אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
צריך את המדריך הכי מומלץ, והעיקר שתעזרו לי כי אני פוחד להרוס משהו. לפי המפרט הבא http://members.lycos.co.uk/egzoznet/systeminfo.htm *אני לא מבין בזה כל כך, אני יצטרך הרבה עזרה... תודה.
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
מישהו יודע אם אפשר לכוון את המהירות של המאווררים במארז הזה? אם כן, איפה?
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
Chieftec Bravo איפה לשים את המאווררים? http://www.chieftec.de/?page=products_show&item=3008&k_id=1&language=de זה המארז ואתם תראו שיש צד שמאל 3 וצד ימין 2 איפה לשים יש לי 4 מאווררים ואחד 120 מאחורה
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מארז ואני מתלבט איזה עדיף מבחינת קירור, אז מה עדיף: Antec SLK3700 או Compucase-HEC CI-6919 ?
-
- 2 תגובות
- 430 צפיות
-
-
יש לי בעיה בביוס , הוא לא מוכן לעשות את הזיכרונות ב AUTO יחד עם ה FSB של המעבד . הוא נותן לי לבחור ... בין ( 333 , 233 , 400 , 235 ) וכאלה עכשיו מה הכי כדאי לבחור שהוא יהיה יחד עם ה FSB של המעבד? הנה תמונה מהביוס: תודה רבה ,
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
אוקי.. קניתי מאוור slim volcano 10+ P/N: A1671 application for AMD athlon XP up to 3400+ עקב כך שהמאורר שעל הפרוקססור שלי מת... השאלה שלי עכשיו היא האם המאוור שציינתי לעיל יתאים למעבד שיש לי.. חבר שלי טען שכן ולכן קניתי אותו המעבד: Intel Pentium 3 processor 945 MHz תודה מראש :-X
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך ואני רוצה לישמור את ההגדרות החדשות כמו שצריך ואיך אני יכול לדעת אם האוברקלוק יציב? תודה למי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 430 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את התוכנה עולה לי ההודעה הבאה: לא הצלחתי כ"כ להבין ממה שכתוב בה מה אני אמור לעשות...
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח אם gigabyte ga-k8nf-9 וזכרונות pdp liberty 512 pc3200 400mhz*2, עכשיו לפי אברסט רשום לי שזה פועל רק על 200mhz ואני רוצה שזה יפעל על 400mhz*2=800 כי יש לי דואל, איך אני עושה את זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
אתחיל בהקדמה מסוימת.. במאמץ המחשב היה נתקע לי עד לפני כמה זמן.. מקפיץ מסכים כחולים וקורס בלי סוף. פתחתי את המחשב ושמתי לב שמאוורר אחד לא מתפקד.. ואין לי סירקולצית אוויר טובה בכלל במארז(מאוורר אחד שפולט אוויר, אף אחד שמכניס השאר של הספק והמעבד). בכל אופן, פתחתי צד אחד של המארז וכיוונתי מאוורר גדול מאוד לכיוון הלוח אם(פיתרון זמני) - הטמפ' של המעבד ושל הדיסק הקשיח ירדו פלאים(32,31), אך הלוח אם נראה במצוקה(56 מעלות במאמץ). בכל אופן מאז ביצוע הדבר הזה המסכים הכחולים הפסיקו לחלוטין הקריסות פסקו רק פעמיים המחשב ריסטרט בהפרש זמנים גדול מאוד. השאלה שלי היא כזאת, אני יודע שטמפ' הלוח אינה תקינה וגם חושש שהלוח אם התקצר/נדפק כתוצאה מעבודה ממושכת עם חום גדול(הריסטרטים), מישהו יכול לתת …
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
היי, יש לי בלוח שני חיבורי 3PIN למאווררים . אחד הולך לאיורור המעבד והשני לאיורור הראשון 12CM . עכשיו,אלו הרי חיבורי 3PIN - האם יש מתאם של 3PIN לחשמל הרגיל שיוצא מהספק ? כמו לחיבורי הדיסק קשיח ? איך אני אמור לחבר את המאוורר השני ? תודה
-
- 3 תגובות
- 430 צפיות
-
-
לא מצליח להוריד אותו מתחת ל 60- 59מעלות גם עם AC pro 7 ...
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
אני מחפש ראדיאטור נחושת ובלי אלומיניום שבתוכו עובר צינור 1/2 אינץ' ויש מקום לשים 3 מאווררים של 12 סנטימטר. תכתבו לי את השם של הדגם של הראדיאטור הכי טוב שמתאים למה שאני מחפש בבקשה.
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
1)מה זה T1 וT2? 2)איך אני משנה את יחס הזיכרונות למהירות הבאס? 3)איך אני מעלה או מוריד את הבאס? 4)איך אני משנה תיזמונים לזכרונות? 5)האם המדריך שיש בHWZone לOC הוא טוב למתחילים?ואני מדבר על עצמי,אני בחיים לא עשיתי OC.
-
- 2 תגובות
- 430 צפיות
-
-
אני עדכון לכרטיס מסך POWERMAGIC אבל דחוףףףףף.. יש מצב מישהו מוצא לי? VER,1.1 הוא של ATI
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
השאלה בכותרת.. ומה הם הטמפרטורות המומלצות למעבדים הללו בסטוק עם הקירור המקורים במאמץ וללא מאמץ?? תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להתקין את ה TUNIQ TOWER , אבל אני לא בטוח שאפשר להתקין אותו על הלוח אם שלי (m2n32-sli delux) בגלל שיש לו מין פלטה כזאת מאחורה בשביל הקירור שלו אז השאלה היא האם אפשר להתקין את הטוניק על הלוח הזה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
יש מעבד פרסקוט 64 3 גיגה הרץ והטמפ שלו 55 אפילו שיש עליו tower 112 של תרמלטייק אבל שאני מכוון מזגן הטמפ יורדת ל35 1 האם יש בעיה בקירור של המעבד ואם כן מה אפשר לעשות? 2 איך אני יכול לקרר את המארז שלי מבפנים ? בלי מזגן ובלי המאווררים שיש לי כי יש לי 4, 2 שמכניסים ושתיים שמוציאים וזה לא עוזר
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
יש לי שני מאווררים של 60 בקדימה של המארז למטה . רציתי לדעת אם זה מיותר ? האם זה ישפיע על ההתחממות של המחשב אם אני יוציא אותם ?
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-
-
ב15ל2 אני קונה מחשב מעבד Q6600 קירור V1 זכרונות 2 גיגה cl 4 800 מגה הרץ יחד אם קירור וכרטיס מסך שכבר עבר אובר קלוק ולוח אם P35C DC3 משהו כזה מישהו יכול לתת לי מדריך לoc ?
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
שלום לכולם! פעם ראשונה שלי פה. יש לי שאלה: יש לי את המעבד והלוח מהכותרת.הלוח באופן רגיל עובד ב מהירות 833,אבל ידוע לי שאפשר לעשות לו OC ל1066. איך אפשר לבצע את זה? מה הסיכון בזה (OC פשוט יחסית)? הצעות,הערות או לינקים חשובים,יתקבלו בברכה! PEACE
-
- 0 תגובות
- 430 צפיות
-
-
אחרי הרבה זמן וגם אחרי שכמו מטומטם קניתי את הביג טייפו אבל לא מתאים לי הגעתי למסכנה שהכי טובים שמתאימים ללוח שלי (כי אין בו חורים להתקין מאורר) הם זלמן אבל אני לא מבין מה הבדל בין CNPS7000B-Cu LED CNPS7000B-AlCu LED ושקט זה מה שחשוב לי בעיקראז מה ההבדל ביהם שמתי לב שאחד חלק ממנו הוא חצי נחושת נראה לי וחצי חומר כסוף כזה והשני כולו נחושת :s05:
-
- 2 תגובות
- 429 צפיות
-
-
יש לי מארז של ANTEC P180B דיסק קשיח אחד עובד על 54 והשני על 40 אז מה שאומר שאני צריך מאורר קידמי בשביל המארז אשמח להמלצה על אחד שקט ואני צריך עוד המלצה למאורר לכרטיס מסך במחשב של אחותי 6600 GT הוא מאד מרעיש הייתי רוצה להחליף אותו והייתי שמח לקבל המלצות. ;D
-
- 0 תגובות
- 429 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי לוח יחסית מעפן P5VD2, מעבד CORE2DUO 4300 1.8 יחד עם זאת יש לי קירור ARCTICCOOLING FREEZER + ספק CORSAIR 550 אז ככה שנראה לי שיש מצב ל OC. העניין הוא שאני ממש לא יודע איך ומפחד לשרוף את הבית :-) - מישהו יוכל לעזור לי בבקשה? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 429 צפיות
-
-
בשעת צריבת סרט המעבד עומד על 55 מעלות ולוח-האם על 53 האים זה תקין?
-
- 1 תגובה
- 429 צפיות
-


