עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. האם הלוח ASUS P4P800SE מתאים למארז ARCTIC COOLING Silentium? מי שעוזר מלך!

    • 2 תגובות
    • 411 צפיות
  2. אורח
    Started by אורח,

    האם בחבילה של Aero 4 ISB-V73 של קולרמסטר מגיע גם בקרת מאווררים? (בקשה כן בבקשה כן בבקשה כן..)

    • 1 תגובה
    • 411 צפיות
  3. מישהו יכול לתת לי המלצה למשאבה מים הכי שקטה שאפשר מחיר לא חשוב ואם אפשר לדעת כמה dba

  4. Started by shake7,

    היה לי מחשב ישן שהוא לא בשימוש, אז חשבתי להוציא ממנו את המאורר ולהכניס אותו למחשב שבשימוש. אז השאלה שלי היא: אם אני בכלל יכול להכניס אותו לאנשהו, אז לאיפה ואיך? תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 410 צפיות
  5. Started by asaf_azar,

    אני אף פעם לא נגעתי בOC אבל אני רוצה לקנות מעבד E6600 ועוד מעט שהמשחקים ידרשו ביצועים גבוהים יותר אז אני אעשה לו OC. הא נחשב מעבד טוב בשביל אוברקלוקינג?

    • 1 תגובה
    • 410 צפיות
  6. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    אז לאחר שבוס הסביר איך מסירים את המאורר מהגוף קירור הפשוט של אינטל (LGA775) פתחתי את המחשב, ניתקתי סיילנט קט אחד שסתם היה בפנים ופיזר אוויר במארז, הוצאתי את הגוף קירור מהמקום והסרתי את המאורר. בשביל לשים את הסיילנט קט הייתי צריך לאלתר, גם עם המתאם 80 מ"מ שמגיע איתו, הגוף קירור של אינטל פשוט קטן מידי. החזרתי את הגוף קירור למקום וחשבתי על אלתור. תוך כמה שניות מצאתי אחד, אזיקונים. שמתי סך הכל שניים, אחד בפינה אחד ושני בפינה האלכסונית שלו (ימין למטה ושמאל למעלה, למתעקשים) הפעלתי את המחשב והוופ הכל עבד. הבעיה הראשונה שנתקלתי בה: משום מה הסיילנט קט מסרב לעבוד במלוא המהירות, במחשב של אחי זה נותן לו עד 4000RPM, אצלי עד 2600 בערך. חבל מאוד. יכול להיות שהבעיה היא בתוכנה של אינטל…

    • 1 תגובה
    • 410 צפיות
  7. Started by ab14,

    יש לי מעבד אינטל פרסקוט 3.2 ואני נייתי לעלות את הרטיו ובספר של הלוח מצויר שם את הביוס איפה שמעלים את הרטיו אבל בביוס עצמו אין את זה

    • 0 תגובות
    • 410 צפיות
  8. Started by asaf_azar,

    אני חדש בנושא הOC. מישהו כמוני יכול ללמוד לבצע OC עצבני במעט זמן? והאם שווה לחכות לQUADCORE שיירד ואז שהוא ייחלש(עוד הרבה זמן) אני אעשה לו OC או שלקחת עכשיו מעבד C2D לדוגמת הE4300 ולעשות OC משוגע? ואם זה יהיה קל?

    • 1 תגובה
    • 409 צפיות
  9. Started by DesperadoS,

    שלום חברים, לאחרונה נוכחתי לגלות בביוס שהטמפרטורה של המעבד שלי 73 מעלות. התייחסויות? האם זה טמפרטורה נורמלית? ואם לא, מה עלי לעשות?

  10. Started by navk2,

    כי הפכתי את הביוס מלמעלה למטה ולא מצאתי אפילו לא היזכור אחד על OC... ד"א הלוח של אינטל.

    • 1 תגובה
    • 409 צפיות
  11. איך פותחים את הנעילה? תודה

    • 1 תגובה
    • 408 צפיות
  12. Started by yuno11,

    שלום לכולם, יש לי מחשב עם מערכת קירור סטנדרטית. המאווררים עושים המון רעש (בעיקר הקטן של הכ. מסך) ובנוסף המחשב לא מתקרר כמו שצריך (55-60 מעלות במנוחה ועד 77 במאמץ!) מעבד Intel Pentuim D 2800 Mhz SOCKET 775 לוח אם GigaByte אני צריך המלצה למערכת קירור שקטה ויעילה בתקציב של עד 500 ש"ח הבנתי שקירור מים הוא פתרון שקט (?) ואפשר להשיג מערכת טובה בתקציב כמו שלי (כן?) אם באמת תמליצו לי על קירור מים, אשמח למדריך על איך מרכיבים? ואיך יודעים מה לקנות (הבנתי שקונים כל רכיב בנפרד, איך אני יודע שהצנרת שקניתי תתחבר כמו שצריך לבלוק וכו'?) כמו שאתם רואים אני לא כל כך מבין אז אני אשמח אם תסבירו לי לאט.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 408 צפיות
  13. יש לי זוג זכרונות 512MB של pdp liberty במהירות 400 מגההרץ ואני מחפש את ההגדרות האופטימליות בשביל OC. הנה תמונה מa64 twaeker אשמח אם תעזרו לי לסדר את ההגדרות. (קובץ מצורף) V [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 408 צפיות
  14. Started by kabesar,

    לוח אם: Gigabyte k8nf זכרון: 256X2 DDR 400 מערכת הפעלה: WINDOWS XP PRO יש אופציה בביוס להעלות את התדירות של המעבד כאשר הנמוכה ביותר היא 200 וזה מגיע עד 400.. כשניסיתי לעלות אפילו ל-220 המערכת הפעלה פשוט לא עלתה ברגע שהחזרתי ל-200 הכל עבד שוב כרגיל... המערכת קירור שלי כרגע שומרת את המעבד על חום באזור ה-46 מעלות.. עד כמה שאני יודע אפשר לעלות את זה קצת ולקבל ביצועים יותר טובים מ-1800MHZ יש איזה תוכנה שעוזרת בתהליך?? אני ממש לא מבין איך עושים את זה בצורה בטוחה ומוצלחת.... תודה מראש לכל מי שינסה לעזור

    • 0 תגובות
    • 407 צפיות
  15. אהלן. מה קורה? המחשב שלי, קצת ישן, נקנה לפני כמעט חמש שנים, ומאז שידרגתי אותו פה ושם. כרגע המעבד הוא את'לון XP (פאלומינו) 1600+ (מהירות ליבה 1.4), 512 מגה זיכרון (אחד של 2100, נקנה עם המחשב, ועוד אחד של 3200), כרטיס המסך הוא ג'יפה 6600 של גיינוורד, ולוח האם של ג'יגהבייט, הצ'יפסט KT600. מפה לשם, החלטתי לעשות אוברקלוק למעבד. אני מודע לזה שאם אני אעשה אוברקלוק אני אצטרך להחליף את אחד הזיכרונות (ה2100 של מושקין איטי מדי, לא יעבוד עם באס גבוה יותר). המכפיל של המעבד הוא כרגע 10,5 והמטרה היא להביא אותו לסביבות ה 1.6-1.65 ג'יגה, מכפיל של 12 או 12,5. על המעבד יש משחה טרמית שנמרחה היטב לפני שנה, מאוורר שכבר נוקה ושומן, ומסתובב על 4700 סל"ד. כמו כן, יש עוד מאוורר בחלק התחתון של המ…

    • 0 תגובות
    • 406 צפיות
  16. שלום לכולם ברשותי מעבד פנטיום 4 2.0 GHZ 256 RDRAM לפני כמצה זמן ביצעתי אוברקלוק עד 2.3 ובדקתי עם התוכנה פריים ועברתי את כל המבחנים אך לאחר כמה ימים פתאום המחשב אלא נדלק כנראה קצר. קיבלתי את המחשב מתיקון וניסיתי לעלות שוב את האוברקלוק אך ללא הצלחה הווינדוס נדפק הורדתי את האוברקלוק ופירמטתי. כעת הכל עובד כראוי. כשהמחשב היה באוברקלוק המעלות לא עברו את ה-48 במנוחה (במעבד) .לוח האם שברשותי הוא: MSI 850 Pro5 (MS-6545) אין באפשרותי לשנות את יחס הזכרונות מעבד ואין באפשרותי לנעול pci/agp מכיוון שאין לי את האפשרות הזו בביוס. העלתי את האוברקלוק בעזרת הביוס כאשר במקום שבו שיניתי היה כתוב 100 אני העליתי ל115 וקיבלתי 2.3. כעת אני מעוניין להחזיר את האוברקלוק כי המחשב שלי כר לא מה שהוא ה…

    • 0 תגובות
    • 406 צפיות
  17. המחשב לא נתקע אבל גם אחקי שעה זה עדיין לא סיים... למה? אגב כשאני מריץ את הדבר הזה אז קופצת הודעה שצריך nforce 2 או משהו כזה והצ'יפסט שלי זה nforce4... או שבכלל אין לי מושג על מה אני מדבר.....

  18. Started by fit3,

    שלום אנשים קניתי שני מאווררי AC על מנת לנסות להוריד קצת את טמ"פ המארז עכשיו שמתי לב שהם עובדים פחות מהר מהמאורר 80 שקיבלתי עם המארז של SP האם זה הגיוני?? ודבר שני אודה למישהו אם הוא יוכל לעלות תמונה כיצד אני מחבר את המאורר שיכניס אוויר וכיצד שיוציא אוויר אני רוצה לשים אחד מוציא אחד מכניס בתודה אמיר

  19. או קיי אז לפניי הכל... בשעה טובה הצלחתי להעלות עוד קצת את הOC שלי.. הנה הנתונים... מעבד 2720 (320X8.5) מתח 1.612 טמפ מנוחה 35 מאמץ 52 (קיץ) זכרונות וכאן הבעיה... בביוס רשום 266 מתח 2.8 מחלק DDR333 בזמונים של 2.5-4-4-8-1T בתוכנות שרשמתי בכותרת רשום לי 247.5 האם הביוס טועה או התוכנות עצמן טועות?.. אני לא יודע מה לעשות תודה מראש. predator_008

    • 1 תגובה
    • 405 צפיות
  20. Started by penny1,

    יש לי פנטיום 3 1000MHZ וכרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 2 אני לא מבין כל כך ב OC אבל רציתי לדעת האם אפשרי לעשות בכלל OC למעבד הזה ? לפי מה שאני יודע המקסימום של המעבד הזה זה 1200MHZ יש לוח ASUS CUV4X

    • 0 תגובות
    • 405 צפיות
  21. Started by Fungus Funk,

    מחפש קירור חזק, עמיד ואמין [קיצר הכי טוב] ל - Sapphire Radeon X1800GTO2 512M + אפשרות ל - OC גדול.... במקסימום 200 ש"ח וכמובן אם אפשר אז יותר זול. * האם הקירור שבא איתו [של ה - XT] יעיל ומספיק גם ב - OC ושווה להשאר איתו ?!

    • 1 תגובה
    • 405 צפיות
  22. האם זה טוב לעשות לכרטיס מסך OC דרך NTUNE או RIVATUNER? ואיזו תוכנה יש יותר טובה לבדיקת הטמפרטורה אני משתמש כרגע ב SpeedFan

    • 1 תגובה
    • 405 צפיות
  23. Started by intel suck,

    היי שכחתי איך קוראים לתוכנה הזאת שאיתה אתה יכול לקבוע את הסיבובים של המאווררים ולעשות שהמאווררים יהיו שקטים תודה

    • 1 תגובה
    • 405 צפיות
  24. שלום לכולם, אני מתכוונת להרכיב מחשב חדש (מעבד INTEL CORE 2 DUO E6300 1.8GHZ, כרטיס מסך ATI RADEON X1600PRO ככל הנראה). השאלה היא האם צריך לקרר את הרכיבים גם כאשר אני לא עושה OC? ולגבי אוורור המחשב - כמה מאווררים אני צריכה ואיפה אני שמה אותם? (עדיף שיהיה כמה שיותר שקט). תודה רבה לעוזרים ;D

    • 1 תגובה
    • 405 צפיות
  25. Started by slater,

    האם אני ישמע רעש ממש חזק אם אני ישים vantec tornado 92 על הxp 90 שלי? האם יש סיכוי שהוא לא יעשה רעש חזק בגלל שהוא בתוך המארז? או שהוא ממש ירעיש ולא כדי לי לקנות אותו? האם אתם יכולים להמליץ על מאוורר 92 חזק ואמין (שלא ישבר) שמגיע לבין 70-100cfm ויותר שקט?

    • 1 תגובה
    • 404 צפיות

דיונים חדשים בפורומים