עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by skullfacer,

    הזכרונות האלה טובים לOC ואיכותיים אני הולך לקחת 4 כרטיסים כי אני צריך 4GB http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=15

    • 1 תגובה
    • 438 צפיות
  2. Started by m-o-r,

    כידי להשקיע על קרור כזה? http://www.coolermaster.com/products/product.php?language=en&act=detail&tbcate=1&id=3855

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  3. Started by yotamavi,

    מתי באוברקלוק אני אדע שאיזה רכיב מגביל אותי? בביוס לא ייתאפשר לי להמשיך? או שכל 5 MHZ נוספים אני ייצטרך להפעיל את המחשב ולחכות 3 שעות בשביל לראות שבPRIME95 לדומא הכל יציב..?

    • 1 תגובה
    • 438 צפיות
  4. יש לי 6600 GT אם קירור סטור ומאוור עליו שאני הוספתי עד כמה אני יכול לשפר אותו ?!?!

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  5. שלום לכולם, אני עכשיו קונה מחשב: INTEL CORE 2 DUO E6600 2.4GHZ 1066MHZ 4MB 64BIT LGA775 BOX OCZ PC2-5400 667Mhz DDR2 1GB INTEL LEMONT DP965LT LGA775 CORE 2 GIGABYTE GV-NX79T256D GEFORCE 7900GT SLI 256MB DDR3 PCI-E RETAIL W.D 250GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER והייתי רוצה לדעת האם שווה על מחשב כזה לעשות OC? ואם כן אפשר המלצות בנושא כי אני לא ממש מבין, ובנוסף אפשר לדעת שם של תוכנה שדרכה עושים OC, תודה רבה על עזרתכם.

    • 3 תגובות
    • 438 צפיות
  6. יש לי ATi Radeon 9200SE (200/166) @ (250/210) ועכשיו שאני משחק נגיד HL2, או NFS:C זה עושה לפעמים ריבועים כאלה מחורבשים תמונות: http://img444.imageshack.us/img444/2985/d1trainstation050013pt6.jpg ולא, זה לא אמור להיות ככה. http://img170.imageshack.us/img170/3519/d1canals070001be0.jpg *הקפתי בשתי התמונות באדום את מה שדיברתי עליו, אם לא שמתם לב מישהו יודע למה זה קורה? וכדאי לעלות עוד מהירות Core ו Memory? אין לי קירור על הזיכרון, רק פסיבי קטן כזה :-\ . תודה רבה לכל העונים.

    • 3 תגובות
    • 438 צפיות
  7. במקור: CPU = Athlon 4000+ @ 200, Memory = 2x512 OCZ @ 400 2-2-2-5-1 לאחר OC: CPU = Athlon 4000+ @ 236, Memory = 2x512 OCZ @ 333 2-2-2-5-1 אז ה-CPU השתפר לי ב-18%, אבל הזיכרון עובד לא ב-200 כמו בהתחלה אלא רק ב-188.8, כלומר ירידה של 5.6%. לא ניתן לשפר את הזיכרון ב-400 (בכלום!), וכמו כן לא ניתן להעלות את המעבד מעל 236 בלי לגרום לאי יציבות. אז אלו הקונפיגורציות... אז בסוף עדיף מעבד מהיר יותר או זיכרון מהיר יותר? אציין גם שהמחשב משמש למשחקים (כלומר יש שימוש רב בכרטיס הגרפי, 7800 GTX). האם משחקים מושפעים יותר ממעבד או מזכרונות? :s05:

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  8. Started by shainov,

    שלום לכולם, המעבד כרגע על אובר של 2.94 עם מאוררר BIG TYPHOON VX שפועל על 80% בערך.. טמפרטורות נהדרות והכול בסדר פרט לזה שהליבות "מתכבות" שלא צריך אותם..איזה אופציה זו בביוס והאם מומלץ לבטל אותה או להשאיר אותה לחיסכון ניכר במחשמל כמו ששמעתי..ופחות עומס על המערכת..מה אתם אומרים???

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  9. Started by The Ripper,

    למישהו יש אחד מהקירורים האלה ויכול לומר איך הרעש לעומת הקירור המקורי? תודה.

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  10. Started by ed@15,

    מישהו יודע אם ניתן להשיג בארץ קירור לכרטיס מסך הזה? יש לי את הגירסה עם האוברקלוק של msi והוא מגיע ל- 70 מעלות במאמץ. חשבתי לעשות לו אוברקלוק אבל לפני זה נראה לי שאני צריך להחליף קירור...

    • 2 תגובות
    • 438 צפיות
  11. Started by ohadorgad,

    קניתי מחשב חדש עם לוח D945GCNL של INTEL אני חדש בתחום. ניסיתי לחפש בביוס את האופציה של הoverclocking ולא מצאתי, לאיפה אני צריך להכנס שם, ואיזה הגדרות לשנות בכדי להשיג אוברקלוקינג מוצלח?

    • 2 תגובות
    • 438 צפיות
  12. שלום! לא מזמן החלפתי את הקירור הישן שיש לי הסטוק של amd בקירור חדש ac-freezer 64 מה שאמור היה להביא לתוצאות יותר טובות אבל הקירור הזה במצב שהמעבד נח מגיעה ל 30 מעלות מה שבקירור הישן המעבד היה ל 28 ככה ובכלל שהמעבד מתאמץ זה מגיע ל 35 ויותר ובקירו הישן זה היה מגיעה ל 35 ועומד ואפילו קצת פחות למה? שלחתי איימייל לחברה והם אמרו שיש בעיה עם המוצר הזה ושהם יעזרו לי ראיתי ששטח הheatsink קטן יותר משטח המעבד ,יכול להיות שזה משפיע? תודה

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  13. שלום יש לי את הכרטיס מסך שבחתימה ואני רוצה לעשות לו אוברקלוק. אני רווצה לדעת מה המגבלות שלו מבחינת חום הכוונה מתי כבר קיימת סכנה לכרטיס יש לי את הקירור סטוק של הכרטיס הזה. תודה אופק

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  14. איך אני עושה שהמאוורר של המעבד יעבוד על שיא?ולא שיעבוד לפי החום של המחשב

    • 0 תגובות
    • 438 צפיות
  15. מישהו יודע כמה וואט צורך P4 1.7 Northwood? כנ"ל לגבי Radeon 9800pro? ועוד שאלה המחשב בראשותי כבר כ5 שנים, יש צורך בחידוש המשחה התרמית שעל המעבד או שאין לזה כל משמעות מבחינתי?

    • 1 תגובה
    • 438 צפיות
  16. שלום. קניתי מחשב חדש לאחרונה (E6420 עם לוח P5B), ואני שוקל לעשות לו OC. יש לי כמה שאלות. הורדתי SpeedFan, ויש לי כמה תהיות לגביו (תמונה מצורפת): א. הוא לא מזהה את כל ספקי הכוח (רק שלושה). ב. הוא לא מזהה את כל המאווררים (יש לי אחד על הספק, אחד על המעבד ואחד כללי על הלוח). ג. מה זה החיישן של "AUX"? האם הקריאה שלו שגויה? לא נראה לי הגיוני שהוא כל כך גבוה... ד. יש מדידה לCPU וגם לכל אחד משני המעבדים שבתוכו. איך ההפרש ביניהם כל כך גבוה (לפעמים גם 20 מעלות)? ועוד כמה שאלות לגבי torture testing: באיזה תוכנות אתם משתמשים בשביל "להתעלל" בCPU שלכם, במיוחד אחרי OC? לכמה זמן אתם מריצים אותן? ולאיזה טמפ' עדיף שהמעבד לא יגיע בזמן הטסטים האלה? אני משתמש כרגע בPRIME95 והCPU שלי עובר את…

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  17. עשיתי אוברקלוק 2.6@3.0 ואין לי גופי קירור על הזיכרונות כדאי לקנות?? ועל הציפסט יש לי גופי קירור כדאי לקנות מאוורר או שלא משמעותי כל כך לציפסט למרות שהוא גם באוברקלוק מה אתם אומרים תודה לעוזרים נ.ב המערכת יציבה מאוד והזכרונות עובדים על ddr462 במקום 400

    • 2 תגובות
    • 437 צפיות
  18. מעבד אתלון X2 3800+ AM2 לוח: M2N SLI DELUXE וכרטיס מסך 8600GT פסיבי של גיגהבייט.. אפשר עזרה?

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  19. יש לי ספק 400 w אם מאוורר רועש האם מוכרים מאווררים לספקים שהם שקטים יותר?

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  20. Started by zzrxox,

    אני כרגע על 3.2 יחס של 1:1 עם הזכרונות FSB של 400,ניסיתי לעלות ל - 440 ,העלתי מתחים למעבד ( 1.465 ) ולזכרונות ( 2.15 ) ואת התזמונים שיניתי ל - 5-5-5-15 ולא מצליח לעשות POST .

    • 2 תגובות
    • 437 צפיות
  21. Started by thegodx,

    יום טוב לכולם רציתי לברר אחת ולתמיד איפה לעזעזל נימצא היחס CPU:DDR בלוח הזה אני לא מוצא אותו בשום מקום! תעזרו לי בבקשה. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 437 צפיות
  22. בקיצור המאוורר של ה 9600XT נדפק לגמרי ואני צריך תשובות לכמה שאלות: 1. מופיעים לי עכשיו נקודות צהובות ולבנות כשאני עושה בדיקה ב-ATI TOOL למרות שקימבנתי איזה קירור שעובד אבל הוא חלש יותר מהסטוק שהיה. אז יכול להיות שבגלל שהכרטיס עבד כמה זמן עם קירור דפוק אז קרה לכרטיס נזק תמידי? או שאם אני ישיג קירור נורמלי הנקודות יעלמו? הא כשהורדתי ת'שעונים כדי שהכרטיס יתחמם פחות לא היו נקודות... 2. איך אני יכול לסדר ת'קירור מבלי לבזבז יותר מדי כסף...? 3. מה אתם אומרים אומרים על ה-Zalman Vga Cooler VF900-Cu והאם הוא יתאים לכרטיס מסך שלי? תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 437 צפיות
  23. Started by shovel_xxx,

    תיראו עשיתי OC ( רק התחלתי ) אני ב 212 FBS התחלתי ב 200 והטמפ בתוכנות ב WIN המעבד רשום על 70 מעלות וכשאני ניכנס מיד אח"כ לביוס הוא רושם לי 35 - 40 מעלות איך זה יכול להיות הגיוני הוא מתקרר תוך 2 שניות ?!

    • 1 תגובה
    • 437 צפיות
  24. אני מפעיל את איזה משחק ואחרי 15 דקות המשחק קורס החום של הכרטיס הוא 20 מעלות ניראה לי שיש הגדרה איך לדאוג שהכרטיס לא יכבה ב20 מעלות שזה ממש נמוך!!!! Geforce FX6600

    • 0 תגובות
    • 437 צפיות
  25. Started by Itzik 007,

    יש לי בתוך המארז מאוורר רק למעבד + לספק כח ועל הכ. מסך אחד קטנצ'יק... אני רוצה לקנות מאוורר למארז שאני אשים מאחורה, שיהיה מספיק גדול ושקט... יש הצעות? תודה

    • 2 תגובות
    • 437 צפיות

דיונים חדשים בפורומים