עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by seladlev,

    שלום חברים יש לי מחשב במפרט הבא . רציתי לדעת אם אני יכול לעשות OC למעבד ואם כן מה אני צריך וכמה זה יעלה אם מישהו כבר עשה OC עם הלוח אם הזה אשמח לחוות דעת motherboard - msi k9n neo v3 cpu - amd am2 6000 3.0 ghz memory 2giga 800mhz ceon

    • 1 תגובה
    • 436 צפיות
  2. Started by ofsher,

    שלום יש לי SAPPHIRE X550 ואני רוצה לדעת אם משתלם להמהיר אותו? אני אף פעם לא עשיתי OC אבל קראתי על זה קצת יש לי את התוכנה ATI TRAY TOOLS שמאפשרת לי לעשות OC כמה דברים מוזרים - התוכנה אומרת לי שמהירות הסטוק של הליבה היא 400 ולזכרון 200 אבל אני קורא במלא מקומות שמהירות הזיכרון של הסטוק אמורה להיות 250 דבר נוסף - אין לי מאוורר על הכרטיס רק צלעות קירור - מוזר לא? בהתחשהב שבכל מקום שאני מחפש אני רואה שהוא נגיע עם מאוורר אבל משום מה קיי אס פי הביאו אותו נטול מאוורר כמה אני יכול להמהיר את הכרטיס בלי להוסיף קירור ואיך אני רואה טמפרטורה<? האם אפשר לשים מאוורר ממחשב ישן (סתם בשביל הנסיון) - האם יעזור לקירור? תודה מראש לכולם

    • 0 תגובות
    • 436 צפיות
  3. Started by Sarlula,

    יש לי מאורר אחד של הספק שאני לא יודע אם הוא מכניס או מוציא, הוא לא משנה לי ממש. יש לי מאוורר אחד (80 מ"מ) שמופנה כלפי המעבד ומוציא אוויר. ועוד אחד מתחתית קידמת המארז (80 מ"מ) שמוציא אוויר. * יש לי עוד מאוורר של 120 מ"מ ואני לא יודע איפה לשים אותו. איך הסירקולציה?

    • 1 תגובה
    • 436 צפיות
  4. האם ניתן לשלוט על מהירות המאווררים בלוחmsi neo p965 תודה מראש על התשובה

    • 0 תגובות
    • 436 צפיות
  5. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך דרך הדרייבר ובלי תוכנה צד3...איך אני יכול לעשות זאת?.. כי הקול ביסט הרגיל לא עובד על הדרייבר הזה... כרטיס מסך 7600GT דריבר 162.22 מערכת הפעלה VISTA ULTI..

    • 1 תגובה
    • 436 צפיות
  6. שלום חברים, אני מעוניין לרכוש מאווררים שקטים מאוז למארז, פלוס מאוורר שקט למעבד מסוג AMD אטלון 64 BIT. בנוסף, ספק כח 400W ומעלה עם מאוורר שקט. אנא הצעתכם. * לגבי תקציב, נא לא להשתגע... :-) תודה על תשומת הלב והעזרה.

    • 0 תגובות
    • 436 צפיות
  7. Started by GGuyZ,

    היי לכולם. ברשותי מערכת עם לוח אם MSI KT3 Ultra - KT333 chipset. המעבד הוא Athlon xp 1700+ Palamino. לצערי הרב החל מגרסה 2 של אותו לוח אם יש מחלק חמישי לpci/agp, אך כפי הנראה בלוח הזה יש רק עד מחלק רביעי. בכל מקרה, אני לא מצליח לעבור את ה151FSB(פוסט נכשל). אבל רציתי לדעת אם וכמה אפשר לעשות אובר קלוק בבטחה במחשב הזה? כלומר, עד כמה מגה הרץ זה עדיין בטוח שהAGP\PCI ירוצו בהם. לא שווה לי להרוס את ההרד דיסק\כרטיס מסך\כרטיסי PCI בגלל האובר קלוק הקטן במילא. אז אולי לרדת מכל העניין? האמת, באופן ממש מוזר אפילו באובר קלוק מינימלי של 100 מגה הרץ אני מרגיש שהמחשב רץ הרבה יותר חלק. זה הגיוני? תודה רבה על העזרה! גיא.

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  8. Started by Ohady,

    אהלן.. יש לי מעבד פנטיום 4 פרסקוט וזה המאוורר שיש לי עליו: http://www.2send.us/uploads/742db6df33.jpg http://www.2send.us/uploads/387568f278.jpg http://www.2send.us/uploads/69a64d4435.jpg עכשיו השאלה שלי היא אם אני אוכל להעיף את המאוורר הזה ולשים על הגוף קירור הנ"ל מאורר 80 מילימטר..שאני מעריך שיהיה הרבה יותר חזק.. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 435 צפיות
  9. אני עומד לרכוש מעבד למ"ע שיש לי: לוח נתון: GA-965P-DS3 כ"מ: EVGA 8800GTS 320 SC ספק: LIBERTY 400W אני מתלבט לגבי השילוב בין המעבד והזכרונות לשם התחושה , אני צריך עזרה במספרים (הערכה בלבד) לביצועי סף (כולל OC )עבור כל אופציה 1. E4300 +2G 667 CL-5 2. E6600 +2G 667 cl-5 3. E6600 +2G 800 cl-4 אודה לכם מאוד אם תוכלו להשלים מספרים/יחסים או כל דבר אחר (עבור כל שורה) שיתן תחושה במטרה לקבל את ההחלטה הנכונה תודה רבה על כל העזרה אנשים

    • 3 תגובות
    • 435 צפיות
  10. Started by ofir38,

    כיצד אני מבצע את הOC במחשב שלי? יש לי לוח אם ecs 661fx-m ושאני נכנס לBIOS רשום לי כל מיני דברים בתפריט.. ואני לא יודע איך להגיע לתפריט.. אם למישהו יש הסבר מפורט זה מאוד מאוד יעזור לי.. אני כבר שלחתי כמה הודעות ואין התייחסות..

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  11. Started by pinkyzaq,

    יש לי כרטיס מסך Geforce 8800 GTX ואני רוצה לעשות לו OC כי שמעתי שזה גורם לו לעבוד יותר טוב... אני לא מעוניין להרוס את הכרטיס מסך שלי או משהו כזה אז אם מישהו מבין ויכול לעזור לי שישאיר הודעה פה.. אם צריך איזושהם פרטים תגידו לי אני יביא.

  12. Started by FiR3SaLe,

    רציתי לדעת מהי הטמפרטורה הרציונלית למעבדי q6600 revision b3 (במנוחה ובמאמץ',קירור סטוק)

    • 1 תגובה
    • 435 צפיות
  13. Started by Vladgi,

    אני נתקל בשגיאות שונות בפריימ למרות שהכל נראה יציב, יש לי epox 8rda3+ ומעבד בארטון 2600+ זכרון geil value בעעע על מתח אוטומתי (400mhz ddr) יחס זכרון למעבד הוא 1:1, אני מביא לו מתח של 1.725 והוא לא יציב ב-185fsb הציעו לי לעלות את המתח של הציפסט ל-1.8 מ-1.6 סטוק ואת המתח לזכרון ל-2.8, בבאסים כאלו אני צריך לגעת בכלל במתח של הזכרון והציפסט ?או שזה משתנה ממעבד למעבד וזה נורמלי? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 435 צפיות
  14. Started by tsts,

    שלום רב, רציתי לשאול היכן ממוקמים הסנסורים של המעבד והלוח אם שאותם ניתן לקרוא בתוכנות מעקב (כמו speedfan) והאם ניתן להחליף אותם או לבטל אותם דרך הביוס? האם המאוורר של המעבד משתמש בסנסור של המעבד או שיש לו סנסור משל עצמו? אני שואל את השאלות האלה היות ואני חושד שיש לי סנסורים לא תקינים שגורמים לניתוקים ותקיעות. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 435 צפיות
  15. Started by 1gl,

    שלום אני בתהליכי קניית מחשב שמתוכנן לעבור OC. המחשב כולל מעבד AMD Athlon XP 2500 Mobile , לוח אם ABIT NF7-S v2.0 , וזכרון A-DATA 512MB PC 3200 DDR 400 . המארז הוא COMPUCASE 6A19 עם מאוורר 120mm שמכניס אוויר, מאוורר נוסף של 80mm שמוציא אוויר, וספק Thermaltake 410W 120mm Fan PFC . מה שחסר לי כרגע זה רק גוף קרור +מאוורר למעבד שיחזיק OC של 2200-2600 בלי יותר מדי רעש. המועמדים הם : 1. Thermaltake Extreme VOLCANO 12 2. +COOLERMASTER Aero 7 3. VANTEC AeroFlow VA4-C7040 אשמח לקבל המלצות מניסיון אישי וגם חוות דעת על הזכרון (הכי זול שמצאתי). תודה

    • 3 תגובות
    • 435 צפיות
  16. Started by gshhar,

    ועד לאיזה מתח אפשר להעלות? המפרט שלי: NF7-SL V2 בארטון 2500 MOBILE Mushkin 512MB Dual Pack (2x256MB) PC3200 222 Special Antec TruePower 430 Watt Thermalright SP97 for AMD Vantec Tornado 92MM Case Fan אני עומד כרגע על 214*11 2350MHZ טמפ' במאמץ 44 ואם אני לא מעלה את המתח לזכרונות (העלתי בדרגה אחת) אז המחשב לא מחזיק לי. המתח למעבד 1.675 (וגם במתח גדול יותר המחשב לא החזיק) את התיזמונים של הזכרונות גם העלתי אבל את היחס של הזיכרון או משהו כזה השארתי אל AUTO - מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה זה בדיוק ואך לשחק איתו?

    • 3 תגובות
    • 435 צפיות
  17. אני רוצה שהכרטיס מסך יריץ משחקים חזקים כמו medal of honor האם כדאי לעשות לו OC ? ואם כן עד לכמה ?

    • 1 תגובה
    • 435 צפיות
  18. אז כמו שאמרתי אני מנסה לעשות אוברקלוק עם לוח אם ms-6309 ומעבד PIII 667MHZ. עכשיו...בניתי לו קירור (כןכן בניתי- תמונות בהמשך) ועשיתי לו אוברקלוק ל733MHZ... אבל יש בעיה(!!)...כשאני מנסה לעבור את המהירות ועושה ריסטרט הוא פשוט לא נדלק.... אני צריך עזרה איך לעבור את 733MHZ עם הלוח הזה....ניסיתי כל מיני קומבינציות... וקודם הוא הראה לי מהירויות כמו 620E...מה זה אומר? ולמי שמעוניין... במהירות 667MHZ עם קירור סטוק הוא היה 40-42 מעלות (באוברקלוק הוה היה על 45+ לא היה לי כח לבדוק עד איזה טמפ הוא מגיע אחרי 45.... במהירות 733MHZ עם הקירור שאני בניתי הוא היה על 28-29 מעלות (מה שמוזר גם כשהייתי על 667MHZ הוא היה באותה טמפ'-זאת אומרת אחרי אוברקלוק לא השתנה הטמפ') קיצר תעזרו לי!!!חחחח

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  19. Started by amit1242,

    אהלן....יש לי E2160 ואני לא מצליח לעשות OC... אז ככה...הלוח אם הוא 945GCMX-S2 של ג'יגבייט וזכרונות 2GB 533MHZ [אחד של קינגסטון ואחד של אמריקן זבלה] עשיתי הכל כמו שצריך,אחרי זה עשיתי F10 [שמור וצא] ושום דבר לא שתנה...מה לעשות? תמונה של הביוס http://siz.co.il/my.php?file=ttmiocnr0hmz.jpg

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  20. Started by eshel107,

    האם ניתן לישרוף כרטיס עלידי OC ללא שינוי מתחים בכלל. אני שואל באופן סדיר ולא אחד למילון.

    • 1 תגובה
    • 435 צפיות
  21. Started by WeddingSinger,

    האם הזכרונות הנ"ל ראשית - טובים שנית - טובים ל-OC ? Corsair 2x1024MB PC2-6400 DDR2-800 4-4-4-12 (TWIN2XP2048-6400C4) בנוסף האם הם עובדים עם הלוח : ASUS P5W DH Deluxe Intel 975X Socket 775

    • 1 תגובה
    • 435 צפיות
  22. Started by oDot,

    אני מתלבט בין שני המארזים Aguila וEureka. אני יודע בוודאות שהסירקולציה של האוויר בEureka מעולה ולא יהיו בעיות עם הBT. אבל מה עם הAguila? אם אני אקח אותו בסוף הוא לא (כמו שמישהו אמר באשכול עם האיש עם הSoprano) "סתם יזרוק אוויר חם למעבד"? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  23. בבקשה אם מישהו יכול לתת לי עצות\דרכים לחיבור גופי הקירור על הזכרונות של הכרטיס מסך. יש לי דרך שתי דרכים והשאלה שלי האם הן בסדר - לעשות חורים לברגים או מה שזה לא יהיה על הכרטיס אבל בנקודות שאין עליהם שבבים וכל זה(אזורים חלקים לגמרי) - האם זה יפגע או יגרום נזק מסויים לכרטיס?? דבר שני איזה תכני של חנות מחשבים אמר לי להדביק את הגוף חימום עם סיליקון - מה אתם אומרים???

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות
  24. Started by snogoo,

    יש לי אינטל P4 1.4G ואני רוצה לדעת מה הטמפ' המומלצות שלו למנוחה ולעבודה מאומצת כדי שיהיה אפשר לעשות לו OC חוץ מזה אני לא מוצא אופצית נעילה ל AGP/PCI בביוס - איך מתגברים על זה ? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 435 צפיות
  25. שלום, קניתי אתמול gecube x1950pro ואני לא מצליח לא ב everest ולא ב speedfan לראות את המטמפ' שלו. כל הדרייבירים מותקנים. בנוסף אף תכנת OC לכ. מסך לא עובדת אצלי - למה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 435 צפיות

דיונים חדשים בפורומים