עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by re,

    עשיתי אוברקלוק למחשב ועכשיו שאני מדליק את המחשב הוא נידלק ותוך שניה הוא מתכבה ואז אחרי כמה שניות נדלק שוב למה זה קורה?

    • 1 תגובה
    • 427 צפיות
  2. לא מצאתי לא באתר שלהם ולא ב GOOGLE... את הסוקט שלי אין מצאתי רק 478 וזה חלקים אחרים... תודה מראש לעוזרים..

    • 0 תגובות
    • 427 צפיות
  3. Started by termister2000,

    הכרטיס של SAPPHIRE ואני משתמש בתוכנה ATI TOOL. כל פעם שאני מעלה את התדרים ולוחץ על SET CLOCK התדרים חוזרים לסטוק! למה?? איך עושים OC?

    • 2 תגובות
    • 427 צפיות
  4. Started by sahargt,

    המפרט בצד בקיצור אני משתמש בתוכנה שבא אם הלוח בשביל לעשות OC בגלל שאני לא יודע איפה נמצא האפשרות בביוס חפשתי ולא מצאתי ראית שם ש הכול בAUTO מתח לזכרונות ובאיזה מהירות אם עובדים וגם ב PCI-E על AUTO לפי מה שראתי בפורום אני צריך לשנות שזה לא היה על AUTO אז על כמה לשיים את את כול הדברים

    • 1 תגובה
    • 427 צפיות
  5. כשאני נכנס לביוס, יש לי אפשרות לשנות את המאפיינים של הזיכרון. יש לי 2 GB שבנויים מ 2 סטיקים של 1 GB. הם עובדים ב 667MHZ. של KINGSTON. עובדים ב DUAL. יש לי מספר אפשרויות: CPC OVERRIDE : ENABLE/DISABLE MEMORY FREQENCY : 533/667/800 TCL: 3/4/5/6 TRCD: 3/4/5/6 TRP: 3/4/5/6 TRASMIN: 9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 מה עלי לקבוע בכל אחד מהאפשרויות הללו? מה הם אומרים בכלל? ניסיתי לשנות ל800MHZ והמחשב לא עלה. החזרתי ע"י שחזור ביוס (עם ג'מפר).

    • 0 תגובות
    • 427 צפיות
  6. תעזרו לי בבקשה

    • 1 תגובה
    • 427 צפיות
  7. שלום אני רוצה לעשות קצת אוברקלוקינג לסלרון 533 שיש לי בבית אבל לא מצליח למצוא עליו מידע מועיל באתר של אינטל... אמור להיות- family 6 model 6 step 5 יכול להיות שאני טועה לחלוטין אבל יש את המתגים הקטנים האלו בלוח אם שאני יכול לשנות ולעלות את המכפלה או את המהירות. אבל אין לי מושג מה הקומבינציה הנכונה ובשביל זה אני צריך עוד מידע. תודה רבה מראש תום

    • 0 תגובות
    • 427 צפיות
  8. או שהסטוק עושה את העבודה?

    • 1 תגובה
    • 427 צפיות
  9. http://xtreview.com/review114.htm מה אני צריך לעשות בשביל התוצאה השניה?

    • 0 תגובות
    • 427 צפיות
  10. הצטרפתי לאחרונה לפורום בתור קורא- כל הכבוד לכם על המקצועיות והרצינות !!! בעקבות שיטוט בפורום זה התחלתי לחקור את מעמקי הביוס על מנת לבצע המהרה... כשאני נכנס להגדרות "מהירות המעבד" מוצגות לי 3 אפשרויות : 2200 (מהירות המעבד הנכונה) או "ידני" או 2990... רציתי לדעת אם בחירה במהירות 2990 תביא תשנה קונפיגורציה ומתח על מנת שהמעבד ירוץ בהמהירות זאת ומה מידת הסיכון בצעד שכזה. המערכת של בנויה סביב מאורר סטוק ועל פי הביוס הטמפרטורה שלה במנוחה כ35 מעלות. המפרט שלי: מעבד 2400 לוח: ASUS PT4533-C זכרון: 512 מגה במהירות 1066 (RDRAM) כרטיס מסך: TI4200 שבת שלום ותודה על התשובות אורן

    • 1 תגובה
    • 427 צפיות
  11. המעבד שיש לי P4 3GHZ 1MB CACHE לא יודע איזה סדרה קניתי אותו לפני 3 שנים. טמפ' המעבד מגיעה ל-79-80 צלזיוס... האם זה נורמלי? אם לא מה לעשות ובאיזה מאוור להחליף????[br]פורסם בתאריך: 4.04.2007 בשעה 15:04:08 Intel ® SOCKET 775 דגם המעבד..... עזרה דחוף.... מישהו יכול לתת לי תשובה?

    • 4 תגובות
    • 426 צפיות
  12. Started by zion561,

    קניתי מאוורר לפני כמה ימים של 80MM ואני לא יודע איך לשים אותו קיצר שמתי אותו במקום שצריך שמתי 2 ברגים אז סבבה והגיעו איתו כאלו 2 שקעים לבנים כמו 2 שקעים לאיפה אני מכניס אותם?

  13. אוקיי קודם כל היי אני חדש פה .... בכל מקרה לאחרונה התקנתי ATI radeon 9800 pro והוא פשוט מתחמם מאוד מהר והייתי רוצה לקנות לו קירור טוב... עכשיו חשבתי בכיוון ה thermaltake giant 2 או הקירור של זלמן Z80 או איך שקוראים לו ( נו לפחות אני יודע על מה אני מדבר...) עכשיו אני פשוט צריך שמות ומיקום ( גם יהיה נחמד) של חנויות במרכז תל אביב שמוכרות את הקירור הזה אבל רק דבר אחד בלי אתרי אינטרנט בבקשה יש לי ניסיון רע עם הזמנה מחנויות מחשב באינטרנט בתודה מראש...

    • 4 תגובות
    • 426 צפיות
  14. Started by ZeppeliN,

    עשיתי אוברקלוק ל3.4ghz (מפרט בצד) והשיפור בsuperpi 1m היה 5 שניות. זה טוב לא? הטמפרטורות כרגע (בזמן שSNM דולק) 58 למעבד 35 ללוח 57 לPWM2 זה קצת חם לא? הפריזר 7 פרו על מקסימום. רציתי לדעת אם אני יכול להמשיך או שאם אני צריך לעשות עוד בדיקות. כרגע אין לי אפשרות לעשות 3DMARK למעבד. אני יעשה בהמשך... בקיצור מה אתם אומרים על הOC? ואגב, המאווררים של הטרנספורמר רועשים אז רציתי לקבל המלצה ל2X80MM (לא אכפת לי מלדים) שיכניסו אוויר לא מאוד יקר שיהיו שקטים. חשבתי על הArctic Cooling AF8025. איך הם?

    • 1 תגובה
    • 426 צפיות
  15. Started by mc-ender,

    היי קניתי מחשב חדש עם מעבד של amd athlon 64 x2 5600 אם אני טועה בשם אז הוא עלה בערך 1000 שקל עכשיו התקנתי את התוכנות שבאו איתו כולל ה dual core center ובתוכנה הזאת רשום לי שהטמפרטורה היא 67c ונראה לי שזה מאוד גבוה המארז הוא של ez cool עם מאורר ענק בצד יש לי סיבה לדאוג? ומה כדאי לעשות? הטמפרטורה של של ההארד דרייב לפי תוכנה אחרת היא 44c שגם נראה לי קצת גבוה... תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 426 צפיות
  16. Started by Polonian,

    יש לי radeon 9800 pro 128 mb של Sapphire וחשבתי לעשות לו צריבת ביוס לXT, אך לפני זה רציתי לדעת אם זה בכלל ייתן ביצועים יותר טובים מאשר סתם לעשות OC עם ATI TOOL או תוכנה דומה. דבר שני, שמעתי שניתן לפתוח לכרטיס הזה צינורות. מישהו יכול לתת לי לינק למדריך או להסביר לי איך עושים את זה?

    • 4 תגובות
    • 426 צפיות
  17. Started by motogt,

    היום ניסיתי להדליק את המחשב, שמעתי את המאורר של כרטיס המסך עובד, אבל המחשב לא עלה. כיביתי את ספק הכוח לכמה שניות, והדלקתי את המחשב, לקח לו כמה שניות לעלות. כשהווינדוס עלה, המחשב השמיע 3 צפצופים. בדקתי בתוכנת CPUZ אם הכל תקין... ולא! היה לי OC למעבד, והוא נעלם! הזכרון שהיה 444-12 עכשיו 555-18. מה לעשות? מה קרה? האם זה אומר שהמעבד גמור? מחשב חדש חצי שנה אצלי.

    • 0 תגובות
    • 426 צפיות
  18. Started by avizipati,

    יש לי כרטיס מסך ואני רוצה לבצע אוברקלוק עליו מישהוא יכול להסביר לי בפרטי איך לעשות את זה

    • 3 תגובות
    • 426 צפיות
  19. שלום קניתי מחשב חדש לפני כחודש, המפרט שלי כתוב בצד. קניתי בכוונה חלקים שמתאימים לאוברקלוק - זיכרונות CL4 עם קירור פאסיבי, קירור תותח למעבד, ספק עצבני. הבעיה היא שאין לי כל כך זמן לעשות אוברקלוק למערכת הזאת, מה גם שאין לי חשק לחפור בזה (שינוי, בדיקה, שינוי, בדיקת יציבות וכו'). רציתי לדעת מה אני מפסיד מבחינת ביצועים, של משחקים, תוכנות פופולריות וכו' (בעיקר משחקים). אודה אם תוכלו להביא לי איזשהו השוואת ביצועים של מערכת כמו שלי (חייב להיות כזה, כי מערכת כזו היא פופולרית וחדשה בקרב הגיימרים..) עם OC ובלי OC. נקווה בישבילי שההבדל לא קריטי..

    • 2 תגובות
    • 426 צפיות
  20. Started by Ac-Boy,

    קודם כל השאלה, שזה בעצם בקשה.. אם אפשר את אופן העשיה של הOC שאני אעשה? תמליצו לי במה להתחיל? אני חושב בהתחלה לעלות את התדר של מעבד בלי לעלות מתח אם הוא לא יציב אני אעלה מתח והאם אני כול לעשת משהו עם המכפלה? http://img140.imageshack.us/img140/9586/dscf0927qt8.jpg בתמונה הזאת ניתן לראות את הביוס שלי, מה אני צריך לפתוח ומה לסגור בשביל לעשות OC.

    • 1 תגובה
    • 426 צפיות
  21. Started by alexo360,

    אני קונה מחשב חדש ויש לי כמה שאלות: 1.קראתי שאפשר לעשות עם כמה תוכנות אוברקלוק אוטומטי,זה טוב? 2.אם אפשר לעשות אוברקלוק אוטומטי אתם יכולים להביא לי תוכנה לleadtek geforce8800gts 640mb ותוכנה לq6600. 3.אני עוד לא החלטתי על איזה לוח אם לקחת,אתם יכולים להמליץ לי על לוח אם טוב שתומך בsli? עדיף מהחנות skypc.co.il 4.חבר שלי אמר לי שהוא קרא שלאנשים שעשו אוברקלוק המחשב לאט לאט נהרס בגלל שהאוברקלוק מפעיל את המחשב בהגדרות גבוהות מדי,זה נכון?

    • 1 תגובה
    • 425 צפיות
  22. Started by adamg,

    שלום רב, ברשותי כ"מ מסוג רדאון 9700 פרו ( איןספק שהוא עתיק). לצערי המאורר שלו לא עובד ולדעתי הוא הסיבה לכ ךשהמחשב שלי מתכבה ומתחיל לצפצף. בכל מקרה, יצאתי החוצה והצטיידתי במאורר, אך הבעיה הקטנה היא שאין לי כ"כ מושג לגבי ההרבה שלו. תמונה של מה שקניתי http://img233.imageshack.us/img233/9828/dsc00913ja9.jpg האם תוכלו לומר לי מהם החלקים השונים וכיצד לחברם? לדוגמה ראיתי שישנם שני חיבורי חשמל באיזה מהם לבחור? וש אלה אחרונה האם המאורר הזה הוא בסדר? אני יודע שהוא אל שיא הטכנולוגיה היות והוא עלה לי 60 שקלים, אך מצד שני אני גם לא עוסק באוברקלוקינג. תודה מקרב לב, אשמח לעזרה.

    • 0 תגובות
    • 425 צפיות
  23. אוקיי קניתי מחשב הינה המפרט שלי מעבד: Intel Core 2 Duo E6300. לוח: Gigabyte GA-965G-DS3 Intel G965 LGA 775 זיכרונות: G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400CL4D-1GBPK מארז: Compucase 6A19 Black Midi Tower True 400Watt PSU (ספק של HEC). וקירור למעבד(שמעתי שהוא לא רע): Zalman CNPS9500 AT 92mm. עכשיו אני עושה אוברקוקלינג ולא מצליח לעבור את ה2.2 למרות שהמעבד קר! יש מצב לעזרה אני ממש לא מבין כלום בזה, אבל שמעתי שאפשר להגיע ל 3GHZ+-. הינה המסנג'ר שלי: pashut_m@012.net.il תודה, רבה,רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 425 צפיות
  24. Started by hag911,

    אני צריך את הקירור אויר הכי חזק והכי טוב למפרט הבא: Intel Q6600 Retail - G0 Stepping SLACR Asus BLITZ FORMULA LGA 775/QUAD READY INTEL P35 HD Corsair DHX XMS2 Dominator Dual 2048MB PC8500 DDR2 1066Mhz Memory Enermax Liberty 500W Evga8600GT SEAGATE ST3250620AS 250GB 16MB SATA II 7200 Barracuda7200.10 Thermaltake Tsunami +window LG LCD 19" L1970HR DVDRW PIONEER DVR-212DBK LOGITECH CORDLESS OPTICAL DESKTOP EX110 Dominator Airflow Fan Arctic Cooling MX-2 חשבתי על זה: thermalright ultra 120 exteme + SilverstonFm123, אמרו לי שהוא הכי חזק באאיבוריי, מה אתםאומרים?! לא חשוב לי המחיר!

    • 2 תגובות
    • 425 צפיות
  25. Started by b127,

    זה מחמם את הכרטיס ואת כל המארז כמעט, ממש בנס שמתי לב לזה. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 425 צפיות

דיונים חדשים בפורומים