אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום קניתי מחשב בתחילת החורף, עוד מעט קיץ ואני רואה שהטמפ' עולות, רציתי לבוא להתייעץ פה לראות האם הן תקינות או שכדאי לעשות משהו עם זה המארז ג'נרי, יש מאוורר מקדימה שמכניס אוויר, מאחורה מוציא הכרטיס מסך זה 5750 לא 5770 כמו שרשום בתוכנה. הכל עם קירור סטוק עריכה: קטע קצת מוזר..ה-69 של המעבד היה בזמן משחק AC2..איפסתי את ה-MIN/MAX ונכנסתי שוב לשחק, עכשיו המאוורר ממש רועש(ומסתובב על קרוב ל-6000RPM) אבל ה-MAX על 57 שזה נשמע הרבה יותר סביר טוב אני לא בטוח על מה ולמה השינוי אבל זה אחרי כמעט שעה ב-AC2 תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד intel pentium 4 2200 ולפני כמה זמן החלפתי את הסינק והמאוורר(של intel) באחד אחר(גם של Intel) אבל מאז המחשב מתחמם מהר מאוד. קודם לקח זמן עד שהמעבד היה מגיע לטמפרטורה של 60 וכרגע הוא מגיע ל-70 ישר! השאלה שלי היא האם יכול להיות שהבעייה היא שאין משחה טרמית על המעבד? או האם הבעייה חייבת להיות הרכבה לא נכונה של הסינק.(מה שלא נראה לי כי הטמפרטורה בהתחלה היא 44 מעלות) [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לום לכולם יש לי כרטיס sapphire r9 390x tri-x 8gb וכרגע המהירות שהוא הגיע מהמפעל הם ליבה 1055 והזיכרון על 1500 וגם שאני פותח את התוכנה של sapphire trixx הוא מראה לי שהמתח ליבה הוא 13mv+ לא נגעתי במתחים הכרטיס מגיע לטמפרטורות מקסימליות של 82C במשחקים אני רוצה לעשות קצת אוברקלוק בלי לפגוע בכרטיס כמובן מישהו יכול לתת לי הגדרות שהוא ניסה והאם אפשר לעלות את הליבה ל1100 בלי לגעת במתחים של עכשיו? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי i7-2600K ASUS Z68-v-PRO- GEN3, עם 8 GB זכרון הצלחתי לייצב את המחשב על ההגדרות הבאות בטמרפטורות עבודה של 67-70 מעלות במאמץ בבדיקת ייציבות של 13 שעות. AI Overclock Tuner - Manual BCLK/PEG frequency - 100 Turbo Ratio - By All Cores EPU Power Saving Mode - Disable VRM Frequency - Manual and 350 CPU Current Capability - 140% CPU PLL Overvoltage - Disabled Load-Line Calibration - Ultra High Phase Control/Duty Control - Extreme VCORE-1.34V PLL VOLTAGE-1.7 עכשיו בפועל היו לי BSOD עד ששיניתי את: LLC, CPU Current Capability-140%, VRM Frequency - Manual and 350 (לפני זה היה על AUTO), ואתה ה - PLL-העברתי מאוטומאט ל 1.7 (ערך האוטומאט היה 1.8) כל זה ע" המלצות שונות …
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כ5 דקות התקנתי V1 חדש דנדש על הE8400 שלי...והייתי רוצה חוות דעת על הטמפרטורה הנוכחית של המעבד,כי היא די מבהילה לטעמי... הטמפרטורה של המעבד עכשיו,בשעה שש בערב,בחדר חם בלי מזגן,על פי הביוס,OCCT וCORETEMP,היא 49 מעלות...לטעמי גבוה מדי..מה דעתכם? הייתכן שגם בהתקנה הקלילה של השני שלבים של הקירור הזה פישלתי במקום מסויים והתקנתי אותו לא טוב? או שחום הסביבה מסביר טמפרטורה שכזאת?
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הגיעה אלי תכני מחשבים ואמר לי כך להוסיף מאוורר קדמי ואחורי 120 MM להחליף משכה טרמית ולשים קירור טוב יותר למעבד (קירור שעומד של זלמן ) להחליף את המאוורר ה 240MM של EZCOOL במאוורר של חברה אחרת כמו זלמן (אותו גודל) הוא אומר שהכרטיס מסך חם מידי (106 מעלות) וזה כשהמשחק ברקע אז הבעיה זה סיקרקולציה אז בקיצור אני צריך 2 מאווררים 120MM(*שליטה מהלוח אם) מאוורר 240MM איכותי(*שליטה מהלוח אם) מאוורר איכותי למעבד (זלמן איכותי) אני הולך להרכיב את הכול אז אני השמח לקבל קצת עזרה בעניין תקציב 500 שח תודה מראש . הכרטיס מסף HD 4850 מעבד Q6600 תושבת 775 לוח אם MSI P6NGM בדקתי ויש רק כניסה אחת למאורר שנשלט על ידי המערכת הוא המליץ לי על מאווררים כאלה http://www.ivory.co.il/product.asp?produc…
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איזה מהקירורים האלה עדיף אין הרבה הבדל במחיר ואין לי בעיה עם התאימות למארז תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
טוב אז ראיתי הרבה ששמים מאווררים גדולים מאוד וחשבתי אולי זה הפתרון אז הינה כמה שאלות: 1. מכירים את המפזרי חום הקטנים? האם יש בהם מאוורר טוב שהוא רגיל כי לפי מה שהבנתי יש מאוורר שמכניס אוויר ובפנים יש עוד משהו שמחמם? 2. האם זה יעזור מאוורר גדול מהרגיל? 3. מה עדיף מכניס או מוציא? 4. האם יש סיכון? 5. האם יש בעיתיות כלשהיא לשים כזה מאוורר? 6. מי יש לו תמונות שלו או של אחרים שיש בהם מאוררים גדולים שיביא בבקשה... יאללה תודה לכוללללללם!!!
-
- 43 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני רואה כמעט בכל התמונות של מחשיבם "מושקעים" שיש כבלים עגולים שכאלה. עכשיו, אני לא מתכנן חלון או משהו, השאלה שלי אם זה רק ליופי, או שיש לזה יתרונות קירור, והעברת מידע טובים יותר? ברור לי שזה עוזר שיהיה air flow יותר טוב, אבל זה בטח שולי לא? אשמח לדעת אם זה שווה את ההשקעה של ה-210 שקל (70 לשנים ועוד 70 לאחד ל-Floppy) ואני בחרתי את זה של Antec כולם עולים בערך 70, אז ללכת כבר על חברה, השאלה אם זה כדאי? אולי יש יותר זול? תודה. עוד שאלה, האם - Sata זה חיבור IDE רגיל? או שונה? ודבר אחרון, בסופו של דבר האם זה שווה? קראתי כמה ביקורות, אומרים שזה נחמד וטוב והכל, אבל בסופו של דבר, זה לא עושה הבדלים משמעותיים באמת, אז אני לא יודע כבר. כי יש ביקורות סותרות.
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם... אני תוהה האם יש למישהו מושג איך אני יכול (אם בכלל) להפוך מאוורר רגיל של מארז (8MM) בעל חיבור 4 פינים למאוורר בעל חיבור 3 פינים כך שיוכל להתחבר ללוח האם ? חשוב להזכיר שלמאוורר בעל חיבור 4 פינים (כזה שמתחבר לספק) יש רק שני חוטים היוצאים מהמאוורר (אדום ושחור) ואילו למאוורר בעל חיבור של 3 פינים ישנם 3 חוטים (אדום שחור וצהוב). כמובן שניתן לחבר רק שני חוטים ליציאה של 3 פינים, אבל השאלה היא האם אני יוכל לשלוט על מהירות המאוורר דרך הביוס. תודה מראש...
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, המפרט שלי: (ישן מאוד אני יודע) מעבד E8600 לוח אם GA-G41M-ES2L זיכרון 2x2 dr2 800 ה-8600 הוחלף מ-E4300, כרגע ה-8600 עובד בתדר הרגיל שלו 3.3Ghz, אי אפשר לעשות OC . יש לי כרגע מחשב ללא GPU (יש שימוש ב-GPU המובנה בלוח), האם יכול להיות שבגלל זה הטמפרטורה של המעבד גבוהה יחסית? הטמפרטורה נעה סביב ה-45 מעלות בביוס (50 ב-realTemp) ובמאמץ זה מגיע עד 80 מעלות (ה-TJ Max הוא 100 מעלות). יכול להיות שכשאני אכניס GPU ואפטור את המעבד מהעיבוד הגרפי הטמפרטורה תרד?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד AMD ATHLON64 3200 VENICE E6 על לוח ABIT AN8-SLI עם קירור ThermalTake BIGTYPHOON האם 27-28 מעלות במנוחה זה בסדר לקירור כזה? תודה,
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?.. ביום ראשון אני קונה את המשחה הנ"ל בכמות של 3 גרם (יותר עולה יותר כסף ואין לי עוד שקל מעבר למחיר שלה - 40 ש"ח) . רציתי לשאול כמה שאלות . האם המשחה הזו היא טובה ? לכמה פעמים היא תספיק לי למרוח על המעבד + על ה - כ.מ ?.. תודה מראש, משה
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בכל הביקורות והמאמרים שאני רואה אומרים שצריך לבדוק את מערכת הקירור 24 שעות מחוץ למערכת מה זה בדיוק אומר? כאילו להפעיל את המערכת קירור כשהיא לא מחוברת לכלום? (חוץ מלספק כוח כמובן)
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי מחשב PENTIUM 2 300 MHZ עשיתי OVECLOCKING לBUS CLOCK (אם גאמפרים) והגעתי למהירות של 450 MHZ :D(על ידי העלה מ60MHZ ל100MHZ ) יש לי קרור ואין לי בעיות יציבות בינתיים ניסיתי אחרי זה להעלות ל133 MHZ (דרך הBIOS ) אבל המחשב לא עלה וחזרתי ל100 MHZ . יש לי לוח אם של SOLTEK ודרך הדף שהם הביאו לי העלתי את הBUS ל100 MHZ, כתוב שם ש1-4 גאמפרים אחראים לBUS RATIO SELECT ולמטה רשומות מכפלות של BUS RATIO מ כפול 3 עד כפול 8.0 !!!!! מה זה אומר שאני אוכל להגיע למהירות של 800 MHZ אולי אני טועה אבל אני רוצה להגיע ל550 האם זה אפשרי? תסבירו לי מה אומר המושג ??? ???BUS RATIO SELECT ?
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מפרט מלא בפורפיל... אחרי בדיקת מאמץ למעבד דרך OCCT על 3.4 ומתח של 1.4(לפי הביוס.. בCPUZ הוא רושם 1.39) המעבד עובר בהצלה בדיקה של שעה וטמפרוטרות לא גבוהות יחיסת (52-53 למעבד.. הליבות עומדות על 42 לערך, הלוח עומד על 55). המחשב רץ בלי שום בעייה למשך יום וחצי יומיים ופתאום מתחיל לזייף (שירים מתחילים להיתקע למשל כמה שניות, IE ניתקע) עד שהמעבד ניתקע וצריך לעשות ריסט. הOC נעשה רק ע"י העלת המכפלה של המעבד והעלת מתח למעבד.. שום דבר אחר שונה במכפלות ובמתחים של שאר הרכיבים... זכרונות עומדים על 800MHZ והגשרים על 2000. יש סיבה לירידה בביצועים אחרי שהמעבד עבר בדקית מאמץ?
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שיחזרתי בביוס את האוברקלוק ש tms עשו לי והטמפ עלתה ל 53 במנונה ו 78 במאמץ ולפני זה היא היתה 32-35 במנוחה .. מה אפשר לעשות והאם המעבד ינזק בכזאת טמפ' עוד משהו יש לי מארז cm690 עם 2 מאווררים רק מאחורה וקדימה כמה מאווררים להוסיף ואיך שתהייה סירקולציה טובה
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חח יש עליו 3 מאווררים + אחד יונק (ובלי רעש מהמאווררים האלו בכלל!) דרך אגב זה כטיס של לידטק.. אז אל תקטלו על ההתחלה... מעניין מה יקרה אם אני יפרק את הפלסטיק מהליבה וימרח AS5..
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אותי מעניינת הדעה שלכם עלי (בגבול הטעם הטוב ) בלי קללות וגידופים תעשו את זה באופן בוגר ואז תאמינו לי תגיעו רחוק . וגם מעניין אותי מה אתם חושבים הפורום מבחינת התוכן שלו -מעניין או משעמם ,תפרטו בבקשה. אפשר גם להוסיף הערות\הצעות לשיפור . אני מדגיש ! לשמור על רמת דיון נאותה כי כל התרד הזה הוא בשבילכם !! כדי שאני ידע אם אתם מרוצים ממה שאני מנסה לעשות בשבילכם. אני ישאיר את הסקר כסטיקי לבערך שבוע ונראה איך זה יתפתח.
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי 3400+ ולוח EPOX 8KDA3J... קיצר הוא מגיע ל 64 מעלות במאמץ וזה מלאא למעבד כזה... ותמיד הייתה לי בעיה של קירור... פעם הוא היה מגיע ''רק'' ל60 מעלות... בעיקרון מזה יכול להיות? (קירור סטוק)
-
- 33 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי מעבד AXP 2000 והוא מגיע לי לטמפ' של 55 יש לי את המאוורר המקורי שקיבלתי (Green Power) וגריז טרמי ארקטיק סילבר 3 (מרוח לפי המדריך) מה קורה פה?
-
- 26 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני אעשה את זה קצר , הקירור שיש לי עכשיו Noctua NH-D14 "קצת" גדול שחוסם את הזיכרונות וממש באלי קירור חזק וקטן - לפי מה שבדקתי ראיתי שה H100 נורא קל להרכבה ובלי יותר מדי פרוצדורות. אחבר לרדיאטור שלו עוד שני מאווררי 120MM כדי להוציא את החום וככה יעבוד על פחות RPM. התייחסותכם.
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ר משהו כמו שבוע אני מתעסק עם ה OC הזה מיצב אותו כמה שאפשר ואני צריך חוות דעת על המתחים עם הם בסדר או שלנסות להוריד עוד קצת הינה תוצאות של בדיקה של 8 שעות ב OCCT טמפרטורות : במצב מנוחה בסביבות ה 33 והטמפרטורה המקסימלית כמו שאתם יכולים לראות בגרפים 62 VCORE : CPUZ: ועכשיו לשאלה הכי חשובה הינה תמונה של ההגדרות המתחים בביוס המתחים בסדר או שיש מה לשפר ? וסתם לסוף בשביל הכיף תוצאות מ 3DMark06: לא ניראה לי שבנתים אני הולך להמשיך בנתים זה מספיק למרות שאני יכול לתת עוד קצת ולהגיע ל 500 FSB אבל בנתים לדעתי זה בסדר אשמח לתגובות ובמיוחד חוות דעת על המתחים ! תודה |כן|
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
עשיתי לכרטיס HD4770 אוברקלוק , ל 850MHZ בליבה ו 975MHZ בזיכרון. הוא עבר חצי שעה של בדיקת מאמץ OCCT GPU , אבל כשהפעלתי משחק (HAWX על ההגדרות הכי גבוהות ו DX10) הוא קרס אחרי 5 דקות של משחק. ברור שהמשחק גם על ההגדרות הגבוהות לוקח פחות כוח מהכרטיס מאשר הבדיקת מאמץ , אז ממה זה נובע?
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
המערכת מופיעה בחתימה מטה כולל המארז הצולע, אני רוצה לעשות OC לכ. מסך ולמעבד, השאלה אם בכלל הקירור הבא יעשה את העבודה ואני באמת אצליח לעשות OC, האם לדעתכם ההשקעה תצדיק את עצמה ? כרגע חשבתי על הקירור הבא: כמות מחיר Zalman VF700 Cu VGA Cooler 1 189 ¤ - לכרטיס מסך. Arctic Silver 5 Thermal Grease 1 39 ¤ - משחה למעבד. Thermaltake BigTyphoon CPU Cooler 1 229 ¤ - היטסינק למעבד. הכ. מסך שיש לי זה 6600GT של XFX בתצורת PCI EXPRESS, האם הזלמן יתאים ? כמו כן הזלמן בא עם היטסינקים כחולים לזכרונות, זה יתאים ? או שיש כבר על ה XFX ? כמו כן האם ה BIG TYPHON יתאים ללוח אם שלי, P5GD1 ואיך הוא בכלל על הפרסקוט ? והאם המשחה הטרמית Arctic Silver 5 Thermal מתאימה למריחה על ה GPU יותר ממה שבא עם ה…
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-


