עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. עד כמה מחשב יכול להתקרר עד כמה מעלות?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by swisaavi,

    הנה הטמפרטורות: http://img48.imageshack.us/my.php?image=dfhgdfqp8.jpg המפרט בצד. למה יש הבדל כזה גדול בין הטמפ' של המעבד לבין 2 הליבות? אלה הטמפ' שצריכות להיות עם הקירור שמצויין לי במפרט? שאר הטמפ' בסדר? דרך אגב זה מחשב חדש שהרכבתי לפני כמה שבועות.

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by BenK,

    הלו.... יש לי 3d prophet 4500 64 mb של hercules..... מגיע עם מאוורר אני רוצה לעשות לו OC...... איך אפשר... ושמעתי שאפשר דרך הדרייברים החדשים לעשות OC אז אם מישהו יודע זה יעזור .........

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Shark-Attack,

    קניתי עם המחשב שלי זיכרון מסוג DDR PC3200 שמסוגל להגיע למהירות שעון של 400MHz. לרוע המזל, ב-Bios יש לי אפשרות להגיע רק ל-333MHz. מכיוון שהזיכרון שלי בעצם מסוגל להגיע רק עד ל -333MHz ושכל תוספת מהירות מעבר לזה היא בעצם המהרה (Overclocking) של הזכרונות, הבנתי שאני רוצה לעשות Overclocking לזיכרון שלי. איך עושים Overclocking לזיכרון? ע"י תוכנה מסויימת? אם כן, איפה מוצאים אותה? אם זה לא נעשה דרך תוכנה חיצונית, איזו עוד דרך קיימת כדי להמהיר זיכרון? יש לי זכרון מסוג Corsair CMX256A ואני חייב להמהיר את הזכרון שלי. הרי שילמתי תוספת כסף על זיכרון שמסוגל לעמוד בהמהרה והייתי רוצה תמורה בעד הכסף שהשקעתי. האם מישהו יכול לעזור, בבקשה? תודה רבה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by KF,

    שלום חברה אני מתכנן לקנות את החלקים האלו ורציתי לדעת האם הם טובים לOC לוח אם: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5 זכרונות: http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=3284&catcode=498 בוסטר: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2146 תודה

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Mind_Reflection,

    יש לי AXP 1800+ AGOIA "9" לוח Asus A7v8x-x הזכרון עובד 1:1 VOLTAGE 1.85 עד 149 BUS הוא עובד לי יציב בחום 51 מעלות שה VOLCANO 7+ השיא מהירות ב 150 המחשב בכלל לא נדלק. אולי בגלל שברגע שהוא עובר ל 150 ה PCI עובד ל 30 ? למרות שאין לי שום כרטיס ב PCI SLOTS

    • 28 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. אחרי כמה נסיונות ובעיות התברר למה לוח זה מצד אחד יכול ומצד שני אינו יכול לבצע OC , הפוטנציאל של הלוח ממש טוב, וכן אחרי כמה ניסונות וללא מאוורר טוב אשר בקרוב יגיע ויפתור את הבעיה הלוח מסוגל לעבוד על יותר מ 133 (133:133:33) אבל עליה וקוץ בה, אחרי כיבוי המחשב התברר ששוב לא מסוגל המעבד להגיע למהירות של 1.6GHZ, ושוב חזר ל 1.52V ב CORE ולמרות שבביוס מוגדר לו 1.62V הוא לא עובר את 1.52, הפתרון הזמני שמצאתי ודי מסורבל, קודם כול להעלות את המחשב ב 1.62 או 1.67V על 128:128:43 במהירות 1534GHZ, אחרי שהXP עולה , עולה גם ה VCORE ל 1.69 או 1.67V ואז צריך לעשות RESET ולשנות בביוס ל 133:133:33 וזה רק ההתחלה כי אפשר יותר אבל לא ניסיתי בגלל בעיות חום כהראה צריך לדבר עם ASUS לתיקון הבעיה בלו…

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. היי, אני חושב על לקנות קירור חדש לכרטיס מסך 8800GT שלי והמעבד E6300 1.86 שלי. לכרטיס מסך חשבתי וכמעט סגור על Arctic Cooling Accelero S1 Rev.2+מאווררים Turbo Module מה אתם אומרים, שווה? למעבד חשבתי אולי על ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro LGA775. עליו מה אתם אומרים? משחה טרמית כבר הזמנתי MX2... תגידו זה מספיק גם לכרטיס מסך וגם למעבד או שאני צריך 2 של MX2 בשביל זה? עכשיו בקשר להרכבה חשבתי שאני ינסה לבד ואם אני לא יצליח אני ילך לחנות שירכיבו לי.. אני מזמין מ-FOXPC. סך הכל הקירור לכרטיס מסך ולמעבד יוצא לי 300 עם שליח עד הבית (המשלוח עולה 40 שקל). שווה? תודה, דניאל.

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by Armageddon1,

    יש לי בעיה , התוכנה לא עולה אצלי . המחשב שלי זה i5 750 ; p55a ud3 ; HD 5850 ;4gb memory מערכת הפעלה XP . למה זה קורה ? יש למישהו מושג? כי אני לא יכול להמשיך בOC בעזרת CCC שהרי זה מגביל אותי עד 1125\775 ניסיתי MSI Afterburner אבל שם זה לא נותן להעלות בגלל ההגבלה של CCC . אם למישהו יש מושג לגבי הבעיה אשמח לשמוע . תודה .

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. שלום! המפרט שלי: :מעבד: Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz LGA 775 65W Dual-Core Processor :קירור למעבד: Thermalright Ultra 120 Xtreme CPU Cooling Heatsink :לוח אם: INTEL GA-X48-DS4 :מסך: DELL 2408WFP 24" Widescreen Black LCD Monitor :כרטיסי מסך: 2X SAPPHIRE Radeon HD 4870 512MB 256-bit GDDR5 PCI Express 2.0 x16 HDCP Ready CrossFire Supported Video Card - Retail :דיסק קשיח: Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS 500GB Hard Drive Seral ATA-300, 7,200 RPM, 32MB :צורב: LG GH20NS10 Super Multi - DVDRW (R DL) / DVD-RAM drive - S :זיכרון: OCZ Reaper HPC 4GB (2 x 2GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 1066 (PC2 8500) Dual Channel Kit Desktop Memory Model OCZ2RPR10664GK :מארז: Thermaltake ArmorP…

    • 28 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by EagleX,

    היי, 1. אני משתמש בקירור הזה ובמאורר סטוק שלו כבר מספר חודשים. די מהתחלה הרגשתי שמשהו ברעש שלו מפריע לי (אני רגיש, מאוד), ולאחרונה זה נהיה ממש מציק. קראתי קצת השוואות ודיונים בפורומים שונים, וראיתי הרבה המלצות על הNF-F12 של Noctua, בעיקר בשילוב ה212. האם יש סיבה לא ללכת עליו? (מעבר למחיר היחסית גבוה). 2. גם המאורר האחורי בCM Storm Trooper (140ממ) מפיק רעשי תקתוק לא ברורים. ניסיתי לחזק את כל הברגים במידה שווה, לבדוק שהוא מאובטח, ולא מצאתי שום סיבה שהוא יפיק את הרעשים האלה, מלבד בעיה אחרת שכנראה מעל לרמתי. האם יש לכם המלצה למאורר 140 אחר שניתן להשתמש בו? חשוב מאוד השקט. לצורך העניין, לפי האתר של CM, הוא מפיק 19db ב1200RPM. גם במקרה הזה עברתי על השוואות, אבל לא הצלחתי להגיע…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by tazok,

    אוקיי המפרט בצד עכשיו ברגע שאני עובר את ה3400 הווינדוס נותן מסך כחול וריסט.... העלתי את המתח מ1.5 ל1.6 זה לא פתר שום דבר עכשיו אני בעיקרון צריך לשנות תיזמון או משהו של הזיכרונות כדי להמשיך לעלות אבל אני לא יודע בדיוק מה לעשות המעלות בכלליות בסדר גמור בסביבות ה45.... כרגע המעבד על 3320 בכיף ואפשר לעלות עוד קצת ברגע שזה מגיע ל3400 מתחילות הבעיות... לא משהו רציני פשוט הווינדוס לא עולה... יש בוט... הנה תמונה....

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by gnk,

    שלום.. הזמנתי מעבד ATHLON XP 1800 האם זה בא עם משחה? או שאני צריך לקנות.. ואם בכלל צריך את זה? ואם צריך אז איזה כדאי.. הבנתי שה-Arctic Silver II זה מה שהולך..

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. אני עומד לקנות מחשב חדש עם מעבד Q6600 איזה קירור חזק של 300-350 שקל אני יוכל להגיע איתו ל4 GHZ?. ואני מיצטער בשקר למפרט פשוט אין לי זמן כרגע אם אתם זקוקים לו אני יכתוב יותר מאוחר,אבל תוכלו לתת לי דגמים של קירורים חזקים (: תודה על העזרה.

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by מעבדת מחשבים יהוד,

    אפשר לעשות למעבדי סלוט 1 אובר קלוקינג ? מצאתי מעבד 350 MHZ סלוט 1 פנטיום 2 זרוק אז חשבתי למתוח אותו קצת לשיא היכולת שלו. תגידו כן ואני מסתער על הטרף ;D

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. היי בפרופיל שלי ניתן לראות את המצב של המחשב שלי עכשיו... הבעיה באוברקלוק הנוכחי היא שהזכרונות עובדים ב 83% מה FBS ולכן הם באנדרקלוק... הטמפ' שלי הינם : cpu case idle = 41 stress = 45 system idle = 38 stress = 40 אני יודע שהזכרון הינו חוליה חלשה אך אני מאמין שאפשר להגיע ליותר.. תודה מראש [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. צריך להחליף מאוררים לקורסיר I100 ,רעיון איזה ? קרור מעבד מתחברים לחשמל ועם מנגנון כיוון עוצמה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. ל-260GTX 216 Core במידה ואני רוצה לשמור אותו יציב?

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by ביז'ו המוס,

    1.אני רוצה לשים SF עליו אבל הSF הוא 90 מילימטר והסינק בנוי ל92, תהייה לי בעיה אם זה? 2.מה המשקל המקסימלי שאפשר לשים על לוח? כי זה יוצא 765 גרם. זה יותר מדי? 3.צריך להוריד את התושבת של שיש על הלוח אם כדי לשים את הסינק?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by maCr0T,

    ברשותי שני כרטיסי ג'יפורס 2 MX400, האחד יוצר ע"י נבידיאה בכבודה ובעצמה, והשני יוצר ע"י ויז'ינטק. נסיתי לעשות קצת קצת OC ע"י RIVATUNER, ולא יצאתי מהקו הכחול, 186 MHZ בזכרון ו216 ב :-/GPU . אני מוריד 3DMARK ואתן לכם דיווח תוך שעה... רציתי לשאול עד כמה אתם הגעתם עם קירור סטנדרטי? כמה הציון הלא מומהר ב3DM? מה הסכנה בOC הקטן הזה ועד כמה כדאי לעלות? האם יש תכנה שמודדת טמפ מהחיישן (שקיים??) בכרטיס?

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by MarkeR,

    הרצתי את SANDRA על המחשב שלי , וזאת התוצאה שיצאה לי : האם זה טוב ?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. יש לי כרטיס מסך והוא כבר איטי מידי איך אני עושה לו

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by RonCohen,

    לפני שאני עובר לקירור עביר רציתי קודם להבין עד הסוף מזה בכלל קירור מים כי זה נושא גדול אז קצת שאלות אחרי שקראתי את הסטיקי1.איזה דברים צריך להתחשב בהם כשבונים מערכת חוץ מאיזה רכיבים צריך לקנות(משעבה , רדיאטור מיכל בלוק) דברים שמעבר?2.כל כמה זמן המערכת צריכה "תיחזוק" ומה זה כולל התיחזוק בדיקת נזילות שמעתי שלפעמים יש בתוך המערכת בועות אוויר שצריך להוציא.....3.למה אנשים פה ובכל הפורומים מתנגדים כל כך לקיטים של מערכות?4.כמה כסף צריך להכין כדי לקנות מערכת טובה שהיא רק למעבד? ואם אני יכול להביא באופן אישי חלקים מארה"ב5.אפשר המלצות על חברות וביקורות אתרים כתבות (לא משנה אנגלית) כדי ללמוד עוד לפני שאני קונה6.כמה מערכת שלמה יכולה לצרוך(וואט מספק)?? יש למטה בקשות על מפרט עד 300$ למר…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by AA123,

    אני מקווה שאני בפורום הנכון [מה שלא קורה לי הרבה בזמן האחרון] אז ככה.. אני צריך תוכנה שתראה לי את הטמפ' במחשב, התוכנה שבא עם המחשב נדפקה.. יש לי אוורסט, אמרו לי שזה יכול אבל היא לא מראה לי מעלות.. צריך להגדיר אותה ? או אולי תוכנה אחרת ? תודה ויום טוב אלון

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים