אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מה הבדל ברמת האיכות ורמת השקט בין Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 לבין Arctic Alpine 11 Rev.2?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
מצאתי באינטנרט אחד ב170 כולל משלוח מחנות אמינה שכבר הזמנתי ממנה בעבר מה אתם אומרים לקנות עכשיו נכון? כי חיפשתי קירור שקט למעבד כבר הרבה זמן ועכשיו סוף סוף יש אותו במחיר טוב! זה היה או זה או freezer מבחינת השקט אבל עכשיו כשיש לי אופציה מבחינת המחיר (רק עוד 100 שקל) יהיה לי פוטנציאל לאובר קלוק וכו' וכמובן קצת מודינג.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני רוצה להתקין כבר את הקריור החדש אבל קודם אני צריך לדעת כמה דברים... כדי לנקות האם מספיק להשתמש באלכוהול 70%? ועל מה לשים את זה? (צמר גפן, מנקי אוזניים) כדי לשים פשוט לשים בפינה ולמרוח? עם מה? או שמספיק לשים באמצע ולתת לזה להימרח כשזה נמעך מהגוף קירור? אם זה משנה אז המשחה התרמית זה המשחה הפשוטה שהאה עם VF-900CU של זלמן... תודה רבה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שמעתי שיש כרטיסים מאד זולים .אני חושב לא בטוח שה 6600 le יכול להגיע ע"י אוברקלוק לרמה של ה 7600gt . אולי יש כרטיסים אחרים שאפילו יותר זולים מהכרטיס הזה ויכולים להגיע אף ליותר.מי שמכיר שיציע .כרטיס עד 400 ש"ח
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני בונה מערכת קירור מים רק למעבד ואני יכול בקלות לשחק עם הטמפ' אפילו למינוס(כמובן ששימוש בנוזל כמו אנטיפריז או משהו אחר) עכשיו יש ל בעיה קשה בקשר לבידוד. הטמפ' בחדר בזמן כזה היא 30 מעלות~ וקירור מים ל8 מעלות יגרום לעיבוי בתוך המארז וככה סתם הולך לי המחשב... עכישו בקשר לבידוד בצינורות אין בעיה אני שם ארמופלקסת בעיה אחת נפתרה. עוד בעיה היא הבידוד לבלוק קירור עצמו אז חשבתי ליצוק עליו גומי, סיליקון מן קצף מיוחד כזה לבידוד ואז עוד בעיה נפתרת. עכשיו השאלה היא החלק נחושת בתחתית הבלוק (שנוגע במעבד) אם יהיה לי גם שם עיבויי? או שהמשחה הטרמית תמנע עיבויי? אם כן אז איך כל התותחים בפורום מחו"ל שועשים OC עם קירור גז או חנקן נוזלי במינוס מעלות לא שורפים את המחשב?
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכותרת דיי מתקצרת את מה שיש לי לומר כאן. מפרט בצד. לא, אין קירור מיוחד למעבד, אני על סטוק. הטמפ' לא עוברות 61 במאמץ [גם עם OC לא יציב] החלפתי ספק כדי להחליף כרטיס מסך וגם כדי לעשות OC, זה לא ממש עוזר. תדרים על סטוק כרגע, וגם כשעשיתי OC. ברגע שהגעתי ל2400 המחשב קפא, חזרתי ל2300 והוא לא היה יציב במשחק, ירדתי עד שחזרתי לסטוק, הוא לא יציב בשום אוברקלוק, אבל בשום אוברקלוק. פיתרונות?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רכשתי מחשב במארז של antec 182 . המכיל מאווררים עם שליטה על המהירות אבל אני לא מצליח לקבל אינדיקציה על המהירות ב speed fan או ב pc wizard. פניתי למתקין והוא אמר שמאחר ויש שליטה על המאווררים חיצונית אז הם אינם מחוברים ללוח ולכן איני מקבל אינדיקציה כזו כי אי אפשר לקבל. האם זה נכון או שפשוט הוא לא חיבר משהו למקום הנכון? בתודה מראש למשיבים.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז המערכת כאן, מושלמת... אבל יש לי בעיה, תשמע מפגרת, אני לא מוצא את המחלק זיכרון בביוס,אין בשום מקום !!! ובלי שום קשר, אני רוצה לעשות OC ראשון יחד איתכם :-) אז נתונים יבשים : טמפ מעבד מנוחה : 38 טמפ לוח מנוחה 35 טמפ כ. מסך : 42 מתח זיכרונות : 2.0V מתח מעבד : 1.22V מהירות מאוורר CPU : 1280RPM מהירות מאוורר ספק : 930RPM כל השאר הוא לא מראה מהירות, למה ??
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אפשרות T1 לזיכרונות לא עובדת יציב ולאחר שימוש מסויים המחשב קורס ועושה ריסט. ממה זה נגרם? האם תוספת מתח לזיכורנות תעזור? GeIL 512MB (2x256MB) PC3200 DDR400 Value Gigabyte GA-K8NS Ultra-939 nVIDIA nForce3 Ultra Socket 939
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי חבר שעובד בסביבת הייטק ומשתמשים שם במשחה ודבק תרמי, האם המחשה או הדבק שאני מדבר עליו יכולים להתאים גם לרכיבים במחשב? כגון חיבור גוף קירור למעבד... תודה מראש, גיל
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
coolermaster_hac_v81 והפירוט שלו הוא זה: Fan Dimension: 80 x 80 x 25 mm Rated Speed: 2500~4800 rpm Air Flow: 31.4~62.8 CFM Rated Voltage: 12 VDC Adjustable Voltage Rate: 7~13.2 VDC Heat Sink Dimension: 80 x 69 x 45 mm הנה קישור שמצאתי על המאורר http://www.hexus.net/review.php?review=525 אם תוכלו להגיד לי כמה שווה לדעתכם המאורר? ואם הוא שווה קניה? אם הוא שקט? תודה מראש!
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום . אז ככה , אני רוצה להחליף את קירור האוויר של המעבד שלי (למי שמעניין , הוא במפרט בצד ימין) , לקירור מים . אף פעם , באף מהמחשבים שלי לא עבדתי עם קירור מים , אז אני חושב שהגיע הזמן להתנסות . קצת בדקתי את קירורי המים שקיימים כיום בארץ , ואת האמת , דיי נדלקתי על הקירור של Corsair , דגם H100i , ובכלל אני אוהב את החברה הזאת , לדעתי הם בונים חומרה טובה עבור המחשבים , קצת יקרים אבל לי זה אף פעם לא הפריעה ;D . (ב-KSP הקירור הנ''ל עולה 625 ש''ח עם אחריות ל-5 שנים , שזה דיי לא רע לדעתי) . אז השאלה הראשונה שרציתי לשאול אותכם , המבינים בעניין , האם הקירור הזה , בקטגוריה הזאת , מצדיק את המחיר שלו , או שבאותו המחיר ישנם קירורים יותר טובים ? , אם כן , כמובן שאני אשמ…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עשיתי אובר קלוק לכרטיס הזה (יש לו יכולות אוברקלוק חבל"ז) והטמפרטורה במאמץ 80 מעלות - זה סביר ??? או שכדאי להוסיף אמצעי קירור כי אני קצת לחוץ בכסף ולא מתאים לי להוציא עוד על המחשב דרך אגב הכרטיס בחיבור AGP אם זה משנה משהו עוד שאלה המעבד מגיע ל 55 -60 מעלות במאמץ (גם כן אוברקלוקינג) סביר או להוסיף קירור (מעבד של פנטיום 4.2 )?????
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן יש לי ונדטה 2, אני רוצה לנקות אותו... איך הכי מומלץ לנקות אותו? ניסיתי עם שואב אבק, לא הצלחתי להכנס ממש עמוק כמו שצריך... לחץ אוויר מאופיס דיפו יעשה את העבודה? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השבוע מת לי הארדיסק מה שגרם לי לבדוק יותר את נושא הקירור במחשב שלי. ראיתי במאמץ המעבד מגיע ל70-80 מעלות אבל הקטע הוא שהוא לא חוזר לטמרפטורה נמוכה של 30-40, אלא יורד רק עד 50-55 מעלות. בקיצור פתחתי את המארז וגיליתי שאומנם המאוור של המעבד עובד, אבל שני המאוורים האחרים במארז- Fractal Design Define R4 , הקדמי והאחורי לא עובדים בכלל. אני לא איש מחשבים גדול אבל בכל זאת אמרתי אולי ננסה לחבר את המאוורים לחיבור אחר בלוח אם GA-B85M-D3H. ראיתי שיש שלושה חיבורים שנקראים FAN SYS, אמרתי טוב, זה בטח זה. להפתעתי שלוש החיבורים הלל בלוח אם נשארו פנויים. ניסיתי לעקוב אחרי הכבלים וקצת הלכתי לאיבוד. אבל בכל זאת הצלחתי לראות ששתי המאוורים מחוברים בסוף לחיבור שמופיע בתמונה, של…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז יש לי E6300 עשיתי לו אוברקלוק ל-2.5 ליפני יומיים ועבר מבחן מאמץ של 6 שעות(ב-OCCT) אם טמפרטורה של 65 מעלות. אחרי זה כיביתי את המחשב ואז הדלקתי אותו ומאז הוא ניתקע על 1.4 ולא עולה יותר. עריכה: גם איפוס, של הלוח אם לא עוזר. אשמח לעזרה.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברים. לפני 3 שנים קניתי את המחשב. המעבד AMD Phenom II X4 965 BE הקירור Arctic Freezer Xtreme Rev 2.0 עשיתי OC למעבד ל 3.8. המעבד במנוחה עומד על 46 מעלות שזה נראה לי המון. לפני ה OC הוא עמד על 42 בערך. במאמץ אחרי OC אני מקבל 63 מעלות אחרי 40 דקות. הטמפ' המקסימלית למעבד לפי יצרן היא 62 מעלות. למה המעלות אצלי כל כך גבוהות? מחשב נקי מאבק. תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כפי שרשום בכותרת - אני מעוניין במאמר/מדריך להמהרת מערכת i7. אני מתכוון לרכוש בקרוב מאוד מערכת חדשה לוח-אם: GA-P55A-UD3 מעבד : i7-860 קירור : Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev. 2 זכרונות: G.Skill DDR3 4096MB (2048MBx2) 1600MHZ RipJaws CL 7-8-7-24 Eco הייתי רוצה לשחק קצת (ממש קצת) עם ההגדרות כדי למשל בקטנה לשנות את תדר הזיכרון ל 1600 (במקום 1333 שזו ברירת המחדל). אני יודע שיש לשנות את ה SPD מ Auto למכפלה x12 כדי לקבל 133.333Mhz x 12 = 1600Mhz. מה עוד צריך לעשות ?? [מה עוד ניתן לעשות?]
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום ברצוני לעשות Overclock לכרטיס המסך שברשותי מדגם: Asus Radeon HD7950-DC2T-3GD5 DirectCU II. אני רוצה לדעת בבקשה: 1. מה מתח עבודה מקסימלי המותר של ה- Core Voltage בכרטיס הנ"ל . 2. מה מתח עבודה מקסימלי המותר של ה- Memory Voltage בכרטיס הנ"ל . 3. מה בערך התדר המקסימלי של ה- Core Clock המותר בכרטיס הנ"ל . 4. מה בערך התדר המקסימלי של ה- Memory Clock המותר בכרטיס הנ"ל . 5. איזה מתחים ותדרים הכי מומלצים בשביל OC יציב למשחקים כבדים בכרטיס הנ"ל!!. הייעוד של ה- Overclock שאני רוצה לבצע הוא נטו לשיפור ביצועים במשחקים!. (לא לתוכנות באנצים או תוצאות/תחרות!) אני מבצע את ה- Overclock עם התוכנה: MSI Afterburner 3.0.0 Beta 10 . אם צריך יותר פרטים אז בבקשה המפרט מחשב שברשותי: CPU: Inte…
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מרחתי ארקטיק אלומינה על המעבד (לאחר ניקייון מאסיבי מפיכסה שהייתה דבוקה עליו) מרחתי היטב? ??? הנה החומרים בהם השתמשתי טמפ
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לרשותי קירור מים שכל פעם אני מכבה משאבה ומים עולים למאגר בחזרה ואם זה נורמלי? https://www.youtube.com/watch?v=wwlu_2khDH0
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם.... קניתי כרטיס מסך חדש (מצויין במפרט)... ואני רוצה לדעת איזה אוברקלוק אני יכול לעשות לו בלי שום סיכונים בכלל... אם בכלל יש כזה דבר אני רוצה לדעת... יש קירור סטוק, ואני לא רוצה משהו רציני רק משהו מועיל ובלי סיכון...
-
- 29 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי פנטיום 4 בן כשש שנים. במאז ישנם 3 מאווררים: אחד למעבד + שניים במארז. כל המאווררים עובדים(בדקתי) והמארז נקי(ניקיתי). לאחרונה טמפ' העבודה גבוהה ב-10 מעלות מזו שהיתה תמיד וכשאני רק מפעיל את המחשב הטמפ' היא 45 (בעבר היא היתה בין 32 ל-35). המאורר של המעבד עובד לפי תוכנת ניתור ב- 2600 סיבובים לדקה. השימוש במחשב הוא לגלישה באינטרנט בלבד(לא למשחקים או שימוש שמכביד). מה- TASK MANAGER אני רואה שהמעבד לא עסוק: כ-15% ופחות מכך. ממה יכולה לנבוע עליית הטמפ' ? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להחליף את המאווררי 80mm שיש לי במארז לחדשים כדי לקבל קצת שקט. קניתי אחד Arctic Cooling AF8025 PWM 80mm 80 mm Case Fan לניסיון, והוא דיי שקט ונעים. אך ראיתי שהוא מתחבר רק ללוח, ולצד התקע ללוח יש לו גם שקע זהה (ארבעה פינים ולא שלושה). האם זה אומר שאוכל לחבר כמה במקביל ולשלוט בכולם בבת אחת דרך SpeedFan? שמתי לב שבלוח שלי יש רק שתי כניסות למאווררים, ורק אחת מהן עם ארבעה פינים, כלומר עם Speed Control. הייתי רוצה לחבר נאמר שניים דרך כניסת השליטה במהירות הזאת. אפשרי? אגב, אם יש המלצה למאוורר אחר, גם שקט, אין הגבלת מחיר, אשמח לשמוע.
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-


