אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
רק רציתי לדעת, מבין שניהם, מה עדיף לoc שנעשה על מעבד i5 3570k? מה ישמור עליו הכי קר בתדר 4.3?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בקשתי שיטפלו לי במחשב בקטע של סדר וניקיון כי אני לא הכי בראש של לעשות את זה. הוא אמר פירוק הכל ניקיון וסידור כבלים 120 ש"ח. מחיר סביר או יקר? כדאי לעשות או לא?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, ראשית, מפרט המחשב שלי: לוח אם intel DP965LT Q6600 quad core 2400 MHz 2GB DDR2 NVIDIA GeForce 8600 GTS 512 MB 1) בדקתי את טמפרטורת המעבד בעזרת התוכנה EVEREST, והוא נראה לי חם מדי. במנוחה: 65C מייד לאחר משחק מחשב: 76C אני משתמש במאוורר המקורי שהגיע עם המעבד. א. האם זה תקין? ב. האם זה קשור למיקום המארז (בתוך נישה בשולחן)? אולי לא מרחתי טוב את המשחה כשהתקנתי את המעבד? ג. האם מאוורר + היט סינק אחרים יורידו משמעותית את הטמפרטורה? 2) האם ניתן לבצע OC עם לוח האם שלי? הבנתי שאינטל מקשים על כך. תודה מראש לעונים!
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
The card is stable with no fans, it has it's hitsink without any fan. And my question is.. how can I measure the temperature of my VGA card's core(the chipset, I guess, you know what I mean)? And what about it's RAM ? how can I measure its temperature? Edit- I dunno, for getting some experience about overclocking, I'd like to stay somewhile with my PC, overclock some stuff, and only then- sell it. (I know it will lose its value, but I don't care, at any rate Panda won't buy my PC or give me a reduction of price.) (Or they will?) Anyway, I'd like to purchase the TennMax Stealth V3 Fighter and let an 200Mhz core and memory clock run flawlessly, or at least, of what I read, …
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שמעתי שללוח יש מחלקים של 1/5 ו-1/6 ל-PCI האם זה נכון? הוא עמיד במהירויות אפיק גבוהות? הלוח של Epox למשל החדש(8K3A+) עדיף? אני יודע שה-ABIT מבוסס Kt266A והאחר 333, אז אני שואל מבחינת המהרה(העלאת מתחים, מחלקים,מהירויות אפיק גבוהות...) תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, החלטתי לעעשות OC למעבד שלי שהולך ומזדקן ומה שעשיתי עד עכשיו זה פשוט נכנסתי לביוס ו... 1.נעלתי את ה PCI-E על 100 2.העלתי את מהירות הבס מ200 ל220 ובנתיים יציב. כשניסיתי לעלות יותר הוינדוס לא עלה, מה השלב הבא על מנת להתקדם בOC? *הערה: קראתי את המדריכים באתר ולא פעם לכן אין צורך להמליץ לי עליהם, ומה שעשיתי זה כל מה שהבנתי בערך מהמדריך. תודה .
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאחר כמה חודשים של סבל (תקיעות , ריסטרטים וכו) . החלפתי את הקירור של ה 8800GT SLI שלי . הכרטיסים עבדו על 60 IDEL . הגיעו עד 100 מעלות במאמץ (קריסיס ,ATITOOL) וזה עוד על סטוק ! עשיתי OC כמו מפגר והטמפרטורות הגיעו לשמיים . קיצר עכשיו עם OC קל 700/1750/1000 הIDEL שלי זה 45-7 והמקס שלי זה 55-7 . אני ממש ממליץ על הקירור הזה הוא לא יקר יחסית ועשה את העבודה מצויין ! ההרכבה פשוטה למרות שהוא לא כביכול מתאים . :yelclap:
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם אני די חדש באוברקלוקינג ואני רוצה לעשות למעבד שלי קצת אוברקלוקינג אז ככה זה המפרט שלי: לוח אם: גיגהביט ga-p35-s3g מעבד: intel c2d e8200 זיכרון: 2*2 גיגה של קינגסטון 2* 512 מגה יונדאי או משהו סתם משהו שבא עם המחשב זיכרונות הם 800mhz קיירור למעבד:igloo 5062 טמפרטורה של המעבד במאמץ 55 (לליבה המקסימלית) בשיא החום 38 לא במאמץ בשיא החום עם מישהו יוכל לעזור לי בנתונים שצריך להכניס בשביל אוברקלוקינג נחמד אני לא רוצה משהו מטורף משהו כמו 2.8-3.0 במקום 2.6 למעבד שיהיה משהו בטוח.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המפרט: AMD 2500+TR ALX800 w/SF2 Abit NF7 V2 SAMSUNG PC3200 TCCC R9700 NP 128MB HEC 300W עכשיו, אני לא מצליח לעבור את ה210FSB (עושה POST אבל הווינדוס לא עולה), אומנם לא ניסיתי לעלות מתחים יותר מ1.7 למעבד ו2.8 לזכרונות אבל עדיין אני חשב שהמפרט מסוגל להגיע לתוצאות טובות יותר, החזרתי את התיזמונים לSPD ועדין לא הצלחתי לעבור את ה210 FSB, האם שווה לי להסתכן במתחים גבוההים יותר או שיכול להיות שיש רכיב מסוים שמגביל אותי? עידכנתי ביוס לD23-3D ועדיין אין כל שינוי... תנו לי את כל האפשרויות שיכולות להגביל אתי בבקשה, תודה. עריכה: טמפ' המעבד במנוחה 35 מעלות ובמאמץ 42.
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קראתי כרגע את ה REVIEW שלו ב PHLUX... שמתם לב ש AX7 עם מאוור שדוחף 29 CFM עובד ברק שתי מעלות יותר מה SLK עם מאוור שדוחף 38 CFM במאמץ ורק מעלה יותר ב IDLE!!
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שעושה OC למעבד אבל!!!! ללוחות מקוריים של אינטל .... תודה
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אני עדן, אני לא אמיץ מספיק בשביל אוברקלוק אבל אני מכיר את המושגים קצת. אני כותב כאן בפעם הראשונה.. wish me luck אז ככה, יש לי ASUS V7700, שקניתי לפני איזה 3 שנים, ועד עכשיו הוא די מוכיח את המחיר ששילמתי עליו. anyway, בזמן האחרון המאוורר התחיל להשמיע כל מיני רשרושים ורעש של ווממממממממממממ כזה ( 8) ).. אז לקחתי את המאוורר מהכרטיס, פירקתי אותו כמעט לגמרי, עשיתי קומפרסור, WD40, וזה לא ממש עזר... אני עדיין סובל מהרעש, למרות שבהתחלה זה החליש אותו טיפה. (שלא תבינו אותי לא נכון, אני חושב שאוויר הוא עדיין מזיז, הוא פשוט עושה רעש) מכיוון שלא נראה לי שאפשר להחיות את המאוורר ולהשתיק אותו, חשבתי לקנות איזה heatsink חדש לכרטיס. כאן אתם נכנסים לתמונה אני מחפש המלצה על משהו…
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי אני אפרט את מרכיבי המערכת שלי AMD ATHLON XP 1600 EPOX EP-8KHA+ 256 DDR PC2100 ATI RADEON 8500 RETAIL CREATIVE AUDIGY X-GAMER SONY 16/10/40 CDRW DVD-ROM PIONEER EVERGREAT ATX CASE 300 WAT VOLCANO 6CU+ MAXTOR 40 GB 7200 RPM עכשיו אני אפרט את הבעיה שאני מנסה להפעיל משחקי תלת מימד על רזולוציה גבוהה תוך 5-10 דקות המחשב נתקע ניסיתי פתרון יצירתי פתחתי צד אחד של המארז והצמדתי אליו מאוורר גדול ביתי הפעלתי את המאוורר על עוצמה 3 ואיזה פלא פתאום אני יכול לשחק חופשי לכן הבנתי שהבעיה היא בקירור עכשיו אני צריך עזרה איזה מאוורר כדי לי לקנות בתוספת לוולקנו שיש לי כדי שיוריד את הטמפ של המעבד והמערכת או שיש פתרון יצירתי אחר
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המעבד הוא כזה ב"אלכסון" ובגלל זה אני לא בטוח שההיט סינק יתאים, מישהו יכול להגיד לי אם זה יתאים או לא?! (בבקשה תדברו מניסיון...)
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אין לי מושג מה מהמפרט אתם צריכים ומה לא אז העתקתי את כולו מאיידה 32: Computer Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 1 Internet Explorer 6.0.2800.1106 (IE 6.0 SP1) Computer Name PC1 User Name Administrator Logon Domain PC1 Motherboard CPU Type Intel Pentium 4HT, 2800 MHz (3.5 x 800) Motherboard Name Intel Rock Lake D865PERL (5 PCI, 1 AGP, 4 DIMM) Motherboard Chipset Intel Springdale i865PE System Memory 512 MB (DDR SDRAM) BIOS Type AMI (08/28/03) Communication Port Communications Port (COM1) Communication Port Printer Portþ (LPT1) Display Video Adapter NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB) 3D Accelerator nVIDIA GeForce FX 5200 Monitor…
-
- 20 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שניהם יותר חלשים מהוואנטק אירופלוו , עולים אותו הדבר , והרבה יותר רועשים .... למה בדיוק הם קבלו מאוורר השנה? נכון שיש להם פאנבאס אבל עדיין - במצב שקט הם עושים אותה כמות רעש כמו הVantec Aeroflow במצב רגיל ... ואפילו במצב רועש בו הם עושים פי כמה יותר רעש מהוואנטק הם מקררים בצורה פחות אפקטיבית חוץ מזה שהוונטק כזה יפה בקיצור - לפי דעתי הוואנטק היה אמור לקחת את התואר בגלל שהוא כל-כך הרבה יותר טוב .
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב אנשים הגיע הזמן לעבור לi7 אני די N00b בכל הקשור להמהרות - אבל אני עורך וידאו שחייב עוצמה לרינדור ואפקטים. והבנתי בגדול שהמפתח להמהרה טובה הוא שילוב של לוח אם איכותי זכרון איכותי, מעבד טוב להמהרות וקרור אידיאלי. בחירת המעבד I7 920 - אני רוצה להמהיר אותו לאיזור ה-3.8 לפחות ושיהיה יציב. הלוח שאני הולך עליו הוא GIGABYTE GA-X58-EXTREME או GA-X58-UD5. שהם זהים רק שהאקסטים יקר יותר ומציע קרור טוב יותר והכנה לקירור טרמי. בחרתי בדגם הזה כי יש לו 10 יציאות סאטה שיעזרו לי מאוד - והוא מתאים מאוד להאקינטוש. ולכן שללתי את ASUS p6t DELUXE כי יש לו רק 6 יצאות סאטה והוא פחות תואם להאקינטוש. מגיעים לשלב הזיכרונות: אני רוצה 12 גיגה (8 לא הספיק לי עד כה) הבנתי שבשביל המהרה איכותית צריך ז…
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תמיד מדברים על זה שזה מסוכן ובלה בלה... אבל בתכלס, לאחד ממכם נשרף רכיב תוך כדי OC ? ממש מוזר, יש פה אנשים על OC של 150% ולפעמים יותר, אבל תמיד בחנויות אומרים שזה כל כך מסוכן..
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
http://www.pchardware.co.il/docs/pd318468362.htm זה של CoolerMaster והדגם הוא Aero 7+ מישהו שמע על המוצר הזה? האם הוא טוב? ובכלל על החברה כי פעם ראשונה שאני שומע עליה...
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, זה פעם ראשונה בחיים שהחלתתי לעשות המהרה, כך שיש לי המון שאלות, מראש תודה על סבלנות. אני מתכוון לעשות המהרה רק למעבד. ישנם המון שדות בביוס שנראים לי רלוונטיים אבל אני לא יודע מה לעשות איתם. אני אעבור אחד אחד: שדה של BCLK אני מניח שצריך להיות 100. כל מה שקשור ל-turbo mode, האם כדאי לבטל את זה? (משום שאני ממילא ממהיר את המערכת) שדות הבאים: Load Line Calibration, VRM Frequency, Phase Control,Duty Control, CPU Current Capability איזה מתחים (אם בכלל לגעת) לשים פה: CPU Voltage(Manual/offset), VCCSA/VCCIO/CPU PLL/PCH Voltage כמו כן בתפריט אחר יש שדות הבאים: EIST(לבטל את זה?), CPU C1E/C3/C6 (מה זה?)
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני נשפכתי על הרצפה. מי שלא הבין או התעצל לראות, אז אסכם בקצרה, מדובר בבריטי חביב אך חופר שעושה ניסוי קטן, חסכוני במקום, חשמל ורעש ובודק מה קורה כאשר מתקינים 40 (כן, 40!) מאווררים ללחץ סטטי מקסימלי בעלי RPM גבוה על H100 מסכן. התוצאה היא שקטה קומפקטית והכי חשוב זולה!
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מי מכם שזוכרים את המוות שלו עקב הנזילה שהיתה לי , אז הנה תמונות שלו. כמו חדש!
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-


