עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by דניאל נ,

    תגידו שווה לי לעשות OC לכרטיס הזה או שזה לא ישפיע ?

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  2. Started by gggil,

    אני מחפש קירור למעבד פנטיום 4 בסוקט 775 שפי מה שהבנתי, רב הקירורים של היום משתמשים בסוקט הזה לא? חשבתי בכיוון של AC FREEZER PRO 7 וכשאני ישדרג את המחשב אני ישאיר את הקירור הזה. האם יש קירור שעדיף למעבד פנטיום 4 מהAC FREEZER? (אני מדגיש ע-ד-י-ף, כלומר לא קירור טוב יותר אלא קירור שעדיף לפנטיום 4) תודה רבה רבה מראש, גיל

    • 2 תגובות
    • 435 צפיות
  3. שלום אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך : Gainward nVIDIA GeForce 8400GS 256MB PCIe ואני צריך להתאים לו מאוורר : ZALMAN VF700-CU האם המאוורר מתאים לכרטיס המסך? ואם לא ...על איזה מאוורר אתם ממליצים המון תודה...

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  4. Started by vip133,

    רציתי לדעת האם 65-67 מעלות במשחק ובמנוחה בין 40-50 האם זה בסדר לכרטיס מסך ati 1950pro תודה לעוזרים

  5. המחשב שנפל לידיי הוא : פנטיום 4 1.5GHZ סוקט אם אני לא טועה 423 (אני חושב שזה המספר, אחד לפני 478), זיכרון 512 MB RDRAM של סמסונג לוח אם P4T של ASUS כרטיס מסך Geforce 2 mx 400 32MB , HD 160 GB+40GB מה אפשר להוציא מהמחשב הנ"ל ? אם בכלל? לגבי קירור יש לי שלושה מאווררים מאוד חזקים שעדיין לא הותקנו על המחשב... 1. 80mm אבל 0.5 mA מאוד חזק 2. 120mm גם כן חזק 0.8mA 3.מאורר ענק, ממתכת שמיועד לשרתים (עושה המון רעש במקסימום כוח) בקוטר של 170mm עם כוח עצום! 2.3A (אמפר!!!) הספק שלי סוחב אותו למרות שהוא רק 380W, אבל הרעש נכון לעכשיו בלתי נסבל, אני יבר לו פוטנציומטר בשביל להחליש אותו עד למצב שהוא יקרר בלי רעש מטורף... הכל תלוי אם יהיה לי שווה לעשות למחשב הזה אוברקלוקינג.. מבחינת ביצועי…

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  6. Started by EviLeader,

    שלום לכולם, עיינתי לי במפרט הטכני של ASUS COMMANDER. מכיוון שבחיים לא שאלתי\התעניינתי בזה הייתי שמח לקבל השכלה כללית על החיישן. אני פשוט רואה: 3x thermal sensors connection.. הייתי שמח לדעת מה שורה זו אומרת, כמה עולה חיישן כזה, מה הוא עושה ואיפה אפשר לקנות אותו. כמו כן, אם אפשר תשכילו אותי איפה נמצא החיישן שמזהה לי את הטמפ' לEVEREST.. כאילו זה מורכב בתוך לוח האם או שזה הגיע עם המעבד והרכיבו את זה או משהו כזה? תודה מראש, תומר

    • 1 תגובה
    • 434 צפיות
  7. יש לי משאבה בבית...טבולה כמובן שדוחפת 90 ליטר בשעה..1.5 ליטר לדקה....אם אני מוסיף לה את הראדיאטור הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3747 ואת הבלוק קירור למעבד הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6092 ייצא מערכת יעילה? אני צריך לקרר רק את המעבד והאמת זה כמעט רק לחודשי הקיץ. פשוט כבר לא ניראה לי שקירור אוויר יחזיק פה...האוויר חם ברמות אני לא יודע אם הוא יוכל לקרר המשאבה דוחפת מספיק מים? 1.5 ליטר לדקה זה מספיק לא? אם לא אז תרשמו לי בבקשה כמה ליטר היא צריכה לדחוף לשעה כדי שהיא תיהיה יעילה ואני ייקפוץ לחנות הדגים הקרובה וייקנה אחת...(לא צריך לעלות יותר מידיי נכון?) (פשוט אני נימצא באזור הדרום..חם פה ברמות איפה שאני גר כמו כן אני גר באזור הדרו…

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  8. כידוע שמשתמשים בווילמייט ומנסים לעשות לו אוברקלוק, אחרי 1900 מגה הרץ זה כבר לא יציב אבל אני זוכר שפעם קראתי שמישהו אמר שאם מעלים לו את המתח הוא מסוגל לעבור את זה וגם יש במדור אוברקלוקינג של הזון מישהו שעשה את זה והגיע לאיזה 2100 או לא זוכר והוא העלה את המתח עכשיו עוד משהו, נגיד אין לי אפשרות בביוס לשנות מתח למעבד, האם יש איזה מוד פיזי שאפשר לעשות כדי להעלות את המתח? אני מת לעבור את ה1900 הזה כי אוברקלוק של 200 מגה הרץ לא כל כך עוזר לי

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  9. Started by yanir1,

    יש לי כרטיס מסך geforce2 mx400 עשיתי לו אובר קלוק מ175 ל194 ורציתי לדעת אם זה טוב או שזה גבוה מדי. מה שמפחיד אותי שהוא ישרף אז אני צריך עצות לגבי הכרטיס להוריד תמהירות או שזה בסדר? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  10. Started by hagay21,

    אני מתכוון לשדרג את המחשב שלי עוד חודשיים שלושה אבל רציתי לשדרג קודם את הזכרונות ויש לי כמה שאלות 1) האם לוח עתידי שאני אקנה יתמוך בזכרונות ddr1? 2) מה עדיף לאובר קלוק 3200 הכי טובים או 4500 רגילים עם תיזמונים משוחררים? 3) יש הבדל של זכרונות למערכות מבוססות amd או אינטל? 4) אני שוקל לקנות את סדרת fx או duel core של amd מה מבניהם עדיף ל oc? 5) איך אני יודע איזה תיזמונים מתאימים לאיזה באס? (צריך לשחק בשביל לבדוק?) 6) עדיף גיגה זיכרון איכותי או 2 ג'יגה סביר? המחשב יבנה למטרת משחקים אני מוכן להשקיע עד גג 1800 ש"ח לזיכרון

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  11. מה דעתכם? 3 וונטות מקובעות מעל לכרטיס [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  12. שמעתי כל מיני שמועות שהקירור סטוק שעל הצ'יפסט בלוחות DFI (סדרת האינפיניטי) עושה בעיות ונתקע (המאוורר) לעיתים... זה נכון? מומלץ לעבור לקירור פאסיבי או להישאר עם הסטוק? תודה.

    • 2 תגובות
    • 434 צפיות
  13. שווה?..או להישאר עם המקורי..(אני לא רוצה OC...אני פשוט רוצה שהוא יעיף את החום שלו לבחוץ...ולא לתוך המארז..ובעתיד OC)

    • 3 תגובות
    • 434 צפיות
  14. Started by koyote,

    האם יש מקום להכניס THERMALTAKE BIG TYPHOON בלוח GA-P35-DQ6 אם לא על איזה יחידת קירור למעבד אתם ממליצים

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  15. Started by CHEN26,

    שלום לחברי הפורום ברצוני לדעת העם ישנה אפשרות להתקין עוד מאוורר בעזרת לוח האם הנ"ל קניתי עוד מאוורר אך ישנה רק יציאה אחת למאוורר העם מישהו יכול לתת לי פיתרון כיצד אפשר להתקין מאוורר נוסף תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 434 צפיות
  16. Started by OnlyOne,

    היי איזה קירור עדיף למעבד בעל ליבת prescot celeron 3.06 הZALMAN CNPS9500 LED שמוכרים אותו ב200 או יש קירור שיותר עדיף במחיר הזה?(|עד 200) וקירור מהפשוטים ב60 שקלים לא עוזר כי הוא מחזיק לי במאמץ עובר את הטמפרטורה המקיסמלית המומלצת על פי היצרן וfreezer 7 אין אצל היבואן

    • 3 תגובות
    • 434 צפיות
  17. Started by asaf_azar,

    מזה מכפלה של מעבד,באס של מעבד ולמה אומרים ש400 בבאס זה הכי גבוהה(הבאס לא אמור להיות 1066 לדוגמא בC2D)? והאם זה משנה באיזה שבוע או משהו כזה המעבד יוצר? קיצר אפשר כמה שיותר מידע על זה כי מהמדריך באתר ממש לא הבנתי ומה גם הוא נעשה על AMD ואני מתכנן לעשות OC לE660. תודה לכל העוזרים חחח קצת חפרתי...

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  18. Started by אמתי,

    תקשיבו אני צריך מדריך איך לעשות oc למעבד ולזכרונות ללוח אם p35c s3

    • 0 תגובות
    • 434 צפיות
  19. Started by LORIANTA,

    כשאני עושה OC לליבה אני יכול להגיע עד 600 ולשמור על יציבות אבל בATITOOL כשאני מעלה את הזכרונות מעל 410 הכרטיס מאבד יציבות איך זה הגיוני כהמהירות סטוק של הזכרונות היא 400? palit geforce 8500 gt

    • 1 תגובה
    • 433 צפיות
  20. Started by eladhor7,

    אפשר מדריך בעברית איך לפתוח את המכפלה במעבדי amd. המעבד שלי הוא - amd 2600 xp barton + וגם איך אני בדק אם המכפלה שלי פתוחה, או סגורה? במדריכים באתר הזא, לא הבנתי מה הם אמרו, כדי לבדוק את המכפלה

    • 0 תגובות
    • 433 צפיות
  21. Started by tomerzhr,

    אני קונה אותו השבוע ולכן רציתי לדעת אם הוא מגיע עם מאורר כי קראתי שבמקוריות הוא מגיע בלי

    • 1 תגובה
    • 433 צפיות
  22. Started by ChaoscripT,

    שלום, אני צריך המלצה לספק כוח טוב, ו- 2 מאווררים 120MM למחשב. מפרט המחשב: E6300 @ 1.86Ghz 2GB Ram 160GB 7600GT הספק כוח, אמור להחזיק 3 מאוורים 120MM, עם עוד כמה מאווררים קטנים של כ. מסך, מעבד. אני רוצה בקרוב לעשות OC קטנטן להגיע ל- 2GHz. עכשיו עוד שאלה, שווה לקנות בקר למאווררים? שאני יחליט מתי להפעיל וכזה? אשמח להמלצה למאוורר למעבד. וממ איך המאוורר הזה, http://www.thermaltake.com/product/DCfan/LEDfan/thunderblade/thunderblade120/thunderblade120.asp ? תודה מראש, חביב.

    • 0 תגובות
    • 433 צפיות
  23. Started by Shane McMahon,

    שלום לכולם! יש לי מחשב עם מעבד פנטיוםD 820 , במצב מנוחה הוא 55 מעלות ובמאמץ 64,איזה קירור אני צריך ? יש לי מארז ג'נרי וספק ג'נרי,מאוורר ג'נרי אחד ואחד של טרמלטייק..מארז פשוט של midi..

    • 2 תגובות
    • 433 צפיות
  24. Started by arvas,

    מישהו יכול בבקשה להסביר לי או להביא לי מדקיך איך אני יכול לעשות אוברקלוק למעבד AMD K6 400MHZ תודה מראש לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 433 צפיות
  25. שלום, יש לי את הלוח אם CHAINTECH 7NJS ZENITH ושמתי לב שמסביב לסוקט יש מלא קבלים... זה לא יפריע לזלמן...? כי הצלעות שלו יחסית גדולות ותופסות יותר נפח מהוולקנו 9 שלי שהגוף קירור שלו עכשיו ממש צמוד לקבלים.... ואם זה לא מתאים באמת איזה קירור לקחת? תודה רבה רבה מראש, ניר.

    • 3 תגובות
    • 433 צפיות

דיונים חדשים בפורומים