עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. האם כדי להחליף אותם לארקטיק קולינג ולמישהו יש מושג עד כמה הם רועשים\שקטים וגם כמה חזקים??

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  2. Started by a-gold,

    רציתי לדעת אם מאורר ג'נרי של 80 יכול להיות יותר קטן ממאורר 80 של TT ? כי יש לי שני מאוררים ג'נריים אני בודק עם מטר את הגודל שלהם ורשום 80 זה נראה לי ממש מוזר כי זה נראה ממש ממש קטן .........

    • 4 תגובות
    • 437 צפיות
  3. Started by uguru1969,

    האם משהו מכיר את ה -GEMINLL של COOLMASTER ? אני רוצה לשלב אותו עם ה-E6600 האם יש ביקורות אליו ?(לא מצאתי ברשת) תודה

    • 0 תגובות
    • 437 צפיות
  4. לפי הדרישות הבאות: 1. רק AMD, ורק עם צ'יפסט של NVIDIA. 2. שהלוח יתמוך, כמובן ב - DUAL CORE ואף יותר מזה.. 3. יש לי קירור אוויר שמוגבל ל-SOCKETS הבאים: 939, 940, 775, , KN8. 4. מעדיף להמנע מלוחות עם צ'יפסט נילווה מבית VIA..(כגון: חיבור רשת של VIA ) 5. בעדיפות לקירור פסיבי לצ'יפסט..(קיים דבר כזה?) 6. לא מעוניין ב- SLI בכלל!!, המחשב הוא ליישומי אודיו בלבד! 7. גם אם המעבד לא קיים בארץ, אז זה גם בסדר.. 8. טווח מחירים: לוח אם - עד 800ש"ח, מעבד - אין הגבלה (לא בהכרח יקנה בארץ..) 9. דבר אחרון, שהצ'יפסט והמעבד במצב IDLE, יתנו טמפרטורות שפויות, כלומר ללא פליטות חום איומות... המון המון תודה לכולם!! ניר.

    • 0 תגובות
    • 437 צפיות
  5. Started by matvey99,

    שלום , אני מחפש חנות שמוכרת מאווררים של 140MM .. חיפשתי בכמה חנויות בארץ ולא מצאתי כלום =\ תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 437 צפיות
  6. Started by ychamp,

    קראתי נושא ב overclockers.com או איך שלא קוראים לזה על קירור מים פסיבי. אני חשבתי ליעל את מה אתם חושבים על הקירור הבא קופסת נחושת 10X10X5 שמחולקת לשני תאים עם חור בינהם. וצינורות שעוברים בין החצי הראשון לחצי השני. את המים מעבירה משאבה שישימו באחד התאים. האם הקירור הזה יעבוד נ.ב קיבלתי השראה מת'רד אחר

    • 2 תגובות
    • 437 צפיות
  7. Started by a-gold,

    אני שואל בגלל שבפורום מפרטים מישהי שם קנתה את המאוררים בגל שהיא שמה דגש על ה שהם שקטים רציתי לדעת אם הם גם חזקים מבחינת איוורור או שהם חלשים?

    • 3 תגובות
    • 437 צפיות
  8. קניתי לא מזמן את הלוח-אם הנ"ל בשביל לא לשדרג את המעבד (יותר יקר). המעבד שלי הוא Athlon XP-M 2500+ שלדעת רבים מותאם מאוד לביצוע OC. הבעיה שלי היא שלא מצאתי שום אופציה בBIOS להגדיל את ה"מכפיל" או את מהירות המעבד. האופציה היחידה שהיתה לי היא הגדלת ה-FSB, דבר שהצליח לגרום למעבד לפעול ב-1200Mhz בלבד!!! מה עושים!? לפי בדיקה שלי הלוח אם פועל על מכפיל של X6 בלבד... ביצוע OC עם תוכנת CPUMSR תקע את המחשב עוד כשהגדלתי את המכפיל ב-0.5. מישהו מכיר את התופעה? האם זה ניתן לביצוע בכלל בלוח-אם הזה?

