עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. לא אכפת לי אם הוא לא כל כך טוב מבחינת זריקת אוויר אבל חשוב שיהיה שקט!!!

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by reuven5,

    איזה כרטיס יותר חזק ויותר שווה לי לקנות אני הבנתי שב6800LE אפשר לפתוח צינורות עיבוד וככה אפשר להגיע איתו יותר גבוה וב6600GT יש 8 צינורות עיבוד מה יותר שווה חברים?

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. שלום מחפש מומחה ל-OC (למחשבים חזקים (975),שרתים(xeon X 5570 ) ,מעבדים גרפיים (quadro FX 5800 ,tesla c1060)). תודה מראש אלי

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by n0stredamus,

    לעניינינו ... המחשב שלי כרגע (ענייני תקציב) p3-1ghz - original cooling for cpu asus cusl2 tnt2 32mb 512ram 133mhz - 1 samsung, 1 micron - each 256 enermax case/ 430watt enerman psu 3hd's + 2 burners inside the case fans 4 right now the system is clocked as followed : fsb-150mhz sdram - 150mhz pci 37mhz vcore : 1.80 volt מכפלה של 7.5 = 1125mhz עד עכשיו (רץ יותר מלילה שלם) לא הרגשתי שום בעיות, אני חושב שהרכש העתידי : צלעות קירור לזכרונות, מודינג לדלת של המארז - תוספת שתי מאווררים במתקון כלשהוא עם חלון עליה, ערכת קירור מים (שאפשר יהיה להשתמש במשאבה לשתי צלעות (גם למעבד וגם לכרטיס מסך עתידי)) אני חושב שעם האלמנטים הנ"ל אני אוכל להגיע למהירויות של 1.5 ואולי יותר ... מ…

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by Spootnik,

    טוב חברה הוספתי מאוורר של 80 מ"מ על המארז + מאוור ענק של 120מ"מ על הצד וזה הוריד לי ב 12 מעלות האם זה הגיוני? יש לי 22 מעלות עכשיו במעבד מקודם היה לי 35 לינק לתמונה למטה. עכשיו האם זה יספיק לי לקרר ת 805D אחרי אוברקלוק אני צריך טמפרטורות ל 805D שאני אדע האם זה פועל טוב תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 29 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. המחשב המדובר: לוח EP43-DS3L שאר הפרטים בחתימה. משום מה, המאוורר של המעבד, V1, מסתובב על מהירות מקסימאלית, למרות שבביוס מוגדר על SMART. אין לי אפשרות לשלוט על שאר המאווררים המחוברים ללוח עם SPEEDFAN (הגדרתי אותו כמו שצריך). למישהו מכם, יש מושג למה זה קורה?

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by Crown,

    OK כמה דברים על המערכת שאתם רואים בצד הבדיקה התבצע במארז פתוח ללא מאווררים!!! רק המאורר של ה TUNIQ שהחלפתי ב מארוורר של SILVERSTONE להלן התוצאות המעבד ללא OC ! CPU idle 24-23C (firefox + winamp + everest ) CPU burn 27C ( firefox + winamp + everest + cpu burn) CPU burn 27C ( firefox + winamp + everest + SuperPi 1mb) CPU burn 29-28C ( firefox + winamp + everest + cpu burn+ superpi 2mb כן אתם רואים נכון! לא עברתי את קו ה 30 מעלות!!! בלי שום מאווררים שמכניסים או מוציאים אווירר! מטורף!!! מומלץ!! אם יש עוד דרכים לחמם את המעבד תתנו לי נראה למה הוא מסוגל השילוב הזה ואני פשוט חייב לציין את העבודה שאין פה שום מאוורר שמוציא או מכניס אוויר! פי 2 ביצועים באותה רמ…

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by Mr Gadget,

    אני רוצה לעשות לכרטיס Geforce2MX קצת אוברקלוקינג עכשיו משום מה 3DMARK 2001 לא עובד אצלי מכיוון שהוא לא מזהה את המעבד(אני כרגע ב OC יציב על המעבד) עכשיו לשאלתי למה 3DMark לא מזהה את המעבד האם זה בגלל ה OC? והאם מתי שאני עושה את ההמהרה לכרטיס מסך צריך לעלות את הליבה/זיכרונות כל פעם ב 2MHZ ולבדוק את היציבות ב 3DMARK 2001 או לחילופין 2003 ? אם אני יגרום להם לעבוד...

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by EpoXi,

    שלום, רציתי לשאול האם הכרטיס בעל פוטנציל טוב לOC? אם כן תוכלי להכווין אותי איך לעשות את הOC - כוונתי היא באיזה תוכנה להישתמש, קראתי בכל מיני מקומות שATI TOOL היא תוכנה טובה וחלק לא המליצו עליה (גם הבנתי שיש בה OC אוטומטי, איך זה? לא מסוכן?), איך לבדוק יציבות אחרי כל העלאת מהירויות? ומהו סדר הפעולות הברור? וכמה מסוכן זה OC לכרטיס מסך? קראתי את המדריך בנעוץ אבל עדיין אני צריך הכוונה לפחות כללית לדרך הביצוע, אשמח לתגובות. תודה רבה, דניאל.

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. יש לי מארז THERMALTAKE SWING עם 2 מאווררים 120 אחד מלפנים ואחד מאחור אם אני סוגר את הדלת של המארז אז הטמפ' של המחשב עולות, רק אם אני משאיר את הדלת פתוחה הטמפ' נמוכות יש איזשהו פתרון אחר כדי שהמארז יתקרר מבלי לפתוח את הדלת? זה המפרט: AMD ATHLON X2 6000+ LEADTEK GEFORCE 8600GTS 256MB 2 כוננים קשיחים של WD 320GB 500GB וספק כוח CORSAIR 520W http://www.thermaltakeusa.com/Product.aspx?C=1315&ID=1458#Tab2

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by maorakrish,

    אני עם OC ל 3.6 בינתיים מתח על 1.26000 (מתח סטוק רק רשמתי אותו ולא שמתי על נורמל). ועם מעלות של 65 עם OCCT גוף הקירור YASYA רציתי לדעת עד אוכל להגיע במקסימום מעלות בבדיקת מאמץ בלי לפגוע בלוח אם או במעבד.. מעבד I5 750 לוח אם p55-us3l

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. לשני מחשבים ניידים שברשותי יש בעיית התחממות, שניהם מגיעים ל 80 מעלות עבודה. האחד מחשב של קומפק שעדיין באחריות, וכנראה שאאלץ לשלוח אותו לתיקון מאחר וגם כשניסיתי ומרחתי מחדש משחת קירור של זלמן על המעבד, תוך פרק זמן קצר מאוד הוא המשיך להתחמם כמו מקודם. מ 80 ירד ל 30~ ולאחר תקופה קצרה חזר שוב ל 80מעלות. המחשב השני הוא נייד של LG ששם הגוף קירור נמצא בטמפ' גבוהה הזו חודשים ואני לא ממש מצליח לפרק אותו מהלוח - הברגים תפוסים חזק מדי. לגבי ה LG אינני יודע מה יצפון לו העתיד מאחר ואני קצת תקוע איתו, אבל בקומפק- האם יתכן שעקב השהייה הארוכה בטמפ' גבוהה הרסה את הגוף קירור? האם זה מסביר את העובדה שתוך זמן קצר טמפ' העבודה שלו חזרה למה שהייתה לפני מריחה מחודשת של המשחה? אשמח לשמוע מה דעתכם…

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. הספק שלי הוא 250 W זה ימנה ממני להוסיף מאווררים? או שזה לא יפריע?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. לכל המזלזלים למיניהם, אנא כנסו לפה ותסבירו לי למה זילזלתם....

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. שלום חברים, ברשותי המפרט הבא, ממתין לקירור מעבד לשם הרכבה: Intel i7 2600K Gigabyte GA-H67N-USB3-B3 4GB G.Skill rawjigs WD 1TB Blue Sata3 SilverStone SG05B לראשונה הזמנתי Scynth Shuriken כי אמרתי, מה כבר יכול להיות. אבל אז במחשבה שניה אמרתי לעצמי שאולי המעבד קצת יסבול, אני אסבול מרעש, ולכן באתי להתייעץ עמכם. המארז הוא ITX קצת לחוץ, אבל יחד עם זאת המעבד לא יעבור שום OC ובשלב ראשון גם ללא כ. מסך חיצוני. חשוב לי מאוד השקט, אך לא על חשבון יכולות הקירור (המעבד יעבוד קצת, תלת מימד, 1080 וכו') ראיתי שKSP (בעעע) מוכרים Corsair H60 במחיר שאני מוכן לשלם. אך השאלה שלי האם יש צורך ? או יתרה מזאת, האם זה מערכת מומלצת, שקטה ומקררת כמו שצריך ? האם הShuriken לא יהווה פתרון טוב למעבד 95W ?…

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. שלום, קניתי Arctic Colling Silencer ל FX5900XTV שלי. המאוורר גדול ושני פסי הנחושת שעל הכרטיס (על הזכרונות אני חושב - ראה תמונה) מונעים מגוף הנחושת של המאוורר להתיישב במקומו המיועד. האם עלי להסיר את פסי הנחושת ? ואם כן, איך ? הם צמודים חזק ואני לא רוצה להרוס משהו, 1200 שקל בכל זאת... תודה ! [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 30 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. האם יתכן כי התוצאה של 3405MHz היא הגיונית ? והאם יתכן כי עם לוח אחר אפשר להגיע יותר רחוק ? למה הוא כתב "אוורקלוקינג מזיק לבריאות ומסיר את האחריות על המוצרים - לא מומלץ בחום !" ?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by Culandur,

    אני מתכנן לבנות את הסיפור הזה http://www.twistedmods.com/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=184&page=5 יש מצב להפעיל את זה גם מחוץ לwinamp?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by amisha,

    יש לי מעבד 2.4C ואני (כמובן איך לא ) עושה לו OC יש לי פחד שאני מאמין שיש אותו לכול ה אנשים פה שהוא הישרפות המעבד אז מה הטמפ' שאבור לעבור אותה כדי שאורך החיים ישאר נורמלי ושהפנטיום הזה לא ישרף?

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by shlomid,

    אני לא מתכוונן למרוח אף אחד ולא סתם לסחוב אבל יש באפשרותי ( אפשרותי מציאותית מאוד ) להשיג את המעבד הנ"ל בסטפינג הזה בכמות עכשיו המטרה שלי היא פה שלא אתקע עם יותר מידי מעבדים כאלה , כי זה לא ממש עוזר לי להחזיק כאלה בבית. אז אני מבקש שכל מי שבאמת רציני ורוצה שירשום פה את עצמו. המחיר צפוי להיות אטרקטיבי ומשתלם. תרשמו בכיף, יש זמן עד שבוע מהיום אולי טיפה יותר בברכה...

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by BenBezalel,

    שלום לכולם, אחרי שנמאס לי מהמאוורר הרגיל של INTEL למעבדים שלהם, אני מעוניין להצטייד בגופי קירור למעבד ולכרטיס מסך. התקציב הוא 300+- המלצות? תודה!!

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by BlackFly,

    שלום!! יש לי כרטיס מסך מסוג : Elsa Gladiac 920 Geforce3 ואני רוצה לעשות לו אוברקלוק, האם זה כדאי? ואם כן...אז באיזה תוכנה להשתמש? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. בכמה מעלות הוא יוריד את הטמפרטורה יחסית לקירור סטוק שיש לי?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by kip,

    הי, יש לי את המפרט שבצד. רוצה להוסיף מאורר מקדימה ומתלבט. ראיתי את זה http://www.skypc.co.il/product.asp?cat2cat1id=18&Cat2ID=0&pid=CF-1412B ונראה מעניין. המון אוויר נכנס אבל כנראה לא שקט במיוחד. איך הוא יחסית למאורר שמגיע עם המארז? ניתן לשים 12\14 ס"מ. יש הצעות? היה מאוורר מבצע על 12 של CM ב IQPC אבל זה נגמר... מה זה PWM? איך עדיף ךחבר מאוורר? מה ההבדל בין החיבורים? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. [tt]שלום לכולם ! קודם כל אני אבהיר שאני לא מבצע OC לשום רכיב וכל הרכיבים שלי על מהירות STOCK. העיניין הוא שהמאווררים הג'נריים שלי מרעידים לי את המארז וזה עושה המון רעש!,לפעמים זה מתחיל להרעיש באמצע הלילה וזה מעיר אותי. אי לכך ובהתאם לזאת אני צריך מאווררים טובים אך שקטים+פילטרים.(2X80 , 1X120)[/tt] כמו כן אני צריך שהרכיבים שאתם ממליצים עליהם כולם יהיו מאותה חנות כדי שאני יעשה קניה מרוכזת (יש חנות חוץ מהדובים שמוכרת פילטרים?) וכמובן איך לא...שלא יעלו לי יותר מידי כי זו הוצאה לא מתוכננת לפני קניית כ.מסך חדש וזה מעקב אותי בקניה. תודה! נועם

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים