אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי שכחתי איך קוראים לתוכנה הזאת שאיתה אתה יכול לקבוע את הסיבובים של המאווררים ולעשות שהמאווררים יהיו שקטים תודה
-
- 1 תגובה
- 404 צפיות
-
-
אני מתכוון ל MHZ של הזכרון? כי שלי שלי אחרי 200mhz לא יציב בגרוש... זה מה שצלחתי להגיע הכי יציב. אגב האם התזמונים של הזכרון טובים? [אני מתכוון יחסית ל pc3200 ]. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 403 צפיות
-
-
שלום, אני מעונין לעשות OC למעבד והתחלתי בתהליך לפי המדריך שיש באתר אך הביוס שלי קצת שונה ואני לא מוצא את משצריך. דגם הלוח שלי הוא : K8NF9 Ultra אז משארך OC אם הלוח זה או שיודע את הביוס הזה בבקשה שינכה אותי .. תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 402 צפיות
-
-
מצטער שאני מנג'ס עם זה, אני פשוט רוצה לסיים עם הבנייה לפני שאני חוזר לבסיס... אלו שתי אופציות...רק שלאף אחת מהחנויות שאני מכיר יש אותן...אני מניח שבד"כ מזמינים את זה מחו"ל...? http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_141_1311_1316 http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_141_1311_1538 http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_141_1311_1538 אם תוכלו לתת לי לינקים שלמקומות שיש בהן את הבלוקים במלאי זמין אני מאוד אשמח תודה רבה שחר
-
- 0 תגובות
- 390 צפיות
-


