אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם . קניתי מחשב לפי כמה ימים להלן המפרט : לוח של חברת Gigabyte דגם GA-K8NF-9 מעבד להלן התמונה: זיכרון של טיונמוס 1 גיגה 400 ddr . במידה ויש עוד משהו שאתם צריכים תגידו אני אפרסם כאן . ברצוני לעשות לו אוברקלוקינג לשפר אותו קצת , מישהו יכול לכוון אותי איך לעשות ומה לשנות , ? כי אני חדש בזה ואני קצת מפחד אז אני אשמח לכוון .
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כמו שכתוב בכותרת. יש לי ספק גנרי 500W של KSP, ואני לא מצליח לעבור את ה220FSB עם NewCastle 2800 וAbit KV8Pro. זה משגע אותי... המתחים לא נראים לי כלכך יציבים, אז חשבתי לבדוק.
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, פעם ראשונה לפני OC יש לי מה שציינתי למעלה+MUGEN III כרגע בסטוק , 100% מאמץ של PRIME95 מגיע ל46 מעלות. מה המתח המקיסמלי שאני יעדיף להשתמש? מה הטמפרטורה המקסימלית שאני יכול להגיע? ראיתי שתדר 4.5-6 זה התדר הממוצע שיציב על קירור אוויר טוב. אני לא מתכנן יותר מדי , לא רוצה לשחוק את המעבד שלי יותר מדיי. פשוט נכנס לBIOS מעלה מתח , מעלה מכפלה למעבד , ורואה שהזכרונות לא עולים יותר מ1600 (800X2) נגיד , נכון?
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי כרטיס נוידיה GT220 והתחלתי לעשות OC בעזרת התוכנה MSI Afterburner נתקלתי בבעיה - את המד של המאוורר אי אפשר להזיז תמונה: http://www.up2me.co.il/images/24323338.jpg כאשר מנסים להזיז את המד, כל התוכנה זזה הצידה.. אי אפשר ללחוץ על זה ואיך בינתיים נראית ההתקדמות? (צילמתי לקראת סוף בדיקת מאמץ של רבע שעה ע"י התוכנה ATItool) מהירות הליבה ההתחלתית הייתה 625Mhz (העלתי בינתיים 30) בזכרונות עוד לא נגעתי
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יקיריי.. בתור הבעלים היחידי בארצנו הקטנה של SK6, אני גאה לבשר כי אינ הולך להיות הבעלים הראשון של דור ההמשך הAX7. This is an auto-send confirmation showing that your order has been received and processed. Order ID # ************* Order Date: 03/20/2002 Name: Ori Sulimani Email: epitam@012.net.il Address: Shaked 23 st. Address: Address: Rosh-Ha'ayin, IL 48571 Country: Israel Phone : 972-3-9022192 -------------------------------------------------------- -- This credit card transaction has been approved -- Card : ******** Cr# : ****(OMITTED)**** Expires: ******* Cr Name: ********** -------------------------------------------------------- ID# : 100000005898775…
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, המאוורר שעל גוף הקירור של המעבד שלי (Intel Core 2 Quad Q6600) חדל מלעבוד לחלוטין (מדובר בגוף הקירור שבא עם המעבד - סטוק). רציתי המלצה לגוף קירור חדש שיתאים למעבד בתקציב 150 ש"ח. לא ביצעתי מעולם OC למעבד, וכנראה שגם אני לא אבצע בעתיד (אולי משהו צנוע יחסית). המארז הוא בגודל Mid Tower מדגם Compucase 6A21, ולא נראה לי שיש בעיה משמעותית של גובה לגבי גוף הקירור. בתודה מראש! הערה: ביצעתי חיפוש בפורום, אולם ההמלצות לגבי קירור למעבד זה הינן לרוב ישנות, והקירורים המומלצים בהודעות אלה אינם זמינים עוד לקניה.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, אז אחרי שזנחתי את הרעיון של לקנות קירור לכ.מסך שלי (4670), בשל יכולות האוברקלוק הנמוכות שלו, אני מחפש קירור למעבד שלי שהפתיע אותי לטובה וכרגע עומד על 2500 (שיפור של יותר מ20%). בדקתי כל מני ביקורות וכרגע מה שאני מתכנן זה על הSycthe Katana 3, שיש עליו הרבה המלצות, השאלה אם יש קירור יותר טוב ל-AM2 בטווח המחירים מהKatana 3? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
צריך עזרה לגבי היטסינק עקשן ביותר על צ'יפסט בGA-7DXR. אני ממש לא רוצה להשתמש בהקפאה כאפשרות אחרונה...
-
- 32 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
p4 2.8c @ 3.36 ghz abit ic7 bios 26 twinmos 400mhz 256mb *2 2.5-3-3-8 wd 80gb se 240mhz Cpu:Mem 1:1 1.675vcore 2.8vdimm הצלחתי להגיע ל 240mhz ב1:1 וזהו ב241 ויותר הוא כבר לא יציב אפילו לא מחשב לי SuperPi :\ יש למישהו רעיון איך אפשר לרד עוד שנייה או שתיים בSuperPi אני תקבוע ב40 שניות וזהו :\ [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 48 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קודם כל יש לי מעבד E8400 קירור CM 212 HYPER מארז CM690 המעלות קצת עלו עם הקיץ ואני רוצה להוריד המאווררים במארז שלי ככה : (ויש עוד אחד על הדלת של המארז) (התמונה לא שלי.. מפורום אחר) למי שלא רואה גם למעלה יש 2 מאווררים עכשיו למעטה בין הPSU לHDD יש עוד מקום למאורר חשבתי לשים שם 120MM חשבתי על זה: (כדי להכנס צריך ללחוץ על עיר) http://ksp.co.il/hmain.php?uin=7587 גם 2000RPM גם לד ורק 50 שקל נראה נחמד בקשר למעבד יש לי קירור CM212HYPER ויש לו מצד אחד מאוורר ומהצד השני מקום לעוד אחד אז איזה כדאי לקחת? ורק צריך לחבר אותו לקירור והוא יפעל? בלי לחבר ללוח אם או לספק? כי המאוורר שכבר מחובר לקירור לא מחובר לכלום לפי מה שאני רואה תודה
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי AMD Athlon 64 3000 veniece s939 הגעתי איתו לתוצאה הזו : מה המתח שלא רצוי לעבור איתו ? עכשיו זה על 1.51, למרות שהתוכנה מראה יותר אני מחר מקבל ספק טוב ואני לא רוצה לשרוף את המעבד מעודף מתח
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
לא הייתי בבית הרבה זמן, ולפני כמה ימים חזרתי והתחלתי לחרוש על משחקי רשת.. לא הרגשתי ששום דבר יוצא דופן, כל המשחקים רצים חלק בלי בעיות, שמתי לב שהמחשב קצת שקט אבל לא ייחסתי לזה יותר מידי חשיבות, פשוט חשבתי ששחכתי כבר כמה המחשב שלי שקט. בקיצור אתמול קניתי bf4 ושיחקתי כמה משחקים... סתם במקריות מוחלטת החלטתי לבדוק את הטמפ׳ של המעבד, ומה גיליתי? המעבד בidle מגיע ל75 מעלות ( חשבתי שהווינדוס אולי מזייף אז בדקתי בביוס ) ובזמן משחק ל97 מעלות צלזיוס!! אלוהים יודע כמה זמן הוא פעל בטמפרטורות האלה פתחתי את המחשב והמאוורר שעל הגוף קירור לא פועל.. הצלעות קירור רותחות.. ישר כיביתי את המחשב כרגע המחשב כבוי ואני לא אגע בו עד שאשיג מאוורר חדש יש לי שאלה, האם יכול להיות שהמעבד ניזוק? המחשב פ…
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ראיתי שאפשר לנקות עם פחיות אוויר דחוס אבל זה נראה לי נגמר מהר . רציתי לדעת אם יש אפשרות להשתמש במכונה כזו לדוגמא ? http://www.ebay.com/itm/DC-12V-Car-Auto-Electric-Pump-Air-Compressor-Tire-Inflator-Tool-Portable-300-PSI-/141148487608?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20dd1affb8 היא יכולה להיות לי שימושית לכמה דברים , אבל אני לא בטוח אם זו המטרה שלה .
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מחפש לעשות מחשב שקט עד כמה שיותר, ואחד הדברים הראשונים היה לקנות גוף קירור אחר למעבד (A64 3000 venice) קניתי את ה-XP90 של טרמלרייט והשאלה שלי אם הוא יחזיק את המעבד בלי אוברקלוק על טמפ' נמוכה יחסית גם ללא מאוורר מורכב עליו.. כלומר פסיבי תודה (ולמי ששואל, העדפתי לקנות אותו ולא את הסוניק-טאוור של טרמלטייק כדי אולי כן להוסיף מאוורר בעתיד.. אולי)
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, קיבלתי מחשב חדש ואני רוצה לדעת כמה FPS הוא יוכל לעלות לי במשחקים?. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=402931.0 אז ככה, בGTA 4 בהגדות הכי גבוהות אני מקבל 39-40 FPS אם אני יעשה OC לכרטיס עוד כמה זה יוכל לעלות לי?. כמו כן יש קירור כפול לכרטיס מסך ויש מאורר ישר לכרטיס מסך Scythe S-FLEX SFF21F 1200rpm 120mm
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הטמפ של הכרטיס שלי גבוהות אז העלתי את המבירות של במאורר ל מקסימום(4800 RPM) זה יכול להזיק?
-
- 26 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי ספק של TT 400W הוא מספיק טוב לOC ? אני עם OC של32 אחוז ו10 מאווררים .. הוא יחזיק המשך של OC ? אני קונה בקרוב אולטרה 120 אקסטרים כדיי להמשיך את הOC .. הספק יחזיק ? ומה זה ספק ג'נרי ?
-
- 24 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
כשאני יסגור את במארז הטמפרטורה תגיע ל65....אין לי קירור מיוחד במחשב יש בקושי קירור רגיל...(יש מאוורר אחד שמכניס אוויור וגם הוא בקושי עובד, המחשב בא רק עם קירור לספק) מחשב פנטיום 4 1400...ששמעתי שבמעבדי אינטל המעבד מאט את עצמו כדי להתקרר עד כמה זה נכון ועד כמה זה משפיע? האם אני צריך לרוץ עכשיו לחנות כדי לקנות ערכת קירור או כמה מאווררים... אגב החוטים במארז די מסודרים ולא מפרעים למהלך זרימת האוויר...
-
- 33 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב ישן שהפכתי לשרת בעזרת FreeNAS. השרת מורכב משלושה כוננים של 2TB שעובדים ב- raid5. הפחד הגדול שלי הינו מהתחממות הכוננים, לכן הפתרון שחשבתי עליו הינו קניית 3 * cool drive. הנה פרטים על המוצר: http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=103 http://www.madshrimps.be/articles/article/217/0 http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ksptelaviv&uin=8341 (מצטער שלא השתמשתי באפשרות של קישור ישיר אל הכתובת, מסובך לי קצת עם האיפד לבצע זאת) יש לי שתי שאלות: 1) האם נתן יהיה להתקין את שלושת הכוננים אחד מעל השני בכוננים ה 5״ ללא פגיעה בביצועי הקירור? 2) האם לכל cool drive יש צורך בחיבור לספק הכוח של המחשב (בנוסף לחיבור הכונן הקשיח אל ספק הכוח ואל לוח האם)? אם כן, יש…
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום אני מחפש בלוק קירור למעבד, כמובן קירור מים, עד 200 ש"ח עם אופציה לחריגה של לא יותר מ50 ש"ח. תודה, Zzzz נב : איך הבלוק של שגיא?
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו ממליץ???
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
המעבד שלי... +AMD ATHLON XP 1800 עובד על 70.0 °C משום מה ואני לא יודע למה....... המארז פתוח משני הצדדים יש לי שלושה מאווררים שנים מוצאים אוויר אחד מכניס ויש לי את המאוורר המקורי שבא עם מעבד ה AMD..... יש למישהו מושג למה המעבד כזה חם? ומהי הטמפרטורה שאני צריך להתחיל לדאוג בה?
-
- 28 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
האם יש כאן מישהו שמתעסק עם phase change cooling או שאף אחד לא מבין על מה אני מדבר !
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-


