצא לי פ33ה ויש לי שאלה(איזה חרוז.... ): שמעתי שאפשר לחבר לדים ליציאת usb סריאל או lpt למישהו יש מושג איך מחברים? יש למישהו מדריך? תודה מראש, X - DreaM
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ניקיתי את המחשב רק מאבק, לפני זה הוא היה עד 53 מעלות זה היה המקסימום והוא לא היה עושה רעשים של טרקטור. אחרי שניקיתי הוא ירד ל מ 35-43 ואחרי הנקיון הוא יתחיל לעשות רעשים של מפעל בניה!! מה לעשות? תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חברים שלום, אני קונה מחשב חדש ביום יומיים הקרובים ולאחר ברבורים רבים בפורום זאת התוצאה הסופית: מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל מעבד: AMD Phenom 2 955 3.2Ghz 64Bit Quad Core AM2+/AM3 Black Edition Box כמות: 1 - מחיר: ₪740 קירור למעבד: Xigmatek Nepartak S983 3xHeatPipes CORE-TOUCH CPU Cooler 92mm Fan כמות: 1 - מחיר: ₪135 לוח אם: Gigabyte GA-870A-UD3 כמות: 1 - מחיר: ₪538 מארז: Coolermaster CM 690 Black כמות: 1 - מחיר: ₪323 ספק כוח: Seasonic M12II-520 520W Active PFC Modular 80+ Bronze כמות: 1 - מחיר: ₪387 זיכרון: A-Data 4Gb KIT (2G X2) 1333 G Series (Gaming) CL-9-9-9-24 כמות: 1 - מחיר: ₪330 קשיח למחשב שולחנ…
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני חדש בעניין ריבוי הליבות עד עכשיו כל המחשבים שלי היו בעלי ליבה אחת לפני כמה חודשים קניתי מעבד 4 ליבות (Q6600) עם V1 (שניהם משומשים דרך אגב) אני שם לב למשהו שנראה לי מוזר, הטמפרטורות בליבות לא אחידת (חשבתי שאולי זה בגלל שהמעבד משתמש בד"כ בליבות לפי הסדר או משהו כזה אבל ב"קרבה" במנהל המשימות לכל המשימות יש גישה לכל הליבות..) וגם יש "טמפרטורת מעבד", שגם במאמץ בקושי עוברת את ה50 (וזה דיי מפליא אותי) ויש טמפרטורות של ליבות ספציפיות, לאיזה טמפרטורה אני אמור להתיחס ? פשוט המאוורר שלי מוגדר על עוצמת סיבובים נמוכה כדי למנוע רעש מיותר (למרות שזה עדיין לא נראה לי הגיוני שהמעבד מגיע ל50 מעלות במאמץ במיוחד בקיץ ובמיוחד ב1400 סיבובים לדקה) שאלה נוספת היא בנוגע למתחים, שמתי לב שיש…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
:] השאלה היא, האם סוניק עם מאוורר אחד, לוקח את הביג טייפון אם אתם יכולים להראות לי בנצ'מארקים אשמח בתודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקי זה חשוב אז ככה: יש לי X5 ORB והיה לי 80 מעלות במאמץ של 3 דקות בOCCT LINPACK. שזה המוןןןןןןןן. יש מצב הSENSOR לא בסדר? או: הקרור גרועה. אז ככה אמרו לי בחנות אם אני קונה את המוגן 2 וייה שיפור גדול בטמפ' (55 במנוכה כרגע). אז הם מחזירים לי את כל הכסף על הX5 ORB! אז השאלה שלי היא: האם יהיה שיפור? כי אני לא הולף להפסיד סתם כסף! לא שיש לי כסף אבל איך המוגן 2?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי לוח GIGABYTE GA-8PE800 PR מעבד P4 2.4 256 מגה זיכרון של KINGSTON 333MHZ אפשר לדעת לפי זה לכמה בערך אני יכול להגיע? ואם לא איזה נתונים עוד אתם צרכים כדי להאריך לכמה אני יכול להגיע הקירור שלי קצת יותר מהממוצע ועומד על ב 37-41 מעלות מעבד.. במנוחה
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקציב שלי הוא 400 ש''ח- אני רוצה שתמליצו לי מה עדיף בניהם או שיש משהו יותר טוב .