    • 0 תגובות
    • 437 צפיות
  9. מה המצב אנשים נתחיל במפרט E6600 2 GIGA GEIL ASUS P5B DELUXE THERMELTAKE 400 POWER SUPPLY 3D ROCKET 2 CPU COOLER - אני יודע שהוא לא משהו ARUORA 3D X1950XT 256 המחשב לא יורד לי מ52 - 56 מעלות במאמץ הסיבה שיש לי ROCKET 3D זה בגלל ששמתי ZALMAN 7700 לפני ולא הוריד לי מעלות אז ניסיתי את זה החלפתי לוח אם עדין המעלות לא יורדות בדקו לי מעבד והוא בסדר האם יכול להיות שהספק חלש מידי??? אני חייב עזרה מחשב חדש ועוד לא נגעתי בו תודה

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  10. Started by I3lack10,

    טוב ככה- להלן המפרט שלי e6700 tuniq tower 120 gigabyte aurora3D 2007 design OCZ- reaper pc8500 - 1066 stock 2* 1gb 4.4.4.12 asus p5ne-sli 650i chipset + קירור שקניתי ב150 שח במקום הקירור הפסיבי שבא עם הלוח 9800 gtx ocx seagate 320 gb 8 mb buffer sata 2 thermaltec 550 W 30A psu לא מצליח לעשות אוברקלוק!! לא יודע מה יש לזה, אני יכול לעשות אוברקלוק אוטומתי (של איזה 20%) אבל גם ככה הזכרון שלי על 800MHZ ואני פשוט בקושי מנצל את הטוניק טאוור שלי.המחשב לא יציב כמעט בכל מצב שניסיתי. בבבבקשששה, עזרה! כל דבר! מה לעשות? נ.ב הזכרון שלי חדש, החליפו לי אותו לפני פחות מחודש.

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  11. Started by finish,

    לרדאון של חבר שלי יש קירור לזכרונות ואנחנו מורידים את הקירור ושמים יותר טוב רק לליבה הם יחזיקו בלי קירור נכון? הם DDR במהירות של 400MHZ

    • 3 תגובות
    • 437 צפיות
  12. Started by enzo,

    E6600 CORE 2 P5B DELUXE G.SKILL 2GB 800MHZ 7600GS ENERMAX LIBERTY 500W SUNBEAM/TUNIQ 120MM GIGABYTE 3D AURORA 570 אז ככה לא קניתי את המחשב בשביל אוברקלוק אבל פתאום בא לי לעשות וניסיתי לעשות עם התוכנות של הלוח האם, והמחשב נפל ונאלצתי לשנות ביוס. אני יודע שעם המערכת שלי אפשר להגיע לביצועים גבוהים ואני חייב שמישהו ידריך אותי לעשות כי אני לא מבין בשום תוכנה ובשום דבר לביצוע אוברקלוק. אז בבקשה אם מישהו יוכל לעזור לי...........

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  13. Started by jehova,

    למומחים שלום אבקש את עזרתכם באוברקלוקינג למעבד שלי אני ממש חדש בעסק לכן אודה לכם אם תעזרו לי תודה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 437 צפיות
  14. Started by bigshow,

    שמתי לב שהמאורר של הספק שלי מוציא אוויר אל מחוץ למארז ושואב את האוויר מפנים המארז עצמו זה לא אמור להיות הפוך ? :s05:

    • 2 תגובות
    • 437 צפיות
  15. אוקיי אז ככה, יש לי פנטיום 4, 1700 מגה הארטז ואני רוצה לעשות אובר קלוקינג ולהוסיף עוד 200-300 מגה הארטז אמרו לי שאני צריך לעשות את זה דרך ביוס להתחיל מחדש תמחשב בלה בלה וללחוץ על DEL אבל המחשב שלי לא מגיב כשאני לוחץ על DEL או F8 כשהוא עולה... אז אני רוצה לשאול אם יש עוד איזה דרך שאני יוכל לעשות את האובר קלוקינג הזה, בבקשה תעזרו לי.

    • 4 תגובות
    • 436 צפיות
  16. במקרה המעבד חם מתי שצילמתי את התמונה. (33) המעלות אמיתיות ולא מפוברקות אני חושב שזה טוב

  17. :s05: ??? :s05:

    • 0 תגובות
    • 436 צפיות
  18. כותרת: http://skypc.co.il/product.asp?pid=996580 תודה.

