אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קראתי דווקא המלצות עליה והינה נתונים מעניינים עליה. בעעע הינה לינק לתמונה, מצטער אני לא מצליח להכניס את כל התמונות. http://img82.imageshack.us/my.php?image=15vu.png מה דעתכם?
-
- 30 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי מעבד 2.60 ג'יגה של אינטל 800 FBS החדשים האלה שכחתי את השם של זה, הייפר טרד או משהו כזה, ומשום מה כשאני עושה לו אובר קלוק יותר מ 3.150 ג'יגה הווינדווס מתחיל להשתגע!! והטמפ' אצלי בסדר גמור, לא יותר מ45 מעלות במאמץ כשהמאוורר מסתובב במהירות של 1500 סיבובים לדקה. בקיצור אני רוצה להבין איך אנשים עם מעבד כזה או קצת יותק חזק מגיעים איתו ל4 ג'יגה?
-
- 36 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הגדרתי את ה- BIOS כמו שצריך ל OC. עכשיו, כשאני בוחר CPU HOST CONTROL = ENABLED זה מוריד לי ישירות את ה MEMORY FREQUENCY ל 500 מ 667, למה זה קורה? קצת הסבר יהי מאוד מועיל. (אני עושה OC למעבד ולא לזיכרונות) עוד משהו, כרגע ה FSB שלי הוא על STOCK 266 MHZ וה MLTIPLIER הוא על 9 את אומרת 2400 MHZ, מעבד E6600. כשעשיתי ENABLE ב CPU HOST CONTROL אז ה CPU HOST FREQUENCY השתנה ל 200 MHZ ואני ברוב טיפשותי שמרתי את ההגדרות הללו. עכשיו בעיקרון, כרגע ה FSB נמצא על 200 או 266 כמו שהיה בעבר? אני אמור להתחיל עכשיו מ 200 ל 205 MHZ או מ 266 ל 271 MHZ (עלייה ראשונית של 5 MHZ), מקווה מאוד שהבנתם אותי ואני מחכה לתשובות. תודה רבה רבה. עריכה: לצערי ה BUS ירד ל 200, הוא היה ב 266... MHZ (בדקתי ב C…
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי, יש לי לוח אם Gigabyte GA-MA770-UD3 v2.0 ואני רוצה לשים לו בלוקי קירור נוזלי איפה שיש צורך בקירור... אני רוצה בסופו של דבר שכל המחשב יקורר נוזלית ללא כל תלות בקירור אווירי, פרט לרדיאטור, כמובן... תודה לכולם ושבוע טוב!
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המאוורר שיש לי לא עובד טוב בגלל שניסיתי לנקות את הגוף קירור מאבק ולחצתי על המדחף יותר מדי מבד"כ עכשיו, כשהמדחף מסתובב אז הוא נתקע בגוף קירור למשך מס' שניות ואז מפסיק להסתובב. אם במהלך הסבסוב אני לוחץ על מרכז המדחף אז הוא לא נתקע בגוף קירור. המאוורר הקיים הוא ThermalTake Golden ORB II הלוח אם: Gigabyte MA790X-DS4 עכשיו, כשאני נותן למעבד לנוח ומנסה שוב אז המחשב מצליח לסחוב לכמה דקות. אחרי כל השטויות הנ"ל שעשיתי , איך אני מנקה גוף קירור +מדחף מאבק באופן שלא יפגע בהם? אני צריך מאוורר חדש למעבד=AMD 955 Phenom II מה ההמלצה? נתקלתי בזה: מאורר למעבד Noctua NH-U12S תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני עובר עכשיו למערכת AMD עם מעבד FX-8320 כאשר נכון להיום יש לי את הMUGEN 2 ולכן יש לי מספר שאלות: -האם יש תאימות מלאה לFX-8320 כנ''ל מבחינת TDP ? -נכון לעכשיו אני לא מוצא את החיבורים לAM3+ שבאים עם הקירור. האם יש אפשרות להזמין/לקנות את זה בנפרד ? -המאוורר בMUGEN שלי לא במצב טוב... במידה ואני צריך לקנות מאוורר חדש, האם זה משתלם לי או שעדיף לקנות קירור חדש ומתקדם יותר (תקציב עד 200 ש''ח) ? את הקירור אין לי בעיה לקנות מחו''ל.
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הרבה זמן לא כתבתי מה קורה אם המערכת, אבל האמת היא שדי התקדמתי. נושא זה יטפל במיכלי המים. אחרי הרבה חיפושים הצלחתי למצוא משטח נקי ודנדש של פרספקס 5מ"מ. זה לא משהו טוב ועבה כמו 10מ"מ, אבל זה יעשה את העבודה והכי חשוב זה היה בחינם! אז כמו שאתם זוכרים, אני הולך על שתי מיכלים: 1. פנימי - גובה 10ס"מ, אורך ורוחב 15ס"מ. (משאבת המים תשב בתוך מיכל זה). 2. חיצוני - מיכל בגובה של 25ס"מ אורך ורוחב של 6ס"מ. חיתוך החומר יתבצע באמצעות סכין מיוחדת לחיתוך פרספקס (הגיע מאותו מקום שממנו הגיע הפרספקס). הדבקת החלקים היתה בעיה רצינית! התחלתי בהדבקות אם דבק חם ואחרי שהוא יבש ציפוי בסיליקון. אבל כל הזמן היו לי נזילות :-[ אחרי זמן מה כבר לא ראו את הפרספקס מרוב ששפכתי עליו דבק חם. במהל…
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אוקיי, החלטתי לעשות OC לכרטיס 7900GS ;D בהתחלה בדקתי טמפ' מאמץ/מנוחה במצב סטוק: 45 מנוחה/57 מאמץ. עשיתי OC (לא הגעתי למקסימום) לא קורא לזה גדול זיכרון 660/741 ליבה 450/522 טמפ' מנוחה 50-+ מאמץ עד 63 במצב סטוק קיבלתי ב05 7700. עכשיו קיבלתי 8700 ;D תמונה: http://img175.imageshack.us/img175/5691/untitledzg2.jpg עידכונים בהמשך (לעשות ב 06?) עד איזו טמפ' כדאי לזהר? תודה
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כמה מאווררים אני צריך במארז? והאם ה- cooler הזה הוא טוב? Thermaltake DRAGON ORB 3 COPPER CPU cooler for AMD/FCPGA
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי, יש לי את הכרטיס 8800GT של Sparkle. היום (מניח שבעקבות העומס חום) הוא הגיע ליותר מ100 מעלות C במאמץ (COD4) לוקח לו גם המון זמן לרדת, גם אחרי 10 דקות של מנוחה הוא עדיין ב~80 מעלות, זכור לי שלפני כמה חודשים הוא היה ב50 מעלות IDLE. המארז שלי מאורר היטב (CM690 עם 6 מאווררי 120) כך שלא נראה לי שמדובר בקירור המארז שבעייתי. האם תקין? אם לא, אבקש המלצה לקירור איכותי לכרטיס, ממש לא רוצה טוסט ב1400 ש"ח תודה לעוזרים!
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד ה Q6600 עד 3015Mhz כאשר ה-FSB על 335. לא העלתי את המתח, השארתי כמו שהיה. שיניתי את ה-PCIE Frequency ל 100 System Memory Multiplier ל 1:1 כלומר שמתי על 2. עשיתי ORTHOS SMALL FFTS ב פריים 95 ל 40 דקות ולא היו בעיות. כאשר ניסיתי לעלות בתדר ולבדוק בפריים תמיד היו קריסות. העליתי את המתח של המעבד ל 1.3 ולא עזר. הטמפ' לא עוברת את ה-44 מעלות במאמץ במצב הנוכחי. המפרט שלי כתוב מימין. מישהו יכול לייעץ מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני לא מצליח כרגע לעשות OC ל i7 920 GB EX58EXTREME , כרגע עובד ב- 2.66 (עד כמה ניתן להגיע עם קירור מים)? H
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=85040 ;D הזכרונות בתזמונים 1-2-2-5 ולא כמו שהמאגר קיבל 5-2-2-5 . *הצלחתי גם 428MHZ , אני אנסה שוב מאוחר יותר.
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את ההרקולס רדאון 8500LE קראתי את הכתבה הזאתי ושם כתוב+תמונה http://www.tech-report.com/reviews/2002q1/prophet-8500le/index.x?pg=2 Hercules specs a tiny Orb-inspired heat sink on the 3D Prophet FDX 8500LE, with a translucent blue fan. The setup certainly looks cool, but the heat sink seems far too diminutive to be able to do much in the way of cooling. We'll get into exactly how well it works later in the review. There's no RPM-rating for the Hercules fan, but it's barely audible when you have a standard processor fan running. Like it or not, you're pretty much stuck with the heat sink/fan that Hercules gives you with the 3D Prophet FDX 8500LE, beca…
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כמה אתם שואלים? קצת יותר מ-5.7GHz אני אסכם: אמא, אני גם רוצה כזה! http://www.nordichardware.com/news,4970.html
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף למחשב שלי עוד מאווררים? (1 או 2 ) ואני יכין פתח (זה אין בעיה) אני רוצה אותו למעלה ! אני צריך אחד חזק ושקט שקט שקט זה ממש חשוב שהוא ההיה שקט
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אחרי סיבוב בחדרה חזרתי לבית עם 3 בלוקים למעבד (ואחד לNB) POLARFLO DANGERDEN EK השאלה עכשיו היא במה להשתמש ? אני נוטה לEK
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
טוב לדעתי הכותרת אומרת את הכל. יום אחד מצאתי את האתר http://www.shatteredweb.com וראיתי איזה אתר מצויין זה למדבקות מארז. תכנסו שם ותראו, יש שם כל מיני צבעים כשהברירת מחדל היא כסף חרוט. אפשר לחסוך במחיר משלוח, וגם אם עושים הזמנה של הרבה מדבקות אז יש הנחה די גדולה. עריכה: מי שמעוניין שישלח אליי מייל: david_brai@hotmail.com
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך מדביקים את החיישן של הטמפרטורה על המעבד , ומהאווררים , כונן קשיח ? למישהו יש תמונה ? אני רוצה להתקין SENTRY 2 במחשב .
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני אולי ארצה לעשות אוברקלוק על המחשב החדש שלי, אם הולכים בדיוק על פי ההגדרות והסעיפים הנכונים, מהם הסיכויים שיקרה משהו למחשב? האם אפשר לדעת לכמה MHZ זה יגיע על פי המחשב? אם כן: AMD Athlon XP 2500+ Barton (512K, 333 Mhz) BOX CPU ABIT NF7 v2.0 nForce2 Motherboard (ATA133, DDR400, AGPx8, 5.1 Sound, USB 2.0) ATI Radeon 9800 128MB DVI OEM Video Card Western Digital 120GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA100 HDD HEC (Heroichi) 300ER Power Supply DVD-ROM LG 16/48 Bulk Teac / Alps / Mitsumi 1.44MB 3,5" Floppy Drive Twinmos DDR-RAM 512MB 3200 (TMD -50D) Memory HEC (Heroichi) 300AR-T Power Supply Thermaltake Volcano 10 Highest Performance Cooler for AMD
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה לאחר החלפת המארז שלי למארז של COMPUCASE 6A19 שכולל שני מאווררים של 120 מ"מ וגוף הקירור על המעבד הוא אורגינלי של אינטל והמעבד שלי הוא 2.8 על 800 , והלוח אם שלי הוא של ABIT IC7 והגעתי למססקנה שהדרך הבאה להוריד את הטמפ במארז היא בכך שאני צריך להוריד את הטמפ של המעבד. היום במנוחה אני עומד על 45-47 מעלות ביום קריר וכמעט 50 ביום חם ובזמן מאמץ אני מגיע בשקט ל60 מעלות ביום קריר אני מוכן להשקיע עד 400 שקל על גוף קירור כולל מאוורר אז בקשתי אליכם תציעו לי גוף קירור שיוריד לי את הטמפ למינילית???????????? עמית
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 1.4 ולוח אם גיגה ביט (יותר פירוט אפשר ליראות במפרט שלי) אני דיי מתחיל בנושא הOC לכן אני לא בטוח אם זה בכלל אפשרי אבל.... השאלה שלי היא כזאת איך אני יכול לפתוח את המכפלה של המעבד ואיך אני יכול לשנות את המכפלה(בהנחה שאני יצליח לפתוח אותה) ואת ה FSB אם אין לי את האופציות לזה בביוס כי הלוח יחסית ישן? ???
-
- 30 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כרגע המעבד נמצא על 2000 RPM בצורה קבועה והשליטה הידנית חדלה לעבודה.. המאוורר נורא רועש.. בחדר השינה.. מה אפשר לעשות? האם אפשר לשלוט על המאוורר בצורה תוכניתית? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מצאתי בלוק לכרטיס הנ"ל שברשותי אבל אני קצת חושש לגביו כי אין מידע תומך שישנו בלוק כלל חוץ מאוניברסלי, מישהו יכול לאשר לי שהוא מתאים?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
עשיתי אוברקלוק לסלרון 433 שלי... :AR15: הגעתי בלי בעיה ל488MHZ בבאס 75 וזה עובד יציב ניסיתי להעלות את הבאס ל83 ואז המעבד יהיה 541 אבל זה עובד לא יציב....(אחרי כמה דקות זה נתקע...) :-\ אנשים שעשו אוברקלוק למעבד כזה אמרו שהם הצליחו להגיע ל600MHZ וליותר! בדקתי בסנדרה את המהירות של המעבד ב541 והוא עקף פנטיום 3 500MHZ עם 512 cache במלא נקודות!! למה אני לא מצליח להגיע ל540? אני חייב!!!!!!!!! תעזרו לי........
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-


