אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בתוכנה SiSoftware sandra זה רושם לי את הדברים הבאים על הקירור של המעבד. מה הכוונה? Cooling system thermal resistance is abnormally high. Check cooler/transfer material! Cooling system thermal resistance is higher than recommended. Check it!
-
- 1 תגובה
- 432 צפיות
-
-
החלטתי לקנות את המאורר Accelero X2 לכרטיס מסך שלי: Redaon X1950 SERIES ורציתי לשאול בתמונה נראה כאילו המאורר מוציא אוויר לתוך המארז האם הוא גם מוציא אוויר מחוץ למארז בעזרת איזה פתח?
-
- 0 תגובות
- 432 צפיות
-
-
-
שלום. אחרי שהצלחתי להשיג בורג חדש במקום זה שנשבר (בעזרתו האדיבה של שחר) יש לי שתי שאלות: 1) מה עובי השכבה הרצויה של המשחה התרמית? כמה זה קריטי עם שמתי קצת יותר מדי (1-2ממ בערך)? 2) מה הכיוון הנכון של המגדל הזה? עוד לא חיברתי אותו אז אני לא יודע מה כיוון האויר וזה נכנס גם לאורך וגם לרוחב... חיפשתי תמונות ברשת וראיתי כל מיני כיוונים אז החלטתי להתיעעץ (Q6600 אז רצוי שהקירור יעבוד...) מצורפת תמונה של הכיוון הנוכחי תודה אורי [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 432 צפיות
-
-
שלום לכולםאני בדיוק מסיים את מערכת העבודה משחקים החדשה שלי ובגלל אילוצי זמן אין לי זמן לעבוד עלייה ולייצב אותה.הייתי שמח אם אוברקלוקר רציני היה יכול לקחת אותה להרכיב את הקירורים החדשים לעשות קצת סדר ולהביא אותה לאוברקלוק יציב מקסימלי. כל זה בתשלום כמובן.המפרט הוא :ex38-dq6q6600corsair pc2-8888 1111mhz cas 4 dominatorzalman hp-850sapphire 3870x2wd aaks 500gbהשבוע מגיע הלופ למעבד הכולל ek supremeswiftech mcr320 with yate loonskspc dual bay pump res 750lph 1.8m headכל זה יושב ב p182מה שצריך לעשות זה להחליף ספק להתקין את קירור המים חיצונית עם radbox ולהגיע למקסימום היציב למעבד ולכרטיס המסך.כפי שציינתי אני מוכן לשלם על העבודה וכן להביא כל חומרה נוספת נדקשת בגבול הסביר.
-
- 2 תגובות
- 432 צפיות
-
-
בוקר טוב, קניתי מחשב חדש והמעבד שלי 3.0 גיגה הרץ 64 ביט של אינטל. אוורסט מראה לי באדום למטה CPU - 58 מעלות רציתי לדעת האם זה תקין? ואם לא מה צריך לעשות?
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
צריך המלצה לקירור לכרטיס מסך 7800 GT.. מישהו יכול לעזור? תודה..
-
- 1 תגובה
- 431 צפיות
-
-
תסתכלו במפרט בצד ימין. עכשיו, אין לי הרבה אפשרויות בביוס, רק להעלות את המהירות של המעבד (ובשביל זה צריך להעביר את הלוח אם ל- JumperFree mod, שאני לא יודע מה זה), ואת ה- CPU frequency, שניסיתי להעלות\להוריד ולא קרה כלום. אני נמצא עם הביוס המקורי מאז שדפקו אותי הטכנאים. אגב, הזכרון הוא RDRAM. מה הבעיה לדעתכם?
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
עשיתי למעבד אוברקלוק 2.6@3.0 עשיתי בדיקת מאמץ ב s&m במנוחה הטמפרטורה על 34 מעלות במאמץ 62 יש לי תמאוורר הרגיל של המעבד רציתי לדעת עם הטמפרטורות טובות מה אתם אומרים? נ.ב הבדיקה עברה בהצלחה בלי שום שגיאה הבדיקה ערכה בערך 45 דקות תודה לעוזרים..
-
- 4 תגובות
- 431 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לקנות את המארז Transformer Sunbeam ומישהו אמר לי שאני צריך בקר מאוררים. האם זה נכון שאני צריך בקר מאוררים ואם כן אתם יכולים לתת לי בקר מאוררים עד 150 ש"ח נתנאל קורן
-
- 1 תגובה
- 431 צפיות
-
-
*כותרת* אני רוצה לדעת אם הTuniq תומך בלוח האם שלי על מנת שאני לא סתם אקנה וזה לא יתאים חחח תודה למגיבים!
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
זה כבר המאוורר ה - 3 שאני מחליף, כל המאווררים הקודמים שהרכבתי לכרטיס המסך ( NVIDIA 5200 ) פשוט הלכו לעולמם תוך שבוע ופחות המאווריים פשוט מתחממים בטירוף מגיעים ל 45 מעלות שזה המון ונהרסים מבלי שאני מודע לזה כמובן ומפסיקים לספק קירור לכרטיס המסך הרותח הזה שזה כמובן מביא אותי למצב של קריסה ושל מסכים כחולים S.O.S מישהוא מכיר מאוורר טוב שעומד בחום גבוה מאוד, בלחץ ומקרר ממש טוב וזול יחסית?
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
שלום לכם -רציתי לשאול -קניתי אתמול 2 מאווררים של : Thermaltake Smart Case Fan Blue LED - 120mm והכבלים של המאוררים קצרים יש דרך להאריך את הכבלים ? למי שלא הבין אני מתכוון לכבלים של ה- 3 PIN שמתחבר ללוח האם תודה !
-
- 1 תגובה
- 431 צפיות
-
-
יש לי 2 שאלות : 1. הייתי מעוניין לדעת האם הספק שלי יעמוד ב-OC למע שלי: 1. מעבד E6600 + 2G 667 (קירור TOWER SUNIQ) 2. כ"מ: EVGA 8800GTS SC 3. ספק: LIBERTY 400W 4. מארז: CM centurion 532 +2x120mm 2. עפ"י ניסיונכם בהינתן המע' שלי , לכמה ניתן להעלות את המעבד ללא חשש/סיכון מבחינת עומס ופיזור חום תודה מראש למתייחסים
-
- 1 תגובה
- 431 צפיות
-
-
שלום, במחשב שלי מותקנות תוכנות שונות שאומרות לי את הטמפרטורה במעבד ,וכל אחד כותב משהו אחר, לדוגמא בתוכנה SANDRA 2005 כתוב 25 WTF מעלות, במעבד, ובתוכנה של הלוח שלי כתוב 54 מעלות, וכך כל תוכנה. בקיצור מה לעשות. תודה-THANKS ???
-
- 3 תגובות
- 431 צפיות
-
-
אני משתמש בRivaTuner, המפרט בצד... משום מה כשאני מבצע אוברלקוק של עד 958Mhz (לזכרונות) של כרטיס המסך, המשחקים זזים סבבה... אם אני עולה ממנו, המשחקים (יותר נכון המחשב) נתקע, פשוט קופא, ואז חובה לעשות ריסט בכדי לחזור לווידנוס מחדש. עניין זה מתאפיין גם כך. אם אבצע אוברלקוק של עד 958Mhz, אעמוד עם העכבר על שולחן העבודה ואפתח תיבת סימון (פשוט אגרר את העכבר), אראה מספר של נקודות אדומות קטנטנות...(בערך 50-30). אך עדיין אוכל לשחק בלי בעייה כל שהיא... אך אם אעלה את האוברלקוק ליותר מ958Mhz מספר הנקודות יעלה ללפחות 120-150... ואז, אם אשאר בשולחן העבודה או במחשב בכלל, יש מצב גדול שיתקע, או בכניסה למשחק... פשוט יתקע המחשב. אין לי מושג למה זה קורה, אם מישהו יודע איך אפשר להוסיף עוד טיפה…
-
- 2 תגובות
- 431 צפיות
-
-
אפשר בבקשה את התוכנה CORETEMP לבדיקת טמפרטורה של המעבד של הליבות ואפשר תוכנה לבדיקת יציבות הזכרונות וכרטיס מסך ?
-
- 2 תגובות
- 431 צפיות
-
-
שלום לכולם.. יש לי מעבד פרוסקט 478 פנטיום 4 3 ג'יגה הרץ.. והמאוורר עושה המון רעש ולא מקרר משהו..(נורמאלי) אין לי תקציב גבוה ..תודה לכולם.
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
יש לי את הגוף קירור שלהם Silent Heatpipe לסוקט 775 וברצוני לדעת אם המאוורר Silent Wheel 13cm הזה יתאים לו מבחינת התושבת? לפי מה שקראתי יש לו חורים למאוורר הזה... וכמה שיפור הוא ייתן לי בקירור לעומת המאוורר המקורי. והאם הוא מרעיש יותר או שלא מורגש. בתודה ענקית
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
שלום אני חדש כאן! : יש לי שאלה קטנה: לאחרונה פירמטו לי את המחשב, והתקנתי בו מד טמפרטורה... מה הטמפרטורה שאני צריך לדאוג ממנה (שההארד דיסק לא יתחמם יותר מדי)? תודה, אופיר. :s05:
-
- 1 תגובה
- 431 צפיות
-
-
יש לי FX5600 של אסוס עם קרור זלמן 700cf-alcu ואני רוצה לעשות O.C אבל אני לא יודע מה הטמפ' ובריווה טטיונר הוא לא מראה אותה אז מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 431 צפיות
-
-
שלום רכשתי כרטיס radeon 9800 pro לפני שבועיים ב 100 ש"ח (יש לי מחירים של ספק) הכרטיס בעל ליבה 350R הכרטיס בא עם מאוורר רגיל (כסוף, שחור, קטן)וללא קירור לזכרונות (זכרונות של Hynix) לפי אתר היצרן פועלים 2.8V כל 350 (700) הכרטיס מואץ לליבה 412 זיכרון 360 (720) אני מעוניין להחליף קירור לכרטיס על מה אתם ממליצים שמעתי על משהו SILANCER (בדקתי יש מלא סוגים מה מתאים לי) ואולי גם משהו לזיכרון ??
-
- 0 תגובות
- 431 צפיות
-
-
וזכרון DDR2 800MHZ
-
- 3 תגובות
- 430 צפיות
-
-
אוקי אזז אני ממש ממש מתחיל באוברקלוקינג אז סליחה מראש אם השאלות יהיו מצחיקות במקצת.... אוקי..המפרט שלי בחתימה ומי שלא רואה: עכשיו בקשר לקירור זה כרגע עומד על: מעבד - 42C מארז\לוח אם - 25 בקשר למעבד אני מתכוון לקנות את הביג טייפון אז זאת לא תיהיה הבעיה ואני הולך לשים עוד מאוורר 120 של TT בחלון כך שקירור לא נראה לי שתיהיה כל כך הבעיה.. הנה תמונה של CPUZ: http://www.yahav-s.co.il/cpuz.jpg עכשיו השאלה שלי היא לאין אני יכול להגיע?? אני יכול להגיע לתוצאה טובה?יש לי מערכת טובה לאוברקלוק? לכמה MHZ אני יכול להגיע בערך? בבקשה תעזרו לי.. בבקשה ממכם.. תודה מראש..יהב
-
- 1 תגובה
- 430 צפיות
-


