אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם כדאי לי לקנות מיגרת קרור: הEnermax UC-106 ATA100/133 Aluminium HDD Cooling Rack או שכדאי משהו יותר טוב מזה אם יש? והאם זה משפיע בכלל על תפקוד הדיסק קשיח בתודה manorking
-
- 0 תגובות
- 425 צפיות
-
-
כשהפעלתי את המחשב קיבלתי אזהרה CPU FAN FAIL . פתחתי את המחשב והמאוור באמת לא עבד טוב,בקושי הסתובב. והיה חם מאוד מתחת למאוורר. החלפתי אותו היום למאוור חדש+מריחת משחה טרמית חדשה. המאוור עובד טוב עכשיו אבל האזהרה עדיין קיימת כשאני מפעיל את המחשב. אני צריך ללחוץ F1 כדי להתעלם ממנה.
-
- 0 תגובות
- 425 צפיות
-
-
כרגע יש לי טמפ' גבוהות מאוד במעבד(E6600).....אני רוצה לעשות או סי ואני חושש מהטמפ' כרגע. הטמפ': מדיון קודם הבנתי שיש לי בעיית סירקולציה כללית במארז(NZXT APOLLO) אז אני חושב שאני צריך גם פתרון קירור נוסף למארז.....אשמח לקבל המלצות גם בנוגע לזה. תודה מראש לעונים!
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
שלום לכם אני מחפש גופי קירור שיכולים להתאים לי ל asus extreme n5750 256mb . אם אפשר שמות של דגמים וחנויות אשר מוכרות את גופי הקירור בארץ. דרך אגב, למי שלא יודע זוהי יציאת pci express תודה רבה מתן
-
- 1 תגובה
- 424 צפיות
-
-
המפרט שלי מופיע בתמונות בנוסף כשאני נכנס לביוס לא מופיעים לי המסכים של ההעלאת תדר וכו'... מישהו יודע למה? טמפ' מעבד בזמן עבודה 100% 62-63 מעלות... שואף לOC צנוע [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
חברים אני צריך קירור שקט לפרסקוט 478 שלא צריך להוציא את הלוח אם בשביל להרכיבו והוא מכוון אוטומטית את RPM. תמליצו לי על מאוורים בבקשה. תודה
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את הati tool בשביל לבדוק ארטיפקטים אז זה משנה אם רואים אותו במסך או שהוא ממוזער או מאחורי חלונות אחרים??
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
שלום יש לי שתי שאלות 1. יש לי פנטיום 3 של אינטל (667MHZ) ולוח של ASUS P3V4X שעובד נכון לעכשיו על 133MHZ רציתי לשאול אם יש דרך כולשהי שאוכל לפתוח את מכפלת המעבד בבקשה?? 2. מה הטמפרטורה הממוצעת שאמורה להיות למחשב כמו שלי(ללוח ולמעבד)? תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 424 צפיות
-
-
בspeedfan בחלק של הsmart שהוא מראה מידע על ההארד דיסק, יש לו שני שדות למטה: fitness ו performance אצלי הfitness על 94% וה performance על 98% איזה אחוזים אתם מקבלים?
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
רציתי המלצה לקירור צ'יפסט מדגם nfors4 sli
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
הם שמו פונקציות חדשות ואני לא יודע עכשיו איך לבנות מפרט כי אין את ה-stepping G0 אז מה מהם עם גוף קירור טוב? מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 Tray + קרור למעבד GlacialTech Igloo 5600 PWM ¤1516 http://skypc.co.il/product.asp?pid=Q660-5600 האם הגוף קירור הזה יותר טוב מ AC Freezer 7 Pro ??
-
- 1 תגובה
- 424 צפיות
-
-
שלום אנשים.. אני צריך קצת עזרה והסברים בקשר לאוברקלוק של המעבד\זיכרונות מישהו שיוכל לעזור לי שיוסיף אותי לאייסיקיו יהיה יותר נוח בתודה מראש 193531117
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
אני מתלבט אני מחפש פילטר ומצאתי את זה עכשיו אני רוצה לדעת אם הוא מתאים למאורר 120 מקדימה שואב האם זרימת האוויר בו טוב http://tms.co.il/product/3015 תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 424 צפיות
-
-
אפשר לעשות פתיחת צינורות ל MSI Radeon x600 xt pro 256 mb ואם כן עם איזה תוכנה?
-
- 1 תגובה
- 424 צפיות
-
-
שלום, אני בשלבים של בניית מחשב, חיברתי מעבד P3 Coppermine 600MHZ SLOT1 ללוח אם ישן שהיה ברשותי, התקנתי הכל וחיברתי. אך הבאס של הלוח הוא 100MHZ וזהו משום מה המקסימום שהלוח אם נותן,וזה גורם לי לכך שהCLOCK של המעבד הוא רק 450MHZ וזה נורא מפריע. רציתי לשאול, איך ניתן להעלות את הבאס של הלוח אם? האם זה אפשר? כי לא הצלחתי לסדר את זה עם הג'אמפרים. האם ניתן לעשות את זה דרך הBIOS או להוריד תוכנה כלשהי שתעשה זאת? יש אפשרות כזו? אשמח לעזרה. תודה רבה והמשך יום נהדר.
-
- 2 תגובות
- 424 צפיות
-
-
לפי EVEREST מהירות המאוורר בכרטיס מסך שלי היא: 2090RPM שזה 27%. איך אני משנה את המהירות הזאת ומה ההשלכות של השינוי? תודה מראש בני
-
- 0 תגובות
- 423 צפיות
-
-
אני שם לו בלוק לקירור מים של זלמן. ואגב אם אני עושה לו OC עד לאיזה רמה של כרטיס אחר הוא יכול להגיע (בערך) ??
-
- 0 תגובות
- 423 צפיות
-
-
שלום לכולם....אם מישהו יכול לומר לי איך לסדר את כניסת ויצאת האויר במחשב.......זה יעזור מאוד.....ז"א מה הכי אפקטיבי... אז תקשיבו שניה....במשחב שלי יש 2 מאוורים מאחורה מהצד הרגיל שמכניסים......ויש לי אחד בצד הקידמי שמוציא.....ויש לי אחד על בדלת לא בידיוק על האמצע...הו נימצא בצד יותר ולמטה יותר....הוא מוציא אויר...(הוא מכוון על הכ.מסך....בניתי לכרטיס קירור ניוחד משלי...צינורות קירור מנוחשת...אז המאוור מוציא אויר שפוגע בצינורות ומקרר אותן.....).אז אני חשבתי על להוריד את הקידמי....לגרום לזה של הכרטיס מסך להכניס במקום להוציא....ולהוסיך על הגג אחד של 120 שמוציא מן ארובה כזאת....וגם להוסיף אחד שיהיה מכוון על הזיכרונות.....אהה ויש לי סילנט טוואר על המעבד....אם מישהו יוכל לומר לי א…
-
- 1 תגובה
- 423 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא: לוח אם: Foxconn 945G7MD8KS2H תמונה:http://www.zap.co.il/compModels.asp?...odel_id=479168 מעבד: intel core 2 E6300 1.86GHZ כרטיס מסך:Gainward nVIDIA GeForce 7100GS 128MB Up To 512MB PCIe אפשר לראות אותו פה: http://www.zap.co.il/compModels.asp?...odel_id=473483# זכרונות: transcend 1024MB 333MHZ (2x512) ספק כוח:ATX P-4 500W ATX 12V (DR-B500E) תמונה:http://www.bigcomputers.co.il/Product.asp?Pid=ATX500&Cat2Cat1ID=5638&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE ויש לי 2 מאווררים רגילים(נראה לי 80mm)ואחד גדול(120mm) ומאוורר של המעבד שקיבלתי מקורי של אינטל אני רוצה לעשות OC לכולם אבל השאלה שלי זה אם הספק יחזיק לי אותם אחרי OC ואם לו תנו לי ספק טוב במחיר נמוך.ואם האוורור מספ…
-
- 0 תגובות
- 423 צפיות
-
-
אוקי, אז זה מה שיש לי, ואני דיי מתחיל עם העניין, אז אני אשמח לאיזה מדריך (חיפשתי ולא ממש מצאתי) ל-OC הכי טוב לכרטיס, מבלי לפגום הרבה בחייו. אני צריך גם תוכנה לבדוק את הטמפרטורה של הכרטיס. ועד שאלה יש לי, זה למה כבר לא מוכרים את ה-7800?! יש איזה סיבה משמעותית? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 423 צפיות
-
-
מבקש עזרה בבחירת קירור למערכת הזאת (ל-OC) מבלי לשנות את המוצר הנקנה (מבלי להחליף מאוורר או משהו כזה). 1. מה עדיף מבחינת ביצועים? קירור אויר איכותי או מערכת קירור מים פשוטה יחסית? לאיזו מהירות מעבד יציבה אני יכול להגיע עם זה ועם זה? 2. מה משתלם יותר מבחינת עלות/תמורה מבין שני הסוגים? האם מחיר כפול (600 בערך) של מערכת קירור מים יצדיק את המחיר וייתן שיפור ממש משמעותי לעומת קירור אויר (300 בערך)? 3. וכמובן הצעות לסוג הקירור שלדעתכם עדיף (ושהכי מתאים למחשב זה)
-
- 0 תגובות
- 423 צפיות
-
-
ידידותי הכוונה לאוברקלוק כמו כזה שנעשה בRivaTuner לכרטיסי מסך...
-
- 1 תגובה
- 423 צפיות
-
-
-
שלום יש לי מעבד PD 945 3.4GHZ לוח INTEL DG965WH זכרון 1*1024MB של ADATA 533MHZ CL4 כרטיס מסך בנוי אני מחפש תוכנה ל OC ותפרטו איך אני עושה OC קראתי הרבה לא ממש ברור לי ,במעבד הישן P4 1.6GHZ עשיתי OC דרך ה BIOS , בלוח החדש אני לא רואה אפשרות כזאת בביוס . *** בתוכנת FANSPEED לא ראיתי לוחות של אינטל תודה...
-
- 3 תגובות
- 423 צפיות
-
-
יש לי BARTON 2500 שרץ כ3200 ......... באס 200 מכפלה 11 מתחים על דיפולט.... העלתי מכפלה ל11 וחצי ומתח ל1.725 ואחרי 6 דקות בפריים 95 קיבלתי 100 ארורים! זה לא בגלל שעבדתי על המחשב תוך כדי נכון? זה בסדר להיות באינטרנט וכאלה תוך כדי הבדיקה? תודה מראש, ניר.
-
- 3 תגובות
- 423 צפיות
-


