אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש איזשהו פרויקט לקיץ ובהתחלה חשבתי על איזה מודינג נחמד. אחרי שראיתי את הדיון שנפתח לא מזמן על נושא בניית הקסקייד נפתח לי התאבון... קראתי את הדיון אבל ראיתי שהוא לא באמת הוקדש לנושא ולכן החלטתי לפתוח דיון משלי. אני לא מתכוון לקסקיידים ודברים מסובכים כאלה כי אלו דברים שמן הסתם דורשים נסיון בתחום אני מדבר על קירור של שלב אחד שאני בטוח שגם הוא יספיק... הייתי שמח לקבל קצת פרטים על איך העסק עובד, מה צריך כדי לבנות קירור כזה ומה העלות המשוערת של החלקים. תודה.
-
- 29 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמו שכבר מזמן החלטתי אני רוצה לזרוק את הסמנסונג הזה ולקנות משהו רציני שיתן לי ביצועים טובים כמובן ב-OC עכשיו השאלה שלי היא מנ עדיף GeiL 512MB PC3700 DDR 466MHZ או Coisar 512MB PC3500 DDR 433MHZ למישהו יש איזה ביקורת ומבני ביצועים על הGeil הזה?
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב התקנתי את הזכרונות החדשים (4GB של GSKILL במהירות 1066, אבל עשיתי DOWNCLOCK ל-800 כי הלוח אם שלי מעפאן). עד שיגיע ה-WIN7 ULTIMATE אני רוצה להתנסות קצת ב-OC. כמו שניתן לראות במפרט שלי, המערכת מקוררת כמו שצריך! המערכת בסטוק, המעבד על 2.4 והכרטיס על 600/1500/900. הנה תמונה של מבחן ה-3DMARK: http://img689.imageshack.us/i/orbworldofperformance12.jpg/ יש לציין כי מתוך סקרנות הרצתי את ה-DEMO פעם אחת לפני שהתחלתי את המבחן, לא בטוח איך זה השפיע על המערכת. משום מה היו שני מבחנים שרצו מ-מ-ש לאט, כאילו במקסימום 2 FPS. זה נורמאלי? כי הם לא היו ממש מפורטים גראפית בהשוואה לכל האחרים שתמיד רצו חלק. השאיפה היא להגיע ל-3.2 במעבד, על הכרטיס אני לא סגור לאן אני אמור להגיע, אבל זה יהיה המק…
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אני יכול להשתיק את המחשב (כלומר לא לקנות מאווררים חדשים) ולא ספקים חדשים אני מדבר על פטנטים מיוחדים
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה נמאס לי מהרעש שהקירור של הציפ בלוח של gigabyte עושה כל פעם שמדליקים את המחשב אז החלטתי לפתוח אותו ולגלות מה מסתתר מאחורי הגריל (שעד היום אני לא מבין למה הוא מותקן לא בכיוון הנכון) ואלה התוצאות תמונה 1 תמונה 2 עכשיו השאלה היא איפה אני משיג מאורר 40 מ"מ (עדיף משהו איכותי שיחזיק יותר מחודש)
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ה A-DATA DDR 500 VITESA האם הם טובים ועד כמה . אני מעוניין לבצע השוואה בין הזכרונות שעובדים במהירויות האלו . צירפתי תמונה של הזיכרונות אצלי במחשב . ואם יש אנשים בעלי זכרונת במהירות שרוצים לעזור בהשוואה כולל איזה תמונה או נתונים אתם מוזמנים להצטרף. כמובן שיש השפעה ביחד עם הלוח אם והמעבד אז אני לא יודע עד כמה הבדל יהיה לעומת המערכות החדשות - אבל כדי לראות באמת עם הם שווים ) אני יודע שנערכה השוואת זיכרונות באתר אבל אני מעוניין לראות אם הם באמת טובים [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכוון בזמן הקרוב לקנות מחשב חדש ואני זקוק להמלצות לקירור כללי-גם של המעבד וגם של המארז בכללי. תקציב:על קירור למעבד עד 330 ש"ח,וכללי עד 350 ש"ח. המעבד הולך להיות i54570-חשבתי על קירור רגיל של צלעות ומאוורר אבל מצד שני חשבתי שאם כבר אז אולי עדיף כבר קירור נוזלי,למרות שיש את החשש הזה שמשהו ידפק בנוזלי ועלול להרוס את הכל. כרטיס מסך RadeonR9 270X אבל הוא לא כל כך מדאיג . המארז הולך להיות mid tower של coolermaster,אז חשבתי להוסיף עוד לפחות מאוורר אחד או שתיים של 12 ס"מ אחד ב - FRONT וב -REAR ככה שיהיה זרימת אוויר טובה. בקיצור כל עצה,הערה או תגובה כלשהי תתקבל בשמחה.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום עשיתי OC למעבד amd athlon 64 X2 3800 מתדר שעון של 2.0 לתדר של 2.4 עכשיו הטמפ' במנוחה היא על 32-33 בערך ובמעמץ(לפי התוכנה S&M) היא על 67 המעבד הוא לתושבת 939. טמפ' האלה סבירות או שהם גבוהות מדי? תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אוקיי אז לאחר שאמרתם לי שאני לא צריך יותר מהקירור ה"נל והוא שהוא טוב ושקט אז לקחתי אותו בסוף..מבדיקה קצרה בפורום הבנתי שהוא נמוך במהירות נמוכה ,עכשיו רציתי לדעת אם מערכת ללא OC תצטרך להשתמש בו ביותר ממהירות נמוכה ואם כן האן אני אסבול מהרעש?? המערכת שלי תוככנה בקפידה כדי שתהיה חרישית עד כמה שאפשר לי התקציב שלי,ולכן לא ארצה שהקירור הדבר היחידי שהירוס את זה. צריך את עזרתכם בתקווה שלא עשיתי טעות כי אני חושב שהמחשב כבר בהרכבה
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך הלוח הזה לאובר DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR קישור: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_822_823&products_id=11718
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היום בזמן משחק המחשב פתאום נכבה לי, אין לי מושג אם זה בגלל הספק או הטמפ'.. הנה טמפ' במאמץ: טמפ' במנוחה: אני סתם שיניתי ל53 אחוז.. לא משנה על כמה אחוז אני שם את המאורר של המעבד, עדיין הRPM שלו נשאר אותו דבר. ועוד משהו, אני לא בטוח שהטמפ' (הדמיונית יש לומר) של ה System נכונה מאחר שב Configure רשום "winbond W83627D" וכנ'ל לגבי כל הלשונית FAN:
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מדובר במסך 15" ישן מאוד שעדיין עובד אבל מאוד לא בריא לעיניים. תזרקו לי כל רעיון שיש לכם למודינג. לא משנה כמה טפשי הוא נשמע לכם תודה
-
- 29 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה רק אליכם התותחים באמת כי מהחובבנים התיאשתי אז ככה כמו שהבנתם יש מעבד amd שמתי שתי מאוורים אחד למעלה שפולט אוויר ואחד למטה שיונק אוויר לתוך המחשב יש לי גם מאוורר על המעבד שהוא נחשב טוב thermaltake dragon 3 וחומר קירור בינהם ARTIC SILVER grease {בין המעבד למאוורר} ויש לי טמפ של 68-72 תלוי כמה אני מעמיס מה לעשות אני כבר עובד עיצות
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכנן אוברקלוק וצריך סטיק זכרון של 512MB PC3200. עכשיו תגידו לי אם מה שאני אומר הוא נכון: הבנתי שזכרונות של קורסאייר הם טובים מאד לצורך העניין, אבל יקרים. WINBOND נחשבים גם טובים לאוברקלוק אבל עולים פחות. התכוונתי לקנות בארץ זכרון WINBOND (המחיר כיום בערך 440 שקל) אבל עכשיו מצאתי פתאום אתר בארה"ב שמוכר 512MB של קורסאייר ב 102$, שזה יוצא בערך אותו מחיר ואפילו טיפה יותר זול (חבר יכול להביא לי את זה אז אני לא צריך דמי משלוח). השאלה שלי היא האם כדאי ללכת על הקורסאייר ? האם יש הבדל משמעותי ביניהם או שלא צריך להתלהב ?
-
- 25 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני קונה I5 ולא יודע איזה קירור לקחת.. לא שיש יוצר מדי מבחר אבל עדיין, אם מישהו קנה או יודע בודעות מה צריך לקחת אז אשמח לעזרה.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי על הTRUE מאורר של 90 מ"מ , כדאי להחליף אותו ב120 מ"מ ? או שזה אמור להיות 90 מ"מ ? תודה.
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. האם לפעולת המהרה יש ביטוי (או - האם היא באה לידי ביטוי) בפעילויות "רגילות" בווינודס? למשל - גלישה ברשת, טעינת אתרים. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, יש לציין שהמחשב בן חצי שנה, ועבד יופי עד עכשיו. פתאום, ביום בהיר אחד, המחשב נתן לעצמו ריסט. בלי מסך כחול, בלי שום התראה - ריסט. מאותו רגע כל פעם שהלוגו של Windows עלה, המחשב נותן לעצמו ריסט (אין מסכים כחולים). לפעמים הוא אפילו מצטיין ומכבה את עצמו. הנחתי שהבעיה הינה בעיית תוכנה, אז התקנתי מחדש את Windows. החלק ה - DOS-י של ההתקנה עבר בשלום, וברגע שהמחשב הגיע לחלק ה - Windows-י של ההתקנה, שוב הוא נתן לעצמו ריסט. לאחר בדיקה, שמתי לב שהטמפרטורה של המעבד עולה לאזור ה - 75 מעלות מיד לאחר הריסט. אי לכך, שמתי משחה תרמית חדשה, וקיוויתי לטוב. אממה - המחשב עדיין נותן לעצמו ריסטים, והמעבד שוב מגיע ל - 75 מעלות. יש למישהו רעיון? המפרט של המחשב: מעבד AMD Athlon 5200+ עם קירור סט…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מאוד חדש בכל העיניין הזה של אוברקלוקינג >>> רוצה להתנסות רכשתי לאחרונה מערכת מחשב חדשה >> לא יועדה במיוחד לאוברקלוקינג >> אבל כאמור אני רוצה לנסות התדר הבסיסי הוא 200 >>> והמכפיל הוא 12 אני מנסה לעלות בהדרגה = מגיע ל 226 >>> והמחשב קורס!!! ( אני נאלץ להוריד בביוס בחזרה ל200 בסיסי = כדי להעלות את המחשב מחדש) הטמפרטורה נישארת בגבולות הנורמה >>> לא עובר את 45 מעלות 1. האם זה סביר כל מה שאני מתאר כאן? 2. האם ישנה דרך להאיץ יותר ? >>> נגיד עד 3000 ויותר? THX
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לבנות פאנבאס, שבו יהיה מצב לשים את המאווררים על 7 וולט. מהי הנוסחא לחישוב ההתנגדות של הנגד, כאשר המתח ההתחלתי הוא 12V?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מנסה לסדר מפרט הכי שקט שיש, המחשב הוא לשימוש ביתי של הרבה גלישה ומוזיקה, אין פה שום גיימינג, עכשיו, הוצע לי בעיקר מעבד I3 , הבנתי שהוא לא חייב במאוורר שישב עליו, ושניתן לשים לו קירור פסיבי של רק צלעות? אשמח ללינק/דוגמאות לקירור פסיבי כזה, כי בחנויות לא טרחו בשיט להגיד לי בכלל שיש קירור פסיבי ובאתי הביתה עם מאוורר שזימזם לי. והוא נחשב לאיכותי לטענתם. אז אני לא רוצה שוב שמשהו יזמזם לי, אני כבר מעדיף קירור פסיבי אם אפשר להמנע ממאוורר. ללא שיהיה נזק למעבד כנל הוצע לי לשים מאוורר 15 או 20 ממ למארז , אני רוצה המלצה לשמות מאווררים שידועים כהכי שקטים. תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איפה אפשר לקנות כבלים IDE, רגילים ו/או מעוגלים בזול? בנוסף אני מחפש עטי UV כמו בכתבה הזאת: Metku UV drawing וצבעים שזוהרים בחושך... מישהו יודע איפה ניתן לקנות משהו מהדברים הנ"ל? תודה, תומר.
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שתי שאלות: 1. האם קרור טוב יותר של המחשב ישפר את ביצועיו - גם בלי OC - או במילים אחרות אם אני לא מתכוון לעשות OC במחשב חדש שאני קונה, האם כדאי להשקיע בקרור. 2. באיזה אתר הייתם ממליצים לי לרכוש חומרה למחשב (לוח, מעבד וזיכרון) - גם לגבי מכיר וגם לגבי אמינות. את האמת יותר לגבי אמינות כי הבדלי המחירים לא משמעותיים. כחו בחשבון שאני צריך את עזרתם בהרכבת המחשב עצמו. בתודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי את ה 9550 של GIGABYTE וכרגע אני רוצה לעשות OC קודם כל שווה לי? ניסיתי ב ATI TOOL וכתוב שזה חסום! איך פותחים אוברקלוק ואיך עושים? אגב קראתי את המדריך אך לא עזר לי
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-


