עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by stas_k,

    שלום, אם אני ישים מאורר volcano 8 על מעבד amd 2500 xp barton זה יהיה טוב יותר מהמאורר המקורי? ואיזה oc אפשר לעשות עם קירור כזה בלי שתהייה סכנה? תודה.

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום ניכנסתי לכאן בפורום: http://www.hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=listprojects&cpu_type=Intel ולא מצאתי תוכנה שמתאימה למעבד שלי שהוא : INTEL PANTIUM 4 1500MHZ על SOCKET 423 מבקש שמישהו כאן יעזור ויתן לי תוכנה מתאימה. תודה

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by vourt,

    היי, מעוניין לעשות לכרטיס ה470 של INNO3d קצת OC לא משהו רציני, מישהו מכיר תוכנה פשוטה טובה ויציבה שמאפשרת תיכנות הזיכרונות / GPU ? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by Bessmertniy,

    האם כדאי לקחת את ה volcano 10 או 11 http://www.optimasys.co.il/TohenMainF.asp?idd=23&cat=Fan או אולי בכלל משהו אחר ה 10 זול ממנו ושנייהם נראים טוב אבל אני לא המבין הכי גדול ואני כבר יודע שמה שאנראה טוב לא תמיד טוב מה היים ממליצים? יש לי עכשיו AMD 1.1 @1333 אם היטסינק גנרי.

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by leahd3,

    סרטון נוסף שיכול להקל על מי שרוצה להתחיל.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  6. החלטתי ללכת על משהו יותר גדול מאשר לדחוף מאוורר מסכן בצד. המארז: מארז ג'נרי פשוט שאייבורי מציעים... ><" המאוורר של המעבד: Arctic Cooling Freezer 7 Pro. מאוורר קדמי: 12 ס"מ, מכניס אוויר, מתחת לסידירום. מאוורר קדמי: 8 ס"מ, מכניס אוויר, מוסתר מאחורי הפאנל הקדמי. [אני לא יודע אם כדאי לי להוסיף את המאוורר הזה] מאוורר אחורי: 8 ס"מ, מוציא אוויר. מאוורר אחורי: 6 ס"מ, מוציא אוויר. שרטוט: מה אתם אומרים? אני צריך שתתקנו אותי והצעות לשיפורים! וגם תמליצו לי על מאווררים טובים במחירים נורמליים בבקשה... תודה :]

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by edenn,

    אחרי שהצלחתי להפריד את הגוף קירור מהלוח אם, נתקלתי בקושי להפריד בין הגוף קירור למאוורר שלו כדי לנקות את הגוף. יש דרך להפריד ביניהם?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. כמו שאתם רואים אלו הטמפרטורות במנוחה. אולי יש לי אבק אבל אין לי כח לנקות בינתיים, הטמפרטורה מסכנת את המעבד בעבודה של זמן ממושך? אני כבר הרבה זמן ככה זה מסוכן? מפרט בצד.

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by kovar2,

    שלום, אני מחפש מאוורר למעבד i5 3470 שיהיה כמה שיותר שקט ובתקציב כמה שיותר נמוך בסביבות ה 200-250 אם אפשר לחסוך אז למה לא. כרגע אני עם מאוורר זול של זלמן והוא יחסית רועש גם במנוחה (מארז R4). בגלל שאין לי מושג בתחום החלטתי לשאול כאן בפורום המעבד ללא OC וגם לא מתוכנן בעתיד. תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. שלום למומחי הקירור והשקט, יש לי מחשב בן 4 שגדל עם הזמן... זה המפרט שלו: מארז HEC CompuCase 6AG1B ספק corsair CMPSU-450VX מעבד intel i3 530 2.93GHz קירור מעבד arctic freezer 7 pro 92 mm לוח אם Gigabyte_H55M_UD2H זכרון 8GB מארבעה DDR3 kingston kvr13n9s6/2 pc3-10600 שני כרטיסי מסך פאסיביים Gigabyte nvidia geforce 210 GV-N210SL-1GI 64bit דיסק מערכת הפעלה kingston SSDNow 120GB sv300s37a120g דיסק מידע Seagate Barracuda 500GB 7200RPM 16MB Cache st3500418as דיסק נוסף סתם יושב שם ולא מחובר צורב LG DVD מערכת הפעלה win7 64bit כרגע שני מסכים מחוברים, בשאיפה לגדול לארבעה בעתיד(מערכת מסחר להצגת גרפים). כך נראה המחשב מהצד כשהמארז פתוח: https://drive.google.com/file/d/0BzVK…

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. שלום לכולם! ראיתי בביוס את אפשרות הFSB וראיתי שאני יכול להעלות ולהוריד אותו כרגע הוא על 100 במכפלה של 17 (מקווה שניסחתי נכון) אני מעוניין באובר קלוק-קטן של איזה 150-200 MHZ אני פשוט מת להגיע ל7000 ב3DMARK אני כבר ב6600 בלי OC רציתי להיות בטוח שאם אני מעלה את הFSB אני לא יכול לגרום נזק מיידי למעבד? אני יכול להעלות קצת ולבדוק טמפ' וככה הלאה או שבנקודה מסוימת הוא פשוט יפסיק לעבוד? מקווה שתוכלו לעזור! תודה

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. היי יש לי 2 מאווררים 80mm שאני מתכוון לשים על ה7600GS של אחי,מה יקרה אם אדביק אותם אחד לשני,האם תהיה ספיקה גבוהה יותר האם לא יהיו כוחות ניגוד \ גזירה? [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by spatz,

    יכול להיות שהיא מזייפת? פשוט כולם פה אומרים שהיא מדוייקת אז גם אני התחלתי להאמין בזה, אבל כרגע אני מפקפק... התקנתי כל מיני תוכנות למדוד טמפ' מעבד, וכולם אומרות שהוא 32 מעלות ב-idle והלוח ב-28, אבל רק mbm אומרת שהמעבד ב-48 והלוח ב-28. יכול להיות? קשה לי להאמין שכל התוכנות שבדקתי מזייפות ורק mbm צודקת...

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by סער_שי,

    הטמפרטורות מצויינות - כל החלקים פושרים להפליא. +0.2 מתח ל-MCH (שאין לי מושג מה זה... מה דעתכם?) +0.2 מתח ל-FBS 1.45 ל-CPU לא עולה מעל 435. למה? ניסיתי להעלות מתחים - מעבד:1.5, FBS +0.3... לא מזיז לו, הוא קורס וחוזר להגדרות המקוריות. הצעות?

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. היי המחשב שלי היה היה בעבר מריץ crysis warhead בהגדרות הכי גבוהות(כשהמשחק יצא) ככה: על רזו' טבעית של המסך (1680x1050p) על AA של 16x עם Vsync היה מריץ בלי בעייה(אני מתכוון שהמשחק עבד חלק,הוספה נוספת של AA והמשחק כבר התחיל לקרטע) הכל היה סבבה עד שבתקופה האחרונה,היו לי הרבה בעיות בהרצה של משחקים fallout 3 לא הצלחתי להריץ על הרזו' הטבעית כשכל שאר ההגדרות על מקס' ממש שמתי לב לשינוי הזה כשניסיתי להריץ prototype על רזו' טבעית ועל מקס' הגדרות המשחק ממש קרטע ואפילו שהורדתי את שאר ההגדרות,המשחק עדיין קרטע כבר חשבתי על להחליף כרטיס מסך בעתיד עד שהיה לי בעיה עם המשחק Bionic Commando,המשחק היה קורס ברגע שהגיע ל- new game(הדרייבר העדכני היה מותקן) גרסא 190.38 אז חשבתי…

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by superginiman,

    יש את הSILENCER 3 שמותאם ל9800 PRO 256 ול 9800 XT האם הוא גם יתאים ל9800 PRO 128? כי לא בא לי לקנות את 1 שמתאים לרוב הרדאונים ושלא בא עם קירור זיכרון

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by b3ta0,

    שלום אני מחפש אחר פתרונות קירור למעבד מרובע ליבות, דגם Q6600, קירורים הקיימים בארץ (או שצריכים להגיע). אם יש כמה אפשרויות, אם אפשר לדרג כל אחד לפי יעילות וכו עריכה: קירור אויר בלבד, אין הגבלת תקציב. תודה.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. שלום לכולם רכשתי מחשב חדש והמעבד שלא עבר עדיין OC מראה תוצאות משונות . בתוכנה של הלוח אם הטמפ" טובות אולם ב TAT ו CORE TEMP הן גבוהות בצורה מפחידה (אפילו ב IDLE הו על 50) עכשיו אני עם קירור סטוק אבל מארז COMPUCASE 6A21 עם 2 מאווררים ומחשב חדש כך שאין אבק וחורף קר . האם יש לי מה לדאוג או שTAT מזייף ? נ.ב בביוס זה מראה לי 38 מעלות נקודה מוזרה נוספת ש EVEREST לא קורא את טמפ המעבד (גם את של הכ.מסך אבל זו בעיה אחרת) בדקתי את הטמפ גם עם כל תוכנה בנפרד וללא שינוי מיוחד [attachment deleted by admin]

    • 30 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by ariebel,

    את המפרט שלי נמצא ב "מפרט שלי" אבל תגידו לי רק איזה רכיב אני צריך לשנות?!

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. ערכתי כי חבל לפתוח אשכול חדש הבנתי את הקטע של הפלטייה ירדתי מזה גם קראתי שמצד אחד היא קרה אבל מהצד השני היא פולטת חום אדיר שקשה לסילוק חשבתי להכין לדוד שלי מאוורר עם צלעות נחושת משהו כזה לקחת מאוורר 80M רגיל לחתוך לו את המסגרת להדביק על הליבה את הסנפירים ומעל לשים את המאוורר זה יעבוד ? אפשרי לעשות כזה דבר ?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. רציתי לדעת באיזה מצבים מעבד יכול להישרף\להפסיק לפעול תחת אוברקלוק? בבאס גבוה מדיי? במתח גבוה מדיי? או מהירות של המעבד גבוהה מדיי? אם למשל אני יקח AXP2100 + Epox 8RDA ואני יוריד מכפלה ויעלה FSB {בהנחה שמה שאני אקבל זה 0.13M} ל-200Mhz ובסוף אני יקבל את אותה המהירות שיש למכפלה גבוהה יותר ו-FSB נמוך יותר, צריך להוסיף מתח או שיש סיכוי שהמעבד ישרף בלי המתח או שרק המחשב יקרוס? אני שואל כי אני מזמין את המחשב כולל המסך והציוד ההקפי דרך האינטרנט אז אם המעבד ילך קביני זו קצת בעיה. תודה מראש.

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. ברשותי מעבד i3 2120 וקירור katana 3. המארז הוא מארז gigabyte aurora 3d עם 3 מאוררים מתוכם 2 הם מאוררים עם מהירות של 1400 rpm, כך שהוא מאורר דיי טוב. הבעיה היא הטמפרטורה של המעבד. באיידל זה עומד על 43 ובמאמץ מטפס ל64. לפי מה שראיתי באינטרנט פה ושם, זה אמור להיות הרבה יותר נמוך. לחבר שלי יש גם אותו המעבד, עם איזה קירור ג'נרי מעפן ובאיידל זה עומד אצלו על 40. אני יודע שזה לא טמפטורות שמסכנות את המעבד, אך אני יודע שזה אמור להיות נמוך יותר ואני רוצה את זה בשביל לב שקט גם. למישהו יש דעה או הצעה? תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by yair_gobani,

    מהו הסלרון הטוב ביותר להמהרה ה1.0 ה 1.1 או ה1.2 :

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. 47 מעלות!!!!!!!! החדר נעים לא חם לא קר כל מה שמופעל זה 3 חלונות אקספלורר (נענע, ytv, הפורום הזה) אייסיקיו, נורטון אנטיוירוס ווווזזזזזהההההווווווו אין אפילו spy programs כי הרצתי ניקוי לפני שעהההההההה מהההההה פההההההה קורהההההה פהההההההה אני עם ספארק 7 + וסמארט פאן 2 כמו שאפשר לראות בצילום את המהירויות שלהם (רעש מפחיד...) מעבד סלרון 2.4 על לוח אסוס זה לפעמים יורד ל 43, לפעמים עולה חזרה ל 48 מהההה זהההה למה זה כל כך חםםםםם זה כולה סלרון זה לא AMD שאמור להתחמם :( !!!!!!

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. כבר הבנתי שהמשחה העדיפה היא של: Arctic Cooling MX-2 (דרך אגב איך Arctic Alumina Thermal Compound במה היא שונה). השאלה היא מהי הדרך העדיפה ביותר למרוח את המשחה - אם יש קישור לתמונות/סרטון זה יהיה נהדר

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים