עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by puu,

    שלום לכולם קניתי ב newegg מעבד 1600X . רק לא סמתי לב שמעבד מגיע בלי קירור סתוק אף פעם לא השתמשתי עם קירור שלא סתוק ומחפש המלצה מה כדי ועדיף עד 150 ש"ח , אפשר מאמזון לא מתכוון לעשות אוברקלוק תודה

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  2. תקשיבו, אני רוצהלקנות את הקירור: ThermalRight Ultra-120 Extreme. ועכשיו ששאלתי והתענייתי איזה מאווררים הכי טובים בשבילו שנמכרים ב KSP או RSM. אמרו לי את: Scythe S-Flex SFF21F 120mm 1600rpm אז קצת קראתי עליו, וראיתי שיש לו 63.7CFM ורעש 28dBA. עכשיו סתם ראיתי עוד פרטים על מאווררים וראיתי את המאוורר הזה: Scythe 120mm Slip Stream SY1225SL12M 1200RPM ושמתי לב שיש לו 68.5CFM ורעש 24dBA. מאוורר שאני ראיתי שיש לו דחיפת אוויר גדולה יותר והוא יותר שקט. גם המחירים שלהם שונים. ה S-Flex הרבה יותר יקר. אז השאלה שלי, למה המליצו לי דווקא על ה S-Flex ? תודה לעוזרים.... עוד משהו..... זה המארז: הוא מגיע עם 2 מאווררים, אחד מלמעלה ואחת מאחורה. אני רוצה להוסיף לו 2 מאווררים מקדי…

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by The_Byter,

    The eagle has landed... More to come, soon...

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by H A Q,

    רציתי לעשות oc לקרטיס מסך geforce 6200 turbo cache אז העליתי את ה core clock settings ל 388 MHz ו את ה memory clock settings ל 475 MHz . מה זה core clock settings ו memory clock settings ? :-\ האם הגעתי לתוצאות טובות באוברקלוק הזה ? ??? אשמח לקבל תגובות

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. השיא החדש הוא 2453 המעבד הוא: JIUHB 1700 DLT3C 0310 XPMW מה שמונע ממני מלייצב את זה זה ה volcano 9 - שנותן רק 2160 מגה הרץ. אני יחליף את הקירור לsk7+ sf2 ואז אני יוכל ליצב בנתיים זה נשאר שיא אני יעלה תמונה בעוד שעה-שעתיים (3:56)

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by yot,

    סיימתי את המוד הראשון והלא-מקיף שלי. המוד כולל מאוורר 80 מ"מ בצד המארז, צביעת הדל של הדיסקים והדלת של הדיסק בכחול. אם אני אצליח להוריד את כל הדלת אני אצבע..למישהו יש רעיונות איך? הנה התמונות. המאוורר: מקדימה כשהדלת פתוחה ורואים את הסי די רום הצבוע (מצטער שזה הפוך..): מקדימה כשהדלת סגורה ורואים את הצביעה הקטנה בכחול (שוב, מצטער שזה הפוך): זה המחשב כשהדלת פתוחה, תראו כמה הכל צפוץ בפנים.. זה הכרטיס מסך שלי (Leadtek G4 TI 4200 128 MB) מחובר, רואים בערך את הגוף קירור..(צ'יפסט של ביה) וזה הבאנדל שקיבלתי עם הכרטיס שקניתי לא מזמן (הלידטק): תגובות ;D

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. טוב אז שלום כולם זאת ההודעה הראשונה שלי כאן קניתי לא מזמן מחשב מTMS,ואחרי שבועיים המאוורר התחיל לעשות ראש..בלי שאף אחד יעשה משו חשבתי שזאת בעיה במאורר, אז הוצאתי אותו מהמארז והפעלתי אותו רגיל...ולא היה רעש בכלל. חיברתי את המאורר למארז, הדלקתי אותו עוד הפעם והוא התחיל לעשות רעש... אין לי מושג למה הדופן של המארז ישרה ככה שאני לא חושב שיש בעיה.. המארז CM 690 http://your-images.org/pics/c03c2aa0b8e9c3f16f459b04213c1e27.JPG עזרה

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. נסיתי OFFSET AVX 5.1G די יציב

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. יש גם שאלות מפגרות (אל תבהלו), אבל זה כדי שאני יהיה בטוח בעצמי. 1)היטסינק זה הצלעות קירור? 2)כשאני קונה מעבד חדש (ואני מרכיב אותו ואת כל שאר המחשב) אני צריך למרוח את המישחה הטרמית או שהוא (המעבד) כבר מגיע עם זה מורכב? 3)המישחה הטרמית משמשת גם כדבק בין ההיטסינק למעבד? 4)במדריך הזה: http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=as_apllying2.php המישחה שהוא מורח על ליבת המעבד והמישחה שהוא מורח על ההיטסינק היא אותה מישחה? אם כן אז למה יש לה צבע שונה על כל משטח (שחור וכסף)? אם אני אזכר בעוד שאלות שרציתי לשאול אז אני אוסיף אותן (תבדקו מדי פעם). תודה רבה לכל העונים.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by x-dude,

    או קי קיבלתי אותו היום...עכשיו אני לא כל כך הבנתי באתר הבית של המוצר ב Important Reminder ..יש קצת הסבר על הדרך הטובה ביותר שהמוצר הזה יכול לעבוד. מישהו יכול להסביר לי קצת? הבנתי שצריך לכבות את המחשב פעם ב...שה interface יתקרר לטמפ' החדר,במיוחד הקטע של ה break-in בילבל אותי לגמרי. http://www.arcticsilver.com/as5.htm

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by SEangel,

    במהלך שיטוטי בכל מיני פורומים של אוברקלוקינג (בזמן האחרון אני מתעניין בכך, אם כי לא ביצעתי שום אוברקלוק משמעותי), ראיתי שהמשחה התרמית הטובה ביותר היום היא בכלל לא משחה. זה נקרא אינדיגו אקסטרים Indigo Xtreme והיא מיושמת בצורה שונה מאוד ממה שהכרתי עד עכשיו: מניחים מין "דף" על המעבד, עליו את ההיטסינק (בלי להפעיל את המאווררים), ומריצים תוכנות מאמץ. הטמפרטורה צריכה לעלות ל85-90 מעלות (עוד לא עושים כלום), לרדת משמעותית ואז לעלות בהדרגה בחזרה ל85-90. אז מפסיקים את המחשב ומחברים חזרה את המאווררים. כדי להסיר את זה פשוט מקלפים את זה מהמעבד (יש סרטון שמישהו העלה ליוטיוב). מישהו מכיר את זה? אפשר להשיג את זה בארץ?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by ofirshaked,

    שלום לכולם, אני חדש פה, והייתי רוצה פתרון פשוא לקירור המעבד: AMD ATHLON XP 2000 על לוח אם של GIGABYTE. המעבד עם המאוורר הנוכחי עומד על 85 מעלות. מכיוון שאני לא יכול להגיע למהירות של 1.6GH, (הלוח אם לא מאפשר לי) אני נאלץ לעבוד במהירות של 1250MH. איך בשם האלוהים אני פותר את זה? אודה להתייחסותכם, אופיר.

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. שלום לכולם, סיימתי כרגע לקרוא את הכתבה הנפלאה של אורן שטיין ובדף 5 מופיע: על איזו הגדרה מדובר וכיצד אוכל לבדוק האם המעבד שלי תומך בכך? תודה רבה, אורן.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by ha,

    אני רוצה לבצע Lapping למעבד שלי (Q6600 G0) וחיפשתי על זה ברשת. אלא מה, הפרמטרים של נייר הליטוש מופיעים ב grit! בכל אופן, קניתי נייר מים שכתוב עליו 1200 אבל הוא מרגיש לי קצת מחוספס ואני דיי פוחד לדפוק את המעבד (בכל זאת 1700 ש"ח שיכולים ללכת לזבל...) אשמח אם מי שביצע Lapping למעבד שלו וקנה נייר מים יוכל לעזור עם סוג הנייר ואיפה הוא נקנה. (צירפתי תמונה של הנייר מים שקניתי באייס) [attachment deleted by admin]

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. לאחר שקראתי את הסקירות של XBIT עליה מאד התלהבתי ממנה (ביצועים מצויינים,שקט, העובדה שהיא חיצונית והעיצוב) ואני שוקל ברצינות לקנות אותה במיוחד שבעתיד אני רוצה לקנות ולהמהיר את ה - INTEL Q6600 שידוע בפליטת החום הרבה שלו ואני חושב שגם הטוניק שלי לא יסתדר איתו ב - OC, במיוחד בקיץ. מצאתי אותה פה ב - 690 ש"ח שזה נמוך בהרבה ממחירה בשאר החנויות - http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=11481&catid=213 הנה הסקירות שלה: 1) http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/16watercooling_19.html 2) http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/thermaltake-coolers-roundup_11.html לפי הסקירות הבנתי שחלקים החלשים שלה הם הבלוק של המעבד והמשאבה/ות החלשה/ות שלה. יש המלצות ל…

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by AlexBe,

    שלום, מחפש קירור סבבה( שקט) במחירים סביב 300-500 ש"ח שיצליח להחזיק טמפ' מתחת ל 90 מעלות מעבד i9-13900k או i7 13700k במאמץ סטנדרטי כמו משחקים ו cinebench וכו וכמובן לא יכנס למצב סירוס בשל טמפ וכו, לוח אם יהיה Z790. עדיפות ל air COOLER אבל אם אין ברירה אקח Aio

  17. ראיתי של סילנקס שהם 14DB איך הם פתוח לכל אופציה .. שימוש : יחליף את המאורר של הספק :OCZ StealthXStream 600W מרעיש בטירוף

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by shai82,

    שלום לכולם אני מבצע שדרוג למחשב שלי ברמה של לוח,מעבד וזכרון וברשותי גוף קירור של OCZ שנקנה לפני 5 שנים. האם יש מצב שהוא יתאים ללוח 1150 חדש או שמה צריך קירור חדש? ואם צריך חדש אשמח לקבל המלצה לקירור בדגש על שקט מופתי. תודה רבה !

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. רוצים לראות גרפים שהכנתי ? הגרפים מראים עד כמה overclocking משפר ביצועים, תחת 3DMark2001 בלבד. (וכן אני יודע שלא ניתן לקבוע כלום רק לפי תוכנה אחת אבל, שוב הגרפים מראים שיפור תחת 3DMark2001 בלבד) בגרפים משתתפים : CeleronII 800@1184 FSB 148MHz ASUS V6600 GeForce256 Pure 32MB SGRAM 120/166@165/220 (-5ns) SDR רוצים ???

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Arik.G,

    מה הפליטת החום של E6300? וכמה אתם מעריכים שהוא פולט ב OC כבד, מעל 3200?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by newz,

    סוף סוף אחרי שיש לי כבר מחשב חדש החלטתי לעשות אוברקלוקינג הכי עצבני שאפשר למחשב הישן שלי, לא שלא חשבתי על זה קודם פשוט אז עוד פחדתי לאבד אותו... אז ככה המחשב הישן שלי הוא פנטיום 2 300 MHZ מהדור החדש ה Deschutes שנעול משינוי המכפלה אשר עובד על לוח המבוסס על ערכת השבבים BX440 של אינטל ותומך בבאס של עד 133. כמובן שלוח יש בקר שבודק אם הלוח אמור לעבוד עם באס של 66 או 100 פלוס מינוס ולצערי שלי היה חסום על 66-83 בבאס אבל כיסיתי את הפין B21 כדי "לעבוד" על המחשב ולגרום לו לחשוב שהוא עובד עם מעבד 333-450 ומכיוון שהמכפלה היתה נעולה על 4.5 מהירות המעבד קפצה לי מ 300 ל 450 וכאן בעצם מתחילות הבעיות. :'( כמובן שגם הצטיידתי בציוד קרור פשוט והוספתי מאוורר ליציאה הקידמית של המחשב אבל לא נג…

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. ובכן, השאלה בכותרת. כמו כן, מי שקט יותר גם שהמעבד במנוחה? או שהוא עובד קצת?

  23. היי, אז כפי שכבר טענתי בשרשור אחר (OC כנגד רצוני) http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=422734.0 החלטתי שאני רוצה בעצמי לשדרג את המחשב שירוץ קצת יותר מהר אז לשם כך אני מתעתד לקנות: HD4870 Sonic 1GB 2X2GB RAM מאוורר חדש למעבד משחת קירור. עכשיו - המעבד שלי (למי שלא טרח להסתכל ב "מפרט") הוא E6600 שכרגע רץ ב 2.53 בנוסף - הלוח אם שלי כנראה אמור לאכול OC בכיף (Abit AB9-PRO) - אל תשאלו למה במשך שנתיים לא עשיתי OC עכשיו למעבד יש מאוורר סטוק, אז אותו אני רוצה להחליף במשהו קצת יותר טוב, והבנתי שזה לא כזה טריויאלי וצריך למרוח משחות וכאלה. לא התעסקתי בזה מעולם (החלפתי כוננים / כרטיסים / זכרונות, אבל אף פעם לא מאורר / מעבד) כמו כן, יש לי במארז חוץ מהמאורר של הספק…

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by contA-,

    שלום לכולם! אני מעוניין לבצע אוברקלוק למעבד,לזכרון ולכרטיס המסך שלי ולכן אני זקוק לאמצעי קירור מתאימים למחשב. מאחר שאני לא מבין בנושא ממש אני באתי לפה אז ככה: יש לי תקציב של כ-500 ש"ח עבור כל אמצעי הקירור שאני אזדקק לאחר ביצוע האוברקלוק. לידע כללי: טפמ' המעבד שלי בזמן פעילות רגילה היא 45-55, ובזמן מאמץ (הפעלת משחקים וכו') היא 55-60. וטמפ' הלוח אם בזמן פעילות רגילה היא 35-40, ובזמן מאמץ היא 40-45. לפי מה שהבנתי עד היום אלו טמפ' די גבוהות אז תתחשבו בזה כשתתנו לי את דגמי האמצעים לקירור המחשב. מפרט המחשב שלי הוא: מעבד: P4 2.53 533 mhz לוח אם: ASUS P4P800 Deluxe כרטיס מסך: ATi Radeon 9500Pro זכרון: 2X256 MB DDR 333 mhz (אני לא יודע של איזה חברה,אבל הזכרון פעל …

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. אני כלל לא מתמצא בתחום הקירורים. אני שוקל להרכיב מערכת XEON עם לוח כזה. (יש לי כבר את חלק מהרכיבים) האם הקירורי האוויר המובילים שמומלצים כאן מתאימים בכלל לתושבת הזו, ואם הם יכנסו מבחינה גודל פיזי. תודה. עריכה: טעות לגבי הלוחות. מדובר http://www.asus.com/Motherboards/Z9PED8_WS/specifications/

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים