אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש מאוורר שאני יוכל לשלוט לו על הלדים לכבות ולהדליק דרך המארז כמו שיש לי עכשיו מיקדימה המארז הוא Cooler Master Haf922 אני יודע איך מחברים את המאוורר רק אני לא מוצא עוד מאוורר כזה
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
התקשרתי ל חברה K.S.P ונציק שירות אמר לי ש המשחה טרמית : Arctic Silver 5 לא טובה בכלל היא מתחילה להתפורר אחרי כמה זמן האם זה נכון או שהוא סתם אמר לי ? הרי יש לו אינטרס למכור לי אז למה הוא אמר לי את זה והיה להם במלאי ... תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, לי יש סלרון 1000 מומהר ל1100 110*10 ורציתי לדעת אם הוא יותר טוב מפנטיום 3 1000 בתודה מראש יאיר
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן חבר'ה! בשעה טובה וקרירה הושלם הפרוייקט של קירור החלקים המרכזיים במערכת. רשמים, תוצאות ותמונות לפניכם.. 1. קירור זיכרונות: על הזיכרונות הותקן קירור ThermalTake Spirit RS. אין לי מדידה של לפני ואחרי אבל דבר אחד בטוח: אם מקודם הזיכרונות היו לוהטים והיה בלתי אפשרי לגעת בהם למשך יותר משנייה אז עכשיו הם נעימים למגע. 2. קירור למעבד: המעבד קיבל את ThermalRight Ultra 120 Extreme. בעומס מלא ירידה של 10-15 מעלות לעומת מה שהיה עם הזלמן Zalman CNPS9500. כרגע בעומס מלא 68 מעלות, 45 מעלות במצב מנוחה. 3. קירור לכרטיס המסך: הקירור שזכה להרבה שבחים בביקורות רבות הרי הוא ThermalRight HR-03 Plus. ירידה ניכרת בטמפ' הליבה בעומס מלא ובמצב מנוחה. ירידה של 20-25 מעלות לעומת הקירור המקורי ש…
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי מארז HEC 6C11 עם מעבד Q6600 וכרטיס מסך 4850 עכשיו כמו שהוא הגיע, הכרטיס מסך היה 78 מעלות במנוחה! והמעבד 52 עכשיו שמתי מאוורר מתחת לכרטיס מסך ומאוורר על דלת המארז הצלחתי לשפר את המעבד ב-2 מעלות ואת הכרטיס מסך הורדתי ל-67 מעלות במנוחה אני מעוניין להוריד את הטמפרטורה במארז בעוד כ-7-8 מעלות מה אפשר לעשות??? תודה!
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, יש לי את המעבד הנ"ל על לוח אם G41TM-E43, עכשיו ב-CPU-ID אני מסתכל על ה-CLOCKS ורואה שיש לי פחות מהמעבד שאמור להיות לי.. Uploaded with ImageShack.us מדי פעם אני רואה MHz 2601 אבל ממש בקושי ולפעמים המחשב קצת איטי ועושה קצת בעיות, אתם אומרים שצריך לפרמט אולי כי הוא עשה לי מסך כחול כמה פעמים של כשל בהרד דיסק.. יש לי עוד כמה שאלות בהודעה מספר 4#
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו חשב לעשות או עשה מערכת קירור נזולית שבאה ישירות מהמקרר לתוך המחשב? תחשבו על זה שנייה, המים במקרר מגיעים ל0 מעלות+- אז אם מעבירים אותם טוב דרך צינורות נחושת עם בידוד טוב והכל ואיזה מנגנון נגד הזעה (שלא יטפטפו המים) אז זה יכול לקרר את המחשב בצורה מטורפת, ואפשר לקחת את זה הלאה עוד יותר למשל לשים תא עם אלכוהול במקפיא (הרי אלכוהול לא קופא) ואז זה עוד יותר קר יש רק בעיה אחת של ההתנדפות של הכוהל. בקיצור רציתי לדעת אם מישהו חשב על זה או אם מישהו עשה כזה דבר כי אני חושב לבנות כזה דבר עם עזרה של אבא שלי שהוא עובד בקירור ומיזוג אוויר. אני רק רוצה לדעת אם זה הגיוני
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, עשיתי ל FX 8350 OC היום ל 4.4 GHZ מ 4, ומשום מה התדר של ה NB וה HT לא עלו. השאלה שלי אם זה באמת משנה? כי המטרה שלי בסופו של דבר היא לקבל ביצועים יותר טובים ל single core. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
Gigabyte aorus z790 I9-14900k 2x 32gb corsair dominator cl30 6000mhz Psu 1200w Arcric AIO ניסיתי עם CHATGPT אבל הוא מביא אותי לפרמטרים שלא קיימים, ולא נראה לי הגיוני לשנות רק חלק מהערכים. אשמח לעזרה. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
ראיתי שאין הרבה קירורים ובפרט לא קירורי מים מתקדמים (ראדיאטור 280 מ"מ) שתומכים בAM4. אילו קירורי מים של 280 יש לAM4 (AIO(? ואילו קירורי אוויר מתקדמים יש?
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
האם OC למעבד/זכרונות/כרטיס וכו' ולו OC הנמוך ביותר יבטל לי את האחריות במידה והמעבד יהרס? או שזה לא משנה ? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לפני שאשאל את השאלה הינה המפרט שלי: כרטיס מסך: geforce 8600gs m שעונים בררית מחדל: core: 600MHZ shader: 1200MHZ memory: 400MHZ עכשיו יש לי פרופיל OC שנבדק המון פעמים עם ATI TOOL , Modern Warfare 2 - Multiplayer , COD4 , FEAR 3 , Heaven DX11 Benchmark 2.5 , 3DMark06 , Crysis 2 ו - FURMARK(עשיתי את הבדיקה עם FURMARK למשך 10 דקות כי הטמפרטורה התחילה להיות מוגזמת ולא היו עיוויתים) עם כולם הפרופיל עבד מצוין ללא עיוותים חוץ מבעית טמפרטורה שאותה אפתור עם משטח קירור שאני מבקשה המלצה לגביו כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=504790.new#new זה הפרופיל: core clock: 650MHZ shader: 1626MHZ memory: 553MHZ בהכל הפרופיל עבד מצוין למעת משחק אחד והמשחק הזה הוא far cry …
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מאוד גאה בתוצאה הזאת ;D עם ה-9800PRO שלי.. זה בלי ארטיפקטים בכלל, ליבה על 432(15 אחוז אוברקלוק) וזכרון על 378(12 אחוז אוברקלוק), וטמפ' נמוכות אפשר להגיע עם הכרטיס הזה יותר רחוק וכך אני יעשה.. מחיאות כפיים לעצמי ;D המטרה הבאה שלי היא 3500 התוצאה המקורית שקיבלתי בלי שום אוברקלוק הייתה: 2626 מה שנותן 519 נקודות הפרש
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הצעות לשיפור, אממ אני חושב שהיא לא רעה, אבל צריך להוסיף מאוורים שיזרקו את האוויר החם מהמארז. הינא שרטוט: http://img381.imageshack.us/img381/1697/untitled7vx.jpg יש אפשרות לשים גם מאחור של המארז מאוורר 120m ובדלת להגדיל ל92 m. תודה
-
- 33 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מהוא המאוורר הכי טוב (עד 150 שקל) מיבחינת קירור (רעש לא משנה) למעבד הנ"ל ? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, כמו בכותרת, אני לא בטוח שזה יכנס? זה מתאים ל הרבה לוחות לוח בחתימה... זה מתאים למארז מידי? הספק שלי נראה לי סטנדרטי אם אפשר תרגיעו אותי בבקשה :-[
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
1. איזה מאוורר נחשב ליותר טוב ? (או שזה לא משנה במקרה הזה) THERMALTAKE Fan 120mm http://www.thermaltake.com/products/dcfan/a1280.htm או VANTEC Stealth 120MM FAN - SF12025L http://vantecusa.com/product-cooling.html# 2. איפה באיזור חיפה יש חניות שאפשר לקנות בהם כזה מאוורר (אין ב KSP, ואל תשלחו אותי לפנדה - זה יותר מדי רחוק)
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מהו הOC המקסימלי שאפשר לעשות E8400 עם קירור TRUE ? *סטפינג C0 תודה.
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אם כן האם הוא מסובך להרכבה והאם הוא צריך מקל שיתמוך בו?
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הטמפרטורה במצב "מנוחה" כ-39 מעלות, לאחר מאמץ היא מגיעה לכ-44 מעלות.יש לי 2 מאווררים במארז, איך אני מוריד את הטמפרטורה ???
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, רציתי לספר לכם על המוד הראשון שלי זה היה בליל חורף קריר, הרוח נשבה, ונכנס באוטו שלנו נהג מפגר, בקיצור טוטל לוס, מה לעשות שמחים (או שלא) הוצאנו את כל מה שיכולנו מהאוטו לפני שמחזירים לחברת ביטוח, ושאני אומר כל אני מתכוון לזה (מיד תבינו). בקיצור חזרתי עם ארגז מלא כל טוב ממכוניתינו היקרה שהלכה לעולמה (יהי זיכרה ברוך) המשולש אזהרה נתלה על דלת חדרי, הרדיו התחבר לקיר, הכיסויים של המושבים הלכו לכיסאות וכיוצ"ב ... אבל מה אני אעשה עם המנורות שאל יאיר, הסתכלתי על המחשב, על המנורות, שוב על המחשב ואמרתי נלך על זה, בקיצור התוכנית שלי היא להרכיב את כל נורות הרכב על המחשב, התחלתי בקטן קטן כדי לראות איך זה הולך, כמה קדיחות, קניית חומרים והמוד הראשון מוכן, יש לציין שהנורה בפנס אי…
-
- 26 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איזה משחה טרמית הכי טובה??? אני לא רוצה שתגידו לי שעשו על זה כבר 100000000 דיונים אני רוצה שתרשמו איזה משחה הכי טובה!!!!!
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, התחלתי היום לעשות OC למעבד שלי על מנת לשפר את הביצועים של המערכת שלי.. (AMD 3800X2 , 2GB DDR2 667MHZ , 8800GT) אז התחלתי לעשות OC למעבד, והגעתי ל 2200. האורגינל בא עם 2000. אם אני מעלה אותו ל 2240 אז הווינדוס לא עולה. הוא מגיע לשלב אחד לפני הטעינה של הווינדוס ומשם חוזר על עצמו כל הזמן. החזרתי ל 2200 וזה עלה רגיל. הטמפ' של המעבד שלי נמוכה מאוד. בין 9-22 במנוחה. ד"א, זה ה OC הראשון שלי ואני לא ממש מבין בזה ככה שאם תוכלו להסביר לי במונחים שאני אבין אני אשמח. איך אני ממשיך את ה OC? אני רוצה להגיע לפחות ל 2.5-2.6 .. הינה תמונה של ה BIOS כדי תוכלו להסביר לי יותר טוב מה לעשות : [attachment deleted by admin]
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם , התחדשתי במעבד Q9550 שמקורר בעזרת MUGEN 2 נכון לעכשיו ללא OC (במארז מאוורר היטב) הטמפרטורה של המעבד בביוס עומדת על 52 ובעזרת התוכנה FAN SPEED נמדדת טמפרטורה של 49 מעלות במנוחה. יש מצב שהמעבד אינו תקין ומתחמם יתר על המידה ?
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-


