עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by dorosh,

    הי חברים. אז כמו שהכותרת כבר מספרת ישנם 2 דגמים שאני מתעניין בהם למחשב של אחי, שניהם של חברת corasir אבל 2 דגמים שונים: הראשון הוא h150i pro ושהני הוא h150i pro xt ניסיתי לחפש מידע באינטרנט וההבדל הבולט שמצאתי היה שבדגם אחד יש הגבלה של ה rpm של המאווררים ובשני אין. אבל, מצאתי גם איזכור לכך שיש שוני במשאבת מים ולכן אני פונה אליכם. מישהו מכיר לעומק את הקירור וההבדל בין הסוגים? יש פרטים נוספים שיש בהם שוני? אשמח שמישהו ישפוך אור על העניין. תודה!

  2. צריך קירור לOC מי בא אחרי טוניק BT VX?? אם הייתי יודע הייתי קונה שנים לפני כמה חודשים...

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Xtr3m3r,

    יש לי בעיה עם המחשב כבר הרבה מאוד זמן בערך מאז שקניתי אותו הוא פשוט מגיע לטמפ' מטורפות בלי מאמץ המעבד שלי הוא I7 920 TRAY ויש עליו גוף קירור של איזה חברה לא ידועה משהו BUFFELO אם אני משחק במשחק המעבד מגיע ל100+ מעלות ובמנוחה הוא מגיע ל70+ אתמול ניקיתי את המחשב מהכל האבק שהיה בתוכו ואני מדבר מהכל אבל הטמפ' לא ירדו חשבתי על לקנות קירור למעבד חדש ועוד מאוורר למארז Thermaltake M5 שלי אז איזה קירור ומאוורר הכי כדאי למחשב שלי עד תקציב 350 שקל

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by immortal,

    או קי עם אתם זוכרים היתה לי בעיה בחיבור ה LCD שלי. היום סוף סוף מצאתי תרשים שלו ושל הפינים שלו http://www.sicovend.ch/Datenblaetter/passive/lcd/itm_1602d.pdf והבנתי שחיברתי את הפינים שאמורים לקבל מידע מהמחשב ל 5V ועכשיו אני לא יודע עם זה שרף אותו או לא. מה אתם חושבים?

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by TheIronShit,

    אהלן, אני מחפש להחליף את הקירור למעבד לקירור נוזלי, אני רוצה לקחת את ה OC לשלב הבא אחרי שכבר עשיתי OC ל- FX 8350 ל 4.4 GHZ שב Prime 95 מגיע למקסימום טמפ'-62 ולפעמים טיפה יותר( למרות שבתכלס במאמץ במשחקים וכו' הוא מגיע אולי ל 50 מעלות) אשמח להמלצה לקירור טוב שיעלה מקסימום 400 שקל, חשבתי אולי על Corsair H55/H60/H75. כרגע הקירור שלי זה Noctua NH-U14S עם מאורר אחד, המארז שלי זה Antec GX300 אז מבחינת מקום אני בספק אם תהיה בעיה. אשמח לחוות דעתכם, תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום אני מעוניין לבצע OC לכרטיס הנ"ל על VISTA ביצעתי בדיקות לרכיבים והכל תקין אבל איזה תוכנה צריך ? ואיך מכוונים ? אני יודע שבמאמר שלכם הגדול על הכרטיס דובר שבוצע OC לכרטיס אך לא סופר איך ? עוד משהו האם צריך לכוון בביוס משהו ? שמתקינים כרטיס כזה ?

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. יש לי במארז 2 מאוררי 12" אחד קדמי ואחד אחורי , האחורי מחובר ללוח האם עם חיישן טמפ' ולכן הוא שקט ומסתובב בהתאם לחום המארז אבל ל12" הקדמי לא היה מקום לחבר על הלוח :-( אז חיברתי אותו ישירות למולקס ועקב כך החיישן שלו לא פעיל והוא מסתובב במקסימום עוצמה ורעש יש משהו לעשות? מה עדיף איזה פאן באס או שאולי יש מאורר שלשהו שמגיע עם פאן באס קטן משלו בשביל שאני לא יצטרך לקנות סתם משהו גדול נ.ב. הטמפ' במחשב שלי סבבה הכל יחסית קריר

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. אני רוצה להוסיף חלון למחשב שלי, שיראה כמו זה של THE MASTER - זה יצא לו נהדר אבל הוא לא אמר איפה הוא קנה את הגומיות המגניבות האלה- חיפשתי בכל מיני חנויות של גומי בת"א אבל רובם פשטו את הרגל, אם תוכלו לתת לי שם, כתובת או מספר טלפון של חנויות שמוכרות גומי שמתאים לכאלה חלונו בזול אשמח מאוד. נ.ב איפה אפשר גם לקנות פרספקט או משהו כזה שקוף גם בזול (אני דל תקציב) והאם כדאי להשתמש בדיסק לחיתוך המחשב?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Ninja,

    מפרט : AMD Athlon XP Barton 2600 Mobile ABIT NF7-SL GEIL 512 PC3200 400MHZ Thermalight SP97 + Vantec ThermoFlow 80MM Smart HEC 475W תודה למגיבים.

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by haviv822,

    ברשותי מעבד 3800X2 , לוח LANPARTY , זכרונות Twinmos SPEED PRIMIUM (מפרט בצד) הגעתי למהירות מעבד של 2750Mhz עם מחלק זכרונות 2/3, מתח למעבד 110% , ומתח לזכרונות 2.7 עם מתח של 3 לזכרונות במהירות 2800MHZ המחשב לא היה יציב בבדיקות ב S&M . (ההגדרות על high ובבדיקה של המעבד המחשב נתקע.) מה כאן מגביל אותי ?

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. הבוקר נשרף לי ה-XP1800 עם gigabyte ga-7vrxp ו- volcno 7+ עם nanotherm blu ב- 65 מעלות (יש לי מארז של אנטק עם 4 מאווררים של אנטק)

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by Funkyzord,

    למה לא עושים overclocking למעבדי amd? כמו למעבדי pntium4

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by yoav9,

    נראה די oWNZ באמת משהו רציני, גם הם אומרים שהוא מוריד בעד 15 מעלות את הכרטיס ברמה הסטנדרטית שלו... אבל באמת רעיון מצויין, מהסוג של: איך לא חשבנו עלזה קודם!! לקחת antec cyclon blower, לשים עליו hs ולחבר אותו לכרטיס מסך! נהדר לא? באמת רעיון טוב מידע נוסף יש בdigit-life אבל אני לא מצאתי שם... ובtechno

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by Yossi1981,

    אם אני ישים נגד כלשהו באמצע של החוט האדום ( 12V+) שמקושר למאורר המעבד שלי , כלומר יחתוך את החוט ויחבר אותו שוב עם נגד אבל, האם מהירות המאורר תקטן בהתאם להתנגדות הנגד? זה קשור למודינג , כי אני חושב על דרך לבנות מפסק לברירת מהירות המאורר שלי

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. היי חבר'ס.. כרגע הגיע אלי המשלוח מFOXPC קירור לכ.מסך Thermalright HR-03 Plus ל8800GTS הקירור קצת כבד ונראה מדהים התמונות.. הנה הגיע המשלוח- http://img140.imageshack.us/img140/3947/p5153666yy3.jpg הקירור... http://img140.imageshack.us/img140/4895/p5153667sr9.jpg המשך--- http://img140.imageshack.us/img140/3810/p5153669tp0.jpg הכרטיס EVGA 8800GTS 320MB KO ACS3 http://img380.imageshack.us/img380/1429/p5153674it3.jpg הפירוק של נחושת ..ולדעתי שEVGA סתאם שמו בשביל ליופי http://img380.imageshack.us/img380/8900/p5153676sh2.jpg פירוק של מכסה לקירור זה מברזל מלא וכבד http://img140.imageshack.us/img140/2930/p5153678wv4.jpg הנה הקירור סטוק מקורי של EVGA http://img132.imageshack.us/img…

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. מחפש המלצה לקירור מעבד core i5 2300 socket 1155 תקציב 150 . (לא עקשן על בדיוק 150 ..אם יש משהו טוב יותר בתוספת קטנה זו לא בעיה ) המטרה היא שקט ובמיוחד קירור טוב. כרגע לא חושב על OC אבל אולי בהמשך...

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by On Fire,

    שלום, עשיתי היום OC (לוח אם: Asus P4B266-C עם מעבד P4 willamatte 1.7) למהירות של 2.04 והטמפ' עלתה ב2 מעלות. ל43 (בביוס) ו38 (בSandra). עשיתי את הOC בצורה הבאה: את הג'מפרים שיניתי שהמכפלה תהיה על 17 (למה לא משתנה ליותר??) וFSB של 120Mhz. נראה שהכל פועל טוב אבל... בSandra כתוב לי וגם מה הבעיה? אנא עיזרו, תודה מראש! On Fire.

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by galgul,

    התקנתי Omega drivers ,עכשיו כשאני נכנס לאפשרויות זה מראה לי משהו כזה: http://img160.imageshack.us/img160/8282/untitled3fh1.jpg עכשיו..מה ההמלצה שלכם לאוברקלוקינג..(יש לכרטיס מסך מאוורר של עצמו). אני יודע שזה כרטיס מסך חלש יחסית,אבל אל תסתלבטו..פשוט רק תגידו מה ההמלצה שלכם..לאיזה מספרים לשנות?

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by asafmanor,

    אני מעוניין לעשות את המוד הראשון שלי ;D אני מתכוון לצבוע את המארז שלי באדום, אולי עם פס שחור. להוריד ולהדפיס את הסוס של פרארי ולהדפיס שבלונה עם חבר שלי שלהוריו יש חברה של שלטים... על אחת הדלתות "לחצוב" את הסוס ולכסות (?) עם פרספקט שקוף (או צבעוני - איפה קונים?). לשים לדים צבעוניים בפנים. תוצאה: משהו בסגנון של המארז של SEVEN ועכשיו שאלותיי: עם מה "לחצוב" את הסוס - ג'יגסו או מספרי פח? אולי עם ג'יגסו ולתקן עם מספרי פח? איפה קונים משוריות לג'יגסו - צריך אחת עדינה. איפה אני קונה לדים בסביבות לוד/רמלה/מודיעין/רעות-מכבים ואם אין אז בתל אביב? איזה לדים כדאי לשים בפנים? האם אולטרה הם סגולים ובאמת עושים אפקט של אולטרה? חשבתי בכיוון של כחול/סגול. האם כדאי לשים את הפרספקט? …

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שלום,יש לי מארז פשוט שקניתי בKSP הקטע שאין בו בפנל הקדמי כניסה של מאוורר יעני אין חורים או משהו אין איך להתקין אותו אני יודע איך לחבר מאווררים אבל לא יודע איך לאלתר או משהו ולהכניס אותו איפשהו..

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by naorai,

    הכוונה אם אני יכול לגרום לו להסתובב מהר יותר או משהו שימהיר אותו (חוץ מרייד)?

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by shloosh,

    הקירור אוויר הכי טוב שראיתי פשוט! יותר טוב מרוב קירורי המים ! הנה הטמפ' אצלי ועוד ב-OC 37 מאמץ ואיזה 26 במנוחה Motherboard=PWM ולא טמפ' של צ'יפסט. NB זה הטמפ' של הציפסט שלי [attachment deleted by admin]

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. האם זה אמור להיות כל כך חם ?!?!?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by lipa,

    אבל לקנייה בארץ (היה פה דיונים עם כל מיני שמות ולא מצאתי איפה אפשר לקנות אותם) שייתן מקסימום ביצועים במינימום רעש

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים