עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by koyote,

    האם יש מקום להכניס THERMALTAKE BIG TYPHOON בלוח GA-P35-DQ6 אם לא על איזה יחידת קירור למעבד אתם ממליצים

    • 0 תגובות
    • 433 צפיות
  2. Started by OnlyOne,

    היי איזה קירור עדיף למעבד בעל ליבת prescot celeron 3.06 הZALMAN CNPS9500 LED שמוכרים אותו ב200 או יש קירור שיותר עדיף במחיר הזה?(|עד 200) וקירור מהפשוטים ב60 שקלים לא עוזר כי הוא מחזיק לי במאמץ עובר את הטמפרטורה המקיסמלית המומלצת על פי היצרן וfreezer 7 אין אצל היבואן

    • 3 תגובות
    • 433 צפיות
  3. Started by gigi,

    שלום... יש לי כרטיס מסך Radeon 9200SE, בעל קירור פסיבי בלבד (ללא מאוורר). ברצוני לעשות לו אוברקלוק, האם כדאי? האם יראו תוצאות משמעותיות? האם כדאי להוסיף לו מאוורר או שהקירור הנוכחי מספיק? כל תגובה תתקבל בברכה!!

  4. Started by asaf_azar,

    מזה מכפלה של מעבד,באס של מעבד ולמה אומרים ש400 בבאס זה הכי גבוהה(הבאס לא אמור להיות 1066 לדוגמא בC2D)? והאם זה משנה באיזה שבוע או משהו כזה המעבד יוצר? קיצר אפשר כמה שיותר מידע על זה כי מהמדריך באתר ממש לא הבנתי ומה גם הוא נעשה על AMD ואני מתכנן לעשות OC לE660. תודה לכל העוזרים חחח קצת חפרתי...

    • 0 תגובות
    • 433 צפיות
  5. Started by d-undertaker,

    חח חברה קניתי מאוור רגיל ואני לא יודע לחבר אותו כי יש מקום למאוורר אחד או שפשוט לא הסתכלתי על המקום הנכון שצריך לחבר..אם אתם יכולים להביא תמונה זה יהיה טוב תודה אחים שלי

    • 4 תגובות
    • 433 צפיות
  6. Started by blanco,

    איזה קירור ליקנות לכרטיס מסך גיפורס 5500 128 mb . אם אפשר לינק בבקשה זה יהיה מצויין. תודה לכולם ...

  7. שלום יש לי את הכרטיס R9700NP עכשיו הכרטיס חם יחסית גם בלי OC, אני יודע את זה מנגיעה בכרטיס, המעלות אני מעריך 50+ אבל אני לא בטוח בכלל אני משווה את זה למעבד, עכשיו התחלתי לעשות OC אם הATI TRAY TOOLS ועשיתי FIND MAX CORE וFIND MAX MEM וזה הגיע למיהרויות של הPRO בלי בעיה, עכשיו שוב הכרטיס מאוד חם אבל אין ארטיפקטים, האם שווה לקחת את הסיכון? יכול להיות שהכרטיס בנוי לכאלו טמפ'? אני בקרוב יקנה את הAC3 אבל בכל מיקרה אני רוצה לדעת אם באמת שווה לי לקחת את הסיכון.

    • 0 תגובות
    • 433 צפיות
  8. היי, אז החלפתי את המאוורר המקורי של הפרסקוט 3 ghz. רכשתי את ה OCZ Vanquisher.עכשיו, במצב מנוחה אני עומד על טמפ' של 47-48 מעלות צלזיוס. כשאני מתחיל להעמיס על המחשב אני מגיע למקסימום 62 מעלות.(הרצתי את CPU Stability test למשך 12 שעות ומקסימום 62 מעלות ב100 אחוז עומס על המעבד) טמפרטורת החדר היא 28 c טמפ' נורמליות לפרסקוט? או שעדיין בעייתי? תודה.