    • 2 תגובות
    • 436 צפיות
  19. שלום, רכשתי מחשב לפני מספר ימים: asus m2n-e 2X1024 mega ddr2 667 AMD 3800+ X2 EVGA 8800GTS 320 HD 250 giga WD ספק צ'יפטק 550 המחשב מריץ ויסטה ULTIMATE NVIDIA דרייבר 158.42 (שיחקתי עם מספר אופציות - ללא שינוי בביצועים) הרצתי 3D MARK 05 ןקיבלתי 9000+. באמצעות OC המעבד רץ עכשיו במהירות 2.7 GHZ באמצעות RIVA, הכרטיס רץ 664/860 התוצאה הגבוהה ביותר שהגעתי אליה היא 11400. פחות באלפי נקודות מכל האנשים שראיתי שמריצים מפרט כזה מקורי. מה יכולות להיות הסיבות לכך? תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 436 צפיות
  20. הזמנתי את ה-VF700 של זלמן , לכרטיס מסך האם כדאי או מומלץ לקנות משחה אחרת ?

  21. ב- Memory Acceleration לא מצליח להפעיל את הטורבו, ברגע שאני מפעיל את הטורבו המחשב עף ניסיתי לשנות את CAS בזכרונות ל-3 (בהנחה שהבעיה בזכרונות) ולא עזר , ואני לא על OC דרך אגב בכמה בכלל זה משפר את הביצועים ( מצב הטורבו ) שאלה נוספת שאני מפעיל את OC דרך AI ,הביצועים של ה-CPU עולים והביצועים של הזכרונות יורדים למה? ASUS P4P 800 MEMORY 2 X 256 DDR 400 KINGSTON CPU INTEL P4 2.4 800 HD WD 40 JB ( 8M BUFER ) ATI REDON 9500 PRO

    • 0 תגובות
    • 436 צפיות
  22. Started by gforce,

    שלום לכולם, דבר ראשון אני מקווה שפה זה הפורום המתאים לשאלה. דבר שני, הידע שלי במאווררים שואף לאפס. אז ככה לחבר שלי יש מחשב אינטל פנטיום 4 2.6 . המאוורר המקורי שבא עם המחשב עושה רעש מהיום הראשון. הוא רוצה להחליף מאוורר למשהו שקט. האם יש למישהו המלצה למאוור זול ושקט שיעשה את העבודה ? האם המאוור בא כבר עם צלעות קירור ? האם חייבים משחה תרמית ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 436 צפיות
  23. Started by segev22,

    השאלה בכותרת... יש לי לוח ASUS COMMANDO גרסאת ביוס 1001 :s05:

    • 0 תגובות
    • 436 צפיות
  24. חיברתי למעבד שלי גוף קירור חדש ועכשיו אני רוצה עצה בשביל שימוש חדש לגוף קירור...(לכרטיס מסך לא יש לי את הסילנסר) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 436 צפיות
  25. Started by eranisra,

    שלום לכולם...החלטתי לבצע את האוברקלוק הראשון שלי - הטמפרטורות במחשב במנוחה - מעבד כ33 מעלות, מאמץ כ-40. אני הולך לפי המדריך הזה שכבר פורסם באתר - http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1198647. זה נראה כמומדריך די מקיף. מה שכן יש כמובן הרבה שאלות כיון שזה פעם ראשונה שאני מבצע זאת יש לי לוח אם של ג'יגהבייט. במדריך כתוב לכוון את הPCI CLOCK SYNC.(בנוסף להגדרה של הPCI EXPRESS FREQ.) אך לא מצאתי אפשרות כזאת אצלי(אולי זה רשום בשם אחר?).וכן גם את אופצייאת הDRAM FREQUENCY לא מצאתי. חשוב לי לשאול את זה לפני שאני עושה אוברקלוק שלא אגרום נזק למחשב. אודה לעזרתכם המהירה - אני מאמין שיהיו לי עוד הרבה להתייעץ אתכם.

דיונים חדשים בפורומים