עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by white_rider,

    אני משדרג את המפרט שלי, ובאותה הזדמנות אני רוצה לשפץ את המארז Thermaltake Xaser V שיש לי, המארז מגיע עם שני מאוררי 80 ושלושה מאוררי 90 שחלק מהם נותק כי הוא הרעיש יותר מדי ושנים מהם נשלטים על ידי בקר שליטה מובנה במארז. ויש לו 2 USB קדמי ושקע קול שהתחיל לעשות קצת בעיות. 1. האם הקירור הקיים נחשב לטוב עם זרימה טובה? מספיק רק להחליף את כל המאוררים ולהשאר עם הקירור הדיפולטי או שיש הצעות אחרות? 2. איזה מאוררים 80 ו 90 אתם ממליצים שיהיו שקטים ברמת האפשר? 3. ניתן למצוא יציאות קדמיות חדשות? אולי אפילו עם USB3 וקול יותר איכותיים? היום זה נראה כך 4. להעיף את המיכל של הדיסקטים? זה יעזור לזרימה? 5. יש מישהו שחושב שהמארז הזה לא שווה את ההשקעה ושכדאי לי חדש? תודה לכל העוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by parlux,

    יש לי בתוכנה MSI Afterburner v2.3.1, אפשרות של Power Limit. מה המשמעות של האופציה הזו? היא עוזרת בבצועים יותר גבוהים? במה היא עוזרת? תודה לעוזרים!

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. כשאני מדיק וינדוס בהתחלה המחשב רושם לי ככה cpu fan error press f1 to resume וגם אחרה כמה זמן שאני רוצה להדיק שתי דברים באותו זמן לדוגמע להדליק נגן וגם להיכנס לתיקיה המחשב חם ולא נותן ויש לי זיכרון אמון

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. הכרטיס מסך שלי הוא Diamond Viper V770 מבוסס TNT2 אני רוצה ביצועים האם שוו לי להשקיע בדבק טרמי סינקים לזכרונות סינקומאוורר נורמאלי ל GPU או להתחיל לחסוך לכרטיס חדש?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by A.Z.P,

    היי, צריך היום לאסוף את לוח האם והמעבד (12400F) ולא חשבתי על עניין הקירור לפני כן. לא הצלחתי למצוא מידע באתר של היצרן לגבי רכישת מתאמים וגם לא בגוגל ספציפית לגבי הקירור הנ"ל. האם ערכה של חברה אחרת (ראיתי שיש של ARCTIC למשל בKSP) יתאים גם לקירור הזה? אם לא, איזה מתאמים כן יש לרכישה שתתאים (אין לי בעיה להזמין מחו"ל)? תודה רבה.

  6. Started by Polonian,

    אהלן בקרוב מגיע אליי 7600GS Sonic של פאליט והייתי רוצה לעשות לו Vmod. בינתיים יש לי במחשב Radeon 9800Pro במצב חצי לא תקין ולכן אני רוצה לעשות עליו איזה Vmod קטן בשביל להתאמן כי אני לא מפחד שייהרס. אתם יכולים להביא לי בבקשה הסבר קטן על כל נושא ה-Vmod (הסבר כללי) וכן מה הכלים הדרושים ומה מחירם (הבנתי שצריך מודד מתח ונגדים). תודה רבה לעוזרים.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by Speed Demon,

    היי אנשים,קניתי מחשב חדש ביום חמישי,יום שישי הרכבתי אותו והיום,יום שבת שמתי ווינדוס והכל עובד טוב ויפה,המשחקים טסים כי המחשב שלקחתי חזק ואיכותי... אבל... נתקלתי בבעיה קטנה\גדולה שהמחשב מתחמם,ממש מרגישים את זה כשנוגעים בו,יש לי מארז של טרמאלטייק סופראנו עם מאווררים והכל וספק של טרמאלטייק 550W,למה הוא מתחמם? אם צריך להציג את המפרט של המחשב שלי תגידו. תודה.

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by shai87,

    יש לי מחשב נייד בגודל 13.3 . הבעיה שלו היא מיקום הדיסק קשיח שהוא בדיוק מתחת ליד. הטמפרטורה של המעבד יחסית סבירה,אני לא מחפש קירור כדי לשמור על הנייד כי בסך הכל הוא לא מחשב חם ויש 5 שנות אחרויות, אני מחפש קירור שיקרר חיצונית את המחשב וארגיש זאת על גבי המחשב, לא אכפת לי שזה שקרי והוא לא יוריד הרבה את טמפרטורות הרכיבים. האם יש חיה כזאת? בכל מקרה התקציב הוא עד 250 שקלים. תודה רבה ושנה טובה.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by dwking3,

