אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
Athlon64 3200+ (S-939) VENICE CORE AN8 ULTRA S-939, nForce4U,GBL,SATA II ,F.WIRE 512Mb 400MHz AData /VT X2 Powercolor X800GT 256mb DDRIII PCI-E ?Deskstar 80GB Sata II? Thermaltake Suprano VB1000BWS/SWS ?HEC 480W ACE (SILENT)? ?LG 52x32x52 לאיזה אוברקלוק אפשר להגיע עם קירור סטוק, ולאיזה עם סוניק טאוור (שבדרך). מעוניין באוברקלוקינג למעבד, כרטיס מסך, זכרונות ולוח אם. להזכירכם - במארז מאווררים קדמי ואחורי של 12 ס"מ וצדדי של 9.
-
- 0 תגובות
- 421 צפיות
-
-
אהלן, המפרט בחתימה, היום התווסף לו Twinmos Twister BH-5 512MB Pc 3200, ככה שעכשיו אני עומד על ג'יגה זכרון. בהתחלה, כשהיה לי רק את הסטיק של ה speed premium 512mb pc3500 סחטתי 2700 מה"ץ מהמעבד עם 250mhz בזכרון תחת 1T. כשהתגייסתי החזרתי הכל לסטוק כדי שלא תהיה איזו תאונה כשאני לא נמצא. ככה המצב היה שנה+. היום קיבלתי את עוד סטיק, וחשבתי לאמץ אותו קצת. העלתי באס ל270, מחלק זכרונות על 5/6 (כלומר 224), מכפלה 10. שמתי מאוורר 80 על המייצב מתח, והרמתי מתח זכרונות ל3.3. מתח מעבד הועלה ל1.425. אני עדיין מקבל כ35 שניות בסופר פאי למגה. איך, איך, איך זה יכול להיות, אם קיבלתי את אותה תוצאה עם סטיק אחד, בסטוק?! אני על דואל צ'אנל עם 1T, ואני לא מבין איך זה קורה. מישהו יכול לעזור? עריכה: הלי…
-
- 0 תגובות
- 421 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, יש הבדל של 13 שקל (80 שקל עלות ז"א ) על הUV ועוד שאלה, האם ניתן לקנות מסנני אבק למאוררי מארז בארץ? בחו"ל הדבר נפוץ אבל בארץ עוד לא ראיתי.. (אם מישהו מאחת החנויות קורא את זה, ויהיה אפשרות להביא לארץ, תביאו, אני בטוח שיהיה לזה ביקוש)
-
- 0 תגובות
- 421 צפיות
-
-
1)איך אני מעלה את הFSB ? 2)איך אני משנה את מחלק או יחס הזיכרונות ל1:1 ? 3)איך אני נועל את הAGP על 100MHZ? מפרט תוכלו לראות בצד ימין.
-
- 0 תגובות
- 421 צפיות
-
-
מישהו יודע משהו על הקירור של ה E6300?? האם הוא טוב/רע?? לאיזה קירור אפשר להשוות אותו??
-
- 1 תגובה
- 421 צפיות
-
-
יש לי BT וכנראה ששמתי יותר מדי משחה ולכן הוא קצת חמים ... 45 במנוחה עם קפיצות לאיזור ה 65. כשניסיתי להוציא אותו הוא לא זז הוא פשוט נדבק למעבד ולא עזרו כל הנדנודים ונסיונות החילוץ !! רעיונות איך בכל זאת לשחרר את הסורר מבלי לשבור את הלוח אם ??
-
- 3 תגובות
- 421 צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי זיכרונות DDR500 VIESTA של חברת ADATA. עד לא מזמן היו לי 2 של 512MB ורצתי על DDR500 כשמעבד מואץ מ-2.4 ל-3.0. המעבד שלי קריר במיוחד (בשיא המאמץ 40מעלות) והזיכרונות קרירים יחסית גם כן (בזמנו היו על 40 במאמץ בזכות מאוורר מולם). לפני כמה ימים הוספתי עוד 2 סטיקים זהים. חיברתי אותם, ובאותו הבאס התחילו להיות לי שגיאות בזיכרון (בדקתי גם עם מתח גבוה יותר של 2.75 וגם עם 2.65, ותזמונים גם נורמאליים, וגם 3-4-4-8 ליתר ביטחון). MEMTST מצא שגיאה אחת על כל 100% סך הכל (כל פעם בחלק אחר של הזיכרון כך שאין איזה סטיק מסוים שדפוק. הזיכרונות עכשיו חמים יותר כיוון שיש מסביבם פחות מקום לקירור (כיוון שיש עוד 2 סטיקים) אבל הם עדיין לא עוברים את ה-50 מעלות בשיא של המאמץ אחרי שעתיים…
-
- 0 תגובות
- 420 צפיות
-
-
עכשיו יש לי את הלוח P4S533-MX... אין שם נעילת PCI... אבל יש שם PCI משהו ושאני משנה את זה...הדיפולט שלו זה 33...עכשיו אם אני מוריד את זה ל30...ועושה OC...אז הבאס יעלה את זה בחזרה...כן??
-
- 0 תגובות
- 420 צפיות
-
-
בבקשה בבקשה תגיד לי באיסיקיו או בטלפון או איך שנוח לכם איך עושים יש לי RivaTuner יש לי 3Dmark יש לי הכל בבקשה תסבירו לי באיסיקו אם נוח לכם 325108220 ואין לי בעיה בטלפון
-
- 3 תגובות
- 420 צפיות
-
-
b]מעבד: INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q6600 STEPING G0 - BOX ¤1447 אני צריך לקחת למעבד הזה קירור? אם זה משנה המארז שאני לוקח הוא (LEXA BLACKLINE)
-
- 1 תגובה
- 420 צפיות
-
-
-
קניתי זיכרון עכשיו הוא לא יציב אף פעם טזה משגע אותי עובד על תיזמונים 3 4 4 8 הוא אפילו לא באובר מה אפשר לעשות כדי שהוא יהיה יציב המיפרט בחתימה ועד איזה מתח הוא יכול לעמוד בו תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 420 צפיות
-
-
במנוחה...במאמץ עד 64 מעלות לשתי הליבות [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 420 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש לפני יומיים... מפרט בצד.... עכשיו המארז בא עם 3 מאווררי סטוק של 120 ואני מעוניין לקנות מאווררים חדשים שעושים הרבה פחות רעש.... אבל עדיין שיעשו עבודה כמו שיותר טובה.
-
- 1 תגובה
- 420 צפיות
-
-
שלום לכולם כדי לזהות מה היא כל טמפ' בתוכנה SpeedFan עשיתי מה שאנשים מציעים ובדקתי בתוכנה של לוח האם (MSI). בלוח האם יש שתי טמפ' מעבד וSYS מה זה ה SYS הזה. בכל מקרה יש הפרש בין SPEEDFAN לתוכנה של MSI למי להאמין? בתוכנה אחרת היה רשום אותה טמפ' למעבד אבל ה SYS שהיה רשום שם היה 9 מעלות ולא ארבעים פלוס. אם מישהו יודע מה זה ה SYS הזה ואיזה עוד טמפ' יש למחשב ( מה יכול להיות 9 מעלות ומה 40+ חוץ מהארד דיסק). נ.ב. SPEEDFAN מראה גם את ה 9 מעלות גם את מה שהבנתי שזה של המעבד וגם את 40+. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 420 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי שאלה גוף קרור Zalman VF700-Cu LED טוב לכרטיס מסך Radeon X550 256MB ????
-
- 2 תגובות
- 420 צפיות
-
-
בדקתי ב-ATITool וראיתי שהטמפ' של הכרטיס היא 85C, אבל כתוב שם שהמאוורר מסתובב רק על 45% ולא על 100% מה שמסביר למה יש לי ארטיפקטים. אפשר להעלות ל-100% או שזה לא טוב?
-
- 2 תגובות
- 419 צפיות
-
-
-
אין לי ידע ב OC.. אני רוצה לקבל תוצאות יותר טובות מהכרטיס מסך ואחד מהפרמטרים הוא לעלות את המהירות שלו.. כרגע 128M... הכרטיס של ASUS אם זה משנה מה הסיכונים ב OC ואיך עושים את זה, האם זה מסובך ועדיף שמישהו בעל ניסיון יעשה את זה? האם יש אחריות אחרי שעושים OC ? אם לא, ישנה דרך להסתיר את זה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 419 צפיות
-
-
שלום! אני עומד לקבל כמה ערכות קירור למחשב שלי ורציתי לקבל מידע אל הערכת קירור במים שאני הולך לקבל Thermaltake BigWater 12cm CL-W0005 Liquid Cooling System SE השאלה שלי היא כזאת כל כמה זמן צריך להחליף את הנוזל אם כדאי לתת לטכנאי לחבר או שאני ינסה למרות שיש לי ניסיון לא רב בזה אבל בכל זאת + שאלה אם לישם מישכה טרמית כבר שנה לא שמתי + עם יהיו בעיו כי גם אני מתקין Arctic Cooling ATI Silencer 2 Rev.2 ( אם אני לא טועה בדגם ) וגם Akasa Hard drive cooler Blue AK-HD-BL - אפשר לחבר את המאווררים האלה לבקר ( LCD פשוט ב 100-150 שקל ) אגב אל תדאגו הבאתי תחלקים בזול
-
- 0 תגובות
- 419 צפיות
-
-
הי רכשתי מארז צ'יפטק מאש ויש אפשרות להוסיף 5 מאווררים בצדדים. מה הסדור הטוב ביותר הכנסה\הוצאה של האוויר כך שהתוצאה תהיה אופטימלית? תודה
-
- 0 תגובות
- 419 צפיות
-
-
אני מעונין לרכוש את הלוח הזה : Gigabyte GA-K8NS-939 nVIDIA nForce3 Ultra Socket 939 + מעבד 3000+ וינצ'סטר ורציתי לדעת איזה מאוור למעבד כדאי לשים עליו שיתאים גם ללוח וגם למעבד. מאוור טוב עדיף אחד כזה שאני יכול להחליף לו מאוור אם הישן מתקלקל. עדיף מאוור עם הטכנולגיה של heatpipes שנותן ביצועים טובים לאוברקלוק. יש המלצות ?
-
- 1 תגובה
- 419 צפיות
-
-
שלום! אני כבר כמה חודשים מתעסק עם החומרה שלי כדי להמהיר אותה ועד שהגעתי ליציבות לפני כמה חודשים בתדר מסויים שתיכף אפרט ,פתאום איבדתי את היציבות בתדר זה. יש לי מע' בינונית הכוללת לוח lan party ultra עם זיכרונות CROSAIR XMS DDR 400 ומעבד AMD 3500+ סטפפינג E6 ויש עליו מאוור ענק של זלמן (וספק ג'נרי ) שכחתי את הדגם של הזלמן נראה לי 7700 . כאמור הגעתי לתדר יציב של 237*11 שזה גם לא להיט וזה היה יציב כמה חודשים. הבעיה שלי היא גם שהמעבד כלל לא מתחמם והטמפ' במע' נמוכה ועדיין אין יציבות בתדרים שאני רוצה להגיע אליהם (העלאת מתחים מעבר איננה עוזרת) ,האם לפי דעתכם זה הספק הבעיה או שיש איזה ריכב ממה שציינתי שהוא מעפן. תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 418 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב HTPC עם כרטיס מסך Leadtek winfast 8600gts extreme. לאחר השתקת המחשב כולו נשארה לי בעיה אחת - הכרטיס מסך. אני מחפש קירור FANLESS לכרטיס הנ"ל, מה אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 418 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה.. רציתי לשאול בקשר לאובר קלוק במחשב שלי.. יש לי פנטיום 3, לוח אם של VIA, 3 כרטיסים של זיכרון פנימי (128 SDRAM כל אחד) וכרטיס מסך של TNT2 (תמונות מצורפות עם פרטים נוספים) וגם ערגנתי קירור של המארז עם 4 מאווררים גדולים (תמונה מצורפת)+ מאוורר גדול על המעבד ומאוורר גדול על כרטיס המסך, שאליו גם הוספתי פלתת קירור גדולה כמו של מעבד. רציתי לשאול האם אני יכול לבצע אוברקלוק במחשב הזה ואם כן עד כמה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 418 צפיות
-


