אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי crystal orb וחבר שלי הציע מוד שהוא ראה באינטרנט, לקנות delta 60 מילימטר לחתוך אותו ולהפוך אותו ל40 מילימטר, לשייף לו את הקצבות טוב ככה שהזרימה עדיין תהיה טובה ולהחליף אותו במאוורר שיש על הcrstal orb, כדי?
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני צריך מאוורר למארז R4 ועוד אחד למעבד להויסף לתצורת PUSH-PULL עם MUGAN3 הכי חשוב שהם יהיו שקטים ביותר ותוספת לזרימת אוויר אני עם הקרור המקורי של הR4
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הכרטיס מסך שלי על 72 מעלות במנוחה מרוב שחם פה בחדר לפעמים. שהיה יותר קר הוא היה 50 ומשהו במנוחה. בזמן האחרון יש חמסינים מטורפים ואין לי מזגן בחדר והמארז שיש לי פשוט ולא מקרר את המערכת כמעט. יש לי X1950XT ואני מפחד להפעיל משחקים שאני רואה שזה 72 במנוחה. איך אני יכול לקרר אותו? אני יכול להתקין לו קירור טוב יותר ב SKYPC? או שהם לא עושים את זה? ואם לא אז מה אני יכול לעשות?
-
- 13 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
זקוק לעזרה מבעלי נסיון איזה קרור עדיף? המחיר זהה ואני לא יודע.בפנדה ממליצים על הזלמן ובנעה על הסיילנטר יש לי 6800GT ב-OC 440\1170 על 85 מעלות חייב עזרה נ.ב. יותר חשוב לי הקרור מכמות הרעש שהמאורר מפיק תודה תודה תודה
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
רציתי מאוורר שיוציא את חום מהמחשב דרך החלק העליון איך זה? http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=3830
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
טוב, אז ישבתי וחשבתי והחלטתי שהTURBO MODULE לא מספיק לי.. אמרתי נשים מאורר 120ממ.. אבל אז החלטתי שגם זה לא יספיק לי.. בסוף הגעתי לצומת בה חשבתי שלשים את הTURBO MODULE + מאורר 80ממ חזק מלמטה בנוסף להם יהיה טוב.. הסתבר לי שגם זה לא הספיק לי(לא שהמעלות היו גרועות פשוט רציתי פתרון טוב יותר מהTURBO MODULE בהרבה...) בכל מקרה בסוף לקחתי 2 מאוררים מקוררים שמגיעים עם הגופי קירור למעבדים של אינטל ופשוט הלבשתי אותם על הAC ACCELERO S1 בקלות רבה בידיוק כמו שמלבישים את הTURBO MODULE.. לתוך הפינים, והמאוררים נתפסו פשוט מדהים מכיוון שזה נכנס טיפה בלחץ.. אז הם גם יושבים יותר טוב מהTM.. וגם הרבה הרבה יותר חזקים מהם..(אני חושב שהם גם יותר גדולים) בכל מקרה, אני אתן לתמונות לדבר, ולמי שיש את …
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איזה קירור למעבד יותר טוב? לא משנה הכסף... וחייב קירור רק של טרמלטייק... http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0310-01/cl-p0310-01.asp http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/Cl-P0369/cl-p0369.asp
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שמעתי פה מכה אנשים שיש מה שנקרא בקבוק לחץ אוויר, שיש בתוכו אוויר דחוס וניתן לנקות בעזרתו את המחשב. השאלה שלי היא, עד כמה הוא יעיל לניקוי אבק מהמאוורריים ומהלוח אם ובמארז, ולכמה שימושים הוא מספיק. האם הוא יעיל גם לניקוי של אבק קשה שכאילו "נדבק" לכרטיסים האנכיים ? ומה תחום המחירים שלו. תודה [:
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, לאחרונה נתקלתי בבעיה שמטרידה אותי מעל לשבועיים ,המעבד שלי מתחמם, מקרטע ולעיתים נתקע לגמרי. המעבד מסוג - i5 3570 הגירסה ללא האוברקלוק, לוח אם - Asus P8B-75 M-LX. חשבתי שאולי שהבעיה הינה במשחה הטרמית ולכן מרחתי משחה מחדש - לצערי הדבר לא עזר. החלפתי לקירור ל Noctua דגם NH-U14S (מקירור ZALMAN) - ולצערי המחשב עדיין מתחמם ממש. צירפתי תמונה עם הטמפ' של המעבד במאמץ. ניסיתי כבר הכל וכבר אני לא יודע מה עוד אפשר לעשות . אשמח לעזרה!
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
עם התוצאה הבאה : http://service.futuremark.com/compare?3dm05=766943 יאללה לעבודה חבריה .... בהצלחה מהגולש ...
-
- 29 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני קצת יחפור פה אז אני מקווה שתהיה לכם סבלנות לקרוא ולעזור לי תודה מראש אוקי אז המטרה שלי היא להביא את המעבד (Q9550) למקסימום שהלוח (EP45-DS3L) יכולל לסחוב (עם זה משנה יש לי זכרונות OCZ REAPER 1066HZ וקירור למעבד AC EXTREM) אז ככה אני צריך קצת הסבר והדרכה בשלב הראשון אני צריך לכבות בלוח את כול הפיצ'רים של החסכון בחשמל זאת אומרת לחכות את C1E ו EIST (כבר עשיתי את זה) בשלב השני להכין את המעבד ל OC לשים את ה CPU CLOCK RATIO על הכי גבוה (במקרה שלי זה X8.5) לשנות את ה PCI EXPRES FRECAUANCY ל 100MHZ בשלב השלישי אני צריך להכין את הזכרונות ל OC עכשיו פה תתקנו אותי עם אני טועה קראתי שצריך לשים את ה SPD ל 2.00D שהיחס של הזכרונות היה 1:1 ביחס ל FSB זה נכון ? לשנות את התזמוני…
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ברמז לבעיה שהייתה באייבי. מעניין מה אינטל עשו בסיבוב הזה... יש כבר פרטים, מידע, משהו?
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני חייב להגיד שאלו הזכרונות הכי טובים ויציבים שעבדתי איתם עד היום .....270 ב2.2.2.10 מה שהVX הללו עושים למערכת ...... פשוט תענוג מומלצים בחום ...יקרים ....אבל מומלצים . כרגע עובדים במתח 3.5 על 270 2,2,2,10 יציבים בטירוף PRIME ללא הפסקה MEMTEST גם כן ותוצאות בשמיים . דרך אגב CUPRA ....הם עובדים מצויין גם מתי שהם בסלוטים 3 ו4 והבוסטר בסלוט 2 .....תנסה ....זה נראה מסודר יותר וגם ככה הבוסטר לא יושב על הזכרונות . בהצלחה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אחרי 4 שעות + קרח יבש + המעבד 965 שלי + Rampage II Extreme אלה התוצאות : 8M: 32M: וכמה ... כמה אפשר .... 1M שלי ! היה כיף גדול, במיוחד עם הלוח שהיא נוח מאוד וגם המעבד שעושה 1MB על 5.1 .... :toast: תודה גדולה לדודי שעזר לי בהכל (זה הבחור שעזר לי בתחרות ולקח את הפרס בשמי)
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, מאיפה אני יכול להשיג את זה, אני רוצה לקנות את האולטימה 90 ואני לא מאמין בקליםסים בלי ברגים.
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי מארז FRACTL R4 שני מאווררים קדמיים. אחד על המעבד (בגוף קירור), אחד מעל הספק (מכניס למארז אוויר), ושמתי אחד על הצד גודל 14 שמכניס אוויר. יש רעשים מהצד שם, כנראה בגלל שהוא אמור להוציא אוויר ולא להכניס. האם לשנות שיוציא אוויר?
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
חשבתי לעשות oc לכרטיס / מעבד .. כדאי לעשות את זה בתור מישהו שלא התעסק עם זה אף פעם ? החשש לפגוע / להרוס / לשרוף חלקים
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
במקור - צלעות קירור של פנטיום 486, קצת פרספקס, קצת דבק מיוחד, קצת צנרת, ותוצאה מדהימה ! המערכת כמובן 100% זמנית אשמח לתגובות !
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן, קודם כל,תודה לכל העוזרים מראש. נתקלתי בבעיה,אני מעוניין לעשות אוברקלוק,קטן,ל3.0GHz ואולי אולי במקרה הטוב ל3.2 אם זה יראה יציבות. יש לי קירור Arctic cooling freezer 13 ומעבד q9400. עם מזגן על 22~23 מעלות הוא שומר על המעבד במעלות ממש יפות,כ-35~38 מעלות. עכשיו,לחלק האמיתי: VCORE אני משנה,DRAM וGMCH כמובן. (כמו שהבנתי משנה למה שיש משמאלו,נגיד המעבד במתחים רץ על AUTO ומשמאלו [סתם אומר] 5.2121254 אז אני משנה לזה.[אני יודע שזה לא הגיוני חחחח]) אבל,יש עוד משהו, cpu termintion cpu reference מה אני צריך לעשות איתם? (תמונה מהביוס,אשמח אם תסבירו לי למה לשנות) http://imageshack.us/photo/my-images/580/img0065wh.jpg/ תודה לכל העוזרים! (אם זה לא קשור לפורום הזה,אז…
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות קירור למעבד, הכי חזק שיש עד 200 שקל ככה, אולי חריגה קטנה. אני קונה מ- KSP אז אל תמליצו לי על מקומות אחרים... אני דיי סגור על MUGEN 2 שעולה שם רק 195 שקל, אבל מצד שני אני לא יודע הרבה על הקירור הזה ורמת הרעש שלו. מה גם שהגיע ל- KSP ה- Ninja II Rev B שניראה חמוד ועולה 190. לא איכפת פער המחירים, כן, אבל הוא יותר ביצועיסט מהמוגן? (יש לו 6 היטפייפס ולמוגן 5) בקיצור, מה הקירור החזק ביותר שאפשר לקנות במסגרת שלי; חשוב שיהיה דיי שקט (המוגן רועש?). (אם יהיה אפשר לקבל תשובה חד משמעית בשעה הקרובה זה יהיה מעולה כי אני יוצא וזה על הדרך שלי ואני רוצה לגמור עם זה) *** הקירור צריך להיכנס ב- Antec Three Hundred ***
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כמה זמן ישרוד E8400 על מתח 1.45 , ועל 1.5? ומה הOC המקסימלי שאפשר לעשות לזכרונות שלי? 1200 ? תודה.
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי AC Freezer 64 Pro חדש שקניתי לא מזמן והמאוורר שלו מרעיש. המארז כולו נקי מאבק ולשמן את המאוורר נראה לי מיותר כי הוא חדש. אני לא מצליח להוריד את מהירות המאוורר באמצעות speedfan , נראה לי שלוח האם שלי ישן מידי וכנראה שאין את האופציה הזו. (ראו מפרט מחשב) האם ישנם מאווררים שקטים שאפשר לחבר ל Heat Sink במקום המאוורר המקורי??
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-