    • 2 תגובות
    • 433 צפיות
  9. Started by fit3,

    שלום אנשים אני מחפש מאווררים למארז של 80 ורציתי לדעת אם מישהו יודע אולי מה ההבדל בין http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4900 לבין http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4897 ואיזה מהם יותר שקט??? האם שניהם מבצעים את אותה עבודה מכניסים אוויר???

    • 1 תגובה
    • 433 צפיות
  10. תודה . . .

    • 3 תגובות
    • 432 צפיות
  11. איך אני מתחיל את ה OC? אני עושה ENABLE לCPU FREQUNCY והמהירות יורדת בווינדוס למה זה ? אפשר הסבר איך עושים בלוח הזה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 432 צפיות
  12. Started by hardware maniac,

    בעוד 3 ימים אני אקבל מחשב חדש.אני מתכנן לו אבורקלוק בנתיים אבל אני לא יודע מתי אעשה אותו. אני יודע שזה מוריד את האחריות מהרכיב שעשיתי עליו את האוברקלוק. השאלה שלי היא האם יכולים לתפוס אותי? זאת אומרת שאני בא ואומר שהמחשב לא עובד לא יודע למה.. הם יכולים להגיד שעשיתי אוברקלוק למעבד ואין לי אחריות עליו?

    • 1 תגובה
    • 432 צפיות
  13. המערכת שלי היא: Q6600 ASUS P5K-E CORSAIR 2GB 800MHZ CL4 XMS2 HD RADEON 3870X2 BigTyp VX 120 gigabyte posiedon enermax noisetaker 485W המעבד על 3.45 בBIOS המתח על 1.6 המעבד מקבל מתח 1.5 על פי OCCT. עכשיו אני רוצה לעשות עוד, כשאני מעלה במתח ב BIOS ל1.6125 המעבד מקבל על פי OCCT 1.6.... אני רוצה להגיע למתח 1.5500, איך אני עושה את זה?

    • 0 תגובות
    • 432 צפיות
  14. המפרט של המחשב בצד של המשתמש שלי. האם בסדר לעשות לו OC ולאיזה חלק? תודה.

    • 1 תגובה
    • 432 צפיות
  15. מחשב עם מעבד פנטיום 4 מסוג פרסקוט במהירות 2.8 ללא המהרה (מהירות טבעית) במארז סטנדרטי עם מאוורר בחזית ועוד אחד מאחור ועם יחידת קירור אינטלית סטנדרטית. בעת המרת קבצים מפורמט AVI לפורמט MPEG כהכנה ל-DVD המעבד עובד במלוא התפוקה למשך זמן רב מה שמעלה את חומו לסביבות 65 מעלות. האם פתיחת חלון צד במארז תשפר את מצב האיוורור שלו ? האם זה יוריד את החום בכמה מעלות כך שלא יתחמם כל כך לאורך זמן רב כל כך (המרת סרטים הרי יכולה לקחת שעות). תודה

    • 2 תגובות
    • 432 צפיות
  16. המפרט בצד, עשיתי אוברקלוק לבאס 380 העלתי מתח +3 רק לזיכרונות והמחשב רץ בסבבה, הבעיה מתחילה כאשר המחשב רץ ואז אני עושה כיבוי ומדליק את המחשב מחדש, המחשב לא מצליח לעשות פוסט, למרות שב380-370 הוא היה יציב מאוד, וגם עבר בדיקת זיכרונות. בכלל כל האוברקלוק הזה מוזר, מהביוס קשה לי להגיע ל400 ומהאיזיי טיון בווינדוס אפשר להגיע ל460.. הבעיה היא רק כאשר עושים ריסט ואז שוב פעם הוא לא מצליח לעבור את הפוסט מה גם כשאני מחבר עוד מאוורר אז אפילו ב370 הוא לא מצליח לעשות פוסט... חסר עצות..

    • 0 תגובות
    • 432 צפיות
  17. Started by shloosh,

    יש לי מעבד amd barton 2600 וקירור TT SF 2+SK7 לוח epox 8rda+ rev 2.1 כרגע אני עם 512 של 2700 די חרא זיכרונות שגם עושים לי בעיות לפעמים ומתנגשים של סאמסונג ושל טראנסנד. אם אני אחליף ל-512 של-A-DATA או חברה אחרת משהו זול אבל גם טוב, אוכל להגיע למשהו נחמד באוברקלוק? למה אוכל להגיע? והאם שווה את השידרוג הזה...?

    • 1 תגובה
    • 432 צפיות
  18. לדוגמא מערכות קירור אוויר או מים?... יש לי מערכת קירור שבניתי בעצמי, עושה עבודה מעולה, 3 וונטות מחוברות והדוקות זו לזו, יושבת מעל הכרטיס, בגובה של קוביית לגו בערך... אבל לאמר לכם את האמת?, זה קצת חורני, סלוטייפ, ברזל, זה גם רוקד לפעמים בגלל שהקיבוע חלש... 2 אזיקונים סה''כ. האם יש קירור שיתלבש על הכרטיס שלי ? (מפרט בצד)... אם כן איכן קונים? מים או אויר, מוכן להשקיע עד 300 ש''ח...

    • 1 תגובה
    • 432 צפיות
  19. Started by skullfacer,

    http://tms.co.il/product/2426

    • 4 תגובות
    • 432 צפיות
  20. האם אני יכול לקנות את הספק הזה בביטחה כדי שיעביד לי sli http://www.plonter.com/detail.tmpl?sku=TOP-550P5&affiliate=zap

    • 0 תגובות
    • 432 צפיות
  21. Started by tehnodrom,

    אני לא מבין בזה הרבה אני ישמח אם תעזרו לי ניסתי להעלות בביוס את הבאס שהוא מתחיל מ100 ל110 המחשב עושה מלא ארורים אבל שהעלתי ל105 זה לא עשה בעיות למה זה קורה יכול להיות המתח של המעבד נמוך?(1.47v)

    • 0 תגובות
    • 432 צפיות
  22. איזה חיבור למאורר יותר טוב-לכניסה בלוח או לחשמל של הספק?

    • 2 תגובות
    • 432 צפיות
  23. החלטתי לעזות oc לכרטיס מסך של אחי הקטן אז השאלה שלי היא כמו שרשום בכותרת תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 432 צפיות
  24. Started by Vladgi,

    יש לי לוח epox 8rda3+ המעבד שלי על מתח מקור במנוחה 35 מעלות,רציתי לדעת אם שווה לי לעשות אובר מכיוון שאני מרגיש בכאילו אני בוגד במעבד חח לא יודע למה אני מרגיש גם שאני הורג אותו,וגם הלוח הזה זולל מתח העלתי ל-1.775 בשביל 182fsb זה לא קצת יותר מידי!?! מתחת לזה אני לא חושב שעברתי את פריימ 95 רק עם המתח הזה,עשיתי עדכון ביוס זה יכל לפתור את הבעיה או שזה לא משנה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 432 צפיות
  25. Started by kattash,

    המערכת שלי: Amd 3500+ 939 64 Bit Asus A8N-Sli Deluxe Kingston 512X2 CL2.5 מאוורר מעבד Zalman 7700 Copper 2XGainward 6600GT 1980 Pci-e 256MB GDDR3 צורב Pioneer DVD Multi DVR-109 WD36 Raptor 10000 RPM WD250KS- SATA 2 16MB Buffer ספק ENERMAX 550W מארז ThermalTake Shark Full Tower Shark Aluminum יש איזהשהן המלצות להתחלה? זאת אומרת במקום להתחיל בקפיצות של 1MHZ אחרי 1MHZ יש איזהשהי דרגה להתחלה שמישהו ניסה ויודע על כזה מערכת? שימו לב מארז אלומיניום! עם זלמן מנחושת.... תודה על העזרה מראש.!

    • 2 תגובות
    • 432 צפיות

דיונים חדשים בפורומים