עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by sasha,

    שלום , אולי היו נושאים על זה אל מישהו מוכן לענות לי פעם אחת ויחידה מה זה נותן אם אני יעלה את המתח? ראיתי את האפרשויות שלי בקשר למתח , ויכלתי להעביר רק מ2.0 ל2.1 ול2.2 אבל אנשים פה כותבים שהם על מתח של 1.7 , אז איך זה הגיוני? במיוחד שיש לי לוח AX63PRO שלא צריך להיות כל כך טוב (לפי מה שאני הבנתי כמה שיותר מתח זה יותר טוב) האם עם יותר מתח אני יוכל להגיע לאוברקלוק יותר גבוה? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by bennnn,

    שלום-אני מעוניין לבצע אוברקלוק לכרטיס מסך שלי יש לי 5850,ויש לי את התוכנה TRIXX מישהו שיש בבעלותו את הכרטיס יכול לומר לי לאיזה תדר אפשר לשנות את הCORE זיכרון- ומתח כדי שהכרטיס יהיה יציב ? תודה רבה אגב הכרטיס הוא ספייר-הוא היה בזמנו במנוחה על 55 מעלות,עכשיו הוא על 66 מעלות במנוחה.וניקיתי את האבק... העלתי עכשיו את התדרים ל 750 ול 1100 לזכרונות-במתח לא נגעתי ושיחקתי דרייבר סאן פרנסיסקו והיה יציב.השאלה אם לנסות להעלות עוד? והאם מותר לשחק גם במתח? אני לא רוצה שהכרטיס יישרף..תודה.נ.ב שאלתי פה ממש ממזמן את השאלה-אך לא המשכתי להתעסק בזה-אבל עכשיו אחריי באטלפילד 3 חייבים להמהיר אותו.. אוקיי העלתי בהדרגה והגעתי ל 775 לליבה ו 1150 לזכרונות והמתח נשאר אותו מתח. שאלה-האם תוספת…

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by iakovl,

    אני ראיתי המון דברים כאלו באינטרנט אבל דבר אחד לא הצלחתי להבין. איך הם עושים את זה. לדוגמא: איך ועם מה יוצרים דברים כאלו?

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. הסתבכתי בקטע הזה...

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. טוב אז לכבוד האביב והשרבים המתקרבים החלטתי להקדים תרופה למכה שהולכת לבוא עלי. כמו שאתם יכולים לראות מהמפרט שלי יש לי מספיק רכיבים שאוהבים לחמם (באמצא החורף אחרי משחק של FAR CRY 2 אפשר היה לחמם ביצה על הכרטיס מסך :-\) הבעיה העיקרית היא שהמחשב יושב ליד הרגליים שלי במין מקום שדי חסום לאוויר. והיום תודות לשרב פשוט נשבר לי והחלטתי שאני חייב למצוא פיתרון קירור שיוריד ממני את החום (ואולי גם יוריד את רמת הרעש) אחרי ההקדמה הקצרה באה הבקשה להמלצה למערכת קירור מים טוב(עם מחשבה לOC בעתיד הקרוב) הדרישה היחידה שלי מהמערכת (חוץ מקירור טוב, ושקט) הוא שלא יהיו חלקים מחוץ למארץ, שהכול ישב במקום של הכונני ה5.25 (משהו כמו הBigWater 760is) אני בכוונה לא מגדיר מחיר(יש אפשרות להביא מארה"ב דברי…

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. כידוע ביטול האפשרות EIST הכרחית לאוברקלוק יציב אצלי ביטול האפשרות EIST בביוס לא מעלה את WINDOWS 7 64BIT סמל הווינדוס ממשיך להבהב,מה שמראה שהמחשב מתפקד, אך הווינדוס לא ממשיך לעלות לא מפריע ל WINDOWS XP 32BIT

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. שלום לכולם יש לי פריזר 7 פרו האם כדאי להחליף אותו בקירור של טרמלטק BIG TYPHOON VX או הקירור החדש של טרמלטק V1 הטמפרטורות שיש לי היום בפריזר לא משהו 46 +- במנוחה , מאמץ של 100% מתקרב ל 60 האם יתן שיפור משמעותי? איזה מהם עדיף? המעבד שיש לי זה E6300 (1.86GHZ אני מחפש קירור שלא מצריך את פירוק הלוח תודה

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by infected-apple,

    חברים יקרים! התחלתי - בדגש על התחלתי בביצוע אוברקלוק לא רציני וכעת המחשב מסרב להידלק - ברשותי לוח אקסטרים של אינטל - DP55KG ומעבד I5 750 ספק של SS 750 GOLD זכרונות XMS של קורסייר 4 GB מוגן 2 קירור ומארז CM 690 ADVANCE 2 התחלתי לבצע OC וכשהגעתי בערך ל3200 העלתי מתח במעבד ל1.4 כי המערכת לא הייתה יציבה, לפתע כבה המחשב וכעת הוא לא נדלק!!!1 אני לוחץ על ההדלקה והוא נותן זרם לשניה אפילו פחות ונכבה מיד... חיברתי ספק אחר אותה תוצאה.. הוצאתי זכרונות לא עזר השאלרתי רק אחד גם לא עזר.. ניתקתי כרטיס מסך וכלום.. הוצאתי סוללה לשעה וכלום ג'מפר נשלף החוצה לשחזור ולא עוזר.. למישהו יש מושג מה לעזעזל קרה פה???? המחשב בן יום!!!!!!

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. http://i51.tinypic.com/synmzt.jpg

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by almor12,

    אני עובד עכשיו על פרויקט חדש, אני בונה מארז HTPC קטן וקומפקטי שכנראה יתלה על הטלוויזיה. כרגע אני מחפש קירור שקט וקטן שיהיה על המעבד. יצא לי לקרוא כמה ביקורות על הBIG SHURIKAN של SCYTHE , עושה רושם שהוא שקט אבל הוא גדול יחסית. דבר נוסף ראיתי את הNUCTUA ואת הSCYTHE KOZUKI אבל לא כתוב עליהם הרבה לגבי גודל וגובה. המארז שאני בונה בסה"כ יהיה בגודל של 17X17 וגובה של 9 ס"מ, ככה שאני מוגבל יחסית. דבר נוסף אני גם מחפש קירור למארז עצמו, חשבתי על שניים כאלה http://ksp.co.il/?select=.1066..39..186..176.&list=1&sort=2&glist=1&uin=13202&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 בחלקו העליון והתחתון של המארז יהיו צלעות קירור שפורקו משני מאווררים של AC. המפרט …

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. קצת פרטים על המפרט: אני הולך לקנות מערכת ב8.5K שתכלול ספק CORSAIR 520W HX SERIES מארז NZXT HUSH ןGTS 640MB 8800 שאלות: 1) האם הקירור של LEADTEK יעמוד בOC רציני או שכדי לקנות קירור לא סטוק?קירור מים? 2) שמתי לב שאחד ההבדלים בין הGTS לGTX הן מהירות הזכרונות והליבה...האם בOC אפשר להגיע למהירויות של הGTX? אם אני יצליח לעשות זאת כמה אני אתקרב לביצועים של הGTX? 3) האם כדי להוסיף עוד מאורר למארז? תודה רבה לכולם ! רז

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אני רוצה לעשות חור למאורר 80ממ אבל לא יודע איזה מקדח לעשות לחורים....

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by tiger2014,

    איזה קירור הכי טוב למעבד. intel core i7 4770k? מבחינת אוברקלוק לאיזה רמה ניתן להגיע איתם? מארז crosair r500 mid tower

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by MAOR,

    אהלן חברים עכשיו שיש לי אפשרות לראות את המעלות של המעבד ושל הלוח אני רוצה לעשות OC למעבד אין לי מוסג איך - כי עד עכשיו רק התעסקתי במודניג למחשב SO אני צריך עזרה ממכם מה לעשות ? ואיך לעשות ? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by kotvana,

    קרתה לי תקלה עגומה כשניסיתי להוציא את הקירור למעבד AMD 3000+ על תושבת 939. הפינים התעקמו וכשניסיתי לישר אותם אחד מהם נשבר. מדובר בפין בשורה החיצונית ביותר בסוף השורה. הצלחתי ליישר את כולם, עם מברג והכנסתי בחזרה וזה יושב הרמטי. השאלה שלי היא - האם זה בטוח לנסות להפעיל את המחשב עם המעבד הזה, או שהלוח ישרף?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by sokran,

    התקציב: עד 50 ש"ח. הערות: לא אכפת לי מהרעש, אני רוצה מאוורר חזק ביותר עם דחיסה גבוהה. עריכה: חשבתי על מאווררים ללוחות חשמל וכדומה אבל אין לי אפשרות להשיג, אז מוטב שזה יהיה מאוורר רגיל עם אפשרות להזמין מהאינטרנט. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. הזמנתי מספר מכובד של רכיבים לשידרוג המחשב הקרוב שלי, ובין השאר מארז Chieftec ואמצעי מודיפיקציה שונים. אני מעוניין לעשות מתג מרכזי, אשר ישב במקום המנעול לדלת המארז (בעלי Enermax/Antec/Chieftec עם הדלת יודעים), ובאמצעותו אוכל לחבר\לנתק את הרכיבים הבאים, כולם במכה: * נורת פלואורסנט בתוך המארז - לינק * כבל פלואורסנטי - לינק * מאוורר קדמי למארז של Antec (זה עם שלושת הלדים בפנים) * 2 הלדים בקידמת המארז (דיסקשיח ו-Power) * 3 לדים נוספים שאשים בתוך המארז ז"א בסה"כ 8 רכיבים, קחו בחשבון שנורות הפלורסנט כנראה אוכלות חשמל, ושהמפסק (על המארז) רחוק מקופסת המיתוג (בתוך המארז). כיצד ניתן לעשות דבר זה בצורה הכי פשוטה? ברשותי ספק כוח 350W של אנרמקס, עם הרבה כבלים אנא, אל תענו ב…

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by uvs1984,

    שלום לכולם לאחרונה המאווררים במארז התחילו לזייף ומתחילים להרעיש ללא סיבה מיוחדת (כשהמחשב במנוחה למשל), פתחתי את המארז וניקית מאבק ושמנתי את המאווררים מה שעזר לכמה ימים ואז הם חזרו להרעיש כל אחד בזמן שונה. הייתי מעוניים לקבל המלצה על זוג מאווררים שקטים שיחליפו אותם, השקט מאוד חשוב לי כי המחשב נמצא בחדר השינה שלי אין לי תקציב מוגדר אבל אני גמיש ומוכן לשלם עבור משהו טוב אם אפשר על המלצה מהחנות של אייבורי זה יהיה הכי טוב כי הם הכי קרובים אלי במקום מגורי תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by MonoMan,

    שלום אנשים! אני מעוניין לקנות TT Volcano9 ויש לי כמה שאלות כמה הוא שוקל? הקליפ שלו נתפס עם שן אחת או עם 3? יש 3 דרכים לחבר את המאוורר אחת מהן ידנית שבוררת בין 1300 ל 4800 - אלה 2 הבריירות היחידות? מה דעתכם עליו בתור היטסינק שקט? (אני לא מחפש קירור לOC , אלא פשוט שקט! , וזול...)

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by dror27,

    היי לא מזמן חבר הביא לי לוח אם asus p5ld2-vm, עם מעבד p4 640 - prescott 3.2gh כאשר אני מדליק את המחשב המעבד עומד על סביבות ה 74 מעלות(כאשר לא נוגעים בו). כאשר המחשב עובד - הוא מגיע גם ל 85 מעלות ואפילו ל 88 במקרה למשל של התקנה של אופיס 2007 עליו. על המעבד יושב מאוור של asus אני לא בטוח בדיוק בדגם אבל נראה לי שזה זה - http://mxdtr.com/category/asus-13g075135022h2-80mm-cpu-cooler-heatsink-fan-intel-socket-lga775/ שמסתובב על בערך 3120 rpm די קבוע לפי speedfan וגם לפי הביוס של הלוח אם. בכל מקרה הצלעות קירור שלו נראות ממש נקיות. בנוסף במארז מאוורר קדמי של 12 אינצ' (מכניס אוויר), ואחורי של8 - שמוציא אוויר ושניהם עובדים ושניהם יחסית נקיים מאבק. בכל מקרה המעלות גבוהות ברמה דומה…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. תעזרו בבקשה האם הFREQUENCY של הזיכרונות שלי כמו שהוא צריך ליהיות ?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. יש לי קצת בעיית חימום במארז ונאגר הרבה חום. יש לי את המארז של ריידמקס, וה-2 מאוורר שמקבלים איתו ושמתי אותם מאחורה,כנראה לא מספיק חזקים! לכן אני צריך מאוורר שיעיף הרבה אוויר החוצה. כי שאני שם את היד מאוחרה אני בקושי מרגיש רוח שיוצאת.... ואל תביאו לי טורנדו,כי גפ השקט חשוב. (וגם המחיר חחח) עדיפות למאוורר עם לד, אבל עדיף חזק זול ורגיל. בבקשה אם אפשר מ-ksp או מ-pch

    • 37 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by estro,

    סתם מתוך סקרנות, למה יש לי פערים כל כך גדולים בין מהירות קריאה לכתיבה?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Arile,

    קניתי למעבד amd 64 bit 3000 מה אתם אומרים כדי לבצע איזה oc קטן ?

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by t-macc,

    האלן אני רוצה לעשות oc עם ClockGen ממעבד d 2.66 ל 2.8 האם זה אפשרי והאם כרוך בזה סיכון כלשהוא.מאחר ומדובר בoc שהוא אפסי לחלוטין לכן לא אמורה להיות בעיה חשבתי לנסות לעשות האם אפשרי?

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים