עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ice2k,

    NVIDIA סוףסוף הוציאו את תוכנת האוברקלוק שלהם שנקראת SYSTEM UTILITY. בעיקרון אפשר לשנות שם הכל ממהרות באס עד תיזמוני זכרונות, מתחים מהירות AGP מהירות מאווררים ומה לא. כרגע זאת רק הגרסה הראשונה והתמיכה הרישמית בלוחות היא מאוד נמוכה. ניסיתי להפעיל אותה על לוח האם שלי ABIT NF7 VER2 וכרגע חלק מהאפשרויות חסומות אצלי - הדבר היחיד שעובד לי טוב ומעניין זה מהירות הבאס , מה שמאפשר לי להוריד אותו כשאני לא משחק או דוחס משהו וככה להוריד את כמות החום של המעבד והמערכת מה שתורם לאורך חיים "בריא" יותר לרכיבים.זה נקרא UNDERCLOCK ואני עושה את זה גם לכרטיס מסך שלי. בנוסף גם יש חלון עם מידע לגבי הלוח דריברים זכרונות וכו'. אמנם NVIDIA ביקשו להוריד ביוס אחרון דבר שעוד לא עשיתי (יש ללוח שלי ביוס …

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום.. עד לא מזמן הצלחתי לסדר שהטמ' של הCPU תהיה בערך 19-30 מעלות. אבל נגעתי במשהו ועכשיו זה לא יורד מ47! ניסיתי לסדר הכל כמו שהיה אבל זה לא עוזר יש לי את התוכנה ABIT EQ... למישהו יש פתרונות? (נגעתי בעיקר בOC GURU)

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by romkush,

    דגם המעבד: Intel Core2Duo E8400 3.00 GHz קירור למעבד: ARCTIC COOLING FREEZER 7 PRO דגם לוח-אם: Gigabyte EP43-DS3L דגם זכרונות: Kingston Value PC2-6400 800 MHz CL6 תדר מעבד : 3.60 GHz תדר 400 Mhz FSB תדר זכרונות : 800 MHz (ללא שינוי) מתח מעבד : (ללא שינוי) מתח זכרונות : (ללא שינוי) מכפלה: 9 (ללא שינוי) יחס זכרונות : 1:1 תזמונים: 6-6-6-18 (ללא שינוי) טמפ' מקסימלית במנוחה: 38C טמפ' מקסימלית במאמץ: 60C רשום על הלוח אם שהוא תומך בבאס מקסימלי של 400 אבל הבנתי שאפשר להעלות אותו גם מעל. הזיכרונות פשוטים ולכן מגבילים אותי. שווה לי להוריד את תדר הזכרונות ל-667 ולנסות להמשיך עם ה OC?

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by xtineR,

    אז הנה הקירורים שלי .... בתאכלס אני חושב על קירור מים אבל זה אם אני יחליף את המעבד ואת הלוח אם .... המפרט שלי AMD Phenom II x4 945 3.7Ghz GIGABYTE MA77OT-UD3 G.Skill 4G RAM CL 9-9-9-24 SPARKLE 460GTX 1G OVERCLOCKED to 850\950 CoolerMaster cm 690 II advanced Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Sp_RuS,

    שלום! חבר קנה מחשב חדש, בגדול זה לעבודה בלבד, אבל אין סיבה לא לעשות OC, במיוחד שהוא מריץ visual studio ו matlab. המפרט: intel dual core E2200 2.2Ghz 1MB cache s775 800Mhz לוח: asus p5kpl-cm (775 c2d, 1333Mhz, intel G31, DDR2 800) זכרונות: kingston 2GB DDR2 800 Hitachi 250GB (8MB) 7200 rpm sata ספק די חלש: ג'נרי אם אני לא טועה, Golden tiger 450W PSU עם מאוורר 120ממ. הקירור הוא ממש פשוט, קירור רגיל... מה לפי דעתכם אני אצליח לסחוט מהמחשב הזה?

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Slayer,

    איך אני בודק את הטמפ' של המעבד\דברים אחרים במחשב שלי? יש לי לוח אם ASUS A7M זה למעבדי AMD, אם צריך עוד פרטים תגידו ;D

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. אוקיי, אז ככה, סניף חדש של הדובים נפתח קרוב למקום מגורי, ככה שאבא לא צריך לסוע לקיסריה יותר ;D מממ לפני כשבועיים שלוש קיבלתי את הסילנסר, (פתחתי תראד) והיום קיבלתי את הקירור לזכרונות של וואנטק עשוי נחושת! תוצאות האובר קלוק הם: core: 378@450 memory: 338@382 3dmark03- 6500 3dmark2001SE- 18200 aquamark3- 46k ממש מעצבן אותי שאין שינוי בתוצאות מהפעם הקודמת!!! ארררררר והכי מעצבן זה שבלי הקירור לזכרון מהירות הזכרונות הייתה על 374, והצלחתי להעלות רק ב 8 מגה הרץ מסכנים אם למישהו יש מושג למה זה שיגיד, בכל מקרה תגידו מה דעתכם הרכבתי אותו, ובזאת מצורפות תמונות: אני עכשיו באמצע האובר קלוק לכרטיס מסך, תוצאות בנצ'ים + המהירויות החדשות בקרוב!

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Bug2000,

    שלום חברים. שידרגתי קצת את המערכת הישנה שלי למערכת לא כל כך חדשה, אבל בכל זאת הצלחתי להגיע לתוצאות יפות ביחס לכסף שהשקעתי - אז הנה התוצאות: מה אתם אומרים ? אני כנראה יכול להמשיך לעלות מהירויות, אז אעדכן בקרוב . עריכה - שחכתי לציין שהמחשב שהשתמשתי בו נמצא במפרט מחשב במהירויות הבאות - מעבד - 2530MHZ על מתח 1.70 (המתח ב CPUZ לא נכון). לוח אם - 240 באס זיכרון - 480 קאס 2.5 כרטיס מסך 465\710 [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. אוקי אז הרגע המיוחך הגיע וסוף סוף סיימתי את הייצור של הבלוק הראשון אז הינהו במלוא הדרו D: כאן ניסיתי לייצר עוד אחד אבל לצערי נשבר הקרסום באמצע :< הינה המשאבה + הRELAY + הבית שאני מתכנן לטרנספורמטור 220->110 (המשאבה עובדת על 110) כל הרעיון הוא : לגרום למשאבה לעבוד רק כשהמחשב דלוק , היא נדלקת ברגע שהריליי של ה12+ מספק מתח ונכבת אוטומטית כאשר הוא מפסיק , כך אני מונע בעיות כמו זאת שקראה לMAPHISTO ולבעיות כמו : לשכוח להדליק המשאבה כאשר מדליקים את המחשב :> . המדריך לחיבור RELAY : http://www.bit-tech.net/article/100/

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by ccc,

    לכל מי שמכיר את התוכנה והוריד, כנראה שהבין שהיא לא משהו כי ה advance OC TAB מבוטלת.. הנה הפתרון.. התוכנה לכל הלוחות של אנפ]ורס 2, אבל זה הפתרון שמפעיל את האפשרות ללוח איפוקס הנ"ל in the app directory there's a file called nvsuoem open it with notepad, delete everything in there and paste this [EP-8RDA+] agp_min = 1.5 agp_max = 1.8 agp_increment_step=0.1 core_min = 1.6 core_max = 2.0 core_increment_step=0.2 cpu_min = 1.4 cpu_max = 1.85 cpu_increment_step=0.025 mem_min = 2.5 mem_max = 2.9 mem_increment_step=0.13 AdvanceView=1 [NVK7-CRB] agp_min = 1.5 agp_max = 1.7 agp_increment_step=0.1 core_min = 1.5 core_max = 1.7 core_increment_step=0.1 cpu_min = 1…

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by Salwaby,

    הייתי רוצה לבצע OC על המעבד (Q6600) שכרגע במהירות Stock. הלוח אם שלי Gigabyte GA-P35-DS3L הזכרונות G Skill F2-6400CL4-2GBPI-B. אני די חדש בעולם האוברקלוקים והייתי רוצה הדרכה פשוטה איך להוציא את המקסימום מהמעבד (בתקווה בלי לקנות קירורים חיצוניים) תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. לAMD 2500+ Barton גוף קירור + מאוורר לשיא ה OC לא אכפת לי כמה רעש שיעשה!! שיקרר הכי טוב שיש!

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. יש לי את הקירור ההסיסי של אינטל למעבד 3470 I5 רציתי לדעת האם הוא צריך להיות טיפה רפוי או שהוא אמור להיות צמוד למעבד,אני לא מצליח להגיע למצב עם הפינים של אינטל שהוא יהיה ממש על המעבד,רציתי לדעת אם זה אמור להיות ככה או שאני עושה טעות כלשהי ? הטמפרטורה כאשר דלת המארז פתוחה ואני סתם גולש באינטרנט הוא 70+- ,תודה צירפתי את התמונה של המאורר.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Runny,

    לכל יוצרי החלונות למיניהם: אני מחפש בקדחנות גומי H ו U מישהו שקנה יכול להמליץ על מקום אני גר בנתניה ולומד בת"א, אז ... חבר'ה מהאזורים הנ"ל האירו את דרכי (ולא אין לי כוונה להזמין מחנות גומי ב40 שקלים כאשר המשלוח עולה 45) תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by elnatand,

    שלום "הפינים" של התושבת של המאוורר נשברו לי. הכוונה לאותם פלסטיקים לבנים שמצמידים את "תושבת המאוורר" (כך נדמה לי שזה נקרא) ללוח עצמו. רציתי לדעת: א. איך קוראים בשפה מקצועית לאותם פינים, כדי שכשאגיע למעבדה/חנות מחשבים יבינו אותי? האם פינים/דיבלים/מתאמים? ב. אני גר בבאר שבע. איפה אני יכול לקנות את אותם פינים? האם אני חייב לקנות את כל המאוורר מחדש או שיש פינים להחלפה? תודה לכל העונים.. מצורפת תמונת המאוורר שלי: http://www.bigcomputers.co.il/pl_product~INTEL775FAN~6465~0.htm

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by vner@,

    יש לי לוח של gigabyte, 7VKML, עם אתלון +1700, 384 מגה ddr, ויש לי את התוכנה Easy tune 4 הדמו, מה שבא עם הלוח. העלתי בתוכנה את ה system bus מ-101 ל 119, אבל ב-120 המחשב נתקע, היה מסך כחול, והייתי צריך להפעיל מחדש. חיפשתי בביוס, אין שום מילה המרמזת על מכפלה או OC או voltage, שום דבר ! מה אני עושה ? ? ? ? טמפרטורה ממוצעת - 23 מעלות בצל

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. טוב עד הייתי בטוח שאני יודע אבל קראתי כמה מהנושאים כאן ובילבלתם אותי אני קונה את הארטיק סילבר מזיגזאג וכאשר אני אקבל אותו אני לא רוצה לעשות שטות אז בבקשה תענו לי על השאלה יאיר ג'ובאני

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by Garbil,

    עמוד שני סרטונים. http://www.tomshardware.com/2006/01/09/strip_out_the_fans/

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by TheSoupNatzi,

    מה אתם אומרים יותר יפה, עם פרספקט(אני כנראה אצבע אותו ואשאיר איזו צורה נחמדה באמצע) או, שאני אצבע אותו בכסף עם איזה צורה נחמדה? ( עכשיו זה אחרי שיוף ארוף ומייגע...אני אצטרך לעבור על זה עם ספרי כסוף) אגב,התמונה של הכסף ממש לא יצאה כמו שזה נראה במציאות....זה הרבה יותר חלק במציאות

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by זאק,

    מחפש קירור ל- 8800 gts 640 mb leadtek

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום לכולם, ובכן הגיע הזכרון שהזמנתי MUSHKIN 512 DDR 3200 BLACK, הבנתי שהזכרון הזה טוב לOC. אז ככה, עכשיו עם הזכרונות החדשים המחשב שלי מוכן לOC. יש לי - ==== לוח אם : Epox ep 8rda+ מעבד : AXP 1700 DLT3C(!) tberd מאורר : SK7+SF2 מארז מקורר היטב. עכשיו, מה בדיוק אני עושה ? מה הסדר של הפעולות? יש בכלל? או שאני יכול ישר לשים באס 195,מכפלה 11 ואולי קצת עוד מתח? תשובות והסברים יתקבלו בברכה ועוד משהו, קראתי את המדריך באתר וזה לא כ"כ עזר לי

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by RonCohen,

    תדר בסיס: מקורי:133 אחרי:180 שיפור של 35.3% מכפה: מקורי:20 אחרי:21 תדר: מקורי:2.66GHz אחרי:3.79GHz שיפור של 41.8% מתח:1.2V טמפרטורה מקסימלית:63 (בליבה 4) כל השאר ב57-61 יציב במבחן OCCT במשך 20 דקות זה בינתיים מספרים בלבד עוד מחר אני יעלה ניקוד 3DMARK Vantage

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by SharP,

    מה הVOLTAGE המומלץ ומה היא הטמפרטורה המומלצת לP2 266?? בבקשה כמה שיותר מהר

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. פששש טווינמוסים שלי סוסונים עובדים ב241mhz אבל לא יציב, ככה בגלישה הכל טוב אבל תוכנה כבדה מאוד כמו 3Dmark 03 (סתם רציתי לראות מה יהיה עם תוכנה כבדה) ואז המחשב נתקע ... חפיף לא התבאסתי כי אין הרבה שמגיעים ל241 1:1 עם טווינמוס (אלו לא על BH-5 winbond) אז שמתי אותם ב238mhz וואלה הכל עובד מעולה ויציב ביחס 1:1 אני גאה בהם הינה תוצאות מPcmark 02 ... לא יכול להריץ משהו אחר כי יש לי Riva TNT2 ;D ;D

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Pavel Yasko,

    שלום לכולם, יש ברשותי מעבד אינטל i7 6700k, מורכב עליו קירור אוויר (לא זוכר את הדגם), המעבד מגיע ל70 מעלות בממוצע ב4 ליבות בסשן גיימינג בcall of duty modern warfare. כמו כן אני חייב לציין שהמחשב עומד בפינה מתחת לשולחן לכן בקיץ אני מעריך שהטמפ' תעלה ב1-2 מעלות (לא בטוח אבל קרוב לוודאי). השאלה שלי היא האם הטמפ' האלה גבוהות מדי למעבד והאם מומלץ להתקין קירור מים (כי שוב, זו הוצאה.. אם הטמפ' בסדר גמור אין סיבה להשקיע 500+ שקל). ובכמה מעלות בערך הטמפ' אמורה לרדת עם המעבר לשימוש בקירור מים? כמו כן, הכרטיס מסך מגיע לי גם לסביבות ה70 מעלות(במהלך משחק), אבל הבנתי שכל עוד הוא לא מגיע ל80 ומעלה הכל בסדר, אבל זה כבר לא קשור לנושא האשכול (חשבתי אולי ג…

דיונים חדשים בפורומים