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המחשב ללא OC מעבד 2500 ברטון [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני לא מצליח לעבור את 3.7 גיגה הרץ לא משנה מה ניסיתי האם יש מישהו שיכול לעזור לי בעניין הזה אני אשמח מאוד . יש לי קירור AC FREEZER EXTREME e8400 +ac freezer extreme running at 40C load ep43-ds3l g.skill 4 gb 800 mhz pi 9800 gtx+ 512mb 50c load corsair 550 psu
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות קירור מים Eisberg 240L של cooler master, יש לי מארז antec Twelve Hundred והייתי רוצה לדעת איפה מושבים במארז הזה את הרדיאטור
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
A few days ago I got the new revision of the Epox 4PDA2+ and right after assembling I began to overclock using a lovely kit of OCZ PC4000 Gold. The board has an option to enable several peformance enhancement options in the bios and all sorts of PAT alternatives but I haven't touched any of those yet. I began at 250 FSB synced with my 2.4C and slowly rose to 260, 265 and currently 270 FSB, everything synced. I tested stability with a few 3Dmark runs, Sandra runs and a few hours of Prime 95. Vcore : 1.600V VDIMM 3.2V There's still more to come, I'm gonna see how far this RAM can really go.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם ולילה טוב, עשיתי עכשיו ב5 דקות בערך אוברקלוק ראשון שלי, עשיתי אותו דיי דפוק כזה נראה לי... כל מה שעשיתי היה לנעול את ה PCI-E על 100 ואז פשוט העליתי FSB, היה לי 333x9 ושמתי 400x9... עכשיו יש לי E8400 על 3600Mhz, קירור של EVERCOOL שבערך כמו סטוק... טמפרטורות שלפני היו 38-39, עכשיו זה 45-48, במנוחה כמובן.. לא העליתי מתחים והדברים היחידים שעשיתי היו: -נעילת PCIE ב 100 -העלאת FSB ל 400 (בפעם אחת לא בצעדים) -שמתי את ה Voltage Manegmant או איך שלא קוראים לו על AUTO, היה על MANUAL אבל אחרי שלוחצים על האפשרות של לשנות FSB לבד זה רושם באדום עם סימן קריאה שצריך לשים על AUTO את זה.. -היה בביוס עוד משו שהבהב באדום עם סימן קריאה, שכחתי מה רשום אבל זה היה משהו עם בחי…
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי Big typhoon שמקרר P4...ללא OC .... הוא מסתובב במהירות של 1300-1400 RPM הטמפרטורה של המעבד במנוחה זה 65 בממוצע. זה נראה לי טמפרטורה מוגזמת. האם יש דרך כלשהי לקרר חוץ מלנקות מאבק? יכול להיות שאין לי משחה טרמית?.... בעיה נוספת זה שיש לי GF 7800GS על קירור סטוק, והמעבד שלו ללא OC , והטמפרטורה שלו היא 65 בממוצע. יש לי צג במארז שמראה לי את הטמפרטורה הכללית של המארז ...הוא עומד על 40 מעלות כרגע....האם זה בסדר?? דרך אגב חל עלי איסור לפתוח את המאורר של המעבד \ להוציא את הכרטיס מסך מהסלוט שלו עקב פאשלות שקראו לי בעבר. תודה.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כיבית את המחשב לנקות את הHSF וכשהחזרתי אותו הוא רושם לי שהמעבד על 50-60!!! עד היום הוא לא עבר אפילו את ה40 (p3 733) וגם הצפצפה המעצבנת של המארז מצפצת לי צפצופים קצרים .... אז מה אתם אומרים ? החיישנן השתגע? עכשיו זה חזר ל33-32 אבל משהו מוזר קרה פה !! וד"א זה הראה גם בביוס ככה....
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי בשעה טובה קבלתי את הPHENOM X3 8550 שיחליף את AMD 4400x2 שלי. איזו משחה טרמית יותר מומלצת? ARCTIC SILVER 5 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2729 או THERMALTAKE A2150 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2695 הקירור שיש לי כרגע הוא ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, אני משתמש בתוכנה לניטור חום שבאה עם הלוח אם Abit Guru. אז רציתי לדעת מזה : בשעון הסלד"ים - השמות NB ו OTES !? ובשעון הטמפרטורות : PWM ו SYS (למה הכוונה בSYS יענו החום של מה...) ?? תודה רבה תום.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת אך פותחים צינורות בכללי דרך תוכנה/BIOS/לוח אם וכו.........,אם כל הכרטיסים תומכים בזה?....בכמה אחוז זה משפר את הביצועים ואם אפשר אז גם בערך אך עושים את זה
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש את הרשימה הזאת בKSP באר שבע http://ksp.co.il/?store=beersheva&select=.1066..186..179.&list=1&sort=3&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 איך בוחרים מאוורר טוב? המארז CORSAIR 400R , קירור למעבד NOCTUA D14 יש 2 מאוררים 120 מקדימה 1 של 120 מאחורה ויש מקום לעוד 2 בצד ועוד 2 למעלה אני חושב להוסיף מכניס אחד בצד ועוד מכניס או מוציא למעלה , נשמח להמלצה פה באופן כללי מה כדאי יותר RPM גבוה או נמוך ? כמה מורגש רעש בהדבלי RPM ב14 סמ
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני צריך קצת עזרה בעניין OC למעבד e8400, טוב אז בקיצור עשיתי לו OC קטן של 600Ghz והטמפ' שלו היא 39 במנוחה ובמאמץ מלא עם התוכנה OCCT היא 60 -61 המתח הוא 1.22500, עכשיו נתקלתי בבעיה אחת בינתיים במהלך הOC מלבד בעיית החום כי הקירור הזה לא מאפשר לי להגיע רחוק וזה המקסימום שהצלחתי להגיע איתו, אז הבעיה היא שלא ניתן לקבוע באפשרות fsb strap to north bridge את הערך 400, זה גורם למעבד להתחל את עצמו איך שהוא מגיע למסך של טעינת הווינדוס, וחושב לציין שלא הצלחתי לקבוע את ה - fsb strap to north bridge ל 400, גם ללא ה OC וגם ניסתי דרך העלאת המתח ל 1.25000 ועדיין לשווא.. אז מה שאני שואל זה האם כדאיי לקנות קירור טוב כדי לנסות להגיע איתו ליותר או שבעיית ה fsb strap תפריע פה ?? (בינתיי…
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
המאורר Scythe mugen 2 או Zalman CNPS10X?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מצ"ב תמונה הקטע שפתחתי את המחשב, עצרתי לרגע את המאוורר של הNB וחשבתי שזה המאוורר של ה~2000RPM, לא, ספיד פאן טוענת שזה המאווורר של ה5500+ RPM (הוא מגיע בתוכנה גם למעל 6000). מוזר בכלל שהתוכנה מוצאת כזה מאוורר מהיר, המחשב ממש שקט. הכל מקרה עצרתי לרגע גם את המאוורר של המעבד ואז באמת ה2200 ירד ל0. אז הייתי בטוח, איזה יופי, ה2200 של המעבד וה~5500 של הNB, אבל אז הפעלתי את סנרה והיא החליטה שה5500 זה של המעבד. גם בטמפ' היא לא הסכימה איתה, לפי סנרה, המעבד ב42~ אבל ספיד פאן טוען שהמעבד שלני זה TEMP1 , כלומר בסביבות 32-35 מעלות? מי צודקת? לוח IS7-E VER-1.2, מעבד 2.6C, קירור מקורי של אינטל. ודר"א איך הטמפ' בכללי?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה המפרט שלי הוא לוח אם ABIT IP35-E מעבד E4500 @ 3.3GHZ קירור למעבד ARCTIC COOLING FREEZER 7PRO כרטיס מסך HD2900 PRO @ 786/2220 זכרונות Geil DDR2 4096MB 800MHZ CL5 Black Dragon Dual Channel Kit @ 900MHZ ספק כוח CORSAIR 450W VX צורב LG H44N דיסק קשיח 160GB SATA WD ועכשיו לבעיה.. עשיתי אוברקלוק למעבד כפי שאתם רואים במפרט ל3.3 GHZ עם מתחים 1.45 או 1.46 לא זוכר בדיוק ומתחים לזכרונות 2.30 עכשיו שאני מנסה לעלות את המתחים למעבד באחד מעל מה שקיים כרגע ואת המכפלה ב10 הווינדוס עולה רק ושאני עושה בדיקת SUPERPI הכל יוצא בסדר ואז נכנסתי לEDMARK06 לבדוק אם יש שיפור וכעבור כמה שניות מתחילת הבדיקה המחשב נתקע ואני צריך לרסט אותו מה עושים? ניסיתי לעלות מתחים ל1.5 וזה לא הולך
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-


