אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האפ אפשר בעיקרון לערבר מהירויות שונות של זיכרונות (כמובן שהם יעבדו לפי האיטי ביותר) ואם כן זה הזיהוי נעשה אוטומטית או שאני צריך להגדיר בביוס את מהירות הזיכרון לפי הזיכרון האיטי ביותר? לוח Gigabyte 7VAX זיכרונות Hyundia 256MB 266Mhz 2700 Samsung 256MB 333Mhz 3200
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
גם ה REHOBUSים הם עבודה עצמית! www.twhyman.com אני הבחור מאוחרי הדלת של המארז.... :lol:
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הסקירה של טום http://www.tomshardware.com/firstlook/20050104/index.html
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד פרסקוט 3.0 שעבר אובר קלוק ב20% ל 3.6 הוא עבד ככה במשך כחודשיים ולא היו לי איתו כל כך הרבה בעיות לאחר כחודשיים הורדתי אותו ל 10% 3.3 כיום המחשב לאחר כחצי שעה +- קופא ועושה צליל מוזר כזה שבוקע מהרמקולים או שהוא פשוט מפעיל את עצמו מחדש יש סיכוי שהלך המעבד? או שיכול להיות שאלו המאווררים שהוספתי..(יש לי כרגע 5 מאווררים 80mmרגילים) יש לי ספק 550 ג'נרליק לא של חברה מסויימת יש עליו מדבקה של midi com יבואן חלקים בישראל ככה שהספק נראה רגיל לעומת הספקים הנמכרים בשוק למרות שיש לו 2 מאווררים.. איך אני יכול לדעת אם זה המעבד או הספק? והאם יש סיכוי שהלך המעבד באמת? (למרות שאני עכשיו כותב מהמחשב שלי) שחכתי לציין שהמאוורר שעל המעבד הוא זה שקיבלתי איתו המקורי..
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא מזמן עשיתי סדר ניקיון למחשב שלי (אני מניח שככה מתחילים רוב הטרדים של תאונות) השתדלתי לעבור על כל המאווררים בשביל לנקות אותם מאבק אך לא הצלחתי להגיע למאוורר הסטוק של INTEL לCPU, ולכן החלטתי להבין איך לעזאזל מוציאים את הקירור ומנקים אותו, נחשו מה, עם קצת מוח והרבה כוח הצלחתי וניקיתי אותו משאריות אבק כולל את צלעות הקירור (כמה שיכולתי), הבעיה היא שבמהלך הניקיון בטעות נגעתי עם האצבע במשחה הטרמית שנמצאת בתחתית צלעות הקירור וחצי מכיסוי המשחה נחמק כליל, אוי ואבוי לי מה אעשה ? אין לי משחה בכל מקרה אז פשוט החזרתי את זה למקומו (שוב בעזרת מוח והרבה כוח) בעקבות חשדותיי שהקירור כבר לא יעבוד טוב כבעבר החלטתי לבדוק מה השתנה ? וגיליתי שבמאמץ המעבד (Core 2 Duo E6550) מגיע ל-71 מעלות שזה…
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם אפשר כמה טיפים קטנים לעשות ספציפית OC על הלוח אם הזה יש לי זכרונות של OCZ OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10662G 2X2GB אשמח לכל עזרה מאוורר למעבד Zalman CNPS9700 NT
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ברשותי המפרט הבא: amd athlon 64 3200+ @ 2.4ghz ga-k8n-sli geforce 6800gs רץ על ווינדוס XP pro 32bit עכשיו לבעיה, הכרטיס מתחמם יותר מדי גם כשאני משחק במשחקים פשוטים אפילו למחשב שלי. אני משתמש ב-gpuz וב-speedfan כדי לבדוק טמפרטורות הכרטיס מגיע עד ל-118C במאמץ גם ניסיתי להוציא את הכרטיס ולנקות אותו אבל שום דבר לא עזר הכרטיס נמצא ב-66C ב-ideal
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. יש לי מעבד Q6600, ולוח אם של DFI, עם קירור יעודי של Zalman. שמתי לב ב BIOS [ואפרט ואוסיף תמונות בהמשך] שיש אפשרות להמהיר את המעבד ל 3.2 [כרגע נמצא על 2.4]. א-ב-ל, אני לא מבין בתחום. [רכשתי את המחשב ממכר שגר רחוק מאוד] מדוע שאבחר כן ל OC, ומדוע שאבחר שלא? האם יש סיבה שלא לעשות OC? אם השימושים חשובים, אומר שאני לא "משתמש כבד" או גיימר רציני [יש לי בסך הכל שני משחקים על המחשב]. אבל עדיין השאלה שעולה היא - יש סיבה לא להמהיר?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי יש לי מעבד i7 2600k ובהתחלה לפני הקניה חשבתי לעשות OC אבל עכשיו כשיש לי אותו אני דיי מרוצה מהביצועים לבנתיים. 1. האם כדאי לי לעשות לו OC בכל זאת? אם כן, יש לי בעיה שאין לי מושג כל כך איך עושים... קראתי קצת בפורום אבל אני מת מפחד מלהרוס אותו בטעות. 2. האם זה נכון ש- OC מקצר את חיי המעבד? תודה לעוזרים...
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני קונה מחשב מבוסס AM2 ואני רוצה ליקנות איתו גם גוף קירור למעבד. אז על מה אתם ממליצים? אני צריך שיקרר הכי טוב כי אני מיתכוון לעשות אוברקלוק חזק. חשבתי על ביג טייפון... יש עוד המלצות..
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי. אני יודע שהשאלות הללו מאוסות כבר והאוברקלוק תלוי בי, אבל הלוח שיש ברשותי גרם לי לשלוח שאלה לג'יגה-בייט ולתהות האם מתשלם לי בכלל לקנות חלקים למען התהליך. שאלה: Is there a way to change the core's voltage on this board model? I couldn't find the option in the BIOS(pressed Ctrl+F1). There was a possibility to change it via Easy Tune 5 at BIOS ver. F5, but now it's gone - the voltage control button simply doesn't display anything. תשובה: Thank you for supporting GIGABYTE products and contacting GBT Tech Support. First of all, we would like to apologize for our late response. As to the problem you mentioned, as because newer CPU has been released therefore BIOS have …
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אנשים זה חשוב מאוד ואם משהו גם יכול להגיד לי חלק מהמרכיבים שלו כי בוא נגיד שהוא לא נמרח במקום הנכון
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מאיפה אני יכול להשיג סליל כסף טהור לשימוש בלופ שלי בארץ? כרגע לחנות בחול אין בסטוק ולא בא לי לחכות עוד שבוא עד שזה יגיע... תודה אנשים!
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם ידוע מתי יגיע הBIG TYPHOON VX לחנויות בישראל?
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי את הכרטיס R9700NP ואני מעוניין לעשות לו OC, איך אני עושה אוברקלוק לכרטיס הזה ומהיא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות לו OC?? :-X
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך קירור מטורף למעבד .. אמרו לי לרדת מקירור מים כי יש דליפות ליפעמים איזה המלצות יש לכם ?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום ברוב הפעמים שיוצא לי לראות ביוטיוב review של מיני-מחשב אנדרואיד, רואים שם תוכנת System Information כלשהי, ובה, רואים בין השאר שהטמפ' של ה-SoC היא לרוב 60°c, וזה עוד בלי לעשות שום דבר.. רק מניווט בתריטים או מצב idle, הטמפ' היא 60°c.. אני מעוניין לקנות מיני-מחשב אנדרואיד, אבל קצת חושש מהטמפ' הזו. לא רק ש-60 מעלות נראים לי כיותר מידי, אלא גם כשהמכשיר יתאמץ קצת זה יעלה עוד. מה דעתכם? והאם מישהו מכיר מיני-מחשב אנדרואיד בו הקירור טוב יותר (למשל בגלל גוף קירור גדול) והטמפ' של ה-SoC נמוכה יותר? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן שדרוג מארז וקרור למעבד למטרות שיפור ביצועי הקרור במקסימום האפשרי בתקציב (500-550ש"ח), וחשבתי על פחות או יותר 2 אפשרויות: רכישה בKSP: (סביר להניח שבמקרה הזה ארכוש מאוורר רפרנס נוסף בשבילו) SCYTHE MUGEN 2 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=7613 CM 590 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=6964 או רכישה בIQPC: LANCOOL PC-K60B http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5971 AC FREEZER EXTREME http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4065 (החנות הנוספת הבודדה שאני יכול לרכוש ממנה היא אייבורי) איזו מהקומבינציות עדיפה? האם יש אופציות טובות יותר בתקציב?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם זה המפרט שלי: DualCore Intel Pentium D 805, 3800 MHz בסטוק אני כמובן על 2666 MHZ. P5LD2-VM ASUS 945G AEneon DDR2 533 MHZ אז ככה חשוב לי להגיד שאני עובד זמנית עם כרטיס מסך שמובנה על הלוח! א. אני מגיע לFSB 199 ואני לא יכול להמשיך יותר למה זה? (FSB 199 = 3960 MHZ) ב. שאני שם את המחשב על FSB199 אני מתחיל ליראות נקודות לא רצויות קווים ושינוי בצבעים, למה? ג. עד איזה טמפ' אני יכול לסחוב עם המעבד במאמץ מלא? ד. אני עכשיו על FSB191 שזה בעצם 3800 MHZ והכל יציב. אז איך ממשיכים חברה? :s05: תודה מראש לכל העונים! תבינו אני רוצח מעבדים בדם קר!חח
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם קירור כזה הוא אופציה רצינית לעבודה עם מחשב? הרי צריך כמויות גדולות מאוד מהחומר המקרר שמתאדה בקצב מאוד מהיר....
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מבין, ש- Gainward GTX 580 "GOOD" edition זה לא כרטיס רפרנס. האם ניתן להרכיב עליו את Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus II?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הAX7, אבל בכל המבחנים שראיתי בדקו אותו עם מאווררי דלתא ודומיהם, שהם צועקים "ביצועים", אבל תרתי משמע, הם באמת צועקים... עכשיו, אני אוהב מה שנקרא בפי העם "שקט", אז אני לא מתכוון לשים איזה 80mm אימתני של דלתא או משהו כזה... אז, שתי שאלות: 1) איזה מאוורר 80mm הוא טוב, איכותי, דוחף הרבה אוויר ושקט (אין התפשרות על השקט) 2) איך יהיו הביצועים אז של הAX7 עם מאוורר שקט ולא "ביצועים"? כי בכל המקומות בדקו אותם עם דלתאות וכאלה...
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי קרור סטוק למעבד פנטיום 4 אני מחפש קרור שבינתיים יקרר את המחשב העגלה שלי וגם בעתיד הקרוב אני יוכל להעביר אותו למחשב החדש אני מחפש קרור עד 250 שקל הכי שקט שיש הוא ישב בתוך Fractal Design Define R4 עם הספק Seasonic X-660 X-Series 660W (לא נראה לי רלוונטי אבל אמרתי אני יוסיף לכל מקרה) אפשר לחרוג עד 300 אבל שיתן את הקרור הכי טוב עם הסטוק אני יושב על סביבות ה70-80 מעלות והכי חשוב שיתאים גם ל775 וגם ל1155
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סליחה על הבורות..... אבל איך יותר טוב שאני יפעיל את המחשב עם הדלתות של המארז פתוחות או סגורות???
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-