    שלום עשיתי oc למעבד והגעתי ל3.5 ghz. במהלך בדיקת מאמץ בocct המחשב נתקע הטמפרטורה הגיעה ל67 מעלות. הטמפרטורה המקסימלית של המעבד היא 74 מעלות. השאלה שלי היא עד כמה ghz כדי להגיע כדי לשמור על איזון המערכת וממה הבעיה נבעה? תודה מראש לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. מה המצב חבר'ה ?.. אז ככה, המחשב שלי ב - OC כבר קרוב לשנתיים עם אותן הגדרות (לא שיניתי כלום) והיום קיבלתי מסך כחול באמצע שהשתמשתי במחשב. כמובן שבעקבות המסך כחול חששתי שזה אחד או כמה מכרטיסי הזכרון שלי אז הרצתי Memtest ואחרי שניה-שתיים עלה לי Error בבדיקה .. כבר חשבתי להתחיל לבדוק כל כרטיס זכרון בנפרד אבל לפני זה החלטתי לבטל את ה - OC .. הפלא ופלא אחרי שה - OC מבוטל לא יוצא שום Error (הערה: הרצתי את הבדיקה אחרי שביטלתי את ה - OC במשך 4 דקות ואני יודע שזה לא מספיק אבל בעקבות ה - Error שיצא לי ישר מקודם כשהמחשב היה ב - OC, הנחתי, שאם אחד מהכרטיסים לא תקין ייצא לי שוב Error גם כשהמחשב לא ב - OC) .. מה יכולה להיות הבעיה ?.. להזכירכם המחשב היה ב - OC קרוב לשנתיים עם אותן הגדרות …

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by sdfzxc,

    החלפתי את הזכרון שהיה לי במחשב ב 2 גיגה של SAMSUNG UCCC, על לוח אם של DFI LANPARTY עם מעבד AMD64 3000. כאשר אני מריץ MEMTEST של S&M, הוא מוצא תוך כמה שניות בעיות בזכרון כאשר אני מנסה לרוץ על HTT 3 BUS 244 MEM 244 HTT 9. בזכרון הישן, הכל עבד בסדר עם BUS 244 ו MEM 222. הזכרון החדש עובד בסדר ב 222, אבל כמובן שהוא מדורג כ 250 (ויש בעיות ב 244 כבר), אז מה אפשר לעשות ?

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by yuval48,

    לאחר שעה וחצי שהמחשב דולק..לא ככ במאמץ וזה אחרי ניקוי שימון ומשחה טרמית והחלפת מאוררים לכ.מסך

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by rawEnuf,

    לצערי ניסיתי לעשות פלאש לביוס הרגיל והמוגן ורק אחרי שעשיתי הבנתי שהייתי אמור להחליף לLN2 ולעשות לו את עדכון הביוס. הבעיה היא שעכשיו עם הביוס הרגיל אני מקבל מסך כחול. ואין לי שמץ של מושג מאיפה להשיג את הBIOS המקורי של הכרטיס שלי

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. אני לא רוצה שהמחשב יתחמם ויתחיל לעשות בעיות וישרפו חלקים וכו' וכו'... מזגן יעזור? מערכת קירור? ספק כח? תודה לעונים , VL.

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by f1,

    יש לי מחשב P4 2000 ואני רוצה לעשות לו OC. אני יודע שצריך להעלות את FBS בביוס אבל לא מצאתי אותו.... ??? אז אך אני בכול זאת עושה OC למעבד, ואך אני יכול לעקוב אחרי ה OC ולדעת מתי הוא יגיע לשיא(או שעד המעבד יתחמם יותר מידי). המעלות של המעבד זה בערך 45 במאמץ.

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by bartes,

    שלום רב לפניי כחודש קניתי מחשב עם מעבד ה- אינטל פנטיום די820 דואל קור. יש לי לוח אם GIGABYTE 945 GME. וזיכרון של ג'יגהבייט של יונדאי. בביוס אני נכנס לcpu frequency ואין שם שום דבר שקשור להמהרת הcpu. לא מוזכרת שם בכלל בשום אחת מהשורות המילה cpu. הדבר היחיד שמופיע זה שורה או שניים ורשום שם משהו עם memory ואת זה אפשר לעלות ולשנות. השאלה שלי היא האם אני יכל לעשות אוברקלוק במצב הנתון ואיך? תודה מראש! בר!

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. שלום וחג שמח יש ברשותי את המעבד phenom 2 720be x3 (בעל מכפלה פתוחה), ואני רוצה להמהיר אותו אך אני מפחד לפגוע בו. כדי להפוך את השאלה ליותר רלוונטית אציין את המפרט שברשותי : Amd phenom 2 x3 720 be Thermaltake Big Typhoon VX Gigabyte ma770 ud3 (rev2 OCZ REAPER 2gb cl5 800mhz (x2) HEC 500TE-2WX 500W Antec three hundred Sapphire radeon hd4850 1gb Vapor X טמפרטורת המעבד במנוחה היא 26 מעלות כשהביג טייפון על 2000rpm וסביבות 33 מעלות כשהוא על 1200rpm . יש ברשותי את התוכנה prime95 לבדיקת יציבות ובנוסף את amd overdrive. אם אפשר בבקשה הדרכה קצרה כמה לעלות במכפלה? האם לשנות מתח? במשך כמה זמן לבדוק יציבות? האם לנסות תוכנות נוספות לבדיקה? והאם מהירות הזכרונות מגבילה אותי…

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by THE_COMMANDER,

    יש לי לוח אם intel d850GB ובתוכנה של בדיקת הטמפ' רשום שיש 3 חיישנים 1 כמובן במעבד מישהו יודע איפה ה2 האחרים נמצאים

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  19. Started by eliil1,

    1.אם אני שם את ה AC XTREME על הכרטיס שלי , אני יכול בנוסף לזה לשים איזה מאוורר 90MM מתחתיו(או מעליו WHATEVER) ? 2. איך המאוורר הזה למעבד http://ivory.co.il/product.asp?productid=2886&CatCode=554 זה ל TRUE . צריך שיהיה שקט וקריר כמה שיותר. רציתי לקחת S-FLEX אבל לא מצאתי בנתניה חנויות עם המאוורר הזה. איך הוא ביחס למאוורר הזה בכלל?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. אני כבר 7 שנים עם המארז והגיע הזמן להחליף מאוררים. אני צריך את עזרתם לגבי בחירת מאוררים. אני צריך להוסיף 3 של 120מ"מ 1 של 140מ"מ הדבר הכי חשוב שתהיה סירקולוציה של אויר תקינה נושא הרעש לא מפריע..

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by GuyGesh,

    יש לי XP1800 ואני מעוניין לעשות לו OverClocking M/B GigaByte 7VRXP המושגים סטפינג ? agoga ו- agoia לא מוכרים לי ! מה זה ? איך אני בודק איזה סטפינג יש לי ? לאחר שפתחתי את המכפלה על המעבד עצמו - L1... איך אני משנה את המכפלה הקיימת ? היכן אני מוצא מדריך מפורט מעבר למה שיש באגף המדריכים - Step by Step ??? תודה,

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. קניתי את הלוח והמעבד לפני כמה ימים הבנתי שהם ממש פצצה הלוח אני מאוד מרוצה ממנו אחלה לוח מפוצץ פיצ'רים עכשיו לאט לאט התחלתי להעלות את הבאס כי המכפלה נעולה על 20 1.65v הגעתי ל2600-2700 ואז אמרתי דיי אני עולה עוד שמתי מתח 1.75 והגעתי ל2900 ועבד יציב עם פריים 5 שעות אבל על 44 מעלות בload זה בריא? עכשיו התמונה:

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by AMIT_MEG,

    טוב אז ככה קניתי היום mugen 2 ואז אמרתי אני יעשה oc למעבד אז התחלתי לעלות כל הזמן קצת אני עכשיו על bus 170 מהירות מעבד 3.55 וv 1.344 טמפ' ב full לכול 8 הליבות הכלל על full הוא מגיע ל 86 +- ובמנוחה על 45-50 החום בחדר הוא 25 מעלות אבל המחשב באיזה פינה נגיד 26 מעלות הורדתי את ה v ל 1.306 ועדין הוא על 3.57 ghz ואני לא מבין בזה אז העלתי בביוס רק את ה bus מ 130 ל 170 ואת ה pcie מ 100 ל 115 ואת המתח ל 1.34 משהו כזה לא זוכר בידיוק אבל 1.3 מה אתם אומרים להמשיך להוריד לעלות משהו אחר אני לא מבין בזה אז תעזרו לי קצת תודה עמית

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by erwrxstier,

    ציפסט 965 על לוח תוצרת אינטל איך בודקים טמפרטורה ?יש תוכנה מומלצת? כמה צריך להיות במצב מנוחה? 60 מעלות זה הגיוני ?צריכה להיות טמפרטורה שונה לכל ליבה? יכול להיות שהחיישנים מזייפים? ולמה לעזאזל הגוף קירור שלו מגיע עם חיבור דפוק עם קליפסים מפלסטיק במקום משהו מסיבי עם ברגים? מה זה החרא הזה? זה רק אצלי הגיע ככה או אצל כולם? חשוב לציין שעשיתי כבר חיפוש ולא מצאתי כלום בנושא תודה רבה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Slayer,

    ליפני שאני קונה כרטיס חדש, יש לי כרגע gf2 mx200 64mb, (חברה אין לי מושג, כשקניתי אותו עוד הייתי די מטומטם, שאלתי אותם איזה חברה זה הם אמרו של נוידיה, בכל זאת התעקשתי ושאלתי איזה חברה ייצרה את הכרטיס, לא את השבב, ואמרו לי נוידיה, אמרתי טוב נו אני לא כזה מבין אולי הם מייצרים גם כרטיסים.. ככה שאני לא יודע על קירור\מהירויות\כלום) חשבתי לנסות לסחוט מהקיים מה שעוד נשאר בו, לפי מה שהבנתי אני צריך לדעת ת'מהירויות שלו כרגע, בקשר לקירור, כמו שאמרתי אין לי ממש מושג, אבל כשפתחתי פעם אחרונה את המחשב, שמתי לב שיש שם מאורר די קטן שלא מסתובב הכי חלק, הוא עושה כמה סיבובים מהירים, מאט טיפה בסיבובים וממשיך ביותר מהר, אז בקיצור אני לא יודע אם הקירור הזה טוב בכלל, הוא לא נראה מקרר משהו.. למיש…

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